Adatok
kose
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kose
2012.08.08 21:06:03
@osze:
Bocs, de nem értek egyet veled, ugyanis, ha mögötted halad és valamiért bekacsázik a szélétől jobban és egy figyelmetlen autós jön mögötte, úgy elcsapja, ahogy van és Te nézhetsz hátra minden másodpercben, akkor sem fogsz tenni ellene semmit. Ellenben mögötte haladva nem több 10 méterrel, de lekövetheted a mozgását és beljebb húzódhatsz, mint ő. Ha meg balra akarsz kanyarodni, pláne fő úton, akkor megálltok körbenéztek és áttoljátok vagy áttekertek a túl oldalra. Ez lakott területen kívül, amúgy is csak így szabályos. Nekem ez a véleményem evvel kapcsolatban, de mindenki úgy tesz ahogy szerinte helyes.
Bocs, de nem értek egyet veled, ugyanis, ha mögötted halad és valamiért bekacsázik a szélétől jobban és egy figyelmetlen autós jön mögötte, úgy elcsapja, ahogy van és Te nézhetsz hátra minden másodpercben, akkor sem fogsz tenni ellene semmit. Ellenben mögötte haladva nem több 10 méterrel, de lekövetheted a mozgását és beljebb húzódhatsz, mint ő. Ha meg balra akarsz kanyarodni, pláne fő úton, akkor megálltok körbenéztek és áttoljátok vagy áttekertek a túl oldalra. Ez lakott területen kívül, amúgy is csak így szabályos. Nekem ez a véleményem evvel kapcsolatban, de mindenki úgy tesz ahogy szerinte helyes.
A két lábbal a földön állók aránya a vevők között ezrelékekben mérhető. Ezért, mint vásárlóerő, kalkulálni velük nem lehet. Mai cikkünk blogposztja...
Teljes békével állíthatjuk ezt: a kis németet nyugodt szívvel el lehet felejteni az idei évre. Vettel világbajnok lesz, és kész. Attól függetlenül, hogy most megverték-e volna vagy sem, Vettel csak a szezon feléig volt érdekes, onnantól azonban a schumacherizálódás…..
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
1. Már előttem is írták, hogy általános iskolában legyen kresz oktatás, ez szerintem elég logikus, mivel a kerékpáros is közúton közlekedik ezért rá is vonatkoznak a közúti közlekedés szabályai és 12 év felett, (ha az emlékezetem nem csal) lehet közlekedni főút vonalon, bár szülői felügyelettel, de ennél az esetnél is látok gyakran felelőtlen szülőket, akik a gyermekük előtt tekerget több 10 méterrel, ahelyett, hogy mögötte lenne. Na mind1. Szóval szerintem ez egy lényeges és szükséges dolog lenne, amiből szerintem vizsgázniuk is kellene.
2.Minden gépjármű vezető, amikor a jogosítványa hosszabbítására sor kerül, kerüljön sor, minimum egy KRESZ teszt vizsgára is, bár lehet jobb lenne egy 20perces gyakorlati vizsga, persze nem dugóban és nem is a lakókerületében, hanem egy jó változatos útszakaszon. És aki itt elbukik, az azzal a lendülettel ideiglenesen bukja a jogsiját is és egy gyors vizsgáztatási rendszerben újra Teszt vizsga, majd gyakorlati vizsga, ahol nem lenne kötelező gyakorlati órákat venni, csak a vizsgadíjat befizetni, ami ne legyen több 10.000Ft-nál, mert ebből ki kell jönnie szerintem a vizsga költségnek, ami nem kell 50 percnek lennie, mert 10 perc alatt is kiderülhet valakiről, hogy teljesen alkalmatlan. A 70 év felettieknek meg lehet reflex vizsgálat sem ártana, vagy valami PÁV.
3. Ezek a büntetési tételek, nem normálisak, még akkor sem, ha 7es BMW-sek követik el túl nyomó többségében a gyorshajtást. Egyrészt, szerintem, aki autópályán hajt gyorsan, az max 90.000Ft-ra számíthasson, hisz az autópályán közel sem lehet előidézni olyan balesetveszélyt, mint lakott területen belül. Azt is undorítónak tartom, hogy a lakott területes sebesség túllépések többségénél a fénykép általában lakott terület jelző tábla környékén készültek, amelyek többségénél a lakott rész még akár kilométerekre is lehet és az autós, csak a korábbi lendületéből lassul motorfékezve, mert ugye kire jelentene veszélyt, ha lakóházakat még távcsővel sem látni. Persze a szabályok azért vannak, hogy betartsuk őket, de nem életszerűek a mérési körülmények, no de foltozni kell a költségvetést. Csak azt ne felejtsük el, hogy ezzel sajnos a politikusok a rendőröket járatják le a nép szemében, akiknek már így is elég megtépázott tiszteletnek örvendenek. Kérdem Én, hogy milyen azaz ország, ahol a rendfenntartónak nincs tisztelete??
Ha a rendőrök, nem kapnak jobb fizetést és megbecsülést, akkor addig korrupció is lesz, utána is biztos, de közel sem annyi...
4. A jobbra tartást jobban ellenőrizhetnék, főleg az autópályákon, mert az ideg görcs kerülget, amikor a 3 sávból a középsőben haladnak 110-zel, pedig a külső sávból nem kellene 20 ms-ként visszatérnie. Én meg simán elhaladok mellette a külső sávban szabálytalanul 140-el. Emberek! Büdös a külső sáv, vagy azt úgy gondoljuk a trabantoknak van fenntartva, meg a teherautóknak? NEM! JOBBRA TARTÁSI kötelezettség van MINDIG!!
Engem rohadtul nem zavar, ha valaki 200-zal elhúz a belső sávban, az már igen, ha valaki 50-nel száguldozik az utcánkban a föld útón nyáron, ahol olyan por van, hogy meg lehet fulladni ilyenkor, no meg gyerekek is szoktak kint játszani.
Ennyi amin hirtelen változtatnék, a 200-as listámból:)