Regisztráció Blogot indítok
Adatok
foxerhs

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Háromszor átpördült a tetején a Renault, mielőtt megállt. A tulajdonost megbírságolták, az autón hitel volt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
foxerhs 2013.02.21 07:38:26
6-os főút, 2009 január, száraz idő, jobbos kanyarban 15cm mély kátyú a nyomvályúban.
Végeredményem: AUDI A8 jobb oldali mindkét alufelni totálkáros gumival együtt, jobb első gömbcsuklók, ráadásul az autó az alját is odaverte az aszfalthoz és 2db katalizátor is kuka.
Rendőrt hívtam, 3 tanú, de érdekes módon a közútkezelő hamarabb kint volt mint a rendőr és a rendőri intézkedés alatt kiraktak egy 40-es táblát útjavítással együtt. A rendőr azt írta a jegyzőkönyvbe, hogy nem vettem figyelembe a táblát.

Most egy ALFA 159 mellé egy 17éves JEEP-et vettem. Az ALFA alja szarrá van verve pedig nem járok 3-adrendű szar utakon. Évi 40e km és 3 év alatt már leszakadt a kartervédő lemezem és össze van verve mindkét első lengőkarom alja.
A JEEP-el télen szarok bele a kátyúkba, kényelmetlen, de nagy ballonos gumikkal és 35cm-es hsamagassággal kapja be a közútkezelő. Most először tudok úgy autózni, hogy nem kattog az agyam a rázós szar utakon, mennyibe kerül majd a javítás. Hajrá Magyarország ! Az 52-es főúton néhány év alatt csaknem 10 motoros halt meg a nyomvályús út miatt, családapa és felesége, stb. Ezért senki nem vonható felelősségre ? Nem lehetne ezt szándékos emberölésnek minősíteni? Rohadt kurva jogászok irányítják az egész életünket, a rezsim kitermelte magának a többvonalas várfalat ami bevehetetlen. Engem mint cégvezetőt, meg basztat a munkavédelmi felügyelőség, ha 300km-re a telephelyünktől a kiküldött dolgozónk nem használja a munkavédelmi eszközeit. Én vagyok a felelős érte! Fosláda szar demagóg önkényuralom .....
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
foxerhs 2012.09.07 10:36:25
Energetikai szakértő vagyok, mielőtt bárki visszalőne a következőkre. Alapjában a rendőrhatóság félre van vezetve, a közbezserzési pénzek iszonyatos elherdálásának és átverésnek az áldozatai. A lézeres sebességmérők 906nm hullámhusszú infra tartomány határán dolgoznak. Pont itt dolgoznak a geodéziai és térképészeti műszerek, számtalan távolságmérő és pozícionáló amit az építőipar használ. Ami ezen is túlmegy, a lemenő napfény spektrális összetevői között ott van a 906nm, simán bezavarja a napfény ezeket a műszereket, köztük a rendőrségi sebességmérőt is. Jobb helyeken ezt a rendőrök is tudják, de még lemenő napnak háttal, üvegről visszaverődő napfény is képes a mérőeszközt bezavarni. Ezek szerint beperelhető a nap, beperelhető az összes geodéta, az összes földmérő aki ilyen műszert használ és aki az über csúcs made in Hungary sebességmérőt bezavarja. Ezekben a műszerekben lévő a 906nm infra ledek 1000.-HUF alatt beszerezhetők. 6-8db ilyen LED ami impulzus szerűen dolgozik egy mérőműszerben, már a "kódolt lézert" is képes megzavarni, bármelyik elektronikai szaküzletben, ilyet bárki vásárolhat. Ehhez még nem kell garázsnyitónak nevezni sem. Talán a rendőrségi eszközöknek kellene védettebbnek lennie és nem holmi szarokat vásárolni. Sajnos a valaki ismer valakit aki ismeri a gyártót alapú közbezserzés frankón működik Magyarországon. Itt az átverés, a sebességmérő gyártó ??????? (szélhámos !) egy olcsó geodéziai mérőműszert és egy még olcsóbb kamerát pakolt össze horribilis pénzekért.
Belsőség Minden napra új gumit! 2010.12.08 07:30:00
Rettegők, stréberek, buzgó mócsingok, rohanjatok téligumiért, különben biztos halál vár rátok. Mindenki más hallgasson a józan eszére. Vélemények az azonos című írásunkról...
foxerhs 2010.12.08 16:41:42
Egyetértek !!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos nem a parasztot tanítjuk meg autót vezetni, hanem majd a számítógép beparkol helyette. Aztán WINDOWS lefagy és megáll a tudomány ! Eddig több mint 800.000 KM-t vezettem baleset mentesen. Ebből 400e km-ig még csak ABS sem volt a kocsimban, azóta volt 310LE-s quattro is. Soha egyetlen egyszer be nem villant az új autóimon az ESP, VDC . Mert megtanultam autót vezetni, 50LE-től 310LE-ig. Jól emlékszem, néhány éve ónos esőben jöttem haza ausztrián keresztül autópályán , látszódott a tükrön a jégcsap, tapasztalt autósok egyből lassítás 40km/h-ra pedig A8-as AUDI-val voltam. A hülye birka osztrákok meg a technikai biztonság tudatában (majd az ABS megvéd, hülye birkák !!!!) suhogtak el mellettünk. 2km múlva kb. 100 autós tömegbaleset, szarrá törve a hülye agyatlanok akiket szintén nem tanítottak meg autót vezetni.
Én letiltanám az ABS-t és az összes elektronikus segédeszközt autóvezető tanulás közben és min. 10.000km-re emelném a kötelező alapkiképzést. Undorító, amikor a követő radaros VOLVÓ-ban pöffeszkedő ficsurok azzal játszanak, hogy rágyorsítanak az előtte lévőre, majd megáll játékot játszanak, ez a legújabb adrenalinosdi. LAssan nem tudsz kikerülni egy elütött nyulat vagy kátyút az úton, mert a drive-by wire kormány majd felülbírál, BASZD MEG A FEHÉRVONALON BELÜL MARADSZ HA MEGDÖGLESZ AKKOR IS !!! Ész nélküli politikusok hoznak gazdasági lobbi presszió alatt mindannyiunkat veszélyeztető politikai döntéseket miközben lassan elfelejthetjük, hogy értelmes gondolkodó lények vagyunk ! Meg kellene tanítani az embereket autót vezetni ! Igazi autót, nem távirányítós számítógépvezérelt technikai csodát, amiben minden vasárnapra jut egy 3 betűs baromság.
Ja és jelenleg ALFA 159-et hajtok, nagyon jó de 70000 km alatt még nem villant egyetlen 3betűs hülyeség sem. Valamilyen VDC-nek a giro szenzorja pl. kezdettől fogva nem jó, észre sem veszem, annyira értelmetlen baromság.Az 1g-s oldalgyorsulást P1 zéró gumikkal GIRO gyorsulásmérővel tényleg tudja az autó de még itt sem nyikkant kanyarban ! Akkor meg mi a fasznak a sok ABSESPVDCERPPDRTRZG.