Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wertz (törölt)

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár még sosem kért extrát a hamburgerbe, mert azt hitte hogy olyat nem is lehet, de most már tudja hogy mégis, mert a blokkon ott áll: extra salát 60.- Ft. A probléma, hogy másnap már a műszakvezető is azt állította, hogy náluk ilyen nincs, és elhajtotta a kedves vendéget. Az…..
Árpi egy hete tapasztalta, hogy az IKEA-ban kartonpapírrá vékonyodott a farostlemez. Mint kiderült, ők igazából tudtak erről, csak elfelejtettek szólni: Tisztelt ****! Sajnálattal olvastam panaszos sorait, melyben arról tájékoztat, hogy a Billy könyvespolc hátlapjának anyaga nem…..
wertz (törölt) 2008.09.01 09:22:44
2?
Talán a tavalyi volt az első Sziget, amikor az inkalosok nem verekedtek a fesztiválozókkal. Idén helyettük a jegyellenőrök vertek meg egy lányt, aki reggel 9-kor még nem hagyta el a terepet egy órája lejárt jegyével. A részletek az Indexen olvashatók...
wertz (törölt) 2008.08.29 12:06:01
1?
Levélírónk megtalálta a város legpofátlanabb BKV-s alkalmazottját. A pénztáros az apróhiányra hivatkozva gépi kávéra gyűjt a visszajáróból, mert saját bevallása szerint csóró és pont jól jön az a 60 Ft. Az ügyfélszolgálatnak írt reklamáció következik. Tisztelt BKV!…..
Ez az igazi termékkapcsolás! Miklós hat évvel ezelőtti hiteléhez most kötelező jelleggel új biztosítást köthet, amit külön kell ezentúl fizetni, amihez nem ártana, ha rögtön számlát is nyitna az FHB-nál, és ha még az OEP-adatait is beküldené...Hat évvel ezelőtt állami…..
A Pizza Hut sem alszik, az ügyfélszolgálatát bíráló poszt után azon nyomban megkeresett minket - jobban mondva a panaszos pizzarendelőt - az alábbi levéllel, bár úgy tűnik az a rész, hogy "Megjegyzem, egy nővel szemben voltak ennyire nagylegények…" nem egészen volt…..
wertz (törölt) 2008.04.14 07:20:59
A Homár nem érti, a netbankból kinyomtatott számlakivonat miért nem volt jó, de naiv ügyfelünk mindenképpen személyesen szeretett volna az OTP-ből egy nyomtatást. Nem is olyan egyszerű ez: Viszonylag ritkán fordul elő, hogy egy bank nem hajlandó az ügyfélnek a saját…..
Ki csodálkozik azon, hogy a jegylenyúlós eset nem egyedi? Na ugye. Máris jött a szintén bliccelni próbáló Zsolt válasza, aki sorstársnak nézte az ellenőrcsajt és lyukasztani akart neki is, ő viszont lyukadási hajlandóság helyett inkáb elkobozta a jegyét. Ilyenek ezek a nők. Csak…..
Büntetlenül elérhető kellemes érzés, amikor az embernek igaza van. Az adrenalinszint megemelkedik, bizsergető melegség tölti el, amitől percekig peckesen járkál fel s alá a bőrfoteles irodájában. Ilyesmit érezhetett Zám Tibor, amikor papírra vetette alábbi levelét naiv ügyfél…..
wertz (törölt) 2008.02.15 08:06:40
Évekig azt gondoltam, hogy semmiképp sem lehet szó tudatos összeesküvésről. Mármint hogy lehetetlen, hogy a Tesco szándékosan próbáljon meg azzal a piti trükkel pénzt keresni, hogy pár forinttal olcsóbb árat ír ki a polccímkéken, mint amit a végén a kasszánál elszámolnak.…..
És nem elég, hogy szeret, de képes különbséget tenni, és megállapítani, hogy egy öntetben több a zsíros-majonézes guzmó! Mintha egy kínai büfében kiszúrnánk, hogy 23 százalékkal több zselésített kutyanyálat raktak a gung bao csirkébe! Elképesztő. Az alanti sztoriból…..
wertz (törölt) 2007.11.20 12:29:41
Sziasztok ! Néhány megjegyzés:

1., A grill hús megváltozott, az eddigi magyar helyett egy brazil cég szállítja, ezért lett másfajta, ez sajnos a méretében is meglátszik :(
2., Az ezer sziget öntet évek óta ugyanolyan, csak a grafikája lett lecserélve az is már jó ideje (a kiszerelésben nem vagyok biztos, de szerintem számottevően biztosan nem változott, mert észrevettem volna)
3., A grill sali menüben kerül 1200-ba, üdítővel
4., A hús mennyisége kicsivel több lett - nehezen tudom elhinni, lévén 1 db húst vágunk rá mindig a salira

A kommentekhez:

1, a tortillában nem mustár van hanem ketchup... régen külön szósz volt hozzá (salsa volt a neve), de már legalább 2 éve ez van benne (így is 7-8 különböző szósz van az asztalon)
2., Tasty - azért szűnt meg, mert a kedves kommentezőn (papugaja)-n kívül senkinek nem ízlett, így csak rendelésre lehetett gyártani, sokan pedig még 2-3 percet sem bírnak/akarnak várni egy szendvicsre... napi szinten 10-15 db fogyott belőle egy nagy étteremben...kicsiben meg 2-3
3., A Big Mac procedúrája 50 éve ugyanaz, semmi nem változott benne, régen is ekkora volt
4., McReggeli (Carnivora) - az emberek többségének tetszik, hogy reggel ehetnek tojást, rántottát, és nem kell bigit vagy sajtot enniük... technológiailag nem lehet sajnos egyszerre reggelis és normál termékeket készíteni, eltérőek a gépbeállítások... az meg hogy méregdréga lenne a reggeli, az elég erős túlzás, minden reggeles menü kijön kb 600 forintból, amiben egy krumpli, forró vagy hideg ital és egy kis szendvics vagy toast van
5., A Smart kártyás visszaéléseket sajnos csak úgy lehet kezelni, ha a kedves vendégnek is eszébe jut hogy hopp, nem kaptam vissza a kártyám... az tudnotok kell, ha valamelyik dolgozóról kiderül hogy visszaélt smart kártyával az azonnal repül... ha ne adj isten mégis észreveszitek, hogy nincs meg a kártya, azonnal tiltassátok le a smart kp-on keresztül, és nem lesz károtok, térítésmentesen kaptok új kártyát rajta a pontokkal
6., Kedves vernarancs-nak üzenem, hogy a mekiben is hús-vér emberek dolgoznak, szóval őket ledroidozni eléggé ocsmány dolog szerintem... a pult mögött néha egyetemen tanuló, netán diplomás emberek is vannak, akik másodállásban vagy suli mellett dolgoznak... szerintem nekik is kijár az a tisztelet, ahogy ők próbálnak meg tisztelettel bánni a kedves vendégekkel. Egyébként két toast meg egy kávé kijön 500 Ft-ból kb.
7., Meemo-nak üzenem, hogy sajnos a legtöbb félreértés abból adódik, hogy a vendégek nemigen tudják elmondani, hogy mit szeretnének (ez a mi hibánk is, a sok külföldi kifejezés nem könnyíti meg a kommunikációt). A félreértések elkerülésére egy jó módszer, hogy nézzétek meg midig, hogy mi van a zacskóban, és akkor egyből kiderül, ha valami nem stimmel... a vendégnek mindig igaza van, ki fogjuk cserélni illetve megoldunk minden ilyen problémát... higyjétek el, nekünk is kellemetlen, ha a melóhelyen derül ki, hogy valami lemaradt vagy nem úgy kapta meg a rendelését a vendég, ahogy kérte (egyébként én már küldtem taxin is egy szendvicset a vendég után, mert úgy éreztem, sokkal többet ér, ha a vendég elégedett, mint az a pár ezer Ft plusz költség)

Remélem nem voltam hosszú és további napfényes napot midenkinek

egy mekis
A Homár tavaly csodálkozott rá a Bakker virágkereskedésre, akik akkoriban tulipánhagymás favödröt ajándékoztak vásárlóiknak. Kata az idei szezonban már digitális fényképezők közül választhatott. Elméletben: Édesanyám néha a Bakkertől rendel virághagymákat. Kapva kaptunk…..
wertz (törölt) 2007.09.26 07:27:55
Ismerkedjenek meg a modern Tantalosszal, azaz Píterrel, aki mindössze egy nyomorult telefonvonalat szeretett volna, hogy később internetezhessen, de a T-istenek gőgössége miatt pokoli büntetést szabtak ki rá: a lakóparkban folytonos éhség és szomjúság gyötörte, nyakig állt a…..
Alapvetően azt, amit Xerxész a pireuszi buzibárban. Aki még ennél is részletesebben kiváncsi arra, milyen esélyei vannak egy fogyasztónak, aki éppen számítógépezik, amikor az ügyes munkások odakint belefúrnak a vezetékbe, az olvasson tovább élvezettel. A II. kerületben lakom,…..
Világrekord! Nem sűrűn mondhatunk ilyent, de látatlanban biztos, hogy a badacsonyi Kapri Ház házinénijén kívül még soha senki nem akart szálláspénzt fizettetni egy meg nem született, ötödik hónapban lévő magzattal. B. prenatálisan borzongató levele alant. Olaszországi…..