Adatok
Erik von Orhideenwald
0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Volvo teherautós részlegének legutóbbi, Jean-Claude Van Damme főszereplésével készült verziója órák alatt felszántotta a netet. Már készült mindenféle átirat, photoshoppolták az öreg van Damme-ot BKV buszra, született székely verzió. De csak a fehéroroszok voltak elég…..
Erik von Orhideenwald
2013.11.28 11:47:06
@Erik von Orhideenwald: Elnézést, Wall Street Journal a forrás, nem New York Times.
Mindannyian hagytunk már ezt-azt autó tetején vagy a motorháztetőn. Ebben a videóban is hasonlót látunk, igaz, itt egy kerámiabögre maradt a SUV lökhárítóján. A motoros észreveszi, leemeli és beadja az ablakon: mi ez, ha nem jófejség?
Nekem sikerült már így elvesztenem…..
Erik von Orhideenwald
2013.07.10 18:46:40
A motor számtalan szempontból biztonságosabb, mint az autó, de ezt anyánk sosem hinné el nekünk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Erik von Orhideenwald
2013.07.10 12:16:45
Erik von Orhideenwald
2013.07.10 12:28:39
@egyhatosmotor: Ja, oké, értem. :D
Erik von Orhideenwald
2013.07.10 12:39:19
@Ulomenen: A vezetéstechnikai tréninget én is nagyon támogatom. Kötelezővé nem tenném, aki hülye, az utána is az marad, rajtuk nem segít. Motors ismrőseim közel 90%-a (olyan sokan nincsenek) becsülendő módon éves szinten egyszer biztos elmennek ilyen vezetéstechnikai tréningekre.
Én voltam autóval többször is, és nagyon hasznos dolgokat tanítottak még 10 év vezetés után is, pedig telejesen átlagos vezető vagyok. Értem ez alatt, hogy nekem a biztonság fontosabb, mint, hogy megmutassam a másik marhának a pirosnál, hogy az enyém hosszabb. Ehhez rövid az élet, marhából pedig rengeteg van.
A komolyabb tanfolyamoknak megkérik az árát is, de aki autót/motort vesz, annak ez bele kellene férjen, hiszen egyik sem olcsó üzem. (A további vita elkerülése végett tekintsünk el az "sokaknak azért van autójuk, hogy bejussanak a munkahelyükre" demagóg dumától.) Én is arra használom, hogy biztonságban, és kényelmesen eljussak A-ból B-be.
Én voltam autóval többször is, és nagyon hasznos dolgokat tanítottak még 10 év vezetés után is, pedig telejesen átlagos vezető vagyok. Értem ez alatt, hogy nekem a biztonság fontosabb, mint, hogy megmutassam a másik marhának a pirosnál, hogy az enyém hosszabb. Ehhez rövid az élet, marhából pedig rengeteg van.
A komolyabb tanfolyamoknak megkérik az árát is, de aki autót/motort vesz, annak ez bele kellene férjen, hiszen egyik sem olcsó üzem. (A további vita elkerülése végett tekintsünk el az "sokaknak azért van autójuk, hogy bejussanak a munkahelyükre" demagóg dumától.) Én is arra használom, hogy biztonságban, és kényelmesen eljussak A-ból B-be.
Isteni Szerkezet
1981 márciusa: nagy az öröm a Németh családban: lehet menni átvenni a Kispolszkit az Autóker csepeli telepére. Nagypapa szabadnapot vett ki a Vállalatnál, és elindult elhozni élete első autóját. A telepen persze nem fogadta a bőség zavara, legalább is a mai…..
A tegnapi felső-sziléziai bejegyzés után most megint klasszikusabb turisztikai vizekre eveznék, vagy hogy is kell ezt mondani :)
A sienai dómnál írtam, hogy először csicsásnak találtam, pár toszkán nagyvárossal később viszont már decens és visszafogott darabként gondoltam rá.…..
Erik von Orhideenwald
2013.07.06 13:24:00
Van egy toplistám, akiknek még a közeléből is menekülök. Lehet, hogy ez a hosszú élet titka?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Erik von Orhideenwald
2013.06.27 11:25:57
@Manarola: @Palex: Ami otthon megy a zebrák környékén az egy vicc. Valaki aon bosszankodott, hogy csak ő van az úton, de a gyalogos nem képes megvárni míg ő "elsuhan".
Mert megállni mennyiből áll? Aki ezzel a művelettel kapcsolatban a kevesebb fogyasztást hozza fel, annak akkor tényleg el kellene gondolkoznia, hogy képes-e fenntartani az autóját...
Mert megállni mennyiből áll? Aki ezzel a művelettel kapcsolatban a kevesebb fogyasztást hozza fel, annak akkor tényleg el kellene gondolkoznia, hogy képes-e fenntartani az autóját...
Erik von Orhideenwald
2013.06.27 11:35:53
@Palex: Engem egy 150 eurós büntetés évekkel ezelőtt megtanított, hogy azóta mindig megállok.
Erik von Orhideenwald
2013.06.27 11:41:59
@Palex: Néhány hónapja a főnökömmel voltunk az USA-ban, Pittsburghben, és furcsa volt, hogy az iskolabuszt senki nem előzi, mikor az áll. Szépen torlódik mögötte a sor. Erre mesélte, hogy ő eddig egyszer látta, hogy valaki megelőzi, de a rendőr ki is kapta utána. Van állam, ahol törvény is tiltja a megelőzését.
Nóra öt éve eladta az autóját, de az új tulaj nem íratta át, majd begyűjtött egy tucat büntetést. Mégis Nórát akarják kiforgatni mindenéből.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Erik von Orhideenwald
2013.06.27 10:48:38
@kovi1970: :D Ezt nem tudom, mert én nem lakom ott, viszont a ottlakók már volt, hogy majdnem nekimentek. Nem is csodálom... Ha azt vesszük van, aki 10 éve "hajléktalan". Csak egy külön blogot lehetne futtatni a "Tékozló homár"-hoz hasonlóan, ami csak ingatlanügyekkel foglalkozna.
Erik von Orhideenwald
2013.06.27 11:02:57
Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egérkamion
A menetteljesítményről annyit, hogy a VTI Civiceket reggelire fogyasztja a lámpánál, az X5-ös bömbiket meg követi és letolja a Mecsekben. :D
Imádnivaló nagyság
Életem első autója, egy Chrysler Condorde Lx. Nagyon olcsón vettem /420e/, szerelő tulajdonostól,…..
Ha megy, nagyon megy. Ha áll, nagyon áll.
Körülbelül két éve úgy éreztem, hogy kezd kihalni belőlem a vezetés szeretete köszönhetően a napi rutin vezetésnek (munka oda-vissza), már rég nem vágytam csak úgy autókázni a hétvégéken. Hollandiában élek, itt amúgy is jobbára…..
Erik von Orhideenwald
2013.04.21 13:08:01
@LSL: "Én vagyok amúgy az egyetlen akinek a Parketta nem tetszik?" - Nem, már ketten vagyunk. *Szerintem* bután néz ki nagyon. (Ezek a kisméretű "élményautók" (azt hiszem ez az aktuális megnevezés) sosem jöttek be. Mint ahogy az Alfa Spider sem.) Viszont, mint a cikkből is látszik, van akinek meg ez az álma. Nem vagyunk egyformák... :)
Duci Juci
Nehéz nem elfogultnak lennem, mivel életem első autója volt. Egyszóval nagyon szerettem/szerettük, 2,5 évig volt nálam. Ez alatt kb. 50 000km-t hajtottam bele. A km számlálója 5 számjegyes, tehát talán 2 (vagy 3:)) lett volna az első számjegy... Ennek ellenére nagyon…..
Erik von Orhideenwald
2013.03.17 19:27:56
@el-enor: Hidd el, ha lehetne választani, akkor biztos mást vettem volna. Egyébként nem panaszkodok: a céges autó szerintem mindig a világ legjobb autója lesz - márkától függtelenül. Peugeotból pedig a 607 az egyetlen, ami kényelmes belülről 4 főnek is. Ez ráadásul valami múzeumé lehetett annyira megkímélt állapotban van. :)
Amúgy nem azon van a hangsúly, hogy szar az 508, de nekem kicsi. A 407-ben nagyobb a hely belülről. Titkon még bízom benne, hogy kijön valami 608-as modell, vagy jobb típus, addig meg tökéletes a 607. Nagy, erős, automata és ingyen van.
Amúgy nem azon van a hangsúly, hogy szar az 508, de nekem kicsi. A 407-ben nagyobb a hely belülről. Titkon még bízom benne, hogy kijön valami 608-as modell, vagy jobb típus, addig meg tökéletes a 607. Nagy, erős, automata és ingyen van.
Erik von Orhideenwald
2013.03.18 18:42:45
@magyar_ellenállás: Másként látjuk.
Térdig lógó arccal húztuk a belünket az éjszakai parkolóban az autó felé Papp Tibivel. Egyikünknek sem volt nagyon beszédes kedve, egy full-size cikkgyártó-maraton a Genfi Autószalonon bárkit taccsra vág még úgy is, hogy nem először csináljuk.
Innen nézve csak egy Toyota IQ,…..
Erik von Orhideenwald
2013.03.17 10:12:43
Sokan és sokszor vitáztak már arról, hogy szabad-e gyereket motoron szállítani. A törvény megengedni, amennyiben eléri a lábtartót, sőt, léteznek fixen felszerelhető motoros gyerekülések is.
A japánban készült videó megnézése után mi is elbizonytalanodtunk – rossz nézni,…..
Erik von Orhideenwald
2013.01.23 12:48:10
Emlékeznek még tán, tavaly december végén történt az a bizonyos közúti Illegal drift-akció, amit - fantasztikus érzékkel - pár kevésbé elmés szervező egy körforgalomba szervezett Debrecenben. Majd az egészet rögzítették temérdek videón és büszkén tolták velük tele a…..
Erik von Orhideenwald
2013.01.19 16:15:27
Más téma, de a parkolós kresz szabályokhoz:
@nincs_nick: "Szerinted miért van kitéve néhány parkolóba, hogy a területén a kresz szabályi érvényesek?"
Viszont annak ellenére, hogy ki van rakva a birka autósok 90%-ka elfelejti ezt. Ezúton is tisztelet a kivételnek! [Tetszőleges nagyáruház neve] parkolóban folyamatos mutogatás tárgya a sorok végén be nem tartott jobb kéz szabály. Úgy megnézném egy esetleges csattanáskor, mikor a rendőr úr elmagyarázná a delikvensnek, hogy kinek is van igaza...
@nincs_nick: "Szerinted miért van kitéve néhány parkolóba, hogy a területén a kresz szabályi érvényesek?"
Viszont annak ellenére, hogy ki van rakva a birka autósok 90%-ka elfelejti ezt. Ezúton is tisztelet a kivételnek! [Tetszőleges nagyáruház neve] parkolóban folyamatos mutogatás tárgya a sorok végén be nem tartott jobb kéz szabály. Úgy megnézném egy esetleges csattanáskor, mikor a rendőr úr elmagyarázná a delikvensnek, hogy kinek is van igaza...
Mint azt már itt-ott látni lehetett, a Koobe Magyarország is belecsapott az Onyx Boox60 forgalmazásába. Az árverseny még nem érezhető, ellenben belevágtak a felület magyarításába, úgyhogy előbb utóbb magyarul is meg fog tanulni ez az egyébként roppant használható szerkezet. Hogy…..
Erik von Orhideenwald
2010.05.27 22:54:12
@sentrygun: Elnézést a dupla posztért, nem frissített a böngészőm.
Erik von Orhideenwald
2010.05.28 11:02:52
@Dworkyll: Köszi a gyors választ! Meglátjuk mit reagálnak... :)
Erik von Orhideenwald
2010.05.31 16:40:57
@sentrygun:
Megjött a válasz is. (Sajnos) már ők is csak a Wifi-s verziót forgalmazzák, 99 ezer Ft-os áron. :(
Megjött a válasz is. (Sajnos) már ők is csak a Wifi-s verziót forgalmazzák, 99 ezer Ft-os áron. :(
Tudom, ez már zsinórban a második post az iPad népszerűségéről, de olyan ritkán kapunk hivatalos számokat Cupertinóból, hogy azt a keveset meg kell becsülni. Szóval a sajtóközlemény szerint kevesebb mint hatvan nap alatt kétmillió iPad fogyott világszerte. "Köszönjük a…..
Erik von Orhideenwald
2010.05.31 16:36:58
@Bambalazs: Hát ha még ráadásként az igényeket is ki fogják tudni elégíteni... 8M+ ? :) Várjuk! Már várom a hazai forgalmazást. Bár valószínűleg inkább nyáron bevásárolok külföldön egyet, mert nem fogom kibírni az itthoni bevezetésig. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az egészben a trükk az utómunkával kivett biztosítókötél volt.
"...valóban felvették, de a színész egy biztonsági kötélen lóg, amit kivettek utómunkában, és egyetlen snittet látunk vágás nélkül." (@Plastik.hu)
New York Times cikk: blogs.wsj.com/speakeasy/2013/11/15/how-volvo-created-the-jean-claude-van-damme-video/