Adatok
gazso.fodor.istvan
0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Alapvetően nem írtam volna civilekről meg az elcipelésükről és egyebekről, mert egyrészt magáért beszél, hogy rendőrökkel basztatnak egy színházat mert az igazgatója nagy pofájú, másrészt embert nem érdekel. Aztán olvastam egy bejegyzést, amit nem tudtam szó nélkül hagyni.…..
gazso.fodor.istvan
2014.09.16 18:50:56
Számomra egyértelmű, hogy Béndek nem nevezi a civileket okvetetlenkedőnek. Sokkal inkább úgy kell ezt érteni, hogy a magyar társadalom túlnyomó része ilyennek képzeli őket.
Az Alaptörvény IV. módosításnak 12. és 19. cikkelyével gyakorlatilag megszűnt Magyarországon a jogállam. Pro forma minden hatalom a parlament, valójában egy ember, Orbán Viktor kezében összpontosul, aki kegyesen nem él a hatalma teljességével -- ma még. A jog uralmának helyét…..
gazso.fodor.istvan
2014.01.24 08:05:45
@tesz-vesz: Nem, nem azt mondom. A mondat a deportálások lebonyolítására vonatkozik ("azt a magyar hatóságok végezték el"), nem pedig az előfeltételeire. Természetesen. Hogy a kimoderálás, meg a liberalizmus hogy jön ide, arról nem velem kellene beszélned.
gazso.fodor.istvan
2014.01.24 08:42:44
@zFuly: Persze, ez elképzelhető. Tehát az a kérdés, hogy milyen volt a közhangulat. Sajnos számomra nem az a kép rajzolódik ki, hogy a csak egy militáns kisebbség támogatta volna a rasszista intézkedéseket és a deportálásokat. Nagyon szeretnék mást hinni, de ez most mindegy. (A közhangulatot nagyon alaposan mutatja be Ungváry A Horthy-korszak mérlege c. könyve, számomra meghatározó olvasmány.)
Haza és Haladás Blog
Politikai csúsztatások az alkotmánykorrekcióról - közpénzből
2013.01.14 07:00:00
A közpénzekkel kitömött Nézőpont Intézet szakértőinek látszó, de tendenciózus csúsztatásokkal teletűzdelt "elemzést" jelentetett meg az Együtt 2014 által közzétett, korábban a jelen blogon is megjelent alkotmánykorrekciós csomagról. Fontos kérdésről, az…..
gazso.fodor.istvan
2013.01.16 13:46:28
gazso.fodor.istvan
2013.01.16 13:46:30
Mintha idén láttam volna már a Budapesten is lejátszódó jeleneteket, 2012 februárjában Josef Dobeš cseh oktatási miniszter is szerette volna megreformálni a cseh közoktatást és a tandíjat bevezetni az állami intézetekben. Talán nem lepek meg senkit: a cseh diákok egy része sem…..
Nem valami nagyszabású akció ez, egyszemélyes bojkott. Körülbelül két hete tart, és bármilyen megrázó, a CBA még működik. Némi gondolkodás után mégis arra jutottam, érdemes leírnom, miért nem vásárolok többet CBA-ban. Kíváncsi vagyok a reakciókra.
A „bojkott” oka…..
gazso.fodor.istvan
2012.07.05 12:22:23
Felmerült, hogy tulajdonképpen mi a is a blog célja. Elsőre nem tudtam rá válaszolni, de közben rájöttem. Megalapozni, illetve segítséget nyújtani a megalapozáshoz, hogy egy nap létrejöhessen egy polgári liberális párt. (A toborzó iroda ajtaja nyitva, ha érted a…..
gazso.fodor.istvan
2012.05.16 14:12:00
@tory_t: ez jó észrevétel. És a Polgári Liberális Szövetség (POLISZ)?
gazso.fodor.istvan
2012.05.16 23:01:11
@Lord_Valdez: Á, az igaz, utóbbi nem is jutott eszembe és tényleg nem szerencsés.
Eddig jellemzően azzal vádoltak minket, hogy túlságosan atlantisták vagyunk, kritikátlanul imádjuk a kapitalizmust, szeretjük a neokonokat és hogy neoliberálisok lennénk. Ezzel együtt időnként megkaptuk a fasiszta jelzőt, egyszer egy kommentben pedig lekeresztényszocialistáztak…..
gazso.fodor.istvan
2011.03.09 19:40:17
@nagy.okos.: igen, én például nem legyintek sem Tóta W.-re, sem a Konzervatóriumra. Kár ezért a mondatért.
Robert Wright Isten evolúciója (Budapest, HVG, 2010; az amerikai eredeti: The Evolution of God, New York, Little Brown, 2009) című könyve nem jó, de érdekes. A vallástörténeti könyveket mindenki prekoncepcióval olvassa, és ami talán még fontosabb: írja. Így aztán meggyőzésről,…..
Véleményvezér
Lázár javaslata: Így kell elüldözni az embert az állami szférából!
2010.11.12 08:05:00
Ki az az őrült, aki olyan munkahelyet választana magának, ahol öt évre visszamenőleg visszavehetik a fizetését? Legfeljebb az, aki sehová nem kell, vagy aki egyébként is a Párt eltartottja. (Fotó: Segesvári Csaba / delmagyar.hu) Amint arról az Index tegnap beszámolt, ha hétfőn…..
Valamilyen kifürkészhetetlen okból bizonyos körökben népszerű lett az Eurobarometer 2003-as felmérésére hivatkozni, amikor is megkérdezték az Európai Unió állampolgárait, hogy mely országokat tartják veszélyesnek a világbékére, és az előkelő első helyezést Izrael szerezte…..
gazso.fodor.istvan
2010.10.01 06:41:01
@rolando15: Nem A terroristák azok, akik városokat lőnek rakétákkal és embereket gyilkolnak válogatás nélkül. NEm kéne összemosni a terroristákat a gyakran jogosan elégedetlenkedőkkel.
A média meg (tőlünk nyugatabbra főleg a balos) épphogy a palesztinok felé elfogult. Például egyszer nekiültem ellenőrizni egy hírt, mely szerint izraeli katonák megöltek négy palesztint. Ennyit közöltek. Az ötödik forrásban méltóztattak említeni, hogy amúgy mellesleg fegyveresek voltak. Na jó, ilyen előfordul néha, de ebben a kérdésben igen gyakori ez az egyoldalúság.
A török hajó esete kissé cizelláltabb, mint amilyennek sokan beállítják. Én is úgy vélem, hogy az Izraelieknek nem kellett volna beavatkozniuk, de nem hagyhatják azt sem, hogy provokálják őket. A segélyszállítmányt meg a szokásos módon ellenőrzés után célba lehetett volna juttatni, ugyanúgy, ahogy az nap mint nap történik.
A média meg (tőlünk nyugatabbra főleg a balos) épphogy a palesztinok felé elfogult. Például egyszer nekiültem ellenőrizni egy hírt, mely szerint izraeli katonák megöltek négy palesztint. Ennyit közöltek. Az ötödik forrásban méltóztattak említeni, hogy amúgy mellesleg fegyveresek voltak. Na jó, ilyen előfordul néha, de ebben a kérdésben igen gyakori ez az egyoldalúság.
A török hajó esete kissé cizelláltabb, mint amilyennek sokan beállítják. Én is úgy vélem, hogy az Izraelieknek nem kellett volna beavatkozniuk, de nem hagyhatják azt sem, hogy provokálják őket. A segélyszállítmányt meg a szokásos módon ellenőrzés után célba lehetett volna juttatni, ugyanúgy, ahogy az nap mint nap történik.
gazso.fodor.istvan
2010.10.01 06:45:47
@Jerky_Master: mélyen egyetértek!
Tisztán emlékszem, hogy mit csináltam 9 évvel ezelőtt, 2001. szeptember 11-én, new yorki idő szerint 09:03-kor. Magyar idő szerint 15:03 volt. Előtte pár nappal kezdődött az egyetem, rohangáltunk tanárok után, hogy bekerüljünk a szemináriumokra, és az esti sörözésen járt az…..
gazso.fodor.istvan
2010.09.11 21:35:53
@THK: Hazudik! Nem látott semmit, mert az nem illene a képbe. A gépet meg elvitték az UFO-k (láttam), akikkel az ördögi kormányzat konspirál.
gazso.fodor.istvan
2010.09.11 21:38:24
@Rwindx: Igen, ezen kellene röhögni.
gazso.fodor.istvan
2010.09.11 21:53:33
@Húsleves: Azért itt a helyzet finoman szólva is gyökeresen más. A Te példádban egyértelmű, ki az agresszor. Egy csapást egy válaszcsapás követ, emitt viszont a résztvevő felek püfölik egymást és ki tudja, ki kezdte, és egy idő után nem is érdekel. Másrészt az iszlám országokat nem lehet egy kalap alá venni. Nem amerikai-arab háború zajlik, ugyanis. Az iszlám államok nem alkotnak monolit tömböt és többségben nem azonosulnak tömeggyilkos terroristákkal. Egy terrortámadásnak erkölcsi értelemben nem lehet elfogadható oka. Az nem reakció, hanem mocskos gyilkosság. Ha valaki felrobbantja a gyerekemet szállító iskolabuszt, nem érdekel a magyarázata. Az oviban elmegy az "ő kezdte" szöveg.
Tegnap írtunk arról a felvételről, amelyen hallható, hogy az LMP jelöltje ajánlószelvényt vásárol. Az LMP-s elismerte, hogy az ő beszélt az ő saját pártflottás telefonján, de azt mondta, hogy nem jelölt és csak tesztelni akarta, hogy van-e erre jelentkező. Egy szóval sem…..
gazso.fodor.istvan
2010.08.30 08:49:41
@ZöldMarci: Ezt nagyra értékelném, mert a tököm tele van már a sok primitív zsidózó idiótával.
gazso.fodor.istvan
2010.08.30 08:55:01
@drótostót: A liberalizmus nem jobboldal-ellenességet jelent. Ugyanis a jobboldaliság is többféle értelemben használatos. Gazdasági téren jobboldalinak -konzervatívnak- lenni ugyanaz, mint gazdasági értelemben liberálisnak. Így lehet valaki liberális-konzervatív. Az már igaz, hogy nálunk a liberalizmus összefonódott a baloldallal, de ez egyáltalán nem szükségszerű.
Olvasónk billentyűzetet nem kímélve panaszkodik a bankban uralkodó kaotikus állapotokra.Erste-ügyfélként én is Fundamentával kombinált, CHF alapú kölcsönt vettem fel, és a többiekhez hasonlóan bedőlés előtt áll a hitelem.Az Erste Bankkal kötött jelzáloghitelem törlesztő…..
gazso.fodor.istvan
2010.08.27 22:33:27
@igazi hős: Akkor így: "Számomra a devizahitellel együtt jár az árfolyamkockázat. Azért olcsóbb, mint a forinthitel." A svájcinak nyilván a CHF hitel nem jelent árfolyamkockázatot. Amúgy igen: még a forintárfolyam mélypontján is vastagon megérte a CHF-hitel.
Amióta a tévénket elcseréltük egy TR-200 típusú Motoros Forgó Nyakkendőtartóra Ionizálóval, azóta a nyaralásokat általában tévézéssel töltjük, már ha sikerül olyan nyaralót találni, ahol van készülék. Ilyenkor igyekszünk ugyanis pótolni mindazt, amiről év…..
gazso.fodor.istvan
2010.08.22 16:21:07
gazso.fodor.istvan
2010.08.22 16:22:05
@Tita nick: és a nagymamám olcsóbban megveszi.
gazso.fodor.istvan
2010.08.22 21:04:03
@mavo: Korrekt!
Múlt vasárnap Jano látoptt Debrecenben egy csúnya balesetet, ami a leírás alapján érthetetlen, hogy egyáltalán miért következett be. Sajnos sok ilyet látok, a napokban majdnem ugyanezt produkálta az Üllői úton is Pesten egy kopasz twingos, aki cikázott, előzgetett index nélkül…..
gazso.fodor.istvan
2010.06.12 18:10:52
@"autónepper":
A gyalogosnak elsőbbsége van a zebrán. Nem neki kell körülnéznie, hanem az autósnak! Remélem, nincs jogosítványod, vagy ha van, nem ölsz meg senkit.
A gyalogosnak elsőbbsége van a zebrán. Nem neki kell körülnéznie, hanem az autósnak! Remélem, nincs jogosítványod, vagy ha van, nem ölsz meg senkit.
Kedves Praxis blog! Rengeteg dolgot tudnék mesélni a székesfehérvári kórházról, most azonban egy történetet emelnék ki, amely durván belenyúlt az életem alakulásába. A többit majd máskor. 94-95 körül sikerült nagyon brutálisan megfáznom, középfül gyulladásom lett. Nem…..
gazso.fodor.istvan
2010.05.23 20:58:07
@beste: Kösz a tippet!
gazso.fodor.istvan
2010.05.23 21:02:57
@aussie mate: Én pedig ajánlom Rásonyi-Kovács Pétert (László Kórház). Korrekt, szakmailag kiváló, az én fülemet előtte három orvos próbálta rendbetenni összesen 7 műtéttel. Aztán ő rendezte a dolgot. Hálapénzt pedig soha nem adok orvosnak, nála ebből semmiféle hátrányom nem volt.
gazso.fodor.istvan
2010.05.24 16:08:07
@aussie mate: Nem, szerencsére. Remélem, sikerül helyrehozni a problémát.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz