Regisztráció Blogot indítok
Adatok
alamo

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elég dögös ajánlatnak tűnik az Extreme Digitaltől a jól hangzó árgarancia, ennek köszönhetően ugyanis elvileg, ha változik egy online vásárolt termék ára a vásárlás és a számlakiállítás között, a vevőnek mindenképp a neki kedvezőbbet kell fizetnie. Mondom elvileg. Gyakorlatban ugyanis nem a…..
alamo 2017.10.29 09:09:07
@Bálintka.: Teljesen igazad van, sajnos. Az ED egy rendes megbízható webáruház volt. Én is nagyon sok elektromos gépet rendeltem ott, még hűtőgépet is, nem csak magamnak, de a családnak, ismerősöknek is. Aztán jött 2016 vége. Megbízhatatlan, pontatlan, hiányos termékleírások, hozzá nem értő telefonos ügyfél-szolgálatosok, és egyre hosszabb, és pontatlan kiszállítás.
Talán ez összefügg azzal, hogy " az országban X új üzletet nyitottunk" . Inkább egyet, de azt jól kellene csinálni.
De sajnos az a tapasztalatom, hogy nem csak az ED lett ilyen silány megbízhatatlan.
Én már több mint két hete várok egy másik webáruháztól egy terméket. Már kétszer telefonáltam, és már az első héten azt mondták:" most van csomagolás alatt, 1-2 nap alatt itt lesz." hát nem volt, és a mai napig nincs. Rákérdeztem e-mailben (semmi válasz) utána a következő napon telefonon is, és akkor azt közölte velem az ügyintéző, lekezelő hangnemben, hogy az e-mailre 30 napon belül kötelesek csak válaszolni (!!!) és különben is nincs a beszállítónál raktáron. Közben figyelem az árut, és 2 nap alatt kétszer ment fel az ára.
Akkor mit és hogyan árusítanak?
Én megrendelem náluk, és ők azt után megrendelik valahonnan? (Kínából?)
Nagyon sajnálatos tendencia. Gondoljatok bele, mi lesz az ilyeneknél karácsony előtt.
Abban reménykedem, hogy lassan "kihullnak " ezek az üzletek(?) én maradnak a megbízhatók.