Adatok
yxpwrmvjatq&@#§
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Torockai László, a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom tiszteletbeli elnöke kitalált valami újat: "A Magyarország legfrekventáltabb helyén, Budapest szívében található Klub64 hazánk első állandóan és egész évben működő nemzeti szórakozóhelye. Az ötszáz…..
yxpwrmvjatq&@#§
2010.06.02 19:13:02
@aronman: japánul mondják;)
A japán–magyar nyelvrokonság elmélete az évszázadok során több nyelvkutató munkájában is felbukkant, támogatói napjainkban is akadnak. Ezen elméletek a japán és a magyar nyelvek közötti rokonságot próbálják meg alátámasztani.
hu.wikipedia.org/wiki/Jap%C3%A1n%E2%80%93magyar_nyelvrokons%C3%A1g
A japán–magyar nyelvrokonság elmélete az évszázadok során több nyelvkutató munkájában is felbukkant, támogatói napjainkban is akadnak. Ezen elméletek a japán és a magyar nyelvek közötti rokonságot próbálják meg alátámasztani.
hu.wikipedia.org/wiki/Jap%C3%A1n%E2%80%93magyar_nyelvrokons%C3%A1g
60 napja, március 31-én adták át a friss-ropogós-többszázmilliárdba került autópályát, az M6-ost. Bevallom, én azt hittem, az alagutakkal lesznek majd problémák, mert ugye ott van az a pár méter vizes lösz az alagutak felett ... de nem, nem ez történt.
Az M6-os…..
yxpwrmvjatq&@#§
2010.05.31 19:31:31
„A vízelvezető árkokat ki kell tisztítani (...) a laza padkákat tömöríteni kell (...) a szükséges tömörítési munkákat el kell végezni” – egyebek mellett ezeket a sorolta fel az a jegyzőkönyv, amit a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) szakemberei készítettek az M6-os autópályán idén március 29-én.
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
yxpwrmvjatq&@#§
2010.05.31 21:18:17
"A március 29-i bejárás jegyzőkönyvéből kiderül, hogy a szakértők számos egyéb kifogást is felsoroltak. A problémák többségének a megoldása az előfeltétele (!) volt a forgalomba helyezési engedély kiadásának."
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
"Kedden (!) kora délután még nem volt használatba vételi engedélye az M6-os autópálya Dunaújváros és Szekszárd közötti, szerdán (!) átadni tervezett szakaszának. Az átadón, melyet alig egy órával követ a Szekszárd-Pécs szakasz avatása is, ott lesz Bajnai Gordon miniszterelnök is, a meghívó szerint pedig szerdán fél négytől Pécstől egyenesen Budapestig lehet száguldani. Használatba vételi engedély azonban egyelőre nincs.'
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/hasznalhatatlanul_adjak_at_az_m6-ost/
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
"Kedden (!) kora délután még nem volt használatba vételi engedélye az M6-os autópálya Dunaújváros és Szekszárd közötti, szerdán (!) átadni tervezett szakaszának. Az átadón, melyet alig egy órával követ a Szekszárd-Pécs szakasz avatása is, ott lesz Bajnai Gordon miniszterelnök is, a meghívó szerint pedig szerdán fél négytől Pécstől egyenesen Budapestig lehet száguldani. Használatba vételi engedély azonban egyelőre nincs.'
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/30/hasznalhatatlanul_adjak_at_az_m6-ost/
yxpwrmvjatq&@#§
2010.06.01 07:57:20
"Az M6-osnak ezt a szakaszát az M6 Tolna Autópálya Koncessziós Zrt. építette és üzemelteti 2028-ig egy ppp-konstrukciós beruházásban. A német Bilfinger Berger, az osztrák Porr és a francia Egis Projects SA alkotta koncessziós társaság külön céget hozott létre az út építésére, illetve működtetésére. A két cég most egymásra mutogat."
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
Mai hír - a német "precizitással" kapcsolatos:
"Kínában gyártott, tengeren utaztatott és Németországban átcímkézett mozgólépcsőket épített be 2004-ben a Deák téren az Otis Felvonó Kft., amely a munkát nyílt nemzetközi tenderen nyerte el a BKV-tól. A közlekedési vállalattal kötött szerződés szerint a mozgólépcsőket a németországi Stadthagenben kellett volna legyártatni."
www.mno.hu/portal/716297
index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/31/otvennel_tobb_hibaja_volt_az_m6-osnak/
Mai hír - a német "precizitással" kapcsolatos:
"Kínában gyártott, tengeren utaztatott és Németországban átcímkézett mozgólépcsőket épített be 2004-ben a Deák téren az Otis Felvonó Kft., amely a munkát nyílt nemzetközi tenderen nyerte el a BKV-tól. A közlekedési vállalattal kötött szerződés szerint a mozgólépcsőket a németországi Stadthagenben kellett volna legyártatni."
www.mno.hu/portal/716297
Csányi Sándor nem lep meg kijelentésével: szerinte a devizahiteleket a „zemberrek” érdekében nem szabad (!) forintosítani, mert akkor nőne a törlesztőrészlet. Jó százhatvanyolcórásan az oligarcha hazugságának cáfolata:
Ha nem forintosítják a …..
yxpwrmvjatq&@#§
2010.05.20 08:08:30
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Régóta működik ilyen. Úgy hívják, hogy Bed Beach.