Adatok
ngygabr
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De legyen bármi is a koncepció, abban egyetérthetünk, hogy ezeknek a reklámoknak a szemek és a fülek mellett bizony a…..
A nálunk is ismert, bár boltot még egy jó ideig biztosan nem nyitó, GAP ruházati áruházlánc néhány hónappal ezelőtt nagy elhatározásra szánta el magát. A 20 éve változatlan és közkedvelt logójukat szerették volna megújítani, egy kicsit modernizálni, amire annak rendje s…..
ngygabr
2010.10.12 16:16:24
@reklámbuzi: Editor’s note – In answer to some of the questions in the comments: This contest is not for Gap. We are not affiliated with Gap. Gap has nothing to do with this contest.
ezt az új logó után írta ki az iso50, arra reagál, csak gyorsabbak voltak mint a gap. továbbra is úgy tűnik nekem, hogy az első kör nem pályázat volt, hanem klasszik brief az ügynökségnek.
ezt az új logó után írta ki az iso50, arra reagál, csak gyorsabbak voltak mint a gap. továbbra is úgy tűnik nekem, hogy az első kör nem pályázat volt, hanem klasszik brief az ügynökségnek.
Szerdán a Digg alapítója, Kevin Rose mutatta be a linkmegosztó szájt új verzióját, amiről maga Rose is úgy nyilatkozott, hogy olyan alapvető változások jönnek, melyek elképzelhetően nem fognak tetszeni a Digg törzsfelhasználóinak. Így is lett. A drasztikus változásokat az…..
A Saatchi & Saatchi New York (Jedlicska Marci aktuális munkahelye) által készített szpot úgy érvel a házasság mellett, hogy tulajdonképpen ellene érvel. A homoszexuálisok szeretnének házasodni? Nosza, nem is szívathatjuk meg őket jobban, minthogy engedélyezzük nekik. Mindezt a…..
ngygabr
2010.06.09 10:58:25
A minap éppen Woody Allen-t néztem, és ez eszembe juttatta, hogy nemrég olvastam tőle egy interjút, amelyben hozta a szokásos neurotikus formáját, kifejtve, hogy szerinte az élet egy értelmetlen és brutális élmény, és ennek kapcsán említette meg az alábbiakat is:
Egyszer…..
ngygabr
2010.05.23 11:49:13
@blogíró: épp ellenkezőleg, azt akarom mondani, hogy hívő embernek lenni nem csupán ennyi áldozatot jelent a nem hívő élethez képest, hogy templomba kell menni meg imádkozni kell. lehet az embernek attól is jobb élete, hogy nem kellett aggódnia sosem a házzasság előtti szex miatt (vagy nem kellett tartózkodnia tőle), nem kellett a pokoltól félnie, nem kellett megküzdenie azzal hogy a gyerekének azt tanítják az iskolában hogy a majmoktól származunk. szándékosan sarkítok kicsit de szerintem az eredeti érvelés pont ennyire aránytalan.
Ha van igazán környezetszennyező módja az utazásnak, akkor az bizony a légi közlekedés. Miközben utasszámban az összes közlekedésnek csupán 1%-át teszi ki, addig az összes közlekedésre fordított üzemanyag 10-15%-át használja fel.…..
ngygabr
2010.05.19 16:33:06
@Androidus: de megint csak fogyasztásról van szó, ami természetesen egy tényező, én csak azt mondom hogy az üzemanyag felhasználásának hatékonyságáról és emisszióról nem beszélni egy ilyen kijelentés mellett, hogy a repülés a legszennyezőbb, felületesség, komolytalanság.
nézzük meg ezt:
en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency_in_transportation
itt azt látom hogy hatékonyságban a légiközlekedés nincs rossz helyen, autóval kb egy szinten van
vagy ezt:
www.epa.gov/otaq/climate/420r06003.pdf
Figure 2-2. 2003 Transportation Greenhouse Gas Emissions, by Source
passanger cars: 35%, aircraft: 9%
és ez mondjuk 10 perc guglizás eredménye, ami szerintem ahhoz minimum elég, hogy felmerüljön az igény hogy kicsit cizelláltabban fogalmazzunk, mint hogy a repülés a legszennyezőbb
a fenti adatok egyébként innen származnak: www.lelegzet.hu/archivum/2003/12/2879.hpp
nézzük meg ezt:
en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency_in_transportation
itt azt látom hogy hatékonyságban a légiközlekedés nincs rossz helyen, autóval kb egy szinten van
vagy ezt:
www.epa.gov/otaq/climate/420r06003.pdf
Figure 2-2. 2003 Transportation Greenhouse Gas Emissions, by Source
passanger cars: 35%, aircraft: 9%
és ez mondjuk 10 perc guglizás eredménye, ami szerintem ahhoz minimum elég, hogy felmerüljön az igény hogy kicsit cizelláltabban fogalmazzunk, mint hogy a repülés a legszennyezőbb
a fenti adatok egyébként innen származnak: www.lelegzet.hu/archivum/2003/12/2879.hpp
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
2. mit élvezzek azon a ride-on amit minden nap megteszek kétszer? pláne ahhoz képest amit tehetnék helyette, ha már odaértem volna. ökörség.
jól indul a szpot de hatalmas a törés, ahogy beülünk az autóba. az érvelés pedig konkrét öngól.
engem egyébként csak az tud látványosan lelassítani, ha audiobookot hallgatok. és pont azért mert akkor nem elvesztegetett idő az a plusz pár perc.