Adatok
sauerschönauer
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Két órányi repülőút, majd a Charles de Gaulle reptér (tudják, a Déesse nagy szerelmese) és Párizs.
Ha Róma az örök város, akkor Párizs a nővére, a zsizsegő, folytonosan lüktető Szajna-parti metropolisz. A reptéren már feltűnt egy furcsaság, ám egyelőre még nem…..
sauerschönauer
2010.06.21 21:37:52
Ez e gy jó kis cikk volt! Kösz!
Hetente kétszer ül autóba? Rühelli a törlesztőrészletet? Lenne megoldás, csak nem biztos, hogy alkalmasak vagyunk rá. Vélemények az azonos című írásunkról...
sauerschönauer
2010.06.16 21:11:41
Nagyobb térképre váltás Ha nem tudnánk, hogy igaz. Legalábbis hiteles szemtanúk szerint. Brit-Kolumbia tartományban, egy Boston Bar nevű helyen forgatták. Az Alexander-alagútban. 1. főút, két és fél órára Vancouvertől. Két hét alatt készült el és talán nem túlzás azt…..
sauerschönauer
2010.06.04 22:34:29
Ehhez hasonló reklámfogást csinált a 2. B707 protóval egy tekszaszi berepilóta:
www.youtube.com/watch?v=Ra_khhzuFlE
Mondjuk nem az az igazi műrepülős vezetett orsó, hanem keresztezve van egy leborításfélével, de azért elég izgi lehetett, pláne hogy hirtelen ötlettől vezérelve adta elő...
www.youtube.com/watch?v=Ra_khhzuFlE
Mondjuk nem az az igazi műrepülős vezetett orsó, hanem keresztezve van egy leborításfélével, de azért elég izgi lehetett, pláne hogy hirtelen ötlettől vezérelve adta elő...
Motorkerékpár halad a vízátfolyás miatt leszakadt útburkolat mellett a 2122 számú közúton a Nógrád megyei Felsőtold közelében; a szakaszon félpályás útlezárást léptettek életbe. fotó: MTI..
sauerschönauer
2010.06.04 16:34:00
@UltimateUbul: lehet, hogy máshol is van ilyesmi, csak ott ez nem hír. Érdekes módon a szomszédokról tudjuk a legkevesebbet: nem beszélünk tótul, ők magyarul, úgyhogy legfejjebb a zdf, vagy a cinenen híreiből derül ki, ha Trencsénben jeti szedi áldozatait, vagy Nagy-Küküllőn megépül az első Földbázis űrlakóknak.
A 638-as jáva egy nagyon kellemes kis túragép, nemsznoboknak ideális masina.
A 638-as jáva egy nagyon kellemes kis túragép, nemsznoboknak ideális masina.
sauerschönauer
2010.06.04 18:31:58
@palotas: érdekes, hogy egy-két hely arra tényleg olyan, mintha kazettás bombát dobtak volna rá: valamibe bele kell menni, de folytonosan.
Egyre gyakrabban hívják fel figyelmünket a biztonságos vezetésre, újabb és újabb balesetmegelőző videók járják be a világot. Az amerikai Allstate Insurance biztosítótársaság anyaga annak ellenére sokkoló, hogy se vér, se motoros, csak a gép van meg a becsapódás. Az életben…..
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész. Halálát prosztatarák okozta. Legtöbbünk az 1969-ben forgatott, kultuszfilmmé vált Szelíd motorosokban ismerte meg, amelynek nemcsak egyik főszereplője volt, hanem a rendezője és forgatókönyvírója is.…..
sauerschönauer
2010.05.31 23:37:04
@dirige: Az a halálfejesek a magyar keresztségben "ördögmotorosok bandája" cím alatt futó baromság? Mert akkor nincs pariban a két film. Ami nekem nagyon tetszik az izirájderben(amerikai hippimozgalmársághoz fiatal magyarként), ahogy a hipik kifejező kritikával kifigurázzák a civilizációs rituálékat. Nálam az mű csúcspontya, amikor "haza"érkezve a vendéglátóhippi elpantomimezi a tisztaságkultuszt: kézmosás-arcmosás víz és szappan nélkül. Na az zseniális.
Egyébként a film egy-két része teljesen elvont és érthetetlen, kizökkenti a dramaturgiát.
Egyébként a film egy-két része teljesen elvont és érthetetlen, kizökkenti a dramaturgiát.
Jean-Michel Jarre egy Nemo kapitány, aki 1976-ban kihajózott a Nautilussal, és leszarja, mit fecseg a felszín. Hétfőn este Budapesten koncertezett. Interjú Jean-Michel Jarre-ral Milyen volt szőkesége? - Napoleon Bld. ..
sauerschönauer
2010.05.27 12:52:34
@immortalis: Ez a tag már nem is művész, hanem zeneipari intézmény.:)
sauerschönauer
2010.05.27 12:52:34
@Fogyasszon import sertéstejet! (ex Vámpírlány): liftben, áruházban, autómosóban nem ember hallgat ZENÉT, hanem a konzumhülye idétlen ámítógépzajokat. Abszolút más szitu.
sauerschönauer
2010.05.28 23:33:01
@Tóta W. Árpád: Ennek a téveszmének a Lenke nénis panellakás-turizmus ötlete volt a legdurvább felütése. Így jár, aki Szomszédokat néz.
Az igazán súlyos vakság ebben az "önseggbe temetkezésben", amikor már a szívcsakrát is eldózerolják, hiszen kell a hely a profitot hozó penziónak. Aztán nem értik, hogy mé nincs túrista, amikor tavaly olyan sok vót. Nameg a magyar mekdonácnak és C&A áruháznak nincs párja nyugaton, érdemes idejönni érte.
Az igazán súlyos vakság ebben az "önseggbe temetkezésben", amikor már a szívcsakrát is eldózerolják, hiszen kell a hely a profitot hozó penziónak. Aztán nem értik, hogy mé nincs túrista, amikor tavaly olyan sok vót. Nameg a magyar mekdonácnak és C&A áruháznak nincs párja nyugaton, érdemes idejönni érte.
Csikós nagyon helytálló elmélete szerint az autó- és szerelésszerető ember előbb-utóbb megkapja a maga szaros kenyerét. Ez általában egy olyan autó/motor/traktor/busz, amit imád, szeret, mindamellett végtelen mennyiséget szív vele, káromkodik, szerel, alkatrészezik, hegeszt,…..
Megbűnhődte már e nép a múúltat s jövehendőőőt! Most szopjanak egy kicsit a görögök. Nekünk arra kell figyelnünk, hogy csendben és fürgén elpakoljuk a nagyszobából a buli maradványait, mielőtt a szülők hazaérnek. A görögök ugyanis tényleg orbitális…..
sauerschönauer
2010.05.26 20:32:49
@eMeL: Ezekkel én egyetértek. Végülis Mrx volt az első módszertani kollektivista, aki gazdasági viszonyokra vezeti vissza - erős és máig nehezen tagadható érvekkel minden addiginál szilárdabban aládúcolt - elméletét. De nem csak gazdasági viszonyokról van szó, illetve az ilyen viszonyok a struktúrát tükrözik és erősen inkrimináltak.
Itt a tükrözésen van a hangsúly, nem a megnyilvánuló anyagi irigységen és mohóságon, mint mozgatórugón.
Itt a tükrözésen van a hangsúly, nem a megnyilvánuló anyagi irigységen és mohóságon, mint mozgatórugón.
Egy normális helyen az embernek nincs szüksége autóra. Ha nagyon vágyna rá, persze hobbiból lehet, de milyen kretén egy hobbi már az autózás?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Elütöttek. Nincs mit szépíteni: ott áll a betétlapon, hogy nem én vagyok a hibás. Ennek ellenére sokkal nehezebben emésztem meg az esetet, mintha én csesztem volna el valamit. Úgy, hogy mások is kinyírhatnak, sokkal veszélyesebbnek tűnik az élet. Ami kinn volt, az nem időjárás,…..
sauerschönauer
2010.05.20 22:27:09
@Fantomász: de ha te is proli vagy, akkor meg miért finnyáskodol a tömegközlekedéstől? Hát még autód sincs! És úgy sejtem a szóban forgó helyet se tudnád megmutatni a térképen. Azt se tudod miket írkálsz itt össze. Akkor meg mire föl?
De hidd el nekem, ezután se esik majd le a karikagyűrűd a buszon és nem KELL hóviharban is motorozni.
Nekem egyébként van ilyen telkem is pár évtizede, de ha már ekkora majom vagyok, hogy a lakás és a telek effektíve a város két átellenes peremén van, talán annyi emberség belefér, hogy nem autóval ingázok. Miért?
Például: 20 éve még minden bokorból fel lehetett ugrasztani egy-két nyulat, de amióta a fogyasztóknak érdről "kell" beautókázniuk a balatoni műúton az autópályájuk helyett, szépen kipusztult mind.
A zaj is baromi nagy lett, hiszen "sietni kell" 80-120 között az országúton. Ha motorral vagyok, akkor mindenki meg akar előzni, úgy 130-ig bezárólag. Béjemvével, Suzukival, de talán még járókerettel is.
Ráadásul emiatt a csőcselék miatt teleszarták ocsmány óriásplakátokkal az út szélét, de úgy, hogy 50m-enként van 4 darab !
Emellett munkaidőben, mondjuk 10-14 óra között is annyian autóznak, mint egy nyári balatoni hétvégére szombat reggelén. Mi a fenét csinál ez a nagy rakás ember munkaidőben az személyautójában? Autózni munka? Agglomerációs hülyék.
Van köztük egy-két barátom is, de ezekre a kérdésekre csak a fókusz pluszban előre legyártott érveket tudják felhozni, egyébként meg néznek mint a motozott birka. Ja: és gerendaházat is akarnak. Mind. Nagyon eredetiek.
De hidd el nekem, ezután se esik majd le a karikagyűrűd a buszon és nem KELL hóviharban is motorozni.
Nekem egyébként van ilyen telkem is pár évtizede, de ha már ekkora majom vagyok, hogy a lakás és a telek effektíve a város két átellenes peremén van, talán annyi emberség belefér, hogy nem autóval ingázok. Miért?
Például: 20 éve még minden bokorból fel lehetett ugrasztani egy-két nyulat, de amióta a fogyasztóknak érdről "kell" beautókázniuk a balatoni műúton az autópályájuk helyett, szépen kipusztult mind.
A zaj is baromi nagy lett, hiszen "sietni kell" 80-120 között az országúton. Ha motorral vagyok, akkor mindenki meg akar előzni, úgy 130-ig bezárólag. Béjemvével, Suzukival, de talán még járókerettel is.
Ráadásul emiatt a csőcselék miatt teleszarták ocsmány óriásplakátokkal az út szélét, de úgy, hogy 50m-enként van 4 darab !
Emellett munkaidőben, mondjuk 10-14 óra között is annyian autóznak, mint egy nyári balatoni hétvégére szombat reggelén. Mi a fenét csinál ez a nagy rakás ember munkaidőben az személyautójában? Autózni munka? Agglomerációs hülyék.
Van köztük egy-két barátom is, de ezekre a kérdésekre csak a fókusz pluszban előre legyártott érveket tudják felhozni, egyébként meg néznek mint a motozott birka. Ja: és gerendaházat is akarnak. Mind. Nagyon eredetiek.
Ami pedig el akar porladni, azt hagyni kell, hadd porladjon. Másnál. Ha nem egy Ferrarilamborghini, akkor lesz még olyan jobb is.És így az, ami megmarad, előbb-utóbb tényleg többet is ér. Már ha valakinek számít a befektetés is, és nem csak a pénzszórás egy zseniális…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz