Adatok
deltastv
8 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Év Motorja üvölt benne, hétsebességes DSG váltója van, 7,2 alatt van százon és a VW legolcsóbb márkája gyártja. Jó? Nem.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Ön nem taxizik, de nem is rokkant de szeretne híres lenni legalább öt percre? Szeretné, ha önről szólnának a hírek? Úgy gondolja, hogy a biztonsági öv csak egy tudatalatti szolgalélek-kreátor? Itt a megoldás. Vélemények az azonos című írásunkról...
deltastv
2010.10.27 10:09:24
Egy érdekes ablakon kizuhanós eset:
www.youtube.com/watch?v=puSMFkK243g&feature=player_embedded
És itt alig volt sebesség, mégis belendült a vezető.Nem picit.
A bimbam pedig egyrészt az 5 csillaghoz is szükséges, másrészt mert nem mindenki jut el odáig, hogy alapértelmezésben bekapcsolja-használja.
Nekik kell a bimbam.
www.youtube.com/watch?v=puSMFkK243g&feature=player_embedded
És itt alig volt sebesség, mégis belendült a vezető.Nem picit.
A bimbam pedig egyrészt az 5 csillaghoz is szükséges, másrészt mert nem mindenki jut el odáig, hogy alapértelmezésben bekapcsolja-használja.
Nekik kell a bimbam.
Soha nem gondoltam volna, hogy 30 éves koromra eljutok oda – mint a fater – hogy egyfajta kellemes romantikával gondolok majd a katona éveimre. 2001-ben soroztak be. Akkoriban már nem volt akkora divat a katonásdi. Sőt! Kimondottan vegyes érzelmek émelyítették a gyomrom.…..
deltastv
2010.06.18 21:54:19
@Sanyi.:
Mint a Little dragon akkori Chauffeur-je, határozottan emlékszem a gyönyörű V8-as Kama3 740-Dízelségére.Még büszkén ki is húztuk magunkat, ha megláttunk egy 375-öst szenvedni, mivel a hangján hívül minden paraméterében gyengébb volt a dízelnél.Viszont szép nagy slusszokat lehetett vele "lőni", amit a sofőrök ki is használtak.De a legbrutálisabb hangjuk a Gaz 66-osoknak volt.A tehetséges pilóták 1-es ban kihúzatták üveghangig(libabőr), majd mire megtalálták a kettest, kb megállt az autó, és kezdték előlről... :-)
Mint a Little dragon akkori Chauffeur-je, határozottan emlékszem a gyönyörű V8-as Kama3 740-Dízelségére.Még büszkén ki is húztuk magunkat, ha megláttunk egy 375-öst szenvedni, mivel a hangján hívül minden paraméterében gyengébb volt a dízelnél.Viszont szép nagy slusszokat lehetett vele "lőni", amit a sofőrök ki is használtak.De a legbrutálisabb hangjuk a Gaz 66-osoknak volt.A tehetséges pilóták 1-es ban kihúzatták üveghangig(libabőr), majd mire megtalálták a kettest, kb megállt az autó, és kezdték előlről... :-)
deltastv
2010.06.18 22:09:23
@Sanyi.: Mentségedre szóljon, hogy akkor még a platón tartózkodtál többet. :-) Bár a kis sárkányt te is meghajtottad, de akkor ha jól emlékszem, még nem rendelkeztél vezetői engedéllyel. :-)
Ha egy ex-F1-es pilóta, akit ismernek, tisztelnek és tudják róla, pontosan ért mindent, ami a pályán és a pálya körül zajlik, szóval ha egy ilyen ember megy oda hozzájuk, akkor arra számítanak, hogy értelmes kérdést tesz fel nekik, és megpróbálnak normálisan válaszolni, már…..
deltastv
2009.07.29 12:31:15
Nem egészen ide tartozik, de PL, és WG érintve van:
tinyurl.hu/Z3aT/
Nekem az a véleményem, hogy aki a Nordschleife 24 óráson végig bírja, mégha váltásban is, az töketlen márpedig nem lehet.
Persze most nem PL-t-és WG-t szeretném fényezni-védeni, de azért valamit ott kell mutatni a mosolygó pofin kívül.
Persze azért szívesen megnéznék egy osztott képernyős összehasonlító belsőkamerás felvételt a fennt említettek közül.
Hogy ON legyek, osztom Gyulavitéz véleményét...
tinyurl.hu/Z3aT/
Nekem az a véleményem, hogy aki a Nordschleife 24 óráson végig bírja, mégha váltásban is, az töketlen márpedig nem lehet.
Persze most nem PL-t-és WG-t szeretném fényezni-védeni, de azért valamit ott kell mutatni a mosolygó pofin kívül.
Persze azért szívesen megnéznék egy osztott képernyős összehasonlító belsőkamerás felvételt a fennt említettek közül.
Hogy ON legyek, osztom Gyulavitéz véleményét...
... pénzből kevés, pofonból sok. És látogatóból? A tények makacs dolgok, nem engednek, ott vannak és közölnek, leírnak, elborzasztanak vagy örömöt hoznak. Majdnem, mint a szaporafosás. Mi pedig fostunk, szavakat, mondatokat, gondolatokat. Formáltuk magunkat, kicsit tán nőttünk…..
Blablablabla nemtudommiatakarsz, az én BMW-m kettőötvenet nyom és már hétszázezer van benne generál nélkül .......... a sok suzukis hülyegyerek .......... dögöljön meg minden biciglis .......... nem t'om miért kell lenézni az Astrát .......... minden BMW-s buzi…..
deltastv
2009.04.15 21:05:38
@dennisthemenace: erről beszélek...
deltastv
2009.04.15 21:31:31
Ez a "böfike" azért kelt ekkora indulatokat, mert nagyon sokan magukra ismertek.
@gss: 100%-ban egyetértek veled.
Cs.ZS , csak így tovább!!!
@gss: 100%-ban egyetértek veled.
Cs.ZS , csak így tovább!!!
Peter munkába indult, mint minden hétfőn. Reggel kilencre kellett beérnie az ingolstadti központba. Útközben izgatottan állítgatta a klímát a szolgálati A6-osban, de ezen a napon a kézzel varrott marhabőr illata is furcsának hatott. Az autó halk magányban zúgott a tükörsima…..
Vényóc, fauacht, víejt, mindegy, hogy írjuk, hogy ejtjük, a V8-as motorban így is-úgy is benne van az erő ígérete. Millió faja és alfaja létezik, sokan megukénak mondják és bizonygatják, hogy csak az övék az igazi. Én mindet szeretem: a nagybátyám 5 literes TPI-je a TransAm-ben…..
deltastv
2009.03.01 13:36:35
Félig ON:
www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
www.youtube.com/watch?v=PUXLTjDVgWc&feature=related
A V8 hangon kívül a pedálkezelési technika sem semmi.
www.youtube.com/watch?v=qdWSyrqEnE4
www.youtube.com/watch?v=PUXLTjDVgWc&feature=related
A V8 hangon kívül a pedálkezelési technika sem semmi.
deltastv
2009.03.01 13:47:38
Na, és ez sem semmi:
www.youtube.com/watch?v=8TjO_hi8woQ&feature=related
Ismét ausztrálok, V8 Supercars,de itt külön érdekesség a versenytechnikán kívül a menetközben állítható stabilizátor,(!!!)Gondolom a két alu kar közül az egyik, amit a pilóta egyszer maga felé húz.Legalábbis én ezt vettem ki a szövegből.
Ez a Holden Commodore így versenyautókivitelben nagyonszép.Szerintem
www.youtube.com/watch?v=8TjO_hi8woQ&feature=related
Ismét ausztrálok, V8 Supercars,de itt külön érdekesség a versenytechnikán kívül a menetközben állítható stabilizátor,(!!!)Gondolom a két alu kar közül az egyik, amit a pilóta egyszer maga felé húz.Legalábbis én ezt vettem ki a szövegből.
Ez a Holden Commodore így versenyautókivitelben nagyonszép.Szerintem
Na akkor így fél év hallgatás után újra itt.A projekt nincs feladva, pusztán valahogy mindíg el lett felejtve vagy a fényképezőgép, vagy ha volt is gép a közelben, akkor pedig nem értek el hozzám a képek.Nade ez kit érdekel, már megvannak a képek is, és végre megint pötyögök!Szóval az autó felezőbe…..
Sűrű elnézést kérnék azon kevés számú olvasómtól,akiket eddig ha minimális szinten, de érdekelt az autó alakulása.
Az ok, amiért nem írtam a blogra két részből tevődik össze.Az első: sima mezei lustaság,és a Cavintonszedés elfelejtése.Ugyanis kissé szórakozott tudok lenni néha... :-)
A másik ok is…..
Jócskán elmaradtam a blogolással, ebben a postban két hét, három munkanapját szeretném összegezni.Aug 8-án újra teljes létszámmal, azaz hárman vágtunk neki a BMW-nek.Az aznapi program többek között az első futómű kiépítése, és a BE torony és tűzfal környékének javítása, karosszériázása volt.A futómű…..
A versenyautó építő embereket kezdem egyre jobban tisztelni...Kijelenthetem, hogy a kasztni vakarásánál kevés ocsmányabb meló létezik(tudom, hogy sok van, de most ezt hagyjuk).A mai termés: Homlokfal eltávolítása, és egyben egy új megrendelése, kasztni gyári méreteinek ellenőrzése, eltérés esetén…..
Csütörtökön(07.26) szabadidős elfoglaltságként ismét a BMW került előtérbe.Lacika ezúttal velem tartott segíteni a következő munkafázisok elvégzéséhez, nagyonis jól jött a segítsége, elég jól haladtunk.Reggel 9- kor álltunk neki az autót csinálni, a menetrend a következő volt:1. Mindenféle zaj, és…..
Tegnap ismét tovább bomlott szegény kis E30, és egyre jobban kezd körvonalazódni, hogy mekkora fába is vágtuk a fejszénket.Rohadt nagyba.Szóval tegnap letisztítottuk a kasztni elejét, azaz minden mozdítható dolgot kipakoltunk belőle, leszedtük a homlokfalat, olajhűtőt, és egy nagy rakás…..
Tegnap, azaz 2007.07.14-én "hazatért" a jövendőbeli driftprojektünk alanya, egy 92'-es évjáratú E30-as Touring BMW, ami valamikor egy fullextrás 2,4 TD -ként látta meg a napvilágot.Jelenleg nincs benne motor(erre nem is volt szükségünk), viszont minden más benne maradt.Szegény előző gazdi szerintem…..
És akkor pár kép a "csodálatos" gépről......
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
:-)