Adatok
shm
0 bejegyzést írt és 142 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jó, hát akkor itt fogunk élni.
/Megáll az idő/
Van egy-két érdekes mellékterméke április 6-ának. Például az, hogy megújult erővel jönnek, akik ilyenkor jönni szoktak. Lobogtatják az új tankönyveket, amit megszavaztak, hogy mégis lapos a Föld és Orbán…..
shm
2014.04.18 10:52:54
@Bogyó 2:
"De kérdés, hogy a társadalom jogosan érzi ezt vagy csak azért, mert hitelrontás, lejáratás, karaktergyilkosság történt és nincs terepe, ahol tisztázhatná magát.
Ahol Simon Gábor ügyét heteken át napi 15 percen keresztül sugározták,"
Szegény Simon, mint az aljas karaktergyilkosság áldozata. :D Önmagatok paródiái vagytok.
"De kérdés, hogy a társadalom jogosan érzi ezt vagy csak azért, mert hitelrontás, lejáratás, karaktergyilkosság történt és nincs terepe, ahol tisztázhatná magát.
Ahol Simon Gábor ügyét heteken át napi 15 percen keresztül sugározták,"
Szegény Simon, mint az aljas karaktergyilkosság áldozata. :D Önmagatok paródiái vagytok.
shm
2014.04.18 12:44:27
@borzimorzi:
A hajdúbétezés szimplán a magyar mocsár szokásos sárdobálása, ettől Bajnai még lehetne elsőrangú gazdasági szakember és a közjóért élő államférfi is.
A libás afférnak semmi köze ahhoz, hogy nem az.
A hajdúbétezés szimplán a magyar mocsár szokásos sárdobálása, ettől Bajnai még lehetne elsőrangú gazdasági szakember és a közjóért élő államférfi is.
A libás afférnak semmi köze ahhoz, hogy nem az.
Nyilván ismét egy kézlegyintés a demokráciáért és a jogállamiságért síró bejegyzések láttán sokaktól erre a címre is, ha olvassák.
De vajon belegondolnak-e a legyintgetők, hogy ők mit is értenek demokrácián? Vajon, az, ha még elmehetünk négy évente szavazni, majd a…..
shm
2014.04.14 21:32:28
@Bogyó 2:
"És persze előzménye se volt, a békés kukaborogatókra csak úgy rátörtek."
Éttermekből rángattak ki és vertek össze turistákat, te szerencsétlen fasz. Bújj már ki egy pillanatra a pápai proli valagából, és nézz körbe, idekint egy komplett univerzum van ám!
"És persze előzménye se volt, a békés kukaborogatókra csak úgy rátörtek."
Éttermekből rángattak ki és vertek össze turistákat, te szerencsétlen fasz. Bújj már ki egy pillanatra a pápai proli valagából, és nézz körbe, idekint egy komplett univerzum van ám!
shm
2014.04.14 21:33:49
@Bogyó 2:
"Egy a lényeg, ha a Fidesz nem nyúl a választói rendszerhez, max. a körzeteket rajzolja újra, nem lenne kétharmada."
Nem, a lényeg, hogy hozzányúlt (egyértelmű és demokratikus felhatalmazással), és lett.
Picsoghattok újabb négy évig. Mármint újabb négy évig már biztos.
"Egy a lényeg, ha a Fidesz nem nyúl a választói rendszerhez, max. a körzeteket rajzolja újra, nem lenne kétharmada."
Nem, a lényeg, hogy hozzányúlt (egyértelmű és demokratikus felhatalmazással), és lett.
Picsoghattok újabb négy évig. Mármint újabb négy évig már biztos.
shm
2014.04.14 21:34:40
@Bogyó 2:
"Másik dolog, hogy egy csomó fideszes elemzés is azt állítja, hoyg mennyi mszp-sből lett jobbikos, akkor ez vissza már nem mehet?"
Dehogynem, minden országnak csak egy söpredéke van.
"Másik dolog, hogy egy csomó fideszes elemzés is azt állítja, hoyg mennyi mszp-sből lett jobbikos, akkor ez vissza már nem mehet?"
Dehogynem, minden országnak csak egy söpredéke van.
Antal Attila
A kormánypártok által kialakított új választási rendszer lényegében 764 702 töredékszavazatot „gyártott le” a Fidesz-KDNP-nek, s ezzel plusz 6 mandátumhoz jutottak. Ez volt tehát a kétharmad záloga, méghozzá azon az áron, hogy a választási rendszerünk…..
shm
2014.04.14 16:14:46
@Bogyó 2:
"Csomószor leírtuk, hogy kétpártrendszerek nem hozhatók ide."
Már miért ne lennének 'idehozhatók'? Nem a "kétpártrendszer" miatt van olyan szisztéma, hanem a szisztéma miatt van 'kétpártrendszer'.
Ha a magyar választási rendszer stabilan megmarad, akkor a magyar pártstuktúra is a kétpártrendszer felé fog elmenni. sőt, ez nagyjából meg is történt. Nem teljesen persze, mert a választási rendszer továbbra sem tisztán többségi elvű.
"Csomószor leírtuk, hogy kétpártrendszerek nem hozhatók ide."
Már miért ne lennének 'idehozhatók'? Nem a "kétpártrendszer" miatt van olyan szisztéma, hanem a szisztéma miatt van 'kétpártrendszer'.
Ha a magyar választási rendszer stabilan megmarad, akkor a magyar pártstuktúra is a kétpártrendszer felé fog elmenni. sőt, ez nagyjából meg is történt. Nem teljesen persze, mert a választási rendszer továbbra sem tisztán többségi elvű.
shm
2014.04.14 16:37:01
@Bogyó 2:
"Ha nincs győztes-kompenzáció, ha maradnak a régi választási szabályok, ugyaniylen körzetekkel, ugyanígy egyfordulósan sem lenne kétharmad."
Na és?
"Ha nincs győztes-kompenzáció, ha maradnak a régi választási szabályok, ugyaniylen körzetekkel, ugyanígy egyfordulósan sem lenne kétharmad."
Na és?
Tudom, hogy ezzel most nem leszek népszerű Mesterházy Attila körében.Meghallgattam, hogy reagált a "miniszterelnök-jelölt" a súlyos választási vereségre. Úgy tett, mintha valami elháríthatatlan természeti katasztrófa okozta volna ezt az eredményt. Vagy valami tőle teljesen…..
shm
2014.04.07 21:47:17
@fabatka2:
"Hiába ért el a baloldal, a Jobbik és az LMP közösen több mint 50 százalékot"
A baloldal, a Jobbik és az LMP közösen nem ért el a világon semmit.
Ideje lenne felébredni, és nem a számokat variálgatni, hogy a csúfos vereség ne tűnjön csúfos vereségnek, hanem szembenézni vele, hogy a baloldal mondókája megbukott, ha nem rukkol elő valami mással, akkor a büdös életben nem kerül kormányközelbe.
Ahelyett, hogy nyomjátok tovább a blődlit, kicsit közeledni kéne a valósághoz.
"Hiába ért el a baloldal, a Jobbik és az LMP közösen több mint 50 százalékot"
A baloldal, a Jobbik és az LMP közösen nem ért el a világon semmit.
Ideje lenne felébredni, és nem a számokat variálgatni, hogy a csúfos vereség ne tűnjön csúfos vereségnek, hanem szembenézni vele, hogy a baloldal mondókája megbukott, ha nem rukkol elő valami mással, akkor a büdös életben nem kerül kormányközelbe.
Ahelyett, hogy nyomjátok tovább a blődlit, kicsit közeledni kéne a valósághoz.
shm
2014.04.07 22:01:37
@dr. mesterseges szinezek:
Én nem mentem szavazni, és ezzel kapcsolatban eloszlatnék a félreértést. Ha elmentem volna, se szavaztam volna a baloldalra, legfeljebb ellene.
A Gyurcsányt, Bajnait, Mesterházyt visszavágyó 'megfélemlített tömeg' sosem létezett, ezzel a baloldal vezetői azt takargatták a híveik előtt, hogy a közvéleménykutatások reálisak, és a választók többsége egyszerűen nem kér belőlük.
Én nem mentem szavazni, és ezzel kapcsolatban eloszlatnék a félreértést. Ha elmentem volna, se szavaztam volna a baloldalra, legfeljebb ellene.
A Gyurcsányt, Bajnait, Mesterházyt visszavágyó 'megfélemlített tömeg' sosem létezett, ezzel a baloldal vezetői azt takargatták a híveik előtt, hogy a közvéleménykutatások reálisak, és a választók többsége egyszerűen nem kér belőlük.
I. Az előkészítés/ expozíció:
Van egy vitatott emlékmű-tervezet, amely bírálói szerint Magyarországot a náci Németország áldozatának mutatná be - ezzel elhallgatva szerepét a magyar holokausztban
II. A bonyodalom/ konfliktus:
Ezt az emlékművet két nappal a…..
shm
2014.04.12 15:24:14
@Csak szubjektíven!:
"Látom dühös vagy, oké"
"Iszonyatosan látod", hogy "feszült vagyok, haragszom", ugye? Mint Olga.
Ti tényleg nem veszitek észre, milyen kbaszott szánalmasak vagytok?
"Látom dühös vagy, oké"
"Iszonyatosan látod", hogy "feszült vagyok, haragszom", ugye? Mint Olga.
Ti tényleg nem veszitek észre, milyen kbaszott szánalmasak vagytok?
shm
2014.04.12 15:59:30
@Csak szubjektíven!:
Pontosan. Jelen pillanatban az egyetlen értelmes kommunikáció a fejetekre borítani a saját képmutatásotokat. Ettől még nem biztos, hogy felhagytok vele, sőt.
De nekünk, többieknek bozony meg kell tanulnunk a helyén kezelni ezeket a hőbörgéseket.
Pontosan. Jelen pillanatban az egyetlen értelmes kommunikáció a fejetekre borítani a saját képmutatásotokat. Ettől még nem biztos, hogy felhagytok vele, sőt.
De nekünk, többieknek bozony meg kell tanulnunk a helyén kezelni ezeket a hőbörgéseket.
Az előző indulatirományom után úgy terveztem, hogy bepótolom a választások előttre szánt négyévértékelő posztomat (posztjaimat?), és immáron a választási eredmények tükrében értékelem ki az egyes politikai pártok és mozgalmak elmúlt négy évét. Erre beesik egy Schiffer-interjú Kálmán Olga műsorából,…..
shm
2014.04.11 22:11:36
@rockjano:
"az hogy a kormány a mazsihisz véleményét abszolút nem veszi figyelembe az kurvára nincsen jól"
Szerintem meg kurvára jól van, én nem szavaztam erre a kormányra, de azzal éppenséggel tökéletesen együtt tudok élni, hogy a Mazsihisz véleményét abszolút nem veszi figyelembe. Én se veszem figyelembe.
Én sem megyek oda a Mazsihiszhez, hogy mi a faszt keres 2014-ben a zsinagóga oldalában az emléktábla a szovjet "felszabadítóknak", pedig ugyanezzel az erővel megtehetném, mert nekem meg abban a kurva nagy felszabadulásban vesztek oda rokonaim.
Egyáltalán nem gondolom, hogy a kormány feladata az lenne, hogy szalutáljon egy vallási szervezet akármilyen történelemértelmezésének.
Ki a faszom az a Mazsihisz? És azok, aki rendszeresen azon sírnak, hogy a templomokban politizálnak, ilyenkor miért nem üvöltenek vörös fejjel, hogy szekuláris állam?
"az hogy a kormány a mazsihisz véleményét abszolút nem veszi figyelembe az kurvára nincsen jól"
Szerintem meg kurvára jól van, én nem szavaztam erre a kormányra, de azzal éppenséggel tökéletesen együtt tudok élni, hogy a Mazsihisz véleményét abszolút nem veszi figyelembe. Én se veszem figyelembe.
Én sem megyek oda a Mazsihiszhez, hogy mi a faszt keres 2014-ben a zsinagóga oldalában az emléktábla a szovjet "felszabadítóknak", pedig ugyanezzel az erővel megtehetném, mert nekem meg abban a kurva nagy felszabadulásban vesztek oda rokonaim.
Egyáltalán nem gondolom, hogy a kormány feladata az lenne, hogy szalutáljon egy vallási szervezet akármilyen történelemértelmezésének.
Ki a faszom az a Mazsihisz? És azok, aki rendszeresen azon sírnak, hogy a templomokban politizálnak, ilyenkor miért nem üvöltenek vörös fejjel, hogy szekuláris állam?
Önbevallású liberálisként mindig is komoly identitás-zavarban szenvedtem: egyrészt tinédzser korom közepén történő politikai ébredésem óta egyértelmű volt számomra, hogy a politikában és a gazdaságban a (konzervatív-)liberális értékek állnak hozzám legközelebb.…..
shm
2014.04.11 11:18:53
@Bogyó 2:
"És valójában Magyarország annyira más, hogy itt mindenki jobboldali, az is aki nem tud róla. Komolyan elhiszed ezt?"
Bár nem nekem szólt a kérdés, de én például komolyan elhiszem. Ez a szubeurópai kultúrkörből (meg a több évtized kommunista kísérletből) fakad, ez a társadalom nem észak-nyugat-európai, hanem bizantin.
"És valójában Magyarország annyira más, hogy itt mindenki jobboldali, az is aki nem tud róla. Komolyan elhiszed ezt?"
Bár nem nekem szólt a kérdés, de én például komolyan elhiszem. Ez a szubeurópai kultúrkörből (meg a több évtized kommunista kísérletből) fakad, ez a társadalom nem észak-nyugat-európai, hanem bizantin.
shm
2014.04.11 11:27:10
@Bogyó 2:
Én általánosságban beszélek, nem specifikusan Orbánról.
"Ez igaz, de azért az embernek 20 évesen kialakul egy értékrendje. Ez változhat, de valóban, a körülményeknek megfelelően, s nem csaphat át teljesen másba, 35 évesen meg megint másfelé."
Nekem is kialakult egy értékrendem 16-20 éves koromban, és határozottan állítom, hogy most, 38 évesen, a két évtizeddel ezelőtti értékrendemmel csak nagyon alapvető dolgokban azonos a jelenlegi. És (ha a Jóisten is megsegít), még vár rám két-három évtized változás.
Egy konzervatív sem tagadja a változást, csak nem célnak tekinti, hanem körülménynek, amihez adaptálódni kell. Egy konzervatív sem ellensége a szabadságnak és a versenynek, csak ezek torz abszolutizálásának.
Én azt gondolom, jobb-, bal-, sőt még szélsőjobboldal is jobban tenné, ha megkeresnék az alapfogalmakban a legtágabb konszenzusos értelmezést.
Ezzel kéne kezdeni, akkor lehetne a Fodor Gáborok helyére olyan embereket ültetni, akik nem csak húsz-harminc éve betanult rigmusokkal képesek 'megszólítani a választókat'.
Én általánosságban beszélek, nem specifikusan Orbánról.
"Ez igaz, de azért az embernek 20 évesen kialakul egy értékrendje. Ez változhat, de valóban, a körülményeknek megfelelően, s nem csaphat át teljesen másba, 35 évesen meg megint másfelé."
Nekem is kialakult egy értékrendem 16-20 éves koromban, és határozottan állítom, hogy most, 38 évesen, a két évtizeddel ezelőtti értékrendemmel csak nagyon alapvető dolgokban azonos a jelenlegi. És (ha a Jóisten is megsegít), még vár rám két-három évtized változás.
Egy konzervatív sem tagadja a változást, csak nem célnak tekinti, hanem körülménynek, amihez adaptálódni kell. Egy konzervatív sem ellensége a szabadságnak és a versenynek, csak ezek torz abszolutizálásának.
Én azt gondolom, jobb-, bal-, sőt még szélsőjobboldal is jobban tenné, ha megkeresnék az alapfogalmakban a legtágabb konszenzusos értelmezést.
Ezzel kéne kezdeni, akkor lehetne a Fodor Gáborok helyére olyan embereket ültetni, akik nem csak húsz-harminc éve betanult rigmusokkal képesek 'megszólítani a választókat'.
Itt a folytatása annak az írásunknak, amelyben azzal a súlyosan diszkrimináló eljárással foglalkoztunk, ami gyakorlatilag ellehetetleníti azon külföldön élő magyar állampolgárok szavazását, akik itthon nem számolták fel magyarországi állandó vagy ideiglenes…..
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Lent és lejjebb: kampány 2014 - Zuschlag, Simon, Rogán
2014.04.03 07:00:00
De őszintén ennyire fasznak van nézve a magyar választó, hogy azt hiszik róla, hogy nem tudja, hogy egy politikusnak pl. külföldön rejtegetett vagyona van, hogy hazudik, hogy nem tünteti föl a vagyonbevallásában a valódi lakásnégyzetmétert?
Mindig van lejjebb. Az idei kampány…..
shm
2014.04.04 08:55:26
@mojszipupi:
"De az LMP látszólag ésszerű és higgadt politikája, ahogyan a közvélemény kutatások is igazolják, nem tud egy olyan hevesen érzelemből politizáló országban érvényesülni mint a miénk."
A mije? Én valahogy úgy emlékszem vissza az LMP elmúlt négy évére, hogy amikor éppen nem Gyurcsánnyal és Lendvaival láncolták magukat valamihez, akkor röplap-konfettit szórtak az ülésteremben, vagy mindenféle molinós performanszokkal szórakoztatták a nagyérdeműt.
A vakon atomellenes, sötétzöld, gazdaságilag gyakorlatilag szocialista programjukat pedig mindennek nevezném, csak ésszerűnek nem.
Az LMP teljes vonzereje abban áll, hogy nem a Fidesz és nem az MSZP. De ezt leszámítva, tartalmilag ugyanakkora nulla, mint az összes többi párt, sőt, még ezt a nullát is elképesztően kaotikusan és bénán adják elő.
Egy rakás protest-vokksal bejuthatnak, de a kormányzóképességük az kb. Schmuck Andor szint.
"De az LMP látszólag ésszerű és higgadt politikája, ahogyan a közvélemény kutatások is igazolják, nem tud egy olyan hevesen érzelemből politizáló országban érvényesülni mint a miénk."
A mije? Én valahogy úgy emlékszem vissza az LMP elmúlt négy évére, hogy amikor éppen nem Gyurcsánnyal és Lendvaival láncolták magukat valamihez, akkor röplap-konfettit szórtak az ülésteremben, vagy mindenféle molinós performanszokkal szórakoztatták a nagyérdeműt.
A vakon atomellenes, sötétzöld, gazdaságilag gyakorlatilag szocialista programjukat pedig mindennek nevezném, csak ésszerűnek nem.
Az LMP teljes vonzereje abban áll, hogy nem a Fidesz és nem az MSZP. De ezt leszámítva, tartalmilag ugyanakkora nulla, mint az összes többi párt, sőt, még ezt a nullát is elképesztően kaotikusan és bénán adják elő.
Egy rakás protest-vokksal bejuthatnak, de a kormányzóképességük az kb. Schmuck Andor szint.
shm
2014.04.04 09:47:42
@mojszipupi:
"Bajnai pontosan ezért fogott össze, mert ő előre tekint."
Hát, ha előre tekint, akkor nagyjából egy kovácslászlónyi pálya derenghet fel előtte, mínusz Brüsszel. Az biztos, hogy a rendszerváltás óta ő mutatta fel a legnagyobb és leggyorsabb pofáraesést.
"Bajnai pontosan ezért fogott össze, mert ő előre tekint."
Hát, ha előre tekint, akkor nagyjából egy kovácslászlónyi pálya derenghet fel előtte, mínusz Brüsszel. Az biztos, hogy a rendszerváltás óta ő mutatta fel a legnagyobb és leggyorsabb pofáraesést.
shm
2014.04.04 09:51:57
@mojszipupi:
"A PM pedig jól kiegészíti őket. Értelmes dolgokról okos, rátermett fiatalok európai hangon szólalnak meg"
Azért mennyi, de mennyi univerzum van, nem? Lehet ilyennek is látni a PM-et. Meg olyannak is, mint én: lepusztult politikai kurváknak, akik megcsinálták maguknak a szitut, hogy biztosan ne essenek ki, de rábasztak, mert kiderült, hogy egy süllyedő hajóra szálltak fel. Úgyhogy most unicummal nyelik. Én meg visítva röhögök rajtuk.
"A PM pedig jól kiegészíti őket. Értelmes dolgokról okos, rátermett fiatalok európai hangon szólalnak meg"
Azért mennyi, de mennyi univerzum van, nem? Lehet ilyennek is látni a PM-et. Meg olyannak is, mint én: lepusztult politikai kurváknak, akik megcsinálták maguknak a szitut, hogy biztosan ne essenek ki, de rábasztak, mert kiderült, hogy egy süllyedő hajóra szálltak fel. Úgyhogy most unicummal nyelik. Én meg visítva röhögök rajtuk.
Kétrészes választási elmélkedésünk első részében a rendszerváltás óta eltelt kormányok teljesítményéről emlékezünk tanulságképpen, néhány mondatban.
1990-1994-ig MDF-FKGP-KDNP kormány: A rendszerváltás utáni első kormány, óriási kihívásokkal és örökölt…..
shm
2014.04.02 13:24:48
@NyMark:
Ízlések és pofonok, a magam részéről például a távolmaradásommal tüntetek, de kiélezettebb helyzetben lehet, hogy hajlanék egy kormánymegtartó szavazatra. Nem elégedettségből, hanem az alternatíva minősége miatt.
Ízlések és pofonok, a magam részéről például a távolmaradásommal tüntetek, de kiélezettebb helyzetben lehet, hogy hajlanék egy kormánymegtartó szavazatra. Nem elégedettségből, hanem az alternatíva minősége miatt.
shm
2014.04.02 13:28:46
@sly_p:
"Esetleg hőerőművel termeljük meg, szennyezve a környezetet, vagy vízierőművet építünk? Esetleg naperőművel vagy szélturbinákkal csesszük szét a látképet, és irtjuk a madarainkat, ráadásul sokkal drágábban, kevésbé hatékony módon?"
Ezek az alternatívák fel sem merülnek, miután egyszerűen nem lenne rájuk pénz (hitel). Paks bővítése mellett leginkább az szól, hogy az oroszok egy olyan finanszírozási struktúrát tettek mellé, aminek nincs versenytársa az alternatívák esetében. Szép gondolat lenne nap-, és szélenergiával kiváltani (még haladónak is nevezhető), de nézzük a realitást: naperőműveket és szélerőműveket nem fog építeni nekünk senki hozomra.
"Esetleg hőerőművel termeljük meg, szennyezve a környezetet, vagy vízierőművet építünk? Esetleg naperőművel vagy szélturbinákkal csesszük szét a látképet, és irtjuk a madarainkat, ráadásul sokkal drágábban, kevésbé hatékony módon?"
Ezek az alternatívák fel sem merülnek, miután egyszerűen nem lenne rájuk pénz (hitel). Paks bővítése mellett leginkább az szól, hogy az oroszok egy olyan finanszírozási struktúrát tettek mellé, aminek nincs versenytársa az alternatívák esetében. Szép gondolat lenne nap-, és szélenergiával kiváltani (még haladónak is nevezhető), de nézzük a realitást: naperőműveket és szélerőműveket nem fog építeni nekünk senki hozomra.
shm
2014.04.02 13:32:35
@_most_:
" Még ügye 2011-ben leminősítétte a S&P Magyarországot a bóvli kategóriába"
Közvetlen a sub-prime válság előtt pedig teleszórták A+-okkal a Meryll Lynch-et meg a Lehmann Brotherst. Felejtsük már el a hitelminősítőket, gigászi vagyonokat kerestek, akik így tettek.
" Még ügye 2011-ben leminősítétte a S&P Magyarországot a bóvli kategóriába"
Közvetlen a sub-prime válság előtt pedig teleszórták A+-okkal a Meryll Lynch-et meg a Lehmann Brotherst. Felejtsük már el a hitelminősítőket, gigászi vagyonokat kerestek, akik így tettek.
OV-generáció maradtunk. Egy baloldali nemzedék félbeszakadt. Mert megint az okozza a dilemmáját, mint politikai öntudatra ébredése óta mindig: Orbán Viktor. Csakhogy a sztori nem elsősorban rólunk, hanem a védtelenekről, a szerencsétlenekről, a megfosztottságban élőkről szól. A…..
Bas Lansdorp holland milliárdos egy ideje azon dolgozik, hogy létrehozhassa az első emberi kolóniát a Marson. A Mars One projekt pedig most a Lionsgate-tel szövetkezett, hogy az egész expedíció egyben egy valóságshow is legyen arról, hogyan építenek ki az űrhajósok egy új…..
demokratikus aspektus
ATV Para – baloldali K.O. – le a KOkárdával! ----- (PS: a cikk egy félreértésen alapul)
2014.03.15 23:58:10
Egy rövid bejegyzés akar ez lenni. Para Kovács és egy másik értelmiségi nevetgélős beszélgetéséről. Érdekes volt látni, ahogyan próbálják – anélkül, hogy kimondanák – megbeszéltté tenni a tényt, hogy nincs kire szavazni, és hogy nincsenek új pártok. Érdekes volt…..
Tisztelt Munkahelyi terror jog!
A segítségüket szeretném kérni hogy az ügyemben mit tudnék lépni, milyen szervekhez, hivatalokhoz kell menjek és mit tehetnek, tehetek az ügyemben ami pedig is fest.
Az egyik barátom egy németországi munkalehetőséggel keresett meg engem,…..
shm
2014.03.14 09:25:06
@nyikk:
"Nem igaz, hogy nincs idekint munka, mert rengeteg van.Csak éppen képzetlen,nyelvet nem beszélő, minden bajára megoldást mástól váró emberekből is sok van, akik még gondolkodni sem hajlandók, és előlük bizony elhappolja a melót egy talpraesettebb akárki."
Ennyi. Aki használható nyelvtudás nélkül megy ki, jó eséllyel csalódottan megy haza.
Nyelveket nem beszélő bevándorlóból van elég szakmunkás is, képzetlen meg aztán főleg. Sikeres külföldi munkavállalás alapfeltétele a nyelvtudás és/vagy piacképes szakma.
Sajnos nagyon sokan a reménytelenség elől menekülnek ki, irreális elvárásokkal. Pedig igazából csak az állja meg kint is a helyét, aki itthon is - csak jóval több pénzért.
"Nem igaz, hogy nincs idekint munka, mert rengeteg van.Csak éppen képzetlen,nyelvet nem beszélő, minden bajára megoldást mástól váró emberekből is sok van, akik még gondolkodni sem hajlandók, és előlük bizony elhappolja a melót egy talpraesettebb akárki."
Ennyi. Aki használható nyelvtudás nélkül megy ki, jó eséllyel csalódottan megy haza.
Nyelveket nem beszélő bevándorlóból van elég szakmunkás is, képzetlen meg aztán főleg. Sikeres külföldi munkavállalás alapfeltétele a nyelvtudás és/vagy piacképes szakma.
Sajnos nagyon sokan a reménytelenség elől menekülnek ki, irreális elvárásokkal. Pedig igazából csak az állja meg kint is a helyét, aki itthon is - csak jóval több pénzért.
shm
2014.03.14 09:43:34
@Kovács Ferenc 14:
"De a magyarok nem munkát akarnak, hanem állást. 8-16-ig, fizetett szabadsággal, táppénzzel, és lehetőleg ne kelljen mindezért semmit se csinálni, vagy maximum iratokat tologatni az asztalon. Na ilyen "munkásból" sehol sincs hiány."
Bár kétségkívül sokakra jellemző ez, én nem általánosítanék ennyire. De jól írja le azokat, akik aztán csalódottan térnek haza.
Mondok három ellenpéldát:
Jó barátom itthon elvégzett egy egyetemet, ami nagyjából azt a perspektívát adta neki, hogy dolgozhat alulfizetve, az állami szektorban - de bizos állásban, szellemi munkát végez(get)ve, bejelentve, és nem kell megszakadnia. Kiment Londonba, most jóval a képzettsége alatt, de négyszer annyiért dolgozik egy gyárban. Jól beszél angolul, így ő került a szerényebb nyelvtudású bevándorlók fölé, 'kisfőnöknek'.
Rokonom elvégezte itthon az orvosi egyetemet, már a gyakorlatát is Svédországban tolta le, mire diplomázott, várta a szerződés, lakás, munkahely, integrációs támogatás.
Én vergődésre se elég magyar egyetem után szereztem egy piacképes (nyugati) szakmai képesítést (méghozzá Magyarországról), a tapasztalatommal és a szakmai portfoliómmal együtt ez elég arra, hogy szinte mindenhol a paksaméta tetején legyen az életrajzom, ahová munkára jelentkezem.
Mi hárman Magyarországon is kapnánk munkát, de anyagilag is, és szakmailag is (akad még azért, aki nem kizárólag rabszolgaságnak fogja fel a munkáját) jobban járunk külföldön.
Az viszont, akinek itthon sorra dobálják vissza a jelentkezéseit, annak visza fogják dobálni Londonban, Barcelonában vagy Szingapúrban is, főleg, ha nem képes megértetni magát a helyi nyelven.
Csodát várni olcsóbb és biztonságosabb Magyarországon. Mert csodák Hegyeshalmon túl sincsenek.
"De a magyarok nem munkát akarnak, hanem állást. 8-16-ig, fizetett szabadsággal, táppénzzel, és lehetőleg ne kelljen mindezért semmit se csinálni, vagy maximum iratokat tologatni az asztalon. Na ilyen "munkásból" sehol sincs hiány."
Bár kétségkívül sokakra jellemző ez, én nem általánosítanék ennyire. De jól írja le azokat, akik aztán csalódottan térnek haza.
Mondok három ellenpéldát:
Jó barátom itthon elvégzett egy egyetemet, ami nagyjából azt a perspektívát adta neki, hogy dolgozhat alulfizetve, az állami szektorban - de bizos állásban, szellemi munkát végez(get)ve, bejelentve, és nem kell megszakadnia. Kiment Londonba, most jóval a képzettsége alatt, de négyszer annyiért dolgozik egy gyárban. Jól beszél angolul, így ő került a szerényebb nyelvtudású bevándorlók fölé, 'kisfőnöknek'.
Rokonom elvégezte itthon az orvosi egyetemet, már a gyakorlatát is Svédországban tolta le, mire diplomázott, várta a szerződés, lakás, munkahely, integrációs támogatás.
Én vergődésre se elég magyar egyetem után szereztem egy piacképes (nyugati) szakmai képesítést (méghozzá Magyarországról), a tapasztalatommal és a szakmai portfoliómmal együtt ez elég arra, hogy szinte mindenhol a paksaméta tetején legyen az életrajzom, ahová munkára jelentkezem.
Mi hárman Magyarországon is kapnánk munkát, de anyagilag is, és szakmailag is (akad még azért, aki nem kizárólag rabszolgaságnak fogja fel a munkáját) jobban járunk külföldön.
Az viszont, akinek itthon sorra dobálják vissza a jelentkezéseit, annak visza fogják dobálni Londonban, Barcelonában vagy Szingapúrban is, főleg, ha nem képes megértetni magát a helyi nyelven.
Csodát várni olcsóbb és biztonságosabb Magyarországon. Mert csodák Hegyeshalmon túl sincsenek.
Dr. Erőss Gábor - új, bal, zöld
Bayer Zsolt, Szűcs Lajos, az uszítás, a cenzúra és az Azori-szigetek
2014.03.12 23:09:25
Amikor tegnap este értesültem róla, hogy az Azori-botrányról elhíresült Szűcs Lajos, fideszes képviselőjelölt (Pest megye 7-es választókörzet) Bayer Zsoltot látja vendégül a kampányban Vecsésen, feltettem neki néhány udvarias kérdést a politikusi Facebook-oldalán. Nem…..
shm
2014.03.14 09:00:10
@e_gabor:
"De a lényeg nem ez, hanem hogy olyan képviselőket akarunk-e az Országgyűlésbe, akik ilyen szélsőséges alakokkal barátkoznak"
Mármint Ön, meg az LMP-ből kivásárolt többi politikai prostituált? Az önök "pártja" Bauer Tamással, Vadai Ágnessel, Puch Lászlóval szerepel egy listán.
Akarunk-e olyan képviselőket az Országgűlésbe, akik ilyen szélsőséges alakokkal barátkoznak?
"De a lényeg nem ez, hanem hogy olyan képviselőket akarunk-e az Országgyűlésbe, akik ilyen szélsőséges alakokkal barátkoznak"
Mármint Ön, meg az LMP-ből kivásárolt többi politikai prostituált? Az önök "pártja" Bauer Tamással, Vadai Ágnessel, Puch Lászlóval szerepel egy listán.
Akarunk-e olyan képviselőket az Országgűlésbe, akik ilyen szélsőséges alakokkal barátkoznak?
shm
2014.03.14 09:29:34
@e_gabor:
"közkeletű elképzelés, hogy LMP-sként valamivel (Fidesz-MSZP stb.) SZEMBEN határoztuk meg magunkat, Schiffer András terjeszti ezt nagy előszeretettel, és ő ezt komolyan is gondolja"
Ezt a közkeletű elképzelést nem kis mértékben táplálta az LMP három 2010-es üzenetének egyike: "Tiszta közéletet!". Tetszik emlékezni? Lehet más a politika, ugye ...
Ehhez képest most a blogger neve ott szerepel ugyanazon a listán, amin Puch "Betyárkassza" László, Gyurcsány "Elévült" Ferenc, Hiller "PPP" István, Teleki "a rasszista szavazók körében se legyen szavazatvesztés" László, Gúr "Kamuéhségmenet" László, no meg Baja "Zsurkivodka" Ferenc.
Mennyi kellett hozzá, hogy Önök szőröstől-bőröstől eladják magukat annak a miniszterelnöknek, akiknek az ellenézkeként megkapták a szavazatinkat?
Két év?
A rendszerváltás óta eltelt negyed századnak Önök mindenképpen rekorderei: ami a politikai prostitúciót illeti.
Úgyhogy talán nem azt a Schiffer Andrást kellene köpködniük, aki ma is a választói szemébe nézhet.
"közkeletű elképzelés, hogy LMP-sként valamivel (Fidesz-MSZP stb.) SZEMBEN határoztuk meg magunkat, Schiffer András terjeszti ezt nagy előszeretettel, és ő ezt komolyan is gondolja"
Ezt a közkeletű elképzelést nem kis mértékben táplálta az LMP három 2010-es üzenetének egyike: "Tiszta közéletet!". Tetszik emlékezni? Lehet más a politika, ugye ...
Ehhez képest most a blogger neve ott szerepel ugyanazon a listán, amin Puch "Betyárkassza" László, Gyurcsány "Elévült" Ferenc, Hiller "PPP" István, Teleki "a rasszista szavazók körében se legyen szavazatvesztés" László, Gúr "Kamuéhségmenet" László, no meg Baja "Zsurkivodka" Ferenc.
Mennyi kellett hozzá, hogy Önök szőröstől-bőröstől eladják magukat annak a miniszterelnöknek, akiknek az ellenézkeként megkapták a szavazatinkat?
Két év?
A rendszerváltás óta eltelt negyed századnak Önök mindenképpen rekorderei: ami a politikai prostitúciót illeti.
Úgyhogy talán nem azt a Schiffer Andrást kellene köpködniük, aki ma is a választói szemébe nézhet.
„Csak a dolgok teljes ismeretében lehet vezetni. Ha valaki jön hozzám panaszkodni, hogy egyik beosztottja berúgott, ki tudom igazítani: ezt úgy mondd, hogy én panaszlok, aki tavalyelőtt kétszer is berúgtam.”
Moldova György: Akit a mozdony füstje megcsapott -…..
shm
2014.03.13 22:15:38
@Bálint Anna:
"Annyi hülyeség van ebben az írásban, hogy nem is kezdem el cáfolgatni, mert a fél napom rámenne"
Ezeknek a pártos-zombi blogoknak ez a rákfenéje, általában síkhülye pártzombik írják őket, méghozzá az aktuális témákban lekövetve a pártjaik narratíváját. Tekintve, hogy már eleve ez a pártoktól induló kommunikáció tömérdek hülyeséget tartalmaz, ráadásul a blogger egyébként vasutas/filmesztéta/fröccsöntő, a végeredmény szükségszerűen orbitális hülyeséghegy lesz.
Azt hiszem én ott vesztettem el a fonalat, amikor a szerző a jóhiszemű és rendeltetésszerű joggyakorlás ellehetetlenülésének bizonyítékaként azt hozza fel, hogy a Zuschlag-könyvet pont a választásokra adta ki - egy magáncég.
Aki érvelő, értelmes szövegként próbálja értelmezni ezt a blogot, egy ekkora baromság olvastán erről nyilván letesz, de az ilyen blogok nem is az értelemre hatnak. A funkciójuk az, hogy visszhangozzák az adott párt üzenet-paneljeit.
Ha a zuschlagos bekezdést végiggondoljuk, ordító ostobaság. De a megcélzott közönség nem gondolja végig, hanem belekapaszkodik a felbukkanó, ismerős panelekbe. Zuschlag-könyv? A Fidesz a geci, hogy reklámozza (nyilván nem a szoci kafferek, akik megcsinálták, futtatták, aztán elvitették vele a balhét). Sorra kerülnek bíróság elé az elvtársak? A Fidesz a geci mert a pártökle a zigazságszolgáltatás, az MSZP becsületes emberek értékalapú közössége, szegény Hunvaldot, Hagyót meg Weisztet pedig ártatlanul meghurcolták). Az MSZP alelnöe nem tudott elszámolni 240 milliós vagyonnal, amit hamis iratok tett be egy osztrák bankba? Rohadt közmédia, hogy ezt 'boncolgatja', nyilván egy európai értelemben vett demokráciában nem téma, ha az egyik vezető párt második embere nem tud számot adni róla, pontosan miért is tagadott le negyedmilliárdot, plána honnan szerezte.
Szóval ezek a bohóckodások amolyan válságtünetek, azért kell sulykolni ezt a sok blődlit, mert már lassan a saját bázisuk sem hajlandó lenyelni a magyarázkodásaikat, szódával sem.
Márpedig egyelőre úgy néz ki, hogy áprilisban jön egy újabb ordas nagy zakó, amit nemigen lehet mással kimagyarázni, mint azzal, hogy ááá, nem hazudoztunk négy éve a támogatottságunkról, nem! Igenis volt hatmillió szavazatunk, csak a Fidesz elcsalta, meg különben is, a választási rendszer, blablabla.
Valójában pedig nem létezik olyan választási szisztéma, amiben ez a balfasz baloldal ma képes lenne választásokat nyerni.
Majd valahogy túlteszik magukat rajta, a legostobábbak meg olvasnak majd Moin Moin-t, ő meg visszalinkel erre a hülyeségére, hogy "én megmondtam!".
"Annyi hülyeség van ebben az írásban, hogy nem is kezdem el cáfolgatni, mert a fél napom rámenne"
Ezeknek a pártos-zombi blogoknak ez a rákfenéje, általában síkhülye pártzombik írják őket, méghozzá az aktuális témákban lekövetve a pártjaik narratíváját. Tekintve, hogy már eleve ez a pártoktól induló kommunikáció tömérdek hülyeséget tartalmaz, ráadásul a blogger egyébként vasutas/filmesztéta/fröccsöntő, a végeredmény szükségszerűen orbitális hülyeséghegy lesz.
Azt hiszem én ott vesztettem el a fonalat, amikor a szerző a jóhiszemű és rendeltetésszerű joggyakorlás ellehetetlenülésének bizonyítékaként azt hozza fel, hogy a Zuschlag-könyvet pont a választásokra adta ki - egy magáncég.
Aki érvelő, értelmes szövegként próbálja értelmezni ezt a blogot, egy ekkora baromság olvastán erről nyilván letesz, de az ilyen blogok nem is az értelemre hatnak. A funkciójuk az, hogy visszhangozzák az adott párt üzenet-paneljeit.
Ha a zuschlagos bekezdést végiggondoljuk, ordító ostobaság. De a megcélzott közönség nem gondolja végig, hanem belekapaszkodik a felbukkanó, ismerős panelekbe. Zuschlag-könyv? A Fidesz a geci, hogy reklámozza (nyilván nem a szoci kafferek, akik megcsinálták, futtatták, aztán elvitették vele a balhét). Sorra kerülnek bíróság elé az elvtársak? A Fidesz a geci mert a pártökle a zigazságszolgáltatás, az MSZP becsületes emberek értékalapú közössége, szegény Hunvaldot, Hagyót meg Weisztet pedig ártatlanul meghurcolták). Az MSZP alelnöe nem tudott elszámolni 240 milliós vagyonnal, amit hamis iratok tett be egy osztrák bankba? Rohadt közmédia, hogy ezt 'boncolgatja', nyilván egy európai értelemben vett demokráciában nem téma, ha az egyik vezető párt második embere nem tud számot adni róla, pontosan miért is tagadott le negyedmilliárdot, plána honnan szerezte.
Szóval ezek a bohóckodások amolyan válságtünetek, azért kell sulykolni ezt a sok blődlit, mert már lassan a saját bázisuk sem hajlandó lenyelni a magyarázkodásaikat, szódával sem.
Márpedig egyelőre úgy néz ki, hogy áprilisban jön egy újabb ordas nagy zakó, amit nemigen lehet mással kimagyarázni, mint azzal, hogy ááá, nem hazudoztunk négy éve a támogatottságunkról, nem! Igenis volt hatmillió szavazatunk, csak a Fidesz elcsalta, meg különben is, a választási rendszer, blablabla.
Valójában pedig nem létezik olyan választási szisztéma, amiben ez a balfasz baloldal ma képes lenne választásokat nyerni.
Majd valahogy túlteszik magukat rajta, a legostobábbak meg olvasnak majd Moin Moin-t, ő meg visszalinkel erre a hülyeségére, hogy "én megmondtam!".
Vendégszerzőnk, Sneé Péter írása. Ő jegyzi a Krassó György tevékenységét irodalmi formában megörökítő Gyuri után (Magyar Napló, 2006) című regényt és Az én 1988-am című visszaemlékezést (2007). A poszt eredetileg a szerző Lyuk a végtelenben c. facebook-os blogján…..
Én ugyan nem olvastam el a FIDESZ legújabb kedvencének könyvét, de hát mire valók a sajtómunkások, ha nem pont arra, hogy megtegyék ők helyettem :-) És persze mindenki a saját szája íze szerint idéz belőle, pl. a Facebook-on állandóan fizetett hirdetésként elém ugró, erősen…..
shm
2014.03.13 19:09:37
@Mészáros Laci:
"Simon állítólag nagyon nehezen viseli az előzetes letartóztatást, a nyomozók azt remélik, előbb-vagy utóbb megtörik és beszélni kezd az elrejtett pénzek eredetéről."
Hát igen, ez a Zuschlag sztori régi mese, de ha Simon elkezd énekelni, az még feldobhatja ezt az amúgy meglepően lapos kampányidőszakot.
"Simon állítólag nagyon nehezen viseli az előzetes letartóztatást, a nyomozók azt remélik, előbb-vagy utóbb megtörik és beszélni kezd az elrejtett pénzek eredetéről."
Hát igen, ez a Zuschlag sztori régi mese, de ha Simon elkezd énekelni, az még feldobhatja ezt az amúgy meglepően lapos kampányidőszakot.
shm
2014.03.13 20:23:13
@idelle:
"az a baj, hogy a valószínűsíthető hazugságok ellenére is hihető marad a történet lényege, azaz a hazai politikai pártok - nevezzük így - pénzkezelése."
Hihető? Finoman szólva is eufémizmus. Így működik a magyar politika, helyi szintől fölfelé (egészen fölfelé). A politikust két dolog érdekli: 1)odakerülni valami pozícióba, ahol már nem neki kell a bulik után rohangálni, hanem megveszik, 2) addig ott kapaszkodni, amíg csak lehet.
Az, hogy aztán különböző mantárkkal tömik az olyan szerencsétlen debilek fejét, mint ez az ajszlandersipi, az már nem cél, csak eszköz.
Teljesen érthető, ha a választók többségét jobban érdekli a belga harmadosztály, mint a választások kimenetele, Gyakorlatilag bűnözőket cserélgetünk bűnözőkre.
"az a baj, hogy a valószínűsíthető hazugságok ellenére is hihető marad a történet lényege, azaz a hazai politikai pártok - nevezzük így - pénzkezelése."
Hihető? Finoman szólva is eufémizmus. Így működik a magyar politika, helyi szintől fölfelé (egészen fölfelé). A politikust két dolog érdekli: 1)odakerülni valami pozícióba, ahol már nem neki kell a bulik után rohangálni, hanem megveszik, 2) addig ott kapaszkodni, amíg csak lehet.
Az, hogy aztán különböző mantárkkal tömik az olyan szerencsétlen debilek fejét, mint ez az ajszlandersipi, az már nem cél, csak eszköz.
Teljesen érthető, ha a választók többségét jobban érdekli a belga harmadosztály, mint a választások kimenetele, Gyakorlatilag bűnözőket cserélgetünk bűnözőkre.
Mi jár annak, akinek igaza van? A bon mot szerint a szája. A politikában talán még hatványozottabban van ez így. Bauer Tamás is magára maradt jelölt-társai között, amikor kifejtette, hogy miért nem írja alá a Pokorni polgármester által előterjesztett választási etikai kódexet.…..
shm
2014.03.13 19:28:14
@nu pagagyí:
"A szülőnek van felelőssége abban, hogy a gyerekének saját tapasztalatait átadja. "
Nocsak, a kis Bauer is megtanult körmöt letépni az ávós papától?
"A szülőnek van felelőssége abban, hogy a gyerekének saját tapasztalatait átadja. "
Nocsak, a kis Bauer is megtanult körmöt letépni az ávós papától?
shm
2014.03.13 20:03:10
@erősvirág:
"Aki szülők dolgaival jön a gyerekeik tetteinek megítélésekor, az Pokornival is bajban lesz"
Pokorni volt az, aki lemondott pártelnöki pozíciójáról, mikor apja ügynökmúltjával szembesült. Bauer volt az, aki a körömletépő ávós apa örökségének megfelelően rengetegett tett azért, hogy az SZDSZ-t besorozza a hatalom-, és vagyonátmentő posztkomcsi apparátus alá. Nem véletlen, hogy végül Gyurcsány felszopójaként végezte.
Bár erkölcsileg még az is egy magaslat ahhoz képest, amit ezek az ordenáré, PM-es politikai kurvák műveltek. Ennyire totálisan elvtelen szarládák tán még az SZDSZ-ben is kevesen akadtak.
"Aki szülők dolgaival jön a gyerekeik tetteinek megítélésekor, az Pokornival is bajban lesz"
Pokorni volt az, aki lemondott pártelnöki pozíciójáról, mikor apja ügynökmúltjával szembesült. Bauer volt az, aki a körömletépő ávós apa örökségének megfelelően rengetegett tett azért, hogy az SZDSZ-t besorozza a hatalom-, és vagyonátmentő posztkomcsi apparátus alá. Nem véletlen, hogy végül Gyurcsány felszopójaként végezte.
Bár erkölcsileg még az is egy magaslat ahhoz képest, amit ezek az ordenáré, PM-es politikai kurvák műveltek. Ennyire totálisan elvtelen szarládák tán még az SZDSZ-ben is kevesen akadtak.
Ma jelent meg Zuschlag János "Pártházból börtönbe" című könyve, amit Szalai Vivien írt, aki a dubajozásról szóló vagy a Stohl-könyv után megint egy kellően mocskos ügyhöz adta a nevét. A könyvet a Nap Gazdaság Kiadó kft. adja ki, akinek annyira vág a profiljába a politikai…..
shm
2014.03.13 10:05:46
@Vidéki:
""A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "
Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?"
Mit értetlenkedsz, fordítsak?
"de helyén kell kezelni az egészet" = semmi sem igaz, Zuschlag magányos bűnöző volt, sőt, nyilván már eleve a Zorbán építette be az MSZP-be, amely - mint elnökétől tudjuk - becsületes emberek értékalapú közössége. Zuschlag az ocsú, amelyet kivetettek maguk közül.
Teccikérteni?
A nemzetközi helyzet fokozódik, és az európai értelemben vett demokratikus pártoknak (ezen a héten Összeváltás néven) súlyos, történelmi feleőssége van.
Rajtuk áll, hogy Orbánnak háromnegyede lesz, vagy csoda történik, és csak kétharmada.
""A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "
Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?"
Mit értetlenkedsz, fordítsak?
"de helyén kell kezelni az egészet" = semmi sem igaz, Zuschlag magányos bűnöző volt, sőt, nyilván már eleve a Zorbán építette be az MSZP-be, amely - mint elnökétől tudjuk - becsületes emberek értékalapú közössége. Zuschlag az ocsú, amelyet kivetettek maguk közül.
Teccikérteni?
A nemzetközi helyzet fokozódik, és az európai értelemben vett demokratikus pártoknak (ezen a héten Összeváltás néven) súlyos, történelmi feleőssége van.
Rajtuk áll, hogy Orbánnak háromnegyede lesz, vagy csoda történik, és csak kétharmada.
shm
2014.03.13 18:07:27
@Csekkliszt#10:
"Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét,"
Akkor olvasd, baszod, mondtam én, hogy kiütöm az ufómagazint a villamoson a békésen hazautazó csemegpénztárosnők kezéből? Olvasd, lelkedezz, milyen "zseniálisan tárja fel".
De ez szemernyit sem változtat azon a tényen, hogy értelmes ember nem olvas Amerikai Népszavát. Egyes vélemények szerint abból a célból esetleg, hogy visítva röhögjön rajta, de a magam részéről azt sem tartom különösebben nívós elfoglaltságnak.
"Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét,"
Akkor olvasd, baszod, mondtam én, hogy kiütöm az ufómagazint a villamoson a békésen hazautazó csemegpénztárosnők kezéből? Olvasd, lelkedezz, milyen "zseniálisan tárja fel".
De ez szemernyit sem változtat azon a tényen, hogy értelmes ember nem olvas Amerikai Népszavát. Egyes vélemények szerint abból a célból esetleg, hogy visítva röhögjön rajta, de a magam részéről azt sem tartom különösebben nívós elfoglaltságnak.
shm
2014.03.13 18:11:59
@Vidéki:
Szerintem nagyjából mindegy is, pontosan ki fizette ki Zuschlagot, nyilvánvalóan azért kapta a pénzt, hogy fogja be a pofáját. És nyilván nem a jobboldalról tudott ő olyasmit, ami kínos lett volna, ha kinyitja.
Hogy most meg a kormány tolt neki egy kis zsozsót, hogy beszéljen? Hát ja, megtehetik, van pénzük és van Zuschlag is, a baloldalról nem kell kamu lejáratóvideókat készíteni, van anyag elég.
Ahhoz viszont kéregvastag pofa kell, hogy ezek után a baloldal még ki is kérje magának a gyanúsításokat.
Szerintem nagyjából mindegy is, pontosan ki fizette ki Zuschlagot, nyilvánvalóan azért kapta a pénzt, hogy fogja be a pofáját. És nyilván nem a jobboldalról tudott ő olyasmit, ami kínos lett volna, ha kinyitja.
Hogy most meg a kormány tolt neki egy kis zsozsót, hogy beszéljen? Hát ja, megtehetik, van pénzük és van Zuschlag is, a baloldalról nem kell kamu lejáratóvideókat készíteni, van anyag elég.
Ahhoz viszont kéregvastag pofa kell, hogy ezek után a baloldal még ki is kérje magának a gyanúsításokat.
Zuschlag János interjút adott, egy lélegzetvétellel rögtön egy egész könyvnyit. Mosdatja magát? Vezekel? Megelégelte, hogy egyedül bűnhődött, amiről köztudott volt, hogy nem egyszemélyes balhé volt, hanem maga a rendszerszintre emelt mutyi?Gyakorlatilag mindegy is a személyes…..
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Összeváltás a régi Milla sírján március 15.-én
2014.03.12 07:00:00
Az megvan, hogy az Összefogás vagy Kormányváltás vagy micsoda a Szabad sajtó úton ünnepel tizenötödikén? Milyen szép térbeli szimbóluma ez a régi Milla halálának. Először lassan beszivárgott az eredetileg a szoci birodalommal nem közösködő mozgalmomba Bajnai, most meg…..
Választási kampányban kórházat átadni, pelenkagyár megnyitóján szalagot elvágni, vagy éppen egy bútorgyár alapkőletételéhez büszkén asszisztálni önmagában fél egészség, nem beszélve arról, hogy miként egy páratlanul sikeres négy évnyi kormányzás minden pillanatában,…..
shm
2014.03.12 21:46:51
@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Természetesen szarkazmus. De kétélű.
Igazából a Fidesz borzalmas faszságainál még jobban is tudnak idegesíteni a posztolóhoz hasonló "mindenszar/rémdiktatúra van" hangütésű blődlik.
Őfelsége ellenzéke momentán ezerszebb cikibb, mint Őfelsége talpnyalói. A felcsúti suttyó kezét nyalogató nénikben van valami emberi, még akkor is, ha szánandó, hogy bizalmukat milyen érdemtelen figurába helyezik.
A szocinyuggerek viszont taszító, agresszív faszkalapok. A pártjaik meg őket szolgálják ki.
Úgyhogy nincs választás, szar az egész.
És ez a helyzetről mindent el is mond.
Természetesen szarkazmus. De kétélű.
Igazából a Fidesz borzalmas faszságainál még jobban is tudnak idegesíteni a posztolóhoz hasonló "mindenszar/rémdiktatúra van" hangütésű blődlik.
Őfelsége ellenzéke momentán ezerszebb cikibb, mint Őfelsége talpnyalói. A felcsúti suttyó kezét nyalogató nénikben van valami emberi, még akkor is, ha szánandó, hogy bizalmukat milyen érdemtelen figurába helyezik.
A szocinyuggerek viszont taszító, agresszív faszkalapok. A pártjaik meg őket szolgálják ki.
Úgyhogy nincs választás, szar az egész.
És ez a helyzetről mindent el is mond.
Igaza van Darwinnak: a hülyék elhullanak, ezzel a szép mechanizmussal adják át a helyet az életrevalóknak.
Nézem reggel a metróújságot, véglegesedett a szavazólapra kerülő pártok listája.
Futom át a listát:
. .
.
nézem, az Összefogás a 106 egyéni körzetből…..
shm
2014.03.12 13:39:20
@_most_:
Ja, a legutóbbit pedig, ha nem vetted volna észre, elbukták. Hajszálnyival.
Ehhez képest négy évig (megint) nem csináltak semmit. Csak sírtak, hogy ők el vannak nyomva.
Na bravo!
Könnyem kicsordul. Szaladok a vállamon vinni be őket a Parlamentbe, igen.
Ja, a legutóbbit pedig, ha nem vetted volna észre, elbukták. Hajszálnyival.
Ehhez képest négy évig (megint) nem csináltak semmit. Csak sírtak, hogy ők el vannak nyomva.
Na bravo!
Könnyem kicsordul. Szaladok a vállamon vinni be őket a Parlamentbe, igen.
shm
2014.03.12 13:42:44
@_most_:
Szóval mondok én egy komoly érvet a balfékek ellen: szerintem ezek annyira ostobák, hogy hamarabb beleállítanák (megint) az országot orral a földbe, mint ahogy a király meg az ő bandzsa jobbkeze tenné/teszi.
Pedig szó se róla, a verseny éles.
Szóval mondok én egy komoly érvet a balfékek ellen: szerintem ezek annyira ostobák, hogy hamarabb beleállítanák (megint) az országot orral a földbe, mint ahogy a király meg az ő bandzsa jobbkeze tenné/teszi.
Pedig szó se róla, a verseny éles.
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Propaganda-újságírás az ukrán-krími válságról
2014.03.11 07:00:00
Ki a májer?
A ruszki? Na ő biztos nem, teszi föl és válaszolja is meg a kérdést Rajcsányi az ukrán válság kapcsán. Ahelyett, hogy megkérdezné, kik azok a májerek a magyar véleményipari műveknél (vö.:sajtó), akik az ukrán válságot egy hetvenéves republikánus szenátor…..
shm
2014.03.12 08:55:52
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Igen, Gyurcsánnyal az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Bajnaival lesz az a baj, hogy van. Ha majd nem lesz, akkor Konrád György a következő.... Csak a baj van."
Hozzáállás kérdése. A jobboldal számára nemhogy baj, hogy ők vannak, de egyenesen ajándék.
Az igazán szép az lett volna, ha begyűrik a teljes LMP-t is, az már középtávon probléma lehet, hogy akad bárki baloldalon, akire nem lehet egy 'elkúrtákkal' rálegyinteni