Adatok
bgy_
0 bejegyzést írt és 61 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy harckocsit elindítani nem könnyű feladat. Egy tankhajót még nehezebb. Megmondjuk, hogyan csináld. Vélemények az azonos című írásunkról...
bgy_
2010.11.30 07:44:43
@malay: Mesélnél erről?
Myron Scott amerikai fotóriporter feltalálta a ládaderbit és nevet adott Amerika sportautójának. Mindkettő jól sikerült. Vélemények az azonos című írásunkról...
bgy_
2010.06.04 22:36:31
@misinator: szerintem Te az 1.6 8V-re gondolsz, az 102 lóerő. Nekem átlagban 8.2-re jön ki a fogyasztás, rövid, hidegmotoros utak városban és nagysebességű (130-140) országutat kombinálok. Kérdezem, mennyit kéne fogyasztania? 3 litert? 1270 kg-val?
bgy_
2010.06.04 22:37:52
A Cougarba két dolog kell, de izibe’: fejtámlás ülés és hárompontos biztonsági övek. Az öv a nehezebb téma, ha már a korhűségre próbálna adni az ember. 1968-ban még a rendes szedánokban se volt hárompontos öv, a B oszlop nélküli kupékban meg végképp nem.…..
bgy_
2010.02.27 13:22:11
Ha az Onedin-család epizódjai megérdemeltek annyit, hogy minden következő előtt legyen egy rövid összefoglaló, talán érthető, miért kell megvetnem itt az ágyat Sipos Zoli barátom Ford Sierra vásárlásának. Az ominózus bécsi kirándulás előtt egy nappal Zoli, alias streetsta…..
bgy_
2010.01.26 07:44:43
Emlékeznek még, amikor roncsgyűjtő kollégám megvádolt, hogy puha a pöcsöm, mert nem vettem újabb krepedlit Imolában? Ő ilyen, neki a szép motoros csempéim nem számítanak, kénytelen voltam írásban és képekkel megvédeni magamat. A blogbejegyzés után egy kedves olvasónk levelet…..
Alacsony fogyasztást ígérő öt különböző autó, egy útvonal, 10 eredmény. Melyik éri be a legkevesebbel?
Vélemények az azonos című írásunkról...
Élményautó Borzalmasan öncélú egy vas: nagyon látványos és stílusos, ezért cserében jó ha az ember hozzászokik, hogy szűk, olaszmajom pozícióban ül, 120 fölött a menetszél lobogtatja a fület, nincs csomagtér, nincs rugózási komfort. Ezek azonban szigorúan részei a Nagy…..
bgy_
2009.06.08 21:58:39
Nem, ez nem Audi motoros, ezt a háromliterest, mely a világ egyik legnagyobb soros, négyhengerese, a Porsche készítette.
Vélemények az azonos című írásunkról...
bgy_
2009.06.02 11:26:52
@lacza87: engem is irritál, amikor egy tesztautó koszos belülről. Még ha egy használt is. Így nem más, mint aminek a nem értő nagyközönség látja: egy lelakott, igénytelen, ezeréves csotrogány.
Villanymotor, lendkerék, vagy mégis benzin hajtja tíz év múlva az autókat? Kinek használ a KERS és mikor építik be végre a Clióba?Vélemények azonos című írásunkról...
bgy_
2009.05.12 14:28:10
bgy_
2009.05.12 14:35:35
@Reggie: én nem a fizikai elvvel vitatkoztam, hanem a giroszkóp általam ismert definícióját próbáltam szavakba önteni.
bgy_
2009.05.12 14:52:49
Ha nem ez az, akkor mi? Rejtélyes hírszerkesztőnk elefántcsont-tornyából egy morzsát hullajtott alá. Lám: The Land Shark: 2500 lóerő a hátsó tengelyen Valószínűleg az egyik leggyorsabb utcai sportkocsit sikerült elkészítenie az Intense Automotive Design nevű cégnek a Mosler…..
Látott már működő vízautót? Tud olcsón eladó kókuszolajat? Használ vízbefecskendezést? Hülyeségnak tartja az egészet? Vélemények az azonos című írásunkról...
bgy_
2009.03.27 12:20:13
@Shadowbull:
Valójában úgy tesznek, mintha támogatnák. Úgy is mondhatnám, hogy elvben támogatják. Gyakorlatilag viszont ott tesznek keresztbe a hatóságok (a hátulról jövő nyomás miatt), ahol tudnak. Lásd még áram import/Paks relációt.
Valójában úgy tesznek, mintha támogatnák. Úgy is mondhatnám, hogy elvben támogatják. Gyakorlatilag viszont ott tesznek keresztbe a hatóságok (a hátulról jövő nyomás miatt), ahol tudnak. Lásd még áram import/Paks relációt.
bgy_
2009.03.27 16:32:51
@Kopi3.14: nem nagyon van olyan idő, hogy teljesen szélcsendes. Magyarországon korábban 8 méter magasan mérték a szelet, aztán szólt valaki, hogy esetleg abban a magasságban kellene, ahol az erőművek vannak. És ott egész más a helyzet. Elég nagy ahhoz Magyarország, hogy egyenletes eloszlás esetén mindenhol legyen számottevő termelés. Csak akarni kellenbe, és nem nyolc hónapig figyelni a madárvonulást, környzetvédelmi-, zajterhelési hatástanmulmányt csinálni, régészeti kutatásokat végezni, csatlakozás pontot 30 km-rel arréb kijelölni, kvótát eladni a haveroknak, akik basznak építeni, stb, stb, stb. Ausztriában, Németországban egész jól sikerül ezt megvalósítani.
Hitelért kuncsorog? Fizetésképtelen? Lemondja a takarítónőt, a bébiszittert, maga szögeli vissza a leszakadt ereszcsatornát, otthon cseréli autójában az olajat? Sokan csináljuk ezt mostanában, és mivel már érezzük a válságot, bocsánatos bűnnek számítanak a fenti dolgok.De mi…..
bgy_
2009.03.26 13:45:59
@Der_rosarote_Panther: Annak idején már a Wartburg kombin is volt.
bgy_
2009.03.26 15:37:20
@vwman: "utálom hogy minden második autó ... dögunalom"
Mondod ezt vwman nick-kel... haha! Egyébként nekem is vw-m van.
Mondod ezt vwman nick-kel... haha! Egyébként nekem is vw-m van.
bgy_
2009.03.26 15:45:56
A minőségi triálmotorjairól híres Gas Gas bemutatta 2009-es replika modellcsaládját, amelyet versenyzőjük, Adam Raga nevével különböztetnek meg az alapmodellektől. A 125, 250, 280 és 300 köbcentis változatban készülő versenymotor áprilisra kerül a kereskedésekbe. Számos…..
bgy_
2009.03.18 11:18:29
Mégsem lesz kétkerék-meghajtású a holland Track T-800CDI dízel-motorkerékpár. A 2x2 hajtáskép már sok lett volna az extravaganciából – éppen elég a Smartból származó 800 köbcentis, 45 lóerős dízelblokk és a CVT váltó. A gyorsulás négy másodperc százra, a…..
bgy_
2009.03.17 11:36:21
Észrevettem, hogy a családi Forester műszakija lejár, ezért azonnali telefonálásba kezdtem, ki csinálja meg egy nap alatt az amúgy remek állapotú autó műszakiját és zöldkártyáját. Lett is hamar vállalkozó, semmi trükk, elviszi, kész lesz. Oké, de mivel megyek haza és másnap…..
Érint is a dolog, meg nem is: családomban csak sárga környezetvédelmi plakettes autók vannak, de szinte sose megyünk a Hungária-gyűrűn belülre velük, ha igen, csak azért, mert kicsit talán gyorsabb. De ez a rendelet kiverte a biztosítékot. Utánaeredtem, amatőr módszerrel…..
bgy_
2009.03.04 08:25:44
@Randy Marsh: Kéne valami tökös gyerek, aki a barikád élére áll és vezeti a sok birkát (magamat is beleértve) lemondóanlegyintő-szmájli
bgy_
2009.03.04 08:32:45
@Csikós Zsolt: "Aztán ha a rendőr kiszúrja a kocsidat..." Haha, ez a hét vicce. Mikor a pirosnál zebrán 90-nel előző autókat sem szúrják ki? Meg a rokiparkolóban állókat, meg a vészvillogós kiugrottam-egy-dogoz cigiérteket sem? Ugyanmár. Hányszor állt az én autóm a műszeren, miközben egy romot zöldkártyáztattak...
Az internetes autóvásárlások 99%-a lutri: meglátod, megtetszik, azt mondod, ez kell, megveszed. Az már csak az amerikai eladó jóindulatán múlik, leírja a hibáit, vagy nem. Vélemények az azonos című cikkünkről...
bgy_
2009.03.03 07:58:48
bgy_
2009.03.03 13:01:17
@guni: teljesen igazad van. Már csak azt kérdezem, hogy azok az emberek, akik számára az autó csak egy eszköz, ugyanúgy, mint egy konyhai robotgép, miért járnak ide?
Máig ismeretlen okokból csapódott a 997-es sorozatú Porsche 911 Turbo Cabriolet az autópálya oldalait elválasztó palánknak. A stuttgarti gyártó épp két kísérleti járművével végzett próbákat, de a hátul jövő Panamera pilótája ki tudta kerülni szerencsétlenül járt…..
bgy_
2009.02.15 18:39:24
@Kacorka: még mielőtt főbe lőnéd: azon a szakaszon nem volt sebességkorlátozás.
bgy_
2009.02.15 18:45:24
@Fikamatyi: Ha nekiment volna nem egy év felfüggesztettet, hanem 10 letöltendőt kapott volna, legalább.
bgy_
2009.02.15 18:46:26
A világgazdasági válság térdre kényszeríti a vállalkozásokat, a nagy multik sorra térdelnek meg. Elemózsiáért könyörög szinte minden neves gyártó. És halódik a motorsport is... Max Mosley semmit nem tesz ez ellen, áldásos tevékenysége csak nem akar véget érni, de az alábbi…..
bgy_
2009.02.10 11:55:12
@korlat: én is csípem az F1-et. Egyszer voltam élőben, az azért felejthetetlen. Olyan illatuk van, mint a vattacukrosnak.
Az ilyen krosszosdi nekem kicsit túl durva, de hát nem vagyunk egyformák.
Az ilyen krosszosdi nekem kicsit túl durva, de hát nem vagyunk egyformák.
bgy_
2009.02.10 11:56:22
Nem biztonságos, kényelmetlen, zajos, szűk, lényegében semmilyen komfortigényt ki nem elégít. Ráz, dobál, szeles, nyitott. Pár dolgot mégis tud: kanyarodni, menni és fékezni. Egy igazi rétegmodell. Imádom, rajta aludnék, főznék neki, kenegetném. Egyszer megveszem. Ha nem is egy…..
bgy_
2009.02.09 16:22:44
Mit csináltak önök 1973-ban? Mikor először rendezte meg a FIA a rali-világbajnokságot? Én még csak apám kósza álma voltam, de Rauno Aaltonen már bezsebelte a finn ralibajnoki címet (1961), az európai bajnoki címet és mellé még egyszer a hazait is (1965), túl volt már a…..
bgy_
2009.02.04 07:49:14
@Ada: de Palik valószínűleg sohasem lesz rali-ikon, ellenben ripacs igen. Az már meg is van.
bgy_
2009.02.04 07:50:43
Hivatalosan, törvényesen hamisítják meg a mérési eredményeket. Szakmai berkekben legendák keringenek a különböző rafinált, sunyi trükkökről, amik lehetővé teszik a manipulációt. Vélemények az azonos című cikkünkről...
bgy_
2009.02.03 08:15:41
@Gomulka Béla: én se fejből nyomtam a katalógusadatot...;-)
bgy_
2009.02.03 09:06:01
@Teeboy: Bocs, országúti akart lenni. A városi 9.
A hatóságok törvényen kívüliként kezelik a mopedautókat. Az ombudsman viszont nem hagyja.
Vélemények az azonos című cikkünkről...
bgy_
2008.12.12 08:03:15
Nem tartott sokáig eladni, talán egy bő hetet, ha fenn volt a hirdetési oldalon (amit belcéges ügyek miatt nem illik épp itt reklámoznom). A legfontosabb tanulság: öreg, olcsó autó eladásánál még mindig nem jövedelmező őszintének lenni Magyarországon. Szar a felismerés, de ha a…..
Célravezető volt a múltkori klubhelyszínkereső poszt. Mert a beérkezett kommentekben ugyan inkább csak olyan tanácsokat kaptam, amelyek egy ingadozó tagságú, ezerféle érdeklődési körű egyedből összetevődő, erősen heterogén klubnál nem működnek (azért kösz a tippeket!),…..
bgy_
2008.11.13 21:46:36
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz