Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Bicska2

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Én, a robot című filmben Will Smith karaktere azért gyűlölte a gépeket, mert egy korábbi autóbaleseténél, mikor egy tizenéves kislánnyal együtt a vízbe zuhant, a segítségükre induló robot gyors kalkulációja alapján az ő megmentésének volt nagyobb esélye, így ő tovább…..
Bicska2 2014.08.08 11:01:23
@magyar ember teli szájjal:
Igenis fékezzen.
Nyisson légzsákokat az utasok arcába,küldjön jelet a mögöttes robotautóknak, hogy figyi vészfék van, oszt satu.
Ha nem ötvennel vasalja ki a gyalogot, hanem lelassul 20ra, akkor nagyobb a sansz, hogy túléli.
Szerintem.
Rendszeresen átmennek a piroson, járdáznak, és szembemennek a kijelölt forgalmi iránnyal a brit biciklisek. Yorkban egy szabálytisztelő sporttárs meg is elégelte, hogy egyedül kell álldogálnia a lámpás kereszteződésekben, és videó-összeállítást készített a fejkamerás…..
Bicska2 2014.04.21 11:49:39
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"ha én 80-al ügetek a zöldhöz a nagykörúton 50 helyett + egy zöld lámpa fényében nem fogok számítani, hogy valaki keresztbe átjön"

Atya szent ég! Nagykörúton 80-al, szűk sávok, csak tíz percre ugrottam be a boltba jeligére szerte hagyott elakadásjelzőző vasak, hol máshol is mennél 80al tényleg.
Továbbá minden sarkon villamosmegálló, Európa egyik legnagyobb forgalmúja, miért is számítanál eléd szédülő, villamos után rohanó gyalogosra.
Német autópályákhoz képest, ahol nincs limit, tényleg nem is olyan durva az a 80...
Hadd gratuláljak!! Nem szeretnél elmenni oktatónak? Tarthatnád a "defenzív vezetés" különórákat.
Bicska2 2014.04.21 20:16:23
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"én is meg tudok magyarázni nyolcvanat a körúton"
Nem tudtad megmagyarázni. Ez a "ha ötvennel ütöm el az elém lépő gyalogost úgyis meghal, akkor megyek inkább 80-al, akkor ugyanannyira hal meg ha elütöm" az nem magyarázat.
Ha féktávon belül eléd lép, és ötvenről satuzol, elütöd tízzel. Ha nyolcvanról akkor kb. negyvennel fogod elkaszálni.
Kéne neked egy maszk, nem? – ezt üvöltötte rám egy orvosi maszkban bicikliző srác egyik nap a körúton. Álltam a füstölő busz mögött az országútimmal, és csak halkan válaszoltam: kéne. A légyszennyezés óvatos becslések szerint évente körülbelül 30 ezer embert öl meg…..
Eddig is arra vágytunk, hogy úgy biciklizhessünk Magyarországon, ahogy a dánok tehetik saját hazájukban, de ezzel most már az egész világ így van. Még azok az üzletemberek és öltönyös amerikai közgazdászok is, akik a saját nevükben is dollárjelet írnak s-betű helyett,…..
A budai rakparton feltűntek a kerékpározás ellenfelei. Bár fogalmunk sincs, hogy merre lehetne elvezetni az EuroVelo 6 nemzetközi kerékpárútvonal részét is képező Bem rakparti biciklisávot, ha ott megszüntetnék, a II. kerületi ittlakunk.hu szerint mégis vannak, akik ezt…..
Bicska2 2013.08.22 18:43:46
@álfirkász: Tudtommal a tábla a döntő. Ha gyalog-kerékpár van egymás alatt, akkor közös bringagyalog, ha egymás mellett akkor osztott. Mindkettő esetén 20 a max. Ha a táblán csak kerékpár van, az kerékpár út, és 30 a megengedett.
Bicska2 2013.08.22 20:04:01
@álfirkász: nem tudom mikortól van így, én 7 éve kezdtem kerekezni. Akkor sasoltam meg a kerékpár specifikus dolgokat. Akkor már 20 volt.
Gugli bármelyik találata ezt aszondja.
Példa: plasma.szfki.kfki.hu/~csillag/kerekpar_kresz/Kerekpar_KRESZ.pdf
Bicska2 2013.08.22 20:12:55
@álfirkász: Be vagyok rúgva vagy mi, szóval: mióta kerékpáros eszemet tudom (7 éve kb) gyalogkerékpár (közös vagy osztott) esetén 20, kerékpár úton 30.
Tizennyolc év autózás után bringára ült. Milyen a másik oldal? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Bicska2 2013.06.07 17:44:44
@Joey AK: Mekkora alternatíva! Gyalog gyorsabb. Végig 10-15-el tötymörög, kivéve a váltóknál mert ott 5, meg ahol simán xar a pálya mert ott is tele van lassújelekkel, szóval az átlagsebessége lehet vagy 10 km/óra... Plusz a lámpák is kritikán alul vannak beállítva, pont mire csukhatná az ajtókat, tilosra vált. Így kb minden megállóban áll 1 percet feleslegesen - nem mintha amúgy nagyon menne, de mégis.
És mindezek mellett baromi olcsó, tiszta, pazar.
A Közgáz diákjai képesek szembenézni a ténnyel, hogy a világ kegyetlen hely, vélekedhetett a fővárosi hivatalnok, amikor kijelölte az egyetem előtti kerékpáros nyomvonalat. Az egyetem előtti szakasz ugyanis a macskakőre került, arra a felületre, amelyen rázkódva a…..
Bicska2 2013.06.06 12:19:44
@Közbiztonság Szilárd: El vagy tévedve. Ahhoz, hogy autókázni lehessen, nem csak út kell. A kiadások elenyésző része. Kell még hozzá kiadós forgalomirányító lápa rendszer - ami nem csak az oszlopból és 3 villanykörtéből áll, hanem abból a nem olcsó rendszerből ami mindezt vezérli. Ennek kiépítése, üzemeltetése (pl villanyszámla) horribilis összeg önmagában is. Plusz csilliárdnyi jelzőtábla (egyirányú, megállni tilos, várakozni tilos, EAK, Stop, stb stb táblák szintén nem aprópénz, qrva sok kell belőlük. Plusz utak sózása, alul és felüljárók, satöbbi satöbbi. Egy keskeny csíknyi aszfalt leterítése nyúlfasznyi része csak a kiadások halmazának.

Továbbá. Én mondjuk még egy liternyi benzint sem vettem Akkor még sose fizettem egy forintnyi adót sem? Dehogynem. Azt az összeget, amit nem benzinre pazarlok el, abból veszek mást! Akár magasabb adótartalmú valamit, mint a benzin. Tehát lehet tőlem több adó folyik be, mint tőled.
A város legveszélyesebb biciklis útját tervezik Zuglóban. A forgalmas téren úgy vezetnék keresztül az új bicikliutat, hogy az állandó konfliktus és balesetek forrása lesz. Az úton ugyanis át kell majd vágnia minden gyalogosnak, aki egyik tömegközlekedési eszköztől menne a…..
Bicska2 2012.10.15 20:03:36
@dukeekud:
"Peldaul a halalos kutya tamadasok szamahoz kepest."

Az volt már, hogy rendszámot a kutyákra?

Meg a másik, hogy mikor egy kutya átgrasszál a zebrán (ami autóút, semmi más nem lehet) akkor a zénadómból épült autóutat használja?
Meg a parkban futkosó gyerek egy lehetséges autóparkolót használ, amin a zénadómból nő a fű, és rendszámot a gyerekekre?
A budapesti tömegközlekedés történetében eddig nem nagyon volt példa arra, hogy a kerékpárosok véleményét kérdezzék arról, hogyan alakítanák át a várost. A Budapesti Közlekedési Központ biciklis kérdőíve viszont rögtön olyan kérdéseket feszeget, amelyek hazai…..
Teljes gőzzel folyt a szeptember 22-i Critical Mass szervezése, amikor a rendezvény két arca, Kürti Gábor és Sinka Károly egyik pillanatról a másikra lefújták az egészet. Sőt, bejelentették, hogy még egy bringás felvonulást szerveznek jövőre, és ezzel véget vetnek a nyolc éve…..
Bicska2 2012.09.10 19:23:51
@gym: "ha a kerékpárosok betartanák a KRESZ-t, nem az úttesten kerékpároznának, ha a járdán ott a kerékpárút, nem a járdán kerékpároznának, ha ott nincs kerékpárút"

Ez a mondat egy mekkora paradoxon, az valami hihetetlen. Elolvastad ezt küldés előtt?
Ha valami elmebeteg sárga csíkot húz a méter széles járdán, attól az még járda marad. Járműnek ott semmi keresnivalója. Az elkülönített kerékpárút egy más dolog.
Fogadok, soha életedben nem mentél még végig sem bringával, sem gyalog pl a Bánki Donát utca járdáján. Nem egészen két méter széles, de van rajta egy kétirányú kerékpárút, és férjen el mellettük az iskolába nyomuló gyerek-szülő tömeg is.
Életveszély a köbön mindenkinek, aki arra jár.
Egy rohadt antikreszista vagyok, de azon én egy métert sem leszek hajlandó sem gyalogolni, sem tekerni. És nem ez az egyetlen, és leg extrémebb "kerékpárút".
Nézd meg a saját szemeddel, és megérted.
Hollandia budapesti nagykövetsége kedden jelentette be, hogy meghalt Robert Milders nagykövet. Robert Milders 2009 májusa óta volt a Holland Királyság rendkívüli és meghatalmazott magyarországi nagykövete. A nagykövet 1948. július 30-án született Hágában. Budapesti kinevezését…..
Bicska2 2012.08.21 19:31:17
@Shopping: Kedves Hopping.

Felzárkóztató jelleggel:
A Margit hídon, az úttesten un. kerékpáros nyom van.
Gugli valahányadik találata: "a kerékpáros nyom kijelöli az úttesten a kerékpárosok helyét, ill. felhívja a többi járművezető figyelmét, hogy ott kerékpárosok közlekedhetnek.... Ilyet lehet alkalmazni akkor is, ha a kezelő a kerékpárút használatát nem kívánja kötelezővé tenni: a kerékpáros nyom jelzi, hogy aki szeretne, az úton is mehet."
Link: www.csaladinet.hu/hirek/szabadido/vegyes_horoszkop_erdekessegek/13724/uj_elemek_a_kresz-ben_-_a_kerekparosok_elonyere/

A járdán/kerékpárúton nem fér el annyi gyalog/bringás, mint ahányan vannak. Töredéke sem. Tehát aki nem a Dunát akarja nézni, és nem a szigetre megy, az nyilván nem 3-al fog a forgatagban szerencsétlenkedni, hanem a kerékpáros nyomon fog közlekedni 30-al.

Lehet ez zavar Téged, vagy akadályoz valamiben, netán szívdobogást okoz maga a tény, de szabályos.
Egy brit felmérés szerint az élvezet veszi rá leginkább az embereket arra, hogy kerékpárra üljenek. A közlekedési eszközök közötti választásnál nagy úr a takarékosság és az egészség szempontja is. Egy kerékpárhasználatot ösztönző program támogatásául készített…..
Bicska2 2012.07.16 17:36:00
@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll:

Rohadt motorosok is nézzedmár: www.sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/fegyveres-rablas-motoron-probalt-menekulni-az-elkoveto-448107

Továbbá:
Ez például nincs az empamo főoldalán: www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kozelet/fegyverrel-rontott-a-benzinkutasra-most-is-menekul-a-rablo-442687
""egy kölcsönautóval megállt a szandaszőlősi Gorkij úti üzemanyagtöltő állomáson, hogy megtankolja a járművet. Miután végeztek, fizetés nélkül elhajtottak. Egy darabig céltalanul kocsikáztak, ám közben megállapodtak abban, hogy visszamennek a benzinkútra, és kirabolják azt"
Követelem, hogy ezt reklámozzák az empamo és a totálcár oldalán :-)
És "Mr Hisztériázó Elmebeteg Troll" kérjen bocsánatot a nevükben, határolódjon el tőlük, stb stb.

Ez pedig egyértelműen ő személyesen volt, csak a kommentkeiben nem nagyon reklámozza: www.zalaihirlap.hu/fooldal-BUnUgyek_balesetek/20091230_kiteptek_a_falbol_egy_bankautomatat/print
"A bankjegykiadó automata kazettájában összesen 7,4 millió forint volt, ám a bank teljes kára 10,5 millió forintra tehető
valószínűleg egy ezüst színű gépkocsival érkeztek a helyszínre"
Érted, GÉPKOCSIVAL érkeztek a helyszínre! Nem kerékpárral vagy gördeszkával. Ezek az autósok, ejj. És hogy hallgat erről mindegyik...

A magyarázat a viselkedésedre itt: www.hetek.hu/sport/200311/kozlekedesi_dugok_es_az_agresszivitas

A képen épp mennyi bisziglis keseríti meg a szegény autósok életét, tyű.
A villamosokon meg hányszáz ember örül, hogy azok ott a képen nem kerékpárral (másnéven bicigli) közlekednek, hanem AUTÓVAL.
Bicska2 2012.07.16 19:40:10
@ex-dr. vuk:
Szórakoztatónak találom az efféle aberráltakat. Időm éppen volt 5 perc, hát mértne. Hátha lesz válasz, és azon is jót derülhetek.
Emellett jó ötletnek tartom, hogy itt vezesse le a feszültségét, mint közúton.

És egyetértek azzal, hogy a bicigklisek egy szekta. Főleg "Read Only" módon előfordulok pl CM-en, és örömmel látom, hogy egy összetartó szekta, akik szívesen segítenek akár másokon is. Lásd kisbicigklit összedobó blog, vagy akármi. Szekta, közösség, bárrmi, ha pozitív akkor nevezzék akárkik akárminek. Szemben pl egy autós szektával -empam(pog)o vagy micsoda- akik mindenki ellen vannak, csak úgy, mert csak, de az a mindenki degeljen meg. Mert nem ő maga aki mások megdeglését kívánja. Más empamos is degeljen meg, mert csak.
Terepjáróval ütöttek rajta P. Feri kollégán a vadőrök, miközben rutinszerű kerékpáros tréningjét végezte a Szentendre környéki erdőkben. A rajtaütés oka, hogy már fél nyolckor ott tekert az erdei aszfalt úton, pedig az erdő csak nyolckor nyit. "Egy jó ideje már, hogy…..
Bicska2 2012.07.10 19:54:56
@Spadla z oblakov:
bár látom, hogy ez egy uszító, troll hozzászólás, olyan etetős hangulatban vagyok.

"simán elütik, ijesztgetik a gyalogosokat, nekimennek az időseknek és az eléjük sétáló gyermekeket elgázolják"
Elütik, elgázolják, kiirtják. Nyilván. Sok tahó teker persze, de tegyük hozzá: általános dolog a bringagyalog bringás oldalán kolbászolni és ijedezni és felháborodni. Azért a rendszeres elgázolás nem igaz, a rémüldözésnek meg nem 100 %-ban a kerékpáros az oka.

"Simán átmennek a piros lámpákon" Ez igaz. Szerencsére rám piroson átmenő autós soha a büdös életben nem hozott frászt... érezd a hangomon az iróniát.

"őrjöngenek, ahogy lenyílik az ablak, beköpnek és kurva anyáznak."
Nem vonom kétségbe, hogy láttál/tapasztaltál ilyet. Az egy állat volt, ilyen lovaskocsin, gyalog, és léghajón is előfordul. 7 évnyi főfalui bringázásom alatt ilyent még nem láttam, bátorkodom nem általánosnak tekinteni. Bármennyire felháborító, kérlek Te se gondold, hogy minden egyes kerékpáros ilyen.

"rádudálsz, leszorítod a bunkóját a járdára, vagy benyomod bosszúként egy kátyúba a geciládát"
Javíts ki ha tévednék, de amennyiben valaki nem KRESZ szerint közlekedik, azért még nincs jogod az életére törni. Ha mégis, akkor Te is a KRESZ alapvetései ellen teszel.
De főleg: mikor leszorítasz egy kerékpárost a g.cibe, honnan tudod biztosan, hogy az is éppen a szabálytalan fajtából való? Én például nem emlékszem, hogy az utóbbi pár sok hónapban átmentem volna piroson -féktávon besárgulást nem számítva. Sose volt szokásom.
Utoljára ősszel volt egy necces szitum, mikor a macisajtomnak megfelelően körülsasoltam nem láttam senkit, hát mentem. Zöld háttérrel a zöld ottót nem vettem észre. Fékeztünk mindketten, méterekre egymástól megálltunk. Elnézést kértem, elfogadta bocsánatkérésem. Nem akart megölni a g.cibe, el tudta fogadni, hogy az ember néha hibázik. Máskor meg én korrigáltam mások figyelmetlenségét, ez egy ilyen "társasjáték" ez a fránya közlekedés.
Ha engem akarnál leszorítani a g.cibe, mert reggel valaki áttekert a piroson, morcos lennék. Te is az lennél, ha egy kamion rommá törné a kocsidat, mert előző nap látott valakit tilosban parkolni.
Bicska2 2012.07.10 20:10:44
@güzü: Én alapvetően kerülöm az olyan nagy forgalmú utakat, ahol buszsáv van. A saját érdekemben. Ott büdös van, és zaj.
Persze van, hogy nincs más választásom.
Ilyenkor -kövezzetek meg- én is a buszsávban tekerek. Mikor jő a busz, és nézek hátra/integetek autós pajtásnak, hogy oda elé húzódnék le, tízből kilenc beenged.
Aztán ha elment a busz/buszok, kimegyek előle a buszsávba.
A busz lassítás nélkül megy el mellettem.
Ottósokat nem lassítom, amíg nem jön busz.
Ha elment mellettem a busz, akkor sem.
15 másodperc az életéből. Vagy annyi sem, ha éppen dugó van, mint általában.
Ezzel a metódussal még nem volt érdembeli konfliktusom.
Még nagy a titkolózás, de napokon belül hivatalosan is bejelentik, hogy a fővárosban is létrehoz a rendőrség egy kerékpáros alakulatot. A biciklisek a Készenléti Rendőrség keretein belül dolgoznak majd. Úgy tudjuk, mintegy ötvenen tartoznak a szerveződő egységhez, a pontos…..
Bicska2 2012.06.29 19:58:08
@radirpok_: Napi pár órányi tekeréskor az ember csuklója, válla nagyon megköszöni a telót, főleg a remek utakon, ami ebben a főfaluban találtatik.
A Facebookon keresik a dél-pesti cserbenhagyásos gázolót, aki az Üllői úton trafált el egy szabályosan közlekedő biciklist. Az egy hete történt balesetben a kerékpáros elvesztette eszméletét. A kerékpár állapotából sokkal súlyosabb sérüléseket is kinéznénk, mint egy…..
December 20-án tartják a Margit hid ünnepélyes átadóját. Az évek óta tolódó protokolláris alkalomra való tekintettel a Magyar Kerékpárosklub elnöke is üzent a városvezetőknek. László János szerint az átadás még a több éves csúszás ellenére is elhamarkodott, mert a…..
Bicska2 2011.12.20 18:21:24
@vuk_:
Azért erre a képre nehéz még némi villamossínt elképzelni úgy, hogy szép maradjon...
Arról, hogy a nagyvárosokban lehangoló a levegőminőség a közelmúlt szmogriadói után felesleges beszélni. A helyzetről annyit kell tudni, hogy ha néhány napra leáll a szél az országban, akkor a falak közt rekedő levegőről kiderül, hogy az valójában emberi fogyasztásra…..
Bicska2 2011.12.11 12:38:42
@vmaast:

Nem vagy te icipicit szűklátókörű?
Csak ez a két ok létezhet?
Csóróság és ál-zöldség?

Nem kellhet nekem nap mint nap olyan útvonalakon közlekednem, ahol a bringa gyorsabb, mint a BKV vagy a vasdoboz?

Nem lehet nekem kényelmesebb a kerékpár, mint a csövesjáratok, vagy a dugóban idegeskedés?

Továbbá: igen, a költséghatékonyság faktor is jelen van nálam. Úgy számoltam, hogy nekem nem éri meg kéttonnás díszdobozt fenntartanom magam körül. Ezért IS járok kétkeréken.
Te bevállaltad a kocsid fenntartásának költségeit. Így döntöttél, önként. Innentől kezdve nem értem miért irigykedsz ránk, bringásokra. Amiért nem tankolunk sírva 20 ezerért kéthetente, nem kéthavi fizetésünk bán egy szervizt, és ingyen tárolom a pincében a lovamat, míg te a parkolóóránál 300 forint/félóra áron bérelsz sok-sok négyzetmétert a közterületből például.

És környezetvédelem: cáfolj meg kérlek, de szerintem egy bringás kevesebb kormot, CO-t, N2O-t, és egyebet termel mint egy fémdoboz. Nagyságrendekkel kevesebb fáradt-olaj kerül a Dunába egy-egy olajcserekor egy kerékpárból, mint a te járművedből.

No ezek így EGYÜTT azok az okok, amiért én pl. a kerékpár mellett döntök az év túlnyomó részében.
Bicska2 2011.12.11 18:39:21
@dukeekud:

És azt hiszem itt be is lehet rekeszteni ezt a fórumot.
Ebben benne a lényeg.
Igaz is, szomorú is.
Köszönjük!!!
Menjünk bringászni.
Az utóbbi években mintha kiment volna a divatból a sárvédő, egyre szebb bringákon ülünk, így egyre jobban megfontoljuk, milyen tárgyakat szerelünk fel szépséges kerékpárjainkra. A sárvédő az igazi mostohagyermekek közé tartozik, miközben funkcióját tekintve – főleg az…..
Bicska2 2011.11.15 21:00:48
@Almaleves:

Ácsi.
1. Aki rendelkezik egy trekking kategóriába sorolható bringával, az fiksz trekkinges? Másik bringája nem lehet?

2. A trekking jó!
Indoklás: nekem trekkingem van, és bulldog vagyok véle. Elvisz bárhová gyorsan, és higgadtan.
Elvitt Balaton körül gyorsan és higadtan egész napra való ellátmánnyal. Előztem vele negyven feletti tempóval outist. Öszvértől elfogadható.
Tökéletes kompromisszum a monti és az outi között.
Megyek vele gyorsan szilárd burkolatú úton (nemúgy mint a lassú montisok), és megyek vele xar úton (ahol egy outi tengelyig süppedne).

Továbbá az alma egy gyümölcs. A leves nem lehet almából, mert az egy öszvér lenne. :-)
Bicska2 2011.11.15 21:38:07
@dubai_tennis:

Látom sem bringa, sem egyéb tekintetben nem volt még alkalmatok vastag gumival találkozni.

Bringa tekintetében: trekkingen nincs vastag gumi.
Egyéb tekintetben: így jártál. Használd a gyerekméretet, ha az passzol.
Bicska2 2011.11.15 22:13:41
@Almaleves:

Namostakkor.
A bicska összecsukhatósága által örvend népszerűségnek.
Ahogy tette ezt annó a kemping biszigli.
A kemping bicikli akkor mi? Trekking? Outi? Monti? Öszvér?

Továbbá.
Mi mindannyian híján vagyunk a médiacivilizáció megvezetésének áldásos hatásának.
Merthogy néccáz forintos benyát venni, és négy liter/métert ebből elpazarolni a legjobb - kérdezz meg bármely olajsejket, alátámasztya eztet.
Nomegaztán főleg.
Kikérem magunknak (nekem és a trekkingemnek) hogy én (mi) a bringások legfőbb ellensége lennénk. Összekeversz az akác/királydinnye tüskéivel.

Az autód egy torzszülött. Benzin/vagy/dízel hajtásos monti. Pfujjj. Tekerj meg önerőből egy kerékpárt 23 centi széles gumival :-)

Mint trekkinges érzem-tudom, hogy enyém a világ. Mi többet akarhatnék foghatni ennél outival/fikszivel/montival?

Üdv
Egy keskenygumis nagyongyors trekkinges a terepről.

U.i.: fáradt vagyok. Így nem tom 1értelműen eldönteni komolyan gondolod, vagy hüléskedsz.
Ha vicc, akkor jó a szöveg. Ha komoly, akkor részvétem. Küldöm a gyógyszert. A cián felirat ne zavarjon, vedd be nyugodtan :-)
Az UTV kamerája előtt vágott át az M1-M7-es beveztő szakaszán egy kerékpáros szombat reggel. Boylepke, az autostat blog szerzője éppen a szakadó hó miatt várható közlekedési akadályokat kereste, amikor a képeken feltűnt a kétszer négy sávos úton kerekező ismeretlen. Az ön-…..
Bicska2 2010.02.21 19:54:45
@newtehen:
Nah, majd ha ezer forintocska köré mászik a benzin ára, én is kérvényezhetem az autópályák, parkolók, és úgy általában a komplett autós infrastruktúra felszámolását? Mivelhogy nem sokan használják, fölösleges volt megépíteni?