Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sauerschönauer

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két órányi repülőút, majd a Charles de Gaulle reptér (tudják, a Déesse nagy szerelmese) és Párizs. Ha Róma az örök város, akkor Párizs a nővére, a zsizsegő, folytonosan lüktető Szajna-parti metropolisz. A reptéren már feltűnt egy furcsaság, ám egyelőre még nem…..
sauerschönauer 2010.06.21 21:37:52
Hetente kétszer ül autóba? Rühelli a törlesztőrészletet? Lenne megoldás, csak nem biztos, hogy alkalmasak vagyunk rá. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nagyobb térképre váltás Ha nem tudnánk, hogy igaz. Legalábbis hiteles szemtanúk szerint. Brit-Kolumbia tartományban, egy Boston Bar nevű helyen forgatták. Az Alexander-alagútban. 1. főút, két és fél órára Vancouvertől. Két hét alatt készült el és talán nem túlzás azt…..
sauerschönauer 2010.06.04 22:34:29
Ehhez hasonló reklámfogást csinált a 2. B707 protóval egy tekszaszi berepilóta:

www.youtube.com/watch?v=Ra_khhzuFlE

Mondjuk nem az az igazi műrepülős vezetett orsó, hanem keresztezve van egy leborításfélével, de azért elég izgi lehetett, pláne hogy hirtelen ötlettől vezérelve adta elő...
Motorkerékpár halad a vízátfolyás miatt leszakadt útburkolat mellett a 2122 számú közúton a Nógrád megyei Felsőtold közelében; a szakaszon félpályás útlezárást léptettek életbe. fotó: MTI..
sauerschönauer 2010.06.04 16:34:00
@UltimateUbul: lehet, hogy máshol is van ilyesmi, csak ott ez nem hír. Érdekes módon a szomszédokról tudjuk a legkevesebbet: nem beszélünk tótul, ők magyarul, úgyhogy legfejjebb a zdf, vagy a cinenen híreiből derül ki, ha Trencsénben jeti szedi áldozatait, vagy Nagy-Küküllőn megépül az első Földbázis űrlakóknak.

A 638-as jáva egy nagyon kellemes kis túragép, nemsznoboknak ideális masina.
sauerschönauer 2010.06.04 18:31:58
@palotas: érdekes, hogy egy-két hely arra tényleg olyan, mintha kazettás bombát dobtak volna rá: valamibe bele kell menni, de folytonosan.
Egyre gyakrabban hívják fel figyelmünket a biztonságos vezetésre, újabb és újabb balesetmegelőző videók járják be a világot. Az amerikai Allstate Insurance biztosítótársaság anyaga annak ellenére sokkoló, hogy se vér, se motoros, csak a gép van meg a becsapódás. Az életben…..
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész. Halálát prosztatarák okozta. Legtöbbünk az 1969-ben forgatott, kultuszfilmmé vált Szelíd motorosokban ismerte meg, amelynek nemcsak egyik főszereplője volt, hanem a rendezője és forgatókönyvírója is.…..
sauerschönauer 2010.05.31 23:37:04
@dirige: Az a halálfejesek a magyar keresztségben "ördögmotorosok bandája" cím alatt futó baromság? Mert akkor nincs pariban a két film. Ami nekem nagyon tetszik az izirájderben(amerikai hippimozgalmársághoz fiatal magyarként), ahogy a hipik kifejező kritikával kifigurázzák a civilizációs rituálékat. Nálam az mű csúcspontya, amikor "haza"érkezve a vendéglátóhippi elpantomimezi a tisztaságkultuszt: kézmosás-arcmosás víz és szappan nélkül. Na az zseniális.
Egyébként a film egy-két része teljesen elvont és érthetetlen, kizökkenti a dramaturgiát.
w Lézerszínház 2010.05.25 15:11:00
Jean-Michel Jarre egy Nemo kapitány, aki 1976-ban kihajózott a Nautilussal, és leszarja, mit fecseg a felszín. Hétfőn este Budapesten koncertezett. Interjú Jean-Michel Jarre-ral Milyen volt szőkesége? - Napoleon Bld. ..
sauerschönauer 2010.05.27 12:52:34
@immortalis: Ez a tag már nem is művész, hanem zeneipari intézmény.:)
sauerschönauer 2010.05.27 12:52:34
@Fogyasszon import sertéstejet! (ex Vámpírlány): liftben, áruházban, autómosóban nem ember hallgat ZENÉT, hanem a konzumhülye idétlen ámítógépzajokat. Abszolút más szitu.
sauerschönauer 2010.05.28 23:33:01
@Tóta W. Árpád: Ennek a téveszmének a Lenke nénis panellakás-turizmus ötlete volt a legdurvább felütése. Így jár, aki Szomszédokat néz.

Az igazán súlyos vakság ebben az "önseggbe temetkezésben", amikor már a szívcsakrát is eldózerolják, hiszen kell a hely a profitot hozó penziónak. Aztán nem értik, hogy mé nincs túrista, amikor tavaly olyan sok vót. Nameg a magyar mekdonácnak és C&A áruháznak nincs párja nyugaton, érdemes idejönni érte.
w Dolgozz, hélóta! 2010.05.07 06:27:00
Megbűnhődte már e nép a múúltat s jövehendőőőt! Most szopjanak egy kicsit a görögök. Nekünk arra kell figyelnünk, hogy csendben és fürgén elpakoljuk a nagyszobából a buli maradványait, mielőtt a szülők hazaérnek.    A görögök ugyanis tényleg orbitális…..
sauerschönauer 2010.05.26 20:32:49
@eMeL: Ezekkel én egyetértek. Végülis Mrx volt az első módszertani kollektivista, aki gazdasági viszonyokra vezeti vissza - erős és máig nehezen tagadható érvekkel minden addiginál szilárdabban aládúcolt - elméletét. De nem csak gazdasági viszonyokról van szó, illetve az ilyen viszonyok a struktúrát tükrözik és erősen inkrimináltak.
Itt a tükrözésen van a hangsúly, nem a megnyilvánuló anyagi irigységen és mohóságon, mint mozgatórugón.
Elütöttek. Nincs mit szépíteni: ott áll a betétlapon, hogy nem én vagyok a hibás. Ennek ellenére sokkal nehezebben emésztem meg az esetet, mintha én csesztem volna el valamit. Úgy, hogy mások is kinyírhatnak, sokkal veszélyesebbnek tűnik az élet. Ami kinn volt, az nem időjárás,…..
sauerschönauer 2010.05.20 22:27:09
@Fantomász: de ha te is proli vagy, akkor meg miért finnyáskodol a tömegközlekedéstől? Hát még autód sincs! És úgy sejtem a szóban forgó helyet se tudnád megmutatni a térképen. Azt se tudod miket írkálsz itt össze. Akkor meg mire föl?
De hidd el nekem, ezután se esik majd le a karikagyűrűd a buszon és nem KELL hóviharban is motorozni.

Nekem egyébként van ilyen telkem is pár évtizede, de ha már ekkora majom vagyok, hogy a lakás és a telek effektíve a város két átellenes peremén van, talán annyi emberség belefér, hogy nem autóval ingázok. Miért?
Például: 20 éve még minden bokorból fel lehetett ugrasztani egy-két nyulat, de amióta a fogyasztóknak érdről "kell" beautókázniuk a balatoni műúton az autópályájuk helyett, szépen kipusztult mind.
A zaj is baromi nagy lett, hiszen "sietni kell" 80-120 között az országúton. Ha motorral vagyok, akkor mindenki meg akar előzni, úgy 130-ig bezárólag. Béjemvével, Suzukival, de talán még járókerettel is.

Ráadásul emiatt a csőcselék miatt teleszarták ocsmány óriásplakátokkal az út szélét, de úgy, hogy 50m-enként van 4 darab !
Emellett munkaidőben, mondjuk 10-14 óra között is annyian autóznak, mint egy nyári balatoni hétvégére szombat reggelén. Mi a fenét csinál ez a nagy rakás ember munkaidőben az személyautójában? Autózni munka? Agglomerációs hülyék.
Van köztük egy-két barátom is, de ezekre a kérdésekre csak a fókusz pluszban előre legyártott érveket tudják felhozni, egyébként meg néznek mint a motozott birka. Ja: és gerendaházat is akarnak. Mind. Nagyon eredetiek.
Ami pedig el akar porladni, azt hagyni kell, hadd porladjon. Másnál. Ha nem egy Ferrarilamborghini, akkor lesz még olyan jobb is.És így az, ami megmarad, előbb-utóbb tényleg többet is ér. Már ha valakinek számít a befektetés is, és nem csak a pénzszórás egy zseniális…..
sauerschönauer 2010.05.18 21:51:36
Az ilyen Fiat-bontós vörösgyula-féle pitiáner kártevő spekulánsoktól kinyílik a bricska a zsebemben. Az még felfogható a jellem bocsánatos gyöngeségének, ha valaki nem tud úrrá lenni a vágyain és a pénzbeli-fizikai-pszichés törvényszerűségek láncolata vezet a flexhez.
De hogy ilyen aljas, előre eltervezett értékrombolásból akarjon valaki profitálni... balkáni mentalitás, ott is a legalja felől.

Amúgy a cikkben megfogalmazottak juttatták annak idején erre a silány szintre a hazai veterán állományt: "sok van belőle, régi, óvni kéne, tehát: ez nem lehet népgazdaságos és ott a szép, új. Olvasztóba velük! "

Így múlt el szinte a teljes vasúti vontatójármű-park, így vesztek oda a polgári enteriőrök, trófeagyűjtemények, egész házsorok, településtípusok, szakmák az összes rekvizítumaikkal egyetemben. Kevés zseni látta meg az értéket a proletárszemlélet szemetében. Elenyészően kevés, finom (mű)tárgy maradhatott épen a durva és primitív használatban, és persze a négy idegen náció katonái után.
Eképp a silánynak látszó tárgykultúra után véljük - tökéletesen tévesen - felmenőink társadalmát intellektuálisan alacsonyrendűnek és kulturálatlannak.
A hatalom sokat gyakorolt elve ismét bevált: megsemmisíteni - többek között - a tárgyi bizonyítékokat. Minden más érv ahhoz képest úgyis hiteltelen.
A (már) nem létező tárgy nem hirdetheti senkinek a szorgalmát, lobogó hazaszeretetét, mindmáig meglepő fantáziáját, példátlannak tűnő lelkiismeretességét, a mester kézügyességét, a tanonc cseperedő művészi ambícióit, vagy a maga szerény módján akár a nép magas szintű szervezettségét, öntudatos vágyait.

Nem ad lelkesítő jó PÉLDÁT.

A nem létező bizonyíték nem hevít, nem ássa alá a fals bálványokat. Helyette ott van az űr. A bizonytalanság, a gyökértelenség hamis érzete, a hitetlenség.

Mindez nyilván nem a szériagyártású autókra, de a példabeszédben megidézett egyebekre vonatkozik.
sauerschönauer 2010.05.19 21:42:24
A cikk üzenete átjött, egyet is értek vele. Egyedül a szülői bútorrakár példája szerencsétlen kicsit. Az én olvasatomban. De nem is igazán neked szól amit kissé félreérthetően leírtam.
Majd a fortepan oldal segít megmutatni, hogy volt itt jó ízlés meg mívesség, ha már nem is kaphat mindenki Klösz albumot a kezébe és nem Nagy László Sebő-féle megzenésítésére alszik el...

Az értékmentés terén kifejtett munkásságod előtt tisztelgek. Annál is inkább, mert valamennyi közöm minden témához volt egy kicsit és ha valami, hát a tapasztalataid tényleg "felb..ták az agyam". A Közl. Múz. szociálizmus korabeli múltját legendás gaztettek fémjelzik. Ezek részletes ismertetésétől eltekintenék, minthogy e témakörben egy barátom íróasztalfiókja számára már úgyis görbített egy 40 oldalas kis írást. (anno múzeumi dógozó volt) A jelent érintő meglátásaidat ékesen bizonyítják személyes élményeim.
A gyömrői úton veszteglő veterán buszokat még 1996-ban tapogattam körbe, de megmondom őszintén, egyik-másik nem tűnt sokkal perspektivikusabb projectnek, mint a nevezetes, hármashatárhegyi út mellett veszteglő, csőrét vesztett gömbölyded rozsdahalom, mely már csak formájában busz.

A lényegen mitsem változtat, de a Horthy - Maybach Burányi szerint nem is Horthy, hanem ismeretlen eredetű darab, minthogy a kormányzónak nyitott kasztnis gépet szereztek be a kínos körülmények között lerohadt Minerva helyett. A nyitott, fehér DS akárhányas kabrió több, reprezentációs eseményről készült fotón szerepel is. A csukottról nemigen van bizonyító erejű felvétel.