Regisztráció Blogot indítok
Adatok
iONic

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez nem autós műsor, ez cirkusz, és ezek nem műsorvezetők, hanem bohócok. Mielőtt bárki nekem esne, ezt nem én mondom, hanem James May. Akár mosolyogva, akár fanyalogva mondja ez bárki más, igaza van. Kedden testületileg elmentünk megnézni a Top Gear Live-ot, és vegyes érzelmekkel…..
E heti Égéstér adásunk kommentposztja. Direktlink a letöltéshez. ..
iONic 2013.06.26 13:35:12
iONic 2013.06.26 16:24:27
iONic 2013.06.26 13:34:33
Megpróbálom röviden összefoglalni a lényeget, mármint azon kívül, hogy a rombolás gyerekkorától kezdve ugyanúgy foglalkoztatja az ember fantáziáját, mint az építés. Akit egy kicsit jobban érdekel az előbbi, mint az utóbbi, az biztosan nézi a Fast, Furious and Funny című…..
A mai naptól az Android Market "reviews" szekciójában a megjegyzések mellett megjelenik a készülék típusa és a kommentár idején használt verzió száma is. Így végre nem kell azon töprengenünk, vajon egy már kijavított hiba miatt dühöng-e az egy csillagot osztó…..
Az írás a tegnapelőtti (aug. 23) hungaroringes nyílt napnak köszönhető, amit többedmagammal sikerült végigkínlódnunk 38 fokban, a betonon állva. Én is belekerültem egy olyan függőségbe, amit nem bírok leküzdeni, persze nem is akarok. Több éve az amatőr autósportok szerelmese…..
iONic 2011.08.25 19:57:51
Voltaképp sok irányba el lehetne menni értelmesen, csak itt sikerült mindegyik rossz tulajdonságát összeválogatni, illetve kifelejteni a hatékonysághoz szükséges dolgokat.

Itt ugye rész-/kényszermegoldás volt a kategóriák vegyítése, akár privát jegycserével, akár nyíltan megengedve. De alapvetően azért az sem túl jó. Én sem szeretnem ha az egyes kategóriába tartozó autómat nyilvánvalóan kettesbe tartozók előzgetik. Lehetne elemezni a fokozott veszélyességét is....

Másrészt nem igazán tudtam örülni, amikor délután visszamentem az első, reggel kapott időpontomra, és hallottam, hogy ha maradok, mehettem volna.

Szerintem alapvetően a létszámkorlát is jogos. Elképzelhetőnek tartom, hogy a korábbi, nem időpont-foglalásos rendszerben valaki bénázott, és már nem fért be. Bár velem sem történt ez meg soha.
Az időpontfoglalás még jó dolog is lehetett volna az előbbi probléma kiküszöbölésére, és egyben a korlátozás betartására, csak épp akkor:
- kifejezetten nem kéne megengedni túl közel foglalni a meneteket, hogy más is teret kapjon, ne teljen be a délelőtti timetable már a 20. embernél
- jelenlegi formájában felesleges az előzetes regisztráció e-mailben, egy egyszerű online felület kéne inkább (ahol azt is látni lehetne, ha már telt ház van, és nem megy ki senki feleslegesen)
- egyszerűen ki kellene tudni elégíteni az igényeket, hogy ne alakuljon ki tömegnyomor, elégedetlenség, népharag.

Én az egészben azt nem értem, miért viselkednek úgy, mintha nekik maguknak nem lenne érdekük gyakrabban megtartani a nyílt napot. Ennyire azért nem hiszem hogy tele lenne programokkal a pálya!

Itt inkább az van, hogy a konkrét melósnak a háta közepére sem kell egy nyílt nap sem.... remélhetőleg eljut a felháborodás a felelős vezetőkhöz.

Nem volt egy ember, aki átgondolta volna rendesen. Itthon persze nagyon gyakori hogy egy ügynek nincs gazdája, vagy épp csak rábízzák valakire, sok egyeben felül.... persze hogy teherként kezeli és szarik bele. Szóval ez az egész még pont egy vezető hibája is lehet.
Az olvasó ott találkozhatott velem utoljára, amikor a teremgarázsban zúztam a 25-ös, korábban fel is gyújtott driftautóval, a pokoli szarszagban. A Himoto reménytelenül aszimmetrikus Szakmai szempontból addig sikerült eljutnom, hogy az 1/18-as Himoto driftautó jó kis műszer, de…..
És a két eset nem függött össze egymással. Sietve igyekszem megnyugtatni az olvasót, senkinek semmi baja nem lett, ahogy a filmek végén szokás mondani, a jelenetek rögzítése közben élő állat nem szenvedett sem maradandó sem bármilyen sérülést. Péter fiam és a feleségem is…..