Regisztráció Blogot indítok
Adatok
p226

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
p226 2012.01.14 16:40:54
@Desert Eagle:
Ja lehagytam :

ENNYI.........
p226 2012.01.15 07:48:05
@Desert Eagle:

Akkor szerintem abban megegyezhetünk,hogy a fémreszelék nem a befecskendezőkből került a rendszerbe,ahogy a cikk írója az egyik hozzászóláshoz válaszolta.Kizárásos alapon marad a nagynyomású szivattyú.

Egyébként a "nem kötekedésre" válaszul:egy korábbi kommentben megdicsértem a cikket,de az valószínűleg nem olvastad.A hiányérzetem a hibamegállapításra vonatkozik,nem a cikk alaposságára és színvonalára.Tökéletes ismeretterjesztő cikk,a kellő elmélettel megtámogatva.
Egy példa:kicseréltünk egy PD motort,mert a csapágyak és a turbó is tönkrement,vitte magával a főtengelyt és egy dugót is,hengerfallal együtt.Próbaúton ismét megállt a motor,ugyanazzal a hibával.Nem volt megfelelő a hibamegállapítás,a hengerfejen lévő üzemanyag szivattyú belő tömítetlensége miatt az olajtérbe bekerült gázolaj felhigította az olajat és szevasz,saját zsebből új motor+turbó.EZÉRT FONTOS A PONTOS HIBAMEGÁLLAPÍTÁS!!!!Jelen esetben ha a nagynyomású szivattyú a hibaokozó,azt takarítással nem lehet megjavítani,csak idő kérdése a fémreszelék ismételt megjelenése.

Tudod,nekem nincs ingerenciám arra,hogy a neten mindenki megtudja,mekkora ász vagyok és ilyen,egyébként jó cikket irogassak.Bőven elég nekem,hogy napi szinten ezekből a szakokból próbálok várat építeni.
De ha már valaki veszi a fáradtságot,hogy egy ilyen cikket megírjon,legalább SZAKMAILAG kifogástalan legyen,vagy csak magamutogatásnak veszem egy olyam embertől,aki munkaidőban nem kapja meg az általa elvárt elismerést,ezért azt a neten keresi és megsértődik,ha valaki esetleg rámutat a hiányosságokra.
p226 2012.01.14 16:39:33
@Desert Eagle:

Kár lenne a nyakadért....de te tudod...

Nálunk kb.havonta javítunk ilyen autót és már láttam szétszedve befecskendezőt és nagynyomású szivattyút is.A képeken látható fémreszelék nem jöhet a befecskendezőkből.Azokban csak egy mozgó alkatrész van,a tű,ami kb századmilliméteres mozgást végez.
Szerinted a fémreszelék onnan jön?!
Egyébként ez az info belső műszaki infoként jelent meg az AUDI-nál,ezalapján lehet garanciális elszámolást végezni.
Nem tudom,hogy hol vizsgálták be az alkatrészeket,de gondolom itthon,valami komoly javítónál.Talán nekik higgyek vagy a nagynyomású szivattyú és a befecskendező gyártójának,aki megtervezte.

SZERINTED?!
Szóban elmesélve úgy sem hisz el senki, hogy hányszor kerül veszélybe egy bringás élete egyetlen nap alatt még akkor is, ha szerényen a kerékpárúton halad.Magpet önálló civil kezdeményezésként lefilmezte. Szerinte sincs harag, az egész csak azért készült, hogy mindenki lássa,…..
     Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
p226 2011.01.05 18:06:43
@Poll: Tudatlan vagy:
Arról tudsz,hogy ha halálos gázolás történik és teljesen egyértelmű,hogy nem Te vagy a hibás,akkor is csak a bíróság menthet fel? A rendőrségnek hivatali kötelessége eljárást indítani ellened.

NA AKKOR KI ZAGYVÁL ÖSSZE-VISSZA,OKOSKA!?
p226 2011.01.05 18:27:54
@Poll: Úgy látom,szövegértési problémáíd vannak:

NEM azt írtam,hogy a gyalogosnak nem kell ismernie a KRESZ-t,olvasd el lassan,szavanként a hozzászólásomat és próbáld meg értelmezni.

Szerintem nem túl bonyolult az iromány,de ki tudja,lehet hogy meghaladja a te szellemi szívonaltalanságodat.....

Lesza----om,hogy a másik mit ismer és mit nem.Én megyek úgy,hogy kivédjem a hozzád hasonlók hülyeségeit.

Ha te meg erőből közlekedsz,hamarosan meglesz neked a börtönben a vazelinparti....
p226 2011.01.05 19:13:42
@Bende Tibor:

A cikk lezárásaként megválaszolod a címben feltett kérdést: Ki a hülye:

Szerinted az ,aki sárgára kapcsolta a lámpát.

Nem az az autós,aki úgy megy át a gyalogátkelő helyen,hogy az félig takarva van és nem lehet látni,hogy jön-e gyalogos.

Szerintem ez kimeríti a mentegetés fogalmát,még ha le is írod azt,hogy ki miben hibázott.

Vannak nehezen belátható,rosszul szervezett kereszteződések,igen.A felelősség azé,aki a kormányt tekeri.Ha nem biztonságos behajtani a kereszteződésbe,mert nem belátható,le kell lassítani,ha kell,meg kell állni.Nincs mentség,testi,lelki,szellemi menzesz vagy más külső körülmény.

Mondhatod rám is,hogy nem olvastam végig a cikket,de ez nem igaz.A komment írása előtt vettem a fáradtságot és többször elolvastam és ki is jegyzeteltem(nem vagyok rá büszke),hogy ne essek az elhamarkodottság hibájába.A cikk arról szól,hogy igaz,hogy hibás a vezető,de nem lett volna baleset,ha a gyalogos körülnéz,ha jobban van megtervezve a kereszteződés vagy nem villog sárgán a lámpa.Ez mind igaz,de a lényegen nem változtat.Ennyi erővel azt is leírhattad volna,hogy azért hibás a gyalogos,mert éjszaka nem aludt,hanem az utcán mászkált.
Ha elsetleg az általam leírtakból azt a következtetést vonnád le,hogy én megrögzött gyalogos vagyok,aki gyűlöli az autókat,akkor tévednél.Télen autózom,tavasztól őszig motoron ülök,évente több,mint 30.000 km.-t koptatom az aszfaltot.

Bocs,hogy nem értek veled egyet,de ez van.Ha akarod,moderáld ki ezt a hozzászólást is.
Előző cikkünk után már tudható, hogy télen lehet biciklizni, de azt nem célszerű gyöngyházfényű pufidzsekinkben, kedvenc szűk farmerünkben és tűsarkúnkban tenni. A megfelelő ruha mellett az ideális tempó megválasztása segít még túlélni a nem igazán ideális…..
p226 2010.12.23 17:21:50
@aszterixagall:

Mindíg csak a kifogások keresése ....
p226 2010.12.23 17:26:41
@Nagykócsag:

Ahol van kerékpár út, ott szabálytalan a közút használata!!!A szabályok nem azért vannak,hogy ha tetszik,akkor betartod,ha nem tetszik és nem tartod be,akkor Te menő srác(lány)vagy!!!
p226 2010.12.23 17:27:29
@CavanyuSukor:

Úgy kezdődött,hogy visszaütött,mi!?
A dízel chiptuning iparággá fejlődött, de vajon mi lesz a vége, tüdőrák vagy szétrobbant motorblokk? Ha okosan csináljuk talán egyik sem. Vélemények az azonos című írásunkról...
p226 2010.12.04 07:00:27
@belakis:

Rosszul tudod:turbólyuk az,amikor a kipufogó gáz mozgási energiája( a motorfordulatszám alacsony--kicsi a gázsebesség)kevés,ezáltal nem tudja kellő sebességgel megforgatni a turbinát.Ha a turbó nem forog megfeleleően,fojtásként szerepel a szívórendszerben:ergo a motor kevesebb levegőt szív be--kevés a nyomaték,"nyomod a gázt,nem megy az autó".
  Friss sajtóközleményt kaptunk, még szinte forró. Autós Critical Mass?! Jó vicc. Eltekintve attól, hogy már a név sem túl eredeti, nem ártana, ha valaki végre betöltené azt a szerepet, amire a Magyar Autóklub orvosilag alkalmatlan. A sajtóközlemény nyelvezete nem…..
Kedves rendőrbácsik! Ha az autós nem a neki kijelölt úton megy, hanem mondjuk a játszótéren át, ugye meg tetszenek bírságolni? Vélemények az azonos című írásunkról...