Regisztráció Blogot indítok
Adatok
JabbaA3

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kipakoltuk a belét Sabccal előző este, az ülések, a kárpitok, a szőnyegek, a zajszigetelés, mind bekerültek a raktárba. Kívülről is lebontottunk mindent amit lehetett, és nem befolyásolja a működést: lökhárítók, krómdíszlécek, szellőzőrostélyok. Egyszer szentségelt Sabc,…..
Belsőség Búcsúzom tőled 2012.03.25 17:55:00
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
JabbaA3 2012.03.26 12:58:04
@Bende Tibor: Szia Bende, volt egy 86-os escort-om, vagy 7 évig nyüstöltem, első autóm volt. Írtam is róla anno a népitéletben:
nepitelet.hu/autok/ford/escort_1980/az_els_hosszu_szerelem...../
Imádtam. Jó állapotban volt, gyári fénnyel, rohadás mentesen. mindig csinálgattam valamit, de semmi extra, még is sokat mentem vele, körülöttem is imádta mindenki, családtag volt. Aztán megtörték az elejét. Ment a hezitálás mi legyen, nagy autóbuzi vagyok, ez rólam köztudott a környéken, és azt az autót nem akartam elengedni. Végül a teljes felújítás mellett döntöttem. Ki lett javítva az eleje, körbe lett fényezve, lökösöket színre fújattam. Motor felújítás, gyári váltót szereztem bele (1,6os váltó volt az 1,3 motor-on), zöld üvegeket boltotltam bele a Ford-bontóssal (annyit jártam hozzá, azóta is ajtófélfának hív, mondta annyit vagyok nála, beépít :) ), bebőröztettem, s meggyőződésem volt, hogy na akkor lesz egy új autóm. Lett is, ahogy Te mondanád egy szobrom. De használtam, s majd meg tudtam volna ölni a nőt, mikor két hetes fényezésre rányitotta a pólus parkolóban az ajtót úgy, hogy lobogott a hajam (igen benne ültem, de nem zavarta)....
Mondanom sem kell, hogy azóta már a második autót vettem meg múlt év szeptemberében. Persze ezt is imádom.
Szal, a saját életem tanúságait levonva:
Ki kell javítani szépen a törést, le kell ápolni a pörsenéseket, javítani a rozsdás részeket, azokat normálisan lefújatni (hozzá teszem, ügyes kezű ember tud úgy színt keverni, hogy figyelembe veszi a fakultságot), a fényezett részekkel szépen, gyengéden összepolírozni és boldogan használod majd a jó műszaki állapotú különlegességed. Amíg nem lesz egy újabb szerelem, ami miatt amúgy is eladtad volna.
Ha szoborrá alakítod, akkor már folyamatos rinya lesz, nem élvezett, mint az új cipő esetén: csak rá ne lépjen valaki az orrára... Szerintem.