Adatok
308_gts
0 bejegyzést írt és 101 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ferrarit gyűjtök. nem, nem vagyok az az "óvodában is ágaskodó lovacska volt a jele" típus, de az igaz, hogy a Matchbox-aim közül is a Ferrarik voltak a legnagyobb becsben. emlékszik valaki a Pioneer 308-asra? aztán az első Bburago is Ferrari lett, de akkor már nem is volt kérdés, csak lovacskás autó…..
tegnap böngészgettem kicsit a blogon, és rátaláltam egy posztra, ami a 2010-es kívánságlistámat tartalmazza. utólag végignézve rajta megállapítható, hogy szerencsét hozott, mert a listán szereplő autók 1-2 kivételtől eltekintve azóta már a gyűjteményem részét képezik. ezért most picit kísértem a…..
308_gts
2011.12.31 13:42:56
@MT21013:
www.modelissimo.de/
Itt nézz szét, ha esetleg még nem ismerted (bár van egy érzésem hogy ezt láttad). Van piros 360 Modena. Csak sajnos drága. 26 Euro a postaköltség. Több autó együtt jobban megéri.
Vagy e-bay.
www.modelissimo.de/
Itt nézz szét, ha esetleg még nem ismerted (bár van egy érzésem hogy ezt láttad). Van piros 360 Modena. Csak sajnos drága. 26 Euro a postaköltség. Több autó együtt jobban megéri.
Vagy e-bay.
308_gts
2012.01.01 15:19:13
@dinoenzo: Ez tényleg döbbenetes. Mármint a CMC-ről amit írtál.
OK, elfogadom, tömegtermelésben elkerülhetetlen, hogy hibák legyenek. A vásárló szemszögéből ettől függetlenül akkor is bosszantó, mert egy valag pénzt kiad. Igen magas precizitást igénylő termékekről beszélünk, így óhatatlan hogy becsúszik 1-2 hiba, de itt néhány ezres darabszámról beszélünk, esetleg 15 ezres szériáról. Nem százezresről. A szükséges szerszámok, eszközök komoly pénzeket emésztenek fel, nem kétséges, de a felhasznált anyagokban, illetve az összeszerelést nézve már nem vagyok biztos, hogy mindig a topon vannak. Így nem értem miből tartana kiszűrni a selejteket. Ja hogy annyi selejt van, hogy az már nem lenne költséghatékony... Akkor megint valahol máshol van a hiba.. Akkor ne nevezze magát prémiumgyártónak.
Mert amikor hozzádkerül, és ne Adj Isten arra kerülne a sor, hogy el szeretnéd adni valamilyen anyagi oknál fogva, akkor máris buksz rajta egy csomó pénzt.
Persze nem azért vesz a többség modellt, hogy aztán eladja. De mégis. Nem kevés pénzről beszélünk.
Abban egyetértek, hogy az Elite a 40-59 Eurot lazán megéri, sőt még a 70-80-at is, de a 90-100 Eurot, amit most kérnek érte, nem.
OK, elfogadom, tömegtermelésben elkerülhetetlen, hogy hibák legyenek. A vásárló szemszögéből ettől függetlenül akkor is bosszantó, mert egy valag pénzt kiad. Igen magas precizitást igénylő termékekről beszélünk, így óhatatlan hogy becsúszik 1-2 hiba, de itt néhány ezres darabszámról beszélünk, esetleg 15 ezres szériáról. Nem százezresről. A szükséges szerszámok, eszközök komoly pénzeket emésztenek fel, nem kétséges, de a felhasznált anyagokban, illetve az összeszerelést nézve már nem vagyok biztos, hogy mindig a topon vannak. Így nem értem miből tartana kiszűrni a selejteket. Ja hogy annyi selejt van, hogy az már nem lenne költséghatékony... Akkor megint valahol máshol van a hiba.. Akkor ne nevezze magát prémiumgyártónak.
Mert amikor hozzádkerül, és ne Adj Isten arra kerülne a sor, hogy el szeretnéd adni valamilyen anyagi oknál fogva, akkor máris buksz rajta egy csomó pénzt.
Persze nem azért vesz a többség modellt, hogy aztán eladja. De mégis. Nem kevés pénzről beszélünk.
Abban egyetértek, hogy az Elite a 40-59 Eurot lazán megéri, sőt még a 70-80-at is, de a 90-100 Eurot, amit most kérnek érte, nem.
308_gts
2012.01.01 15:22:33
@LeoNardo: @dinoenzo:
A sima utcai F40-est nehéz lesz beszerezni. Persze a HiEnd Kyot nem:) VH-ban volt kb. fél éve nagyon jó áron. Lw-k vannak dögivel.
512TR... huh, nehéz lesz. Hi End Testarossa most fog kijönni.
125S #56 fogy, de e-bayen van még.
A sima utcai F40-est nehéz lesz beszerezni. Persze a HiEnd Kyot nem:) VH-ban volt kb. fél éve nagyon jó áron. Lw-k vannak dögivel.
512TR... huh, nehéz lesz. Hi End Testarossa most fog kijönni.
125S #56 fogy, de e-bayen van még.
várom a véleményeket...
308_gts
2011.12.10 21:17:22
@dinoenzo: Tyűű, vannak itt más érdekes gépek is.
Nekem a fehér Enzo a bejövős, vagy TALÁN a sima matt fekete. Annyira nem szeretem a matt megoldást.
Akkor inkább már a Mugello Red verziót tudnám elképzelni.
modell-paradies.de/en/item/BBHE180033/title/18-bbr-ferrari-enzo-2004-mugello-red-metallic
Vagy a "sima" feketemetál.
Kérdés: amit küldtél linket, 4. oldal, utolsó kép. 458 Italia. Hot-Wheels Elite vagy BBR? Félig lehúzott az ablak, de a hátsó kipufogók nagyon pengén néznek ki. Nem értem.
A Mattel Special Edition fekete tetővel jön ki nem?
Nekem a fehér Enzo a bejövős, vagy TALÁN a sima matt fekete. Annyira nem szeretem a matt megoldást.
Akkor inkább már a Mugello Red verziót tudnám elképzelni.
modell-paradies.de/en/item/BBHE180033/title/18-bbr-ferrari-enzo-2004-mugello-red-metallic
Vagy a "sima" feketemetál.
Kérdés: amit küldtél linket, 4. oldal, utolsó kép. 458 Italia. Hot-Wheels Elite vagy BBR? Félig lehúzott az ablak, de a hátsó kipufogók nagyon pengén néznek ki. Nem értem.
A Mattel Special Edition fekete tetővel jön ki nem?
egy kínai fórumon találhatók ezek a képek. várom a véleményeket...
308_gts
2011.11.27 22:00:46
@Labdacs: Na ezért igyekszek majd minél több AA beszerzésére, mert később brutális árak lesznek. Innen következik hogy nem Ferrari lesz.
CMC-ből meg egy 250 GT SWB-t szeretnék, abban reménykedem, azt talan meguszom majd 240-250 Euroból. A Californiára már nem is gondolok:) 300 euro... Esélytelen.
CMC-ből meg egy 250 GT SWB-t szeretnék, abban reménykedem, azt talan meguszom majd 240-250 Euroból. A Californiára már nem is gondolok:) 300 euro... Esélytelen.
megjelentek az első (meglepően őszinte) fotók a deko master példányról. így képek alapján azt mondom, hogy ígéretes jószágnak tűnik. persze látszik rajta, hogy nem egy CMC, de szerintem inkább a jobb-, mint az elrontott Elite gépek sorát fogja gyarapítani. a csomagtartó-zsanérok felfogatásán…..
308_gts
2011.11.10 08:44:36
@Labdacs: @Missa:
Egyet kell hogy ertsek Labdacssal. Lassan egy normalis szakmaval feleannyi tanulassal keresel annyit mint egy diplomas. Es most nem feltetlen bolcseszt ertek a diplomas alatt, hanem mondjuk egy IT szakembert. Nem eleg hogy tanulas idejen csomo aldozatot hozol, kesobb sem lesz jobb, es normalis idoben keptelenseg hogy hazaerj a munkabol. Harmadannyiert mint kulfoldon. Plusz fizetheted a 100 ezer forintos torlesztoreszletet lakasra. Nekem ez a tapasztalatom. Es most mernoki vagy IT teruleten vegzett emberekrol beszelek. Ha ujrakezdenem, nem mennek villamosmernoknek.
Azt mondjak, hogy szamit milyen a diploma. En meg azt mondom, hogy a kapcsolatok szamitanak inkabb. Egy sz@r vegzettseggel, ha van kapcsolatod, jobb allast talalsz mint aki elvegzett egy tok jo egyetemet de nincsenek kapcsolatai. Cserebe viszont huzhatod az igat egesz nap. Hulyeknek all a vilag komolyan mondom. Jol kell helyezkedni, es esznel kell lenni. Szerintem.
Kulfold: nem er annyit az egesz, hogy ket hetre tavol legyel a csaladodtol. Ilyen aron nem kerek a nagyobb fizubol, koszonom.
Jo ketkezi szakmat kell valasztani: komuves, inkabb ne, az tenyleg szivas. Autoszerelo, vizvezetekszerelo, futesszerelo, villanyszerelo. Nekem ezek lennenek a jeloltjeim. Meg talan mas is, de most ezek jutottak eszembe.
Egyet kell hogy ertsek Labdacssal. Lassan egy normalis szakmaval feleannyi tanulassal keresel annyit mint egy diplomas. Es most nem feltetlen bolcseszt ertek a diplomas alatt, hanem mondjuk egy IT szakembert. Nem eleg hogy tanulas idejen csomo aldozatot hozol, kesobb sem lesz jobb, es normalis idoben keptelenseg hogy hazaerj a munkabol. Harmadannyiert mint kulfoldon. Plusz fizetheted a 100 ezer forintos torlesztoreszletet lakasra. Nekem ez a tapasztalatom. Es most mernoki vagy IT teruleten vegzett emberekrol beszelek. Ha ujrakezdenem, nem mennek villamosmernoknek.
Azt mondjak, hogy szamit milyen a diploma. En meg azt mondom, hogy a kapcsolatok szamitanak inkabb. Egy sz@r vegzettseggel, ha van kapcsolatod, jobb allast talalsz mint aki elvegzett egy tok jo egyetemet de nincsenek kapcsolatai. Cserebe viszont huzhatod az igat egesz nap. Hulyeknek all a vilag komolyan mondom. Jol kell helyezkedni, es esznel kell lenni. Szerintem.
Kulfold: nem er annyit az egesz, hogy ket hetre tavol legyel a csaladodtol. Ilyen aron nem kerek a nagyobb fizubol, koszonom.
Jo ketkezi szakmat kell valasztani: komuves, inkabb ne, az tenyleg szivas. Autoszerelo, vizvezetekszerelo, futesszerelo, villanyszerelo. Nekem ezek lennenek a jeloltjeim. Meg talan mas is, de most ezek jutottak eszembe.
nem is olyan régen, pár bejegyzéssel ezelőtt volt szó erről a modellről. arról, hogy miért nincs róla bemutató még itt a blogon. nem tartottam fontosnak, mert a testvérmodelljéről a Tastarossa-ról már volt szó, elég bőven siránkoztam a gyönge teste felett, így azt gondoltam, hogy nem is igazán…..
308_gts
2011.10.15 20:19:01
@=xapa=: :))A Zámbó Jimmy sláger idézeteden nagyot vihogtam..:) Ütött rendesen. Szegény Jimmy, ha tudná mire használjuk a slágereit...
308_gts
2011.10.15 20:26:33
@Missa: Missa, kívánom hogy egyszer fogj a kezedben egy Kyosho Testarossát vagy 512 TR-t:) Tök mindegy melyiket. Eszméletlen szép gépek. Nyilván a Kyosho 250 GTO-hoz és társaihoz képest jócskán vannak hibái, de ez is messze veri az összes többi gyártó Testarossáját. Egyben van na.
Még így is, gyári hibásan. Nem mondom hogy egy pillanatra ne gondoltam volna azt, hogy kár volt érte kiadni a pénzt, amikor megláttam a hibáját, de a többi részét nézegetve annyi sok finom részlet van rajta, annyira szép autó, hogy azt mondom, még így is megérte. A kipufogót meg ki lehet korrigálni.
Eredetileg 512 TR-t szerettem volna, de gyakorlatilag beszerezhetetlen:( Így is örülök hogy a Testarossát sikerült beparkoltatni. 512 TR valószínűleg nem lesz. Ennyire nem vagyok én se eleresztve anyagilag.
Még így is, gyári hibásan. Nem mondom hogy egy pillanatra ne gondoltam volna azt, hogy kár volt érte kiadni a pénzt, amikor megláttam a hibáját, de a többi részét nézegetve annyi sok finom részlet van rajta, annyira szép autó, hogy azt mondom, még így is megérte. A kipufogót meg ki lehet korrigálni.
Eredetileg 512 TR-t szerettem volna, de gyakorlatilag beszerezhetetlen:( Így is örülök hogy a Testarossát sikerült beparkoltatni. 512 TR valószínűleg nem lesz. Ennyire nem vagyok én se eleresztve anyagilag.
308_gts
2011.10.16 17:51:29
@Missa: 512 TR-t nagyon nehéz lesz beszerezni. E-bayen volt egy licites, 81.5 Euroért vitték el kb. két hete. A rohadt mázlistája:) Nem tudtam elég gyorsan biddelni, béna voltam:) meg mondjuk nehéz is, nekem nincs sok tapasztalatom az ilyen licitelésekben. Scuderiamodellin meg a Kyoshop oldalán láttam még. 135 illetve 150 Euro. Plusz postaköltség. Szóval 40 alatt nem igazán lehet megúszni. Persze nem tudom, lehet h vannak még más helyek is ahol kapni lehet. Én nem tudok róla.
A Testarossát egy kicsit olcsóbban még be lehet, az e-bayen. Persze a rizikó mindenhol ott van, hogy nem lesz makulátlan. Ezért is nem jó ezt halogatni a legvégére. Én is mindig csak tologattam a TR beszerzését, mert mindig kitaláltam, hogy van helyette fontosabb, meg hogy drága meg mittomén. Aztán rájöttem, hogy bármelyik Mattel Elite várhat, első a Kyosho:)
A Testarossát egy kicsit olcsóbban még be lehet, az e-bayen. Persze a rizikó mindenhol ott van, hogy nem lesz makulátlan. Ezért is nem jó ezt halogatni a legvégére. Én is mindig csak tologattam a TR beszerzését, mert mindig kitaláltam, hogy van helyette fontosabb, meg hogy drága meg mittomén. Aztán rájöttem, hogy bármelyik Mattel Elite várhat, első a Kyosho:)
update: ..
308_gts
2011.10.04 13:20:01
@Labdacs: hűűűű.... Ez tényleg brutál. Nem sok mindent lehet hozzáfűzni, a képek magukért beszélnek. De a vasalódeszka egy kicsit még mindig zavar... Szokni kell a látványt. Persze nyilván, más ligában versenyez a GT2, mint egy Challenge, értem én, de a látvánnyal akkor is barátkoznom kell. Egyelőre még ellenállok...:):):)
fiatal voltam még, és független. szép világ volt. bringával jártam dolgozni, nem volt rajtam túl sok súlyfelesleg, megállás nélkül feltekertem a Hármashatár hegyre. csak úgy, munka után. többet kerestem, mint most, nem voltak adósságaim. havi egy modellnyi kiadást számoltam…..
ami tetszik:
talán ennek is nyitható lesz a lámpája
a krómkeretek a szélvédők- és a lökhárítók körül
a kilincsek
a műszerfal
a motor
ami nem tetszik:
az, hogy belül is fekete
a felni/gumi arány
az oldalfények
a hátsó lámpa
nem tudom, nekem egy picit…..
308_gts
2011.09.18 21:25:13
Nem tudom, mit lehetne még hozzárakni, az előttem lévők már elmondtak mindent, amit én is gondoltam. Kicsit darabos lett, hátsó lámpa f*stalicska, stb.
Még annyi, hogy a motor kábelezése nekem egy kicsit vaskosra, bumliszsra sikerült. Szinben a piros vagy a sárga lenne az igazi. De nem egy álommodell a számomra. Majd még úgyis kijönnek más variációk is, majd kiderül hogy azok milyenek lesznek, ezt a feketét mindenesetre igy nem venném meg.
@Camaro96:
Nagyjából egyetértek veled, viszont attól szerintem ne féljél, hogy az AA egyhamar Ferrarikat fog gyártani:)) A Mattel szerintem jó hosszú időre bitorolja a jogokat, ez egy nagy biznic, nem fogja kiadni a kezei közül. Amúgy meg az Elite vasak minőségével, már ami tényleg Elite-nek született, meg semmi bajom sincs. Egy 246 Dino, 410 SA, 458 Italia, 599 GTO, XX, 308 GTS, stb. igen korrekt darabok. Ezek évek múlva is szerintem megállják a helyüket. CMC lenne persze az igazi, meg BBR, meg MR, de hát azt ki tudja megfizetni. 1-2 gépet én is tervezek beszerezni a High End szegmensből, de ennyi, horror pénzeket lehetne elkölteni. A Kyosho darabok begyűjtésével viszont teljesen egyet tudok érteni:))) Én is arra törekszem, hogy minél több Kyoshot beszerezzek.
Még annyi, hogy a motor kábelezése nekem egy kicsit vaskosra, bumliszsra sikerült. Szinben a piros vagy a sárga lenne az igazi. De nem egy álommodell a számomra. Majd még úgyis kijönnek más variációk is, majd kiderül hogy azok milyenek lesznek, ezt a feketét mindenesetre igy nem venném meg.
@Camaro96:
Nagyjából egyetértek veled, viszont attól szerintem ne féljél, hogy az AA egyhamar Ferrarikat fog gyártani:)) A Mattel szerintem jó hosszú időre bitorolja a jogokat, ez egy nagy biznic, nem fogja kiadni a kezei közül. Amúgy meg az Elite vasak minőségével, már ami tényleg Elite-nek született, meg semmi bajom sincs. Egy 246 Dino, 410 SA, 458 Italia, 599 GTO, XX, 308 GTS, stb. igen korrekt darabok. Ezek évek múlva is szerintem megállják a helyüket. CMC lenne persze az igazi, meg BBR, meg MR, de hát azt ki tudja megfizetni. 1-2 gépet én is tervezek beszerezni a High End szegmensből, de ennyi, horror pénzeket lehetne elkölteni. A Kyosho darabok begyűjtésével viszont teljesen egyet tudok érteni:))) Én is arra törekszem, hogy minél több Kyoshot beszerezzek.
update:..
308_gts
2011.09.16 14:55:16
@Camaro96: Hát igen, bár nem emlékszem h valamikor lett volna 41 dollár a 250 GTO. Azért az nagyon-nagyon durva lenne.
Egyébként e-bayen 100 dollár körül mozog a fekete 250 GTO, kb 27 ezer magyar pénzből haza is jön. Szóval annyira nem lehetetlen beszerezni. Én a piros F40 LW-t így szereztem be.
Egyébként e-bayen 100 dollár körül mozog a fekete 250 GTO, kb 27 ezer magyar pénzből haza is jön. Szóval annyira nem lehetetlen beszerezni. Én a piros F40 LW-t így szereztem be.
308_gts
2011.09.16 15:11:37
@Missa: :-)))) Telhetetlenek vagyunk...:-))
308_gts
2011.09.16 17:18:01
@Missa: Nincs bizony, én is csak pislogtam, amikor megnéztem néhol a raktáron lévő mennyiséget:)))
308_gts
2011.03.25 18:49:23
@dinoenzo: Nahát, nincs is más dolgom, mint hogy gratuláljak eme gyönyörűségekhez.
Ami a nagy (BBR, CMC, GMP) hármast illeti, bár még nem fogtam élőben kezemben egy ilyet se, képek alapján illetve az itteni beszámolók alapján nekem is a CMC a favorit, és úgy láttam, másnak is a GMP egy kicsit "csalódás" volt (lásd Labdacsnál valamelyik bejegyzését). Szóval ha választani kéne, nekem is abszolút a CMC lenne a legmenőbb! Még egyszer gratula a gépekhez, nekem a 156 F1 jön be a fentiek alapján a leginkább.
Ami a nagy (BBR, CMC, GMP) hármast illeti, bár még nem fogtam élőben kezemben egy ilyet se, képek alapján illetve az itteni beszámolók alapján nekem is a CMC a favorit, és úgy láttam, másnak is a GMP egy kicsit "csalódás" volt (lásd Labdacsnál valamelyik bejegyzését). Szóval ha választani kéne, nekem is abszolút a CMC lenne a legmenőbb! Még egyszer gratula a gépekhez, nekem a 156 F1 jön be a fentiek alapján a leginkább.
308_gts
2011.03.20 15:46:24
@308_gts: Ja az F40-est nem Elite-ben szeretném, hanem Kyosho-ban. Attól félek, hogy a sima Kyosho-t már nem fogom tudni beszerezni, úgyhogy erősen gyűjteni kell majd a Hi-End-re.
Az Enzo-ból el tudnám képzelni ezt:):
auctions.findtarget.com/detail_product/110632527791/bbr_ferrari_1_18_enzo/
Csak nem kicsit borsos az ára:)
Az Enzo-ból el tudnám képzelni ezt:):
auctions.findtarget.com/detail_product/110632527791/bbr_ferrari_1_18_enzo/
Csak nem kicsit borsos az ára:)
308_gts
2011.03.20 16:04:34
@Camaro96: Enzo: elég korrekt!!:))) Nekem már egy kicsit túl durva ez a mattfekete szín, de azért igen tekintélyes gép.
Kivitelek: lásd fentebb, ja az F40-est elsőkörben LW kivitelben szeretném, de az utcai is jöhet, nem vagyok válogatós:) Szín: mindegy:)
California: a múltkor beszéltük.
612: helyette inkább egy FF-be ölöm a pénzt:)
Kyoshop: igen, náluk igazi ritkaságok is megtalálhatóak, viszont drágák, a 365 GT4/BB fekete 75 Eur-ért amúgy nagyon jó, én is kinéztem már magamnak:)
Kivitelek: lásd fentebb, ja az F40-est elsőkörben LW kivitelben szeretném, de az utcai is jöhet, nem vagyok válogatós:) Szín: mindegy:)
California: a múltkor beszéltük.
612: helyette inkább egy FF-be ölöm a pénzt:)
Kyoshop: igen, náluk igazi ritkaságok is megtalálhatóak, viszont drágák, a 365 GT4/BB fekete 75 Eur-ért amúgy nagyon jó, én is kinéztem már magamnak:)
308_gts
2011.03.24 22:42:59
Üdv Mindenkinek! Tényleg nyomjátok ezerrel a kommenteket:)) Ati főleg:)
Már kezdtem aggódni, hogy Xapa hol marad, de aztán csak helyre állt a világ rendje, és ő is hozzájárult a kommentek árasztásához:)) Jut eszembe, Xapa mikor fogsz majd újra valami írást felrakni 1:43 végett? Persze ha időd engedi, nem követelem!:)
@hellsing: ezek az 1:43-as jószágok, döbbenet... Nem is merem én se megnézni az árakat, mert rosszul lennék, nemcsak Leonardo.
@LeoNardo: grat a 458-hoz, ugye milyen gyönyörű?:) A kerekek mérete nem is zavaró annyira, a kipufogót is meg lehet bocsátani. Az a belső meg a motor mindent kárpótol, hát nem semmi.
Már kezdtem aggódni, hogy Xapa hol marad, de aztán csak helyre állt a világ rendje, és ő is hozzájárult a kommentek árasztásához:)) Jut eszembe, Xapa mikor fogsz majd újra valami írást felrakni 1:43 végett? Persze ha időd engedi, nem követelem!:)
@hellsing: ezek az 1:43-as jószágok, döbbenet... Nem is merem én se megnézni az árakat, mert rosszul lennék, nemcsak Leonardo.
@LeoNardo: grat a 458-hoz, ugye milyen gyönyörű?:) A kerekek mérete nem is zavaró annyira, a kipufogót is meg lehet bocsátani. Az a belső meg a motor mindent kárpótol, hát nem semmi.
azt még nem tudom, hogy mikor lesz időm átvenni, de ma kaptam a jó hírt a Mestertől, hogy készen van a Superamerica. amint a kezemben lesz, készül róla egy részletes beszámoló...
308_gts
2011.03.19 16:22:41
Először is gratulálok ehhez a csodálatos műszerhez! Fantasztikusan elegáns, letisztult, igazi szobor. Gyönyörű. Ez a nem semmi umbau is mutatja, hogy a Mattelnek ki kellett volna hoznia egy fehér verziót a 410 SA-ból. Kár, hogy nem tették meg:(
Másik:
@Camaro96: Vedd ki a pipát a "Követem a kommenteket a Radaron" dobozból:) Nekem is Xapa hívta fel rá a figyelmem! Addig én se tudtam mi a szösz van:))
Másik:
@Camaro96: Vedd ki a pipát a "Követem a kommenteket a Radaron" dobozból:) Nekem is Xapa hívta fel rá a figyelmem! Addig én se tudtam mi a szösz van:))
nagyon sok szép dolog fordult meg itt a blogon az elmúlt pár hétben. Dinoenzo szépen átalakult gyűjteménye, Xapa Mester 512 BB LM-je, vagy az én fehérgőtém mind nyálcsorgató témák voltak. ennyi csoda mellé most hadd férjen be egy egyszerűbb szerzet. egy HotWheels 575 MM.
Zx…..
pakkom jött: végre megérkezett Dinoenzo 410 Superamerica-ja. pirosban egészen szürreális látvány egy ilyen régi Superamerica. de amint megszokja a szem, el is csodálkozik, mert árához képest egész tisztességes kreálmány. ez a fekete Evo sem rossz. engem a fenekén a digószínű FXX felirat fogott meg.…..
késő van, éjfél lesz nemsokára, éppen szkájpolok a másik gépen, valami eszement iPhone alkalmazást mutatnak nekem; egy macska mond vissza mondatokat. Talking Tom Cat. már le is töltöttem én is. remek kis játék, éjjelre kimondottan kikapcsoló hatással bír. lehet, hogy holnap kéne elkezdenem az írást.…..
ismét túl vagyunk egy eseménydús börzén. az programajánló posztban beharangozott alacsony árak úgy látszik, hogy meghozták a vásárlókedvet, mert szinte alig fértem az asztalhoz az érdeklődőktől, akik vittek is a portékából szép számmal. amik ilyen áron sem keltek el, azok közül kiválasztottam…..
amikor még nagyon-nagyon kisgyerek voltam, igaz, hogy épp csak foszlányos emlékeim vannak belőle, de arra azért emlékszem, hogy akkor még a Mercedes volt a "luxusautó". a BMW gyárigazgatók is Mercivel jártak, pedig akkor már lehet, hogy a BMW-k is voltak olyan jók, de nagyon sok időnek kellett ahhoz…..
308_gts
2011.02.11 14:22:59
@Labdacs: Tudom, hogy van neked egy piros, láttam vaterán is, meg itt is:) Elsősorban azért a feketére szavaznék:) De nem is a színe a legnagyobb gond, mert még a piros is tetszik. Hanem a szokásos: most nincs pénzem rá.:) Munkakeresésben vagyok aztán egy darabig most nem szeretnék költekezni, meg kell fontolnom hogy mire adok ki, amíg nincs valami "biztos" helyem.
az elmúlt időszakban egy csomó finom gépet mutattam itt be, most nem ez lesz. egy pontosan 20 éves model következik, egy őskövület, egy faék, egy rémesen egyszerű kis játékszer; az Ertl egyetlen Ferrarija, a 275-ös. ha pontosak az infóim, akkor 1991-ben gyártották, mindössze egy éven keresztül ezt a…..
308_gts
2011.02.06 17:41:09
@=xapa=: Általában a Matchbox nálunk luxuscikk volt játékautót illetően, és inkább a kínai utánzatok voltak többségben, néha csusszant be csak az igazi "minőség":)))Pl. Matchbox (Corvette C3, Pontiac Firebird Trans AM, Kenworth kamcsi), sőt Hot Wheels (Testarossa, F40) is!!! Egyébként akkor is igényesebb volt már a HW mint a Matchbox:)
308_gts
2011.02.06 17:43:11
@=xapa=: A modellautókat illetően meg akkor (90-es évek) gyakorlatilag a BBurago volt számomra az egyetlen ismert Wow-gépezet. Nem is ismertem mást gyerekfejjel. Akkor még net se volt, ahonnan tájékozódni lehetett volna.
308_gts
2011.02.07 14:37:51
@Camaro96: Ez igazán gyönyörű kép, amit belinkeltél. Mármint a kép meg a gép is:)
Börze: lehet hogy kinézek, még egyszer se voltam kinn, mindig valami közbejön. Az áprilisira viszont biztos hogy ki fogok menni, a mostanira nem 100%. Részemről nem lesz eladó vas. Inkább Labdacs szokott szerintem kivinni gépeket.
Börze: lehet hogy kinézek, még egyszer se voltam kinn, mindig valami közbejön. Az áprilisira viszont biztos hogy ki fogok menni, a mostanira nem 100%. Részemről nem lesz eladó vas. Inkább Labdacs szokott szerintem kivinni gépeket.
Szia!
Teszek ide neked képeket egy "bbr f430 & elite 308 gts" mappába, majd a szerzőt kell valahogy módosítani, elvégre a szöveg, ha írsz, a tiéd lesz. Csak annyit fűznék, hozzá, hogy meglepően egyben van a kis piros gépezet, a motortér tisztességes, sőt szép. Beltér ügyben sem vall szégyent.…..
még csak négy napja jöttem haza, de már várom, hogy mikor mehetek legközelebb. mivel úgy vettem észre, hogy a törzstagok közül rajtam kívül mindenki járt Londonban, ezért nem is írok róla posztot, hogy milyen volt. de. mégis írok. írok magamnak, mert kikívánkozik belőlem. mindenféle benyomás.…..
londoni kiküldött tudósítónk beszámolója következik:most ugye abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy London utcáit koptathatom egy ideig, gondoltam, megnézem, hogy mi a helyzet modellügyileg. az első utam, ami ilyen céllal indult, az a St. Martins-ba vezetett. ez az üzlet a St. Martins Lane-en…..
308_gts
2011.01.16 10:51:50
@Labdacs: Oxford Streeten találtál modellboltot/játékboltot?
lehet, hogy nem volt feltűnő, de az elmúlt napokban igyekeztem megszaporítani a friss bejegyzések számát, mert egy ideig nem leszek elérhető; pénteken Londonba utazom. netközelben leszek ugyan végig, de nem biztos, hogy lesz időm a blog dolgaival foglalkozni, ezért a végére összesürítettem pár…..
minden kedves blogot olvasónak, kommentezőnek modellekben gazdag, békés, szép ünnepet kívánok!..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Engem nagyon érdekelne egy-egy AA bemutató:)
Bár most gyakorlatilag megszűntem modellgyűjtő lenni, hogy eladtam mindent... De azért remélem hogy ettől függetlenül lehet majd hozzászólni a dolgokhoz...
Megmondom őszintén nálam ugyanaz játszódott le mint Labdacsban.. Teljesen meg tudom érteni. Megszűnt a varázs... A sablonosság miatt... A megoldások miatt.. Mert a minőség és az ár egyáltalán nem volt már összhangban.. Nem adta azt az élményt, amit vártam.
Az AutoArt ebből a szempontból a legeslegjobb választás. Fantasztikus modellek. Kár hogy nem csinálhatnak Ferrarikat. Halkan javaslom a Porschekat...:)
Azért Labdacs, neked nagyon szép gyűjteményed van, biztos vagyok benne mindegyiknek meg van a maga története is. Ha egyszer kész lesz egy vitrin nekik (úgy tudom még nincs), szerintem teljesen másképp látod majd a dolgokat:) Nem mindennapi látvány lesz. Kívánom, hogy ezek az új jövevények a Ferrari-modellek mellett sok-sok örömöt okozzanak:)