Adatok
Kisgenyó
0 bejegyzést írt és 122 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sok éve írjuk a Homárt, a műfajból következően néha csapkodnak a villámok, de az ismert utazási iroda most új színt tudott hozni a szolgáltatók és ügyfelek örök harcába. Az eszköztárban megjelent a telefonos fenyegetés és a verbális megfélelítés. A sztori úgy indult,…..
A thai kormány meghosszabbította az ingyenes turistavízum akciót, így aki 2009. június 25 és 2010 márciusa között igényel turista vízumot, annak nem kell fizetni ezért. A rendeletet június 24-en adták ki, holnaptól pedig életbe is lép. A gyorsaság háttere könnyen megfejthető:…..
Óvatos duhaj lett a Homár vissza-visszatérő sztárteása, Kozsó. Egyfelől elárulja az étlapon, hogy az ő teázójában találhatók a világ legdrágább kannái, másfelől annyira megijed önnön bátorságától, hogy azonnal bumfordi lopásgátlót erősít a hírbe hozott kannákra.…..
Szégyellhetjük magunkat: egy csúnya, érzéketlen multi mutat példát abból, hogyan kell gyorsan reagálni a globális gazdasági válságra. Nem szövegelni kell meg nemzeti kerekasztalozni, hanem lépni, keményen, határozottan. A Danone válasza 2008 kihívásaira gyors, kegyetlen, igaz…..
A homár kislányként a Palatinuson egyszer együtt fürdött a kismedencében egy szalámi méretű szardarabbal, másnap pedig többször felszúrták a fülét, úgyhogy azóta nem szívesen jár strandra. Godlike viszont szereti a csúszdát meg a medencét, úgyhogy elautózott Ráckevére,…..
Az utóbbi napokban-hetekben egymás után kerültek elő Wizz Air-szapuló levelek. Ebben persze nincs semmi rendkívüli: ha valaki megírja egy adott céggel kapcsolatos élményét, a többieknek is nagyobb kedvük lesz hozzátenni a magukét. A Wizz Air bashing fő témái a római járaton…..
Megnyugtató, hogy a népszerű fapados cég nem utazik direkte a papokra. Nemrég ugyanis, a Jól megszivatott egy papot a Wizz Air című posztban egy szeminarista kalandjait olvashattuk, aki érvényes jeggyel és 2 órával az indulás előtt már a reptéren volt, több társával együtt…..
A megrögzött fogyasztó egy kerekítős vita hatására (amiről nem gondolnánk, hogy kizárólag a lenti üzletláncban fordulhat elő) utánajárt a kérdésnek és a megfejtést elküldte a Homárnak, hogy mind képben legyünk. Fura esetnek voltam tanúja a minap a Himfy utcában található…..
Vérlázító módszerre lett figyelmes Luca bankjában. Naiv ügyfél csak egy hónappal később vette észre, hogy a Raiffeisen egyik lekötött betétjével fizette ki egy másik számlán jelentkező tartozását:Azért írok, hogyha van Raiffeisen bankos ügyfél olvasótok, az alaposan…..
A pesti modoros illegális plakátmatricázók akcióját láttuk már karácsonykor, és Bogi fotója szerint humorérzékük azóta sem javult drasztikusan: ha nem látszana jól mer nem tudtam rendesen lefotozni, a kis sargaban ez all: ...a tojással játszanom könnyebb, mint visszasírni…..
Kisgenyó
2008.03.14 13:23:43
Kisgenyó
2008.03.14 13:34:12
Érdekes felfedezést tett olvasónk, amikor hazavitte a Saturnban vásárolt vadiúj telefonját:Hétvégén vásároltam a Mammut Saturn üzletében egy mobiltelefont. Hazamentem, beletettem a SIM kártyámat. Üdvözlőüzenet fogad, miszerint: „Szia Nyuszika”. (Az üdvözlés telefon…..
Kisgenyó
2007.11.09 15:20:39
Csak erős idegzetűeknek! Ilyen, amikor a 21. században már nem kell papírokkal tenni-venni egy nyomorult hitelbankkártyaigényléshez az Erste banknál:Szeptemberi külföldi utazásomra készülődvén előrelátóan júniusban bankkártyát igényeltem a számlámat vezető Erste bank Duna…..
Kisgenyó
2007.11.07 18:22:53
Szalu · www.11djs.hu 2007.11.07. 17:37:33
"150.000 Ft helyett csak 147000-et kapok havonta mert a pénzlevételért is fizetni kell. De egy szar állam ez..."
Aki 3000 Ft-ot költ havonta csak pénzfelvétre sikeres ember nem lehet.
Nem az állam szar, külföldön is fizetni kell érte.
Továbbra is sárgabank párti vagyok, saját atm-ből ingyenes a készpénzfelvét, akárhányszor.
"150.000 Ft helyett csak 147000-et kapok havonta mert a pénzlevételért is fizetni kell. De egy szar állam ez..."
Aki 3000 Ft-ot költ havonta csak pénzfelvétre sikeres ember nem lehet.
Nem az állam szar, külföldön is fizetni kell érte.
Továbbra is sárgabank párti vagyok, saját atm-ből ingyenes a készpénzfelvét, akárhányszor.
Az őszinte embert hamarabb utolérik, hiszen megmondja szemtől szemben, hogy akkor ő most kijátszaná azt a kiskaput ott, majd meglepődik, hogy a másik fél nem annyira szívesen asszisztál ehhez, még ha nincs is erre különösebb alapja. A soha véget nem érő "mennyire naiv…..
Tékozló Homár
Igazi krimi a Homáron - 'Hogy nézel ki, te nagypicsájú, büdös, pesti kurva?' - Vendéget vert a fideszes vendéglős
2007.11.07 01:11:13
Azt se tudom, hol kezdjem, akkorára hízott a májam: kiderült, hogy egy idén augusztus végén nagy port kavart homáros sztori főszereplőjét, a vendégeivel ordítozásba keveredő szentbékkálai fogadóst idén tavasszal jogerősen elítélték egy olyan esetért, amikor trágár…..
Kisgenyó
2007.11.07 12:10:56
Kisgenyó
2007.11.07 12:33:23
Kicsit megkésve küldte el történetét Mrs Goofy, de örökérvényű is lehet, amennyiben a szétszakadt talpú sportcipő tényleg elveszti garanciáját, ha nem azonnal viszik vissza cserére: Azzal kezdődött, hogy tavaly ősszel vettünk a férjemnek a WestEndben lévő Jákói Sport…..
Egy egészen egyszerű, de legális csalást fedezett fel kn a Corában, de esélyes, hogy minden hipermarketben elsütik időről-időre:Tudom, hogy milliomodik írás ebben a témában de most aktuális: Okt. 1-jei vásárlás a budakalászi coraban. Akcióváltás okt. 3-án de a kiírt árak…..
Kisgenyó
2007.10.02 22:23:55
Net_Elek · farm.blog.hu 2007.10.02. 13:50:41
"Ha valaki meg birja jegyezni 325 áru árát a polcoknál árukóddal, majd a pénztárnál sas módjára figyeli, hogy mit ir ki a gép, észreveszi a különbséget és reklamál, na az sikeres ember."
Akkor én sikeres ember vagyok. Nem a pénztárgépet nézem hanem utána a blokkot, és szinte mindig találok eltérést. Persze nem vagyok Einstein, de azért minden árral +/- 10Ft-al tisztában vagyok. Ilyenkor megyek az ügyfszolgra és vissza kérem ami jár. Nálam ez elvi kérdés...
Képzeld csak minden vevőt 20Ft-al b@sznak át. Napi alsóhangon 1000 vevővel 20000 Ft, az havi 30 nappal számolva 600000 Ft. És hány kassza is van?
Amúgy nem lehet hogy a pirospólós, csapatépítőtréningrőlellógós-melltartós lányok állnak e mögött?
"Ha valaki meg birja jegyezni 325 áru árát a polcoknál árukóddal, majd a pénztárnál sas módjára figyeli, hogy mit ir ki a gép, észreveszi a különbséget és reklamál, na az sikeres ember."
Akkor én sikeres ember vagyok. Nem a pénztárgépet nézem hanem utána a blokkot, és szinte mindig találok eltérést. Persze nem vagyok Einstein, de azért minden árral +/- 10Ft-al tisztában vagyok. Ilyenkor megyek az ügyfszolgra és vissza kérem ami jár. Nálam ez elvi kérdés...
Képzeld csak minden vevőt 20Ft-al b@sznak át. Napi alsóhangon 1000 vevővel 20000 Ft, az havi 30 nappal számolva 600000 Ft. És hány kassza is van?
Amúgy nem lehet hogy a pirospólós, csapatépítőtréningrőlellógós-melltartós lányok állnak e mögött?
A Homár olvasói különösen boldogok, ha az őket olyan sokszor apró stiklikért szopató rendőrök lebuknak. Mint most is, piázás közben. A mai nap a pecsi Perczel utcaban kozlekedtunk, s az alabbi kep fogadott. Valamit megjegyeznek: a rend orei egy vendeglatoipari egysegbe tertek be, s…..
A Homár tavaly csodálkozott rá a Bakker virágkereskedésre, akik akkoriban tulipánhagymás favödröt ajándékoztak vásárlóiknak. Kata az idei szezonban már digitális fényképezők közül választhatott. Elméletben: Édesanyám néha a Bakkertől rendel virághagymákat. Kapva kaptunk…..
Kisgenyó
2007.09.25 21:43:51
Subculture · subculture.blog.hu/ 2007.09.25. 21:13:15
leestem a székről úgy röhöhgök :DDDD
még, még, még!!!
leestem a székről úgy röhöhgök :DDDD
még, még, még!!!
Kisgenyó
2007.09.25 21:46:30
Volt egy hír nyáron, hogy az APEH lecsapott a józsefvárosi kínai piacra és ott sehol nem kapott nyugtát. Janó felesége ugyan kapott blokkot a helyi üzletben, de milyet:Feleségem a helyi kínai boltban vásárolt gyermekruházatot, és a mellékelt blokkot kapta, amely a…..
A vállalati kommunikáció mifelénk harmatos hagyományokból táplálkozik, de mint az DD esetéből is látható, van, amikor direkt jól jön egy kisebb mulasztás. Például, ha az egész utcában megállni tilosra cserélik az addigi parkolózóna tábláit: Undorító és gusztustalan…..
A magyar marketing történetének egyik legpedálozósabb legmókásabb bocsánatkérő levelét olvashatja el, aki ide kattint, de még ne tegye, röviden elmesélem, mi az ábra. A sztori úgy kezdődött, hogy a Westend egyik biciklitárolójánál egy bringás aktivista a rossz minőségű…..
A Homárnak eddig egy meglepően gyors lefolyású pozitív kalandja volt csak a MÁV Biztosítóval, de Szücsi példája a korábban dokumentált rémhíreket erősíti. Most végre kiderül, mi történik akkor, ha mávosba ütközik mávos. Fejetlenség, káosz, havonta egy, a…..
Múltkori lovastáboros történetünk lópikula ahhoz képest, amit Rékáék tapasztaltak. Miután gyermeke két nap után közölte, hogy fél napot unatkozva kóvályognak a Mustang Lovasclub táborában, és ezt anyuka sérelmezte, hadsereget megszégyenítő megszégyenítésben lett része:…..
Kisgenyó
2007.09.07 10:27:02
a Sóskúti Lovas klubnál nekem is van ismerősöm aki ott dolgozik, én is úgy hallottam hogy jó. ha már itt a reklám helye, nekünk a www.vadquad.hu/ jött be, itt aztán van program bőven, a gyerekek hisztiznek ha haza kell menniük. hónapokkal előre betelnek a táborok, van olyan aki 5-ik éve viszi oda a gyerekeit. a szülők is találnak elfoglaltságot bőven. súlyosan sérült gyerekeket is vállanak lovas terápiára.
a sok komment után úgy gondoltam érdemes lenne megfordítani a szituációt:
egy vidéki gyereket a szülei fel visznek Budapestre, hogy megtanulja hogyan kell villamoson és metrón közlekedni, hogyan kell használni a házimozirendszert, DVD-lejátszót, számítógépes játékokat, a mobilt és a PS2-t. szerintetek ellenkező esetben arra a gyerekre mit mondanának?
a sok komment után úgy gondoltam érdemes lenne megfordítani a szituációt:
egy vidéki gyereket a szülei fel visznek Budapestre, hogy megtanulja hogyan kell villamoson és metrón közlekedni, hogyan kell használni a házimozirendszert, DVD-lejátszót, számítógépes játékokat, a mobilt és a PS2-t. szerintetek ellenkező esetben arra a gyerekre mit mondanának?
Már megint egy türelmetlen naivügyfél. Josef K. egyszer már megtapasztalta, hogy a Raiffeisen-hitelügyintézés 15 nap helyett 3 hónapig húzodott, de csakazértis megpróbálta újra, hátha rekordot dönt:A sok tökéletes terméket, szolgáltatást hirdető reklámdzsungelben…..
Nagy örömünkre szolgál, hogy lassan mindenkinek lesz homárolvasó ismerőse, úgyhogy emailfordultával meg is kaptuk a Mustang Lovasclub reakcióját Rékáék tegnapi panaszos levelére: Elöljáróban néhány dolgot szeretnénk pontosítani, ha megengeditek: 1. A képen melyet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
forum.index.hu/Article/showArticle?go=58319123&t=9118869
VIGYÁZZ AZ AEROVIVA UTÁZÁSI IRODÁVAL
Tisztelt Utastársak!
Az AEROVIVA Utazási Irodával (1075 Budapest, Károly Krt. 11., továbbiakban Iroda) az alábbi szolgáltatással kapcsolatban felmerült kártérítési igényemről szeretném röviden tájékoztatni, elkerülve az utastársak esetleges hasonló kellemetlenségeit.
Az Iroda 2005. novemberétől intenzív marketing politikával meghirdette kedvezményes áru téli charter jegyeit, illetve csomagtúráit. A repülőjegy árak valóban nagyon kedvezőek voltak, bár a fizetési és szolgáltatási feltételek igen keménynek bizonyultak (jegyvásárlás a foglalást követő 48 órán belül, nem módosítható, nem visszaváltható, stb.)
Az Iroda által meghirdetett Budapest - Surat Thani (Thaiföld) járatra 2005. december 12-én vásároltam két jegyet a fenti feltételek elfogadásával. A repülőjegy kiállítására nem került sor, mivel charter járat esetén csak általában kb. 2 héttel indulás előtt kerül sor a jegykiállításra.
Az Iroda 2006. január 4-én felhívott telefonon azzal, hogy törölte a légitársaság a járatot, ezért menjek be az irodába és visszaadják a pénzt. Érdeklődtem más időpontok iránt is, de az iroda közölte, hogy más járatok már tele vannak, ezért nem tud sem erre, sem más időpontra helyet biztosítani.
Január 6-án személyesen bementem az Irodába tisztázni a körülményeket, és keresni valamilyen más megoldást, mivel szerettünk volna mindenképpen elutazni egy hétre Thaiföldre. Sajnos ekkor már más irodák sem tudtak kedvező árú charter jegyet biztosítani.
Az irodában egyik ügyintézőtől kerültem a másikhoz, összesen 4 személlyel kellett ugyanazt végigbeszélnem, akik beszámolóiból végül is sikerült kiszűrni azt, hogy nem járattörlésről van szó, hanem valamilyen más -valószínűleg adminisztratív-problémáról.
Az Irodát kértem, hogy adják írásba a foglalásom törlését és annak indokát, természetesen erre nem voltak hajlandóak. Két óra huzavona után hajlandóak voltak felajánlani egy Bangkokig szóló charterjáratot magasabb áron, ahonnét külön jegyet válthatok az eredeti célállomásra. Mindkettőnk szabadságának korlátai miatt belementünk abba, hogy megvásároljuk a bangkoki charter jegyet és a kiegészítő belső repülőjáratot, de ekkor még azt hittük, hogy valóban járattörlés miatt törölte az Iroda az eredeti foglalásunkat.
Külön „főnöki” engedély útján értük el, hogy legalább a Bangkokig szóló charterjegyet adják el az eredeti áron, amely a végcélunkig (Koh Samui sziget) elvitt volna. A Bangkokból induló kiegészítő repülőjegyet 42.900 Ft-ért kellett személyenként külön megvásárolnunk.
Az utazási irodának a Surat Thani járat túlkönyveléséből adódó saját hibája után vállalnia kellett volna a felelősségét. Az Iroda nem mutatott hajlandóságot a felmerült többlet költségek átvállalására.
A MALÉV megerősítette, hogy a járat az eredeti charter menetrend szerint elindult a Budapest - Bangkok - Surat Thani útvonalon. Ezek szerint az Iroda „könyvelte túl” a foglalásokat saját hibájából.
A repülőjegy átfoglalása érintett egy másik foglalásomat is a dél afrikai Cape Town-ba, amely foglalás ugyancsak az Irodánál készült. A korábbi kedvező árat persze az idő előrehaladtával már nem sikerült elérni. Az elkészült új foglalás 23.600 Ft-tal került többe, ráadásul a jegyet 2 napos határidővel ki kellett fizetnem.
A dél-afrikai jegy visszaútban egy „belső” járatot is tartalmazott (Cape Town – Johannesburg) egy helyi légitársaságra, azonban ilyen járat az adott napon nem közlekedett. Annak érdekében, hogy az interkontinentális járatot elérjem, a repülőtéren kellett vásárolnom egy másik légitársaságra egy jegyet 35.000,- forintért.
Visszatérésem után ezt is jeleztem írásban az Iroda felé, de 3 hónapos huzavona után sem voltak hajlandóak megtéríteni ezt a kártérítési igényemet sem. Végül is a KLM légitársaság – amellyel a dél-afrikai utazást teljesítettem – fizette meg méltányosságból a felmerült többletköltségemet, mert természetesnek vette, hogy a kiállított jegy hibás volt, aminek anyagi hátrányai az utast nem terhelhetik.
A felmerült problémákról, több utazási irodával, légitársasággal beszéltem, mind azt mondta, hogy az AEROVIVA Irodától hiába várok bármilyen segítséget, vagy kártérítést, biztosan nem fognak semmit rendezni, mert ők már csak ilyenek.
A kártérítési igényemre vonatkozóan a Budapesti Békéltető Testület pozitív Határozatot hozott, amelyet ugyancsak nem fogadott el az Iroda.
A reklamációm tárgya a következő volt:
· Az Iroda telefonon közölte a valótlan „járattörlés” információt, és meg sem próbált más járatokra vagy úti célra felajánlani alternatív lehetőséget.
· Az Irodában történő személyes érdeklődésem alkalmával sem próbáltak meg megfelelően segíteni a hiba „kijavításában”.
· A charter jegyet a foglaláskor 100%-ban kifizettették, ennek ellenére a szolgáltatást nem teljesítették, illetve az elvárható „ellenszolgáltatás” érdekében nem tették meg a szükséges intézkedést.
· A thaiföldi járat csúszása érintette a dél-afrikai jegyemet, ennek többlet költségeit sem volt hajlandó megtéríteni az Iroda, mint ahogy
· A hibás – nem létező járatra kiállított – jegy miatt sem vállalta a felelősséget, illetve a kártérítést, melyet végül is méltányosságból a KLM légitársaság fizetett meg.
Hát a fentiek ismeretében döntsék el, hogy érdemes-e az AEROVIVA Utazási Irodával üzleti kapcsolatba kerülni.