Adatok
kerdojelpont
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mivel ez egy autós blog, szép számmal kerülnek be az autó kontra kerékpár ellentétet az előbbi szemszögéből leíró posztok. Legtöbben közülünk talán elfogultságból is úgy látjuk, hogy a biciklisek szabálytalanabbak. Van mind a két félből bőven ilyen és olyan is, bár míg…..
kerdojelpont
2011.06.15 16:31:04
@Pirx: Jogosak az érveid, csak kicsit egy szempontból nézed a dolgokat.
De én a gyakorlati szempontokból indulok ki. Járdán nem száguldasz, bár ez nem mindenkinek egyértelmű. Egy veszélyes helyzetem volt járdán, gyalogossal, de oda felfestették a kerékpársávot. Mondjuk ott azt sétáltatnám naphosszat, aki ezt kitalálta.
De én a gyakorlati szempontokból indulok ki. Járdán nem száguldasz, bár ez nem mindenkinek egyértelmű. Egy veszélyes helyzetem volt járdán, gyalogossal, de oda felfestették a kerékpársávot. Mondjuk ott azt sétáltatnám naphosszat, aki ezt kitalálta.
kerdojelpont
2011.06.17 13:32:44
@Circus:
Nem tudom mi problémád lehet azzal, hogy
- nem közlekedem kerékpárral olyan (bármilyen típusú) úton, ahol autók is járnak és nem férnek el mellettem kényelmesen. Akármit is mond a KRESZ, ez veszélyes.
- nem élek (lemondok) az elsőbbségemről egy gépjárművel szemben, hacsak nem sikerül szemkontaktussal ellenőriznem, hogy nem fog elütni.
Ez volt az itteni mondanivalóm lényege. NEM a KRESZ definícióiról kívántam bájcsevegni. És nem is az autósok járdán, kerékpárúton történő parkolásairól.
Azt meg nem értem, hogy a szakkifejezések és definiciók ismerete egyesek szerint miért fontos feltétele az udvarias és balesetmentes közlekedésnek.
Szerintem rendkívül vicces lenne az a szituáció, amikor a a rendőr megállít valakit és kikérdezi, hogy éppen milyen rangú úton közlekedik és az előbbiekben előzést vagy kikerülést végzett. :)
További, minden bizonnyal hasonlóan kedves stílusban megírt és minősíthetetlen hangvételű kommentjeidet pedig válasz nélkül hagyom, ha nem haragszol. Ha haragszol, akkor is. :) További kellemes trollkodást.
Nem tudom mi problémád lehet azzal, hogy
- nem közlekedem kerékpárral olyan (bármilyen típusú) úton, ahol autók is járnak és nem férnek el mellettem kényelmesen. Akármit is mond a KRESZ, ez veszélyes.
- nem élek (lemondok) az elsőbbségemről egy gépjárművel szemben, hacsak nem sikerül szemkontaktussal ellenőriznem, hogy nem fog elütni.
Ez volt az itteni mondanivalóm lényege. NEM a KRESZ definícióiról kívántam bájcsevegni. És nem is az autósok járdán, kerékpárúton történő parkolásairól.
Azt meg nem értem, hogy a szakkifejezések és definiciók ismerete egyesek szerint miért fontos feltétele az udvarias és balesetmentes közlekedésnek.
Szerintem rendkívül vicces lenne az a szituáció, amikor a a rendőr megállít valakit és kikérdezi, hogy éppen milyen rangú úton közlekedik és az előbbiekben előzést vagy kikerülést végzett. :)
További, minden bizonnyal hasonlóan kedves stílusban megírt és minősíthetetlen hangvételű kommentjeidet pedig válasz nélkül hagyom, ha nem haragszol. Ha haragszol, akkor is. :) További kellemes trollkodást.
Ezen az oldalon a tervezett cikkek listája olvasható. Az oldal folyamatosan frissül! 2010. március 20. - A család ellenségei: Zygmunt Górka - Publikálva 2010. március 24. - Leonor Carcosa, a Falkaanya (karakterbemutatás) - Publikálva 2010. március 27. - Névtelen Carcosa, a Krónikás…..
„A mindennapokban olyanok vagyunk, mint két legjobb barát, leszámítva a köszönés-csókokat” – sztorink egy korábbi posztunkhoz kapcsolódik, ám a mai kalandban egy lány panaszkodik arra, hogy pasija egyre inkább lakótárssá kezd konvertálódni mellette. Eltűntek a…..
„Stresszhelyzetként értékeltem az egész együttlétet, holott nagyon vágyom egy igazi szeretkezésre” – úgy látszik, mostanában elindult egy ilyen széria, ugyanis mai posztunk újra egy olyan fiatalemberről szól, aki közelebbi kapcsolatba került egy örömlánnyal. Az…..
kerdojelpont
2011.05.09 12:40:20
A „10:23 – Nincs benne semmi!” kampány lényege ez volt: 2011. február 5-én (szombaton) 10:23-kor Budapesten, Székesfehérvárott és Szegeden homeopátiás túladagolást hajtottunk végre magunkon. Gyári homeopátiás szerből egy-egy teljes doboznyit fogyasztottak el…..
Hány százaléka szabálytisztelő a bicikliseknek Budapesten? Jött egy érdekes felvetés. Miért a teljes biciklis társadalmat kritizálom, ha esetleg már én magam is találkoztam normális tagokkal? A városi közlekedésben csupán elenyésző mennyiségűvel…..
Miért gondolják sokan, hogy télen 10 centis hóban biciklizni egy olyan tevékenység amit nekem mint budapesti adó(nem keveset)fizető autósnak tolerálnom kellene? Régóta hangoztatott véleményem, hogy aki Budapesten, a bicikli utakon kívül tekerni akar az…..
Következő Levélírónk nem tud szemet hunyni a sorsszerű véletlen találkozások felett, melyekből azt a következtetést vonta le, hogy a történetben szereplő hölggyel talán az égiek akarják összeboronálni. De vajon 10 év barátságát felrúgni egy bepróbálkozással nem túl…..
Sose dőlj be annak a srácnak, aki ingyen laptoppal csalogat fel magához, mert általában csak meg akar… kapni. Következő történetünk mesélője is ezt a filozófiát vallja, de elsődleges üzenete mégis inkább ennyi: ha megcsalod a párodat, legalább ne áruld el neki,…..
„40 perc késéssel találtam meg végre az ő háztömbjét, felcaplattam a negyedikre és csöngetek. De ő nem nyit ajtót. Dörömbölök. Semmi. Felhívom: ki van kapcsolva. Vállat vonok és elindulok haza” – mit lehet tenni, ha egy pasi nem késésálló? Mert bizony a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amúgy az a gyanúm, hogy az autósok 90%-a elvérezne egy hirtelen, felkészülés nélküli KRESZ-vizsgnán, pedig nekik ez azért fontosabb lenne.