Regisztráció Blogot indítok
Adatok
oszintenmondom

0 bejegyzést írt és 78 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
addict Jobb lehetsz, mint Messi! 2014.09.24 14:09:07
Sokan várták már a FIFA sorozat legújabb epizódját, amivel jobb grafikával, élethűbb akciókkal és nem utolsósorban aktualizált csapatokkal és játékosokkal élvezhetjük minden idők legjobb focis játékát. A sorozat a megszokott módon most is méltó reklámot kapott, amit a nagy…..
Ha te is elmorzsolsz pár jóízű káromkodást a reggeli csipa mellé, és csíkra nyitott szemmel mászol a konyháig elkészíteni az első kávéd, akkor ez a te terméked lesz. A Nescafé instant kávé, azon kívül, hogy embert farag belőled, mostantól ki is ver az ágyból, mint hétalvó…..
Korábban egyszer már összegyűjtöttem a legkínosabb reklámszlogensémákat, amiket akkor vesznek elő a marketingesek, amikor végképp semmi ötletük sincs. Mindig azzal hitegetem magam, hogy ezek kizárólag ügyfelektől jönnek, és a kreatívok körmük szakadtáig próbálnak…..
addict Bepisilős modellek 2012.06.11 12:00:00
Rendkívül provokatív reklámkampánnyal sokkolja az angol népet a Harvey Nichols luxusruházati áruház, melynek flyerein és DM eszközein bevizelt modelleket láthatunk. A felettébb gusztustalan ötlet egy egyszerű angol kifejezésből ered, amely szabad fordításban így hangzik:…..
Megtetszik a kirakatban egy cipő. Bemész, megkérdezed, hogy van-e a méretedben. Ha nincs, mérgelődsz és keresel egy másik boltot. Ha van, akkor felpróbálod, hogy megnézd, hogy mutat rajtad a kiválasztott lábbeli. Eddig legalábbis így működött a cipővásárlás. A német Görtz…..
oszintenmondom 2012.06.05 09:52:58
www.youtube.com/watch?v=dKzmhxFRaJI 2 éves (!) ötlet-technológia. Ja, és Magyarországon is megcsinálták már... www.youtube.com/watch?v=U9Lie39KnK0
Az Üvegtigris az utóbbi idők egyik legnagyobb közönségsikere, és azon kevés hazai filmek egyike, amely képes volt még a köznyelvbe is bekerülni. Még ma is nehéz olyan Skoda Fábiát találni, aminek a hátsó ablakára ne ragasztottak volna egy Ízirájder öcsém! feliratot, és a…..
oszintenmondom 2012.05.24 10:19:44
Nagy dolog történt tegnap a magyar reklámszakmában. Hosszú idő óta először tiltott be hatóság egy éppen futó reklámot. Bírságot eddig is szívesen szabtak ki utólag a versenyszabályok megsértése miatt, de nem is emlékszem, mikor volt arra példa, hogy egy épp futó…..
oszintenmondom 2012.05.07 12:31:12
@esoutankoponyeg: a boxos mögött van egy gondolat, egy érv (a régi piaci szereplők elfáradnak, elkényelmesednek), amit egy hasonlattal szemléltettek... nem egyszerűen a szolgáltatás metaforáját forgatták le. Ezért sokkal jobb.
Most ugyan épp kifelé ballagunk a télből, és mindenki hálás egy kis melegért, de pontosan tudjuk, hogy a nyár közepén visszasírjuk még ezeket a hűvösebb napokat. Márcsak azért is, mert a hőségnél vannak elviselhetetlenebb következményei is a nyárnak, mégpedig az alsógatyára…..
Sok ismerősömtől hallom, hogy az eszük ágában sincs beregisztrálni a Facebookra, mert annál személytelenebb és lélekölőbb helyet el sem tudnának képzelni. Mások kipróbálták, de vagy nem fogta meg őket a dolog, vagy épp ellenkezőleg, elriasztotta őket az az irány, amibe a…..
Biztosan vannak olyanok, akiknek nem tetszik az OK Go zenéje, de azok már lényegesen kevesebben lehetnek, akiknek ne jönne be a zenekar valamelyik zseniális videoklipje. Először minimális költségvetésből kezdték el leforgatni az ötleteiket, amelyek között volt őrült stop-motion…..
addict Popcornszex a moziban 2011.10.25 10:10:00
Egy erotikus filmfesztivált hirdetni elég hálás téma, amire egy valamirevaló kreatív agya szinte magától pörög rá. Meg is látszik ez a Calgary Nemzetközi Filmfesztivál keretében megrendezett erotikus filmek éjszakájának, azaz a Hump Nightnak a népszerűsítéséhez készült…..
oszintenmondom 2011.12.05 11:12:51
Mi másból készülhetne egy fatelefon reklámja mint fából? Persze a fatelefon nem azt jelenti, hogy az egész telefon fából készült, bár még erre is sor kerülhet egyszer. A Docomo nevű japán szolgáltató Touch Wood SH-08C típusjelzésű okostelefonnak csak a borítása készül…..
addict Willem Dafoe ezer arca 2011.02.16 09:00:00
Nagy döntésre szánta el magát Amerika kedvenc bourbon whiskeyje, a Jim Beam. Az italmárka elhatározta, hogy megkeresi az USA legmerészebb városait. Hogy miért? Mert a Jim Beam idei kommunikációs kampánya azokra a merész döntésekre (bold choices) épít, amelyek nagyban meghatározzák…..
Látványos, vicces és szórakoztató infógrafikát készített karácsonyi üdvözlőüzenet gyanánt az iGO navigációs szoftver készítője, a magyar NNG. A képen a Mikulás föld körüli utazását illusztrálják számokkal. A grafika szerint a Mikulás december 24-én, este tízkor kezdi…..
addict Mocskos kezek mindenütt 2010.12.13 15:00:00
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó…..
oszintenmondom 2010.12.14 15:07:17
@profdgr8: Kicsit is rutinosabb reklámszakembernél ilyen jellegű sajtóötleteknél egyből felmerül az ambient lehetősége. Szerintem felesleges szólni nekik ;/
Egy lelkes, hazaszerető olvasónk hívta fel a figyelmet arra, hogy szerinte a Westend City Center bevásárlóközpont tavasszal feltűnt és azóta rendszeresen fel-felbukkanó – jelenleg épp karácsonyi vásárlásra buzdító – szpotjai igencsak emlékeztetnek egy texasi…..
Ehhez hasonló, a perspektívával játszó megoldásokat azért lehetett már látni, de ez az egyik leglátványosabb és legérdekesebb mind közül. Ezt a neonzöld arcot a Brothers and Sisters kreatív duó készítette a Mentalgassi nevű német street art csapattal. A Láthatóvá tesszük a…..
A nálunk tavaly megszűnt, Ausztráliában azonban továbbra is viruló FHM magazin ehavi számában egy meglepő hirdetés várta a lenge öltözetű nők képeire vadászó férfiakat. Az egyik oldalról rájuk mosolygó fehérneműmodell mellett a Ne pazarold a spermád! felszólítás volt…..
oszintenmondom 2010.12.08 09:58:26
Mi nagyon, de nagyon szeretjük, ha egy kritikánkra nem valami felbüfögött, dühös és toporzékoló, hanem elmés, elegáns és fasza választ kapunk. Történt ugyanis, hogy Román Balázs írt egy kritikát a budapesti taxicégek igénytelen reklámjairól, amiben a Taxi 4 ezt a savat kapta:…..
oszintenmondom 2010.12.03 23:48:08
@devadel: "az iq definiciójából valóban az következne, hogy az átlag iq 100, viszont vedd figyelembe, hogy ez egy elmaradott ország."
Nézz már utána, miről beszélsz... az IQ 100-as értéke az ADOTT NÉPCSOPORTRA (populációra) vonatkozó átlagot jelöli... és akik a nemzetek közti különbségekre voltak kíváncsiak, a magyarokat a világátlag 100-as értékéhez képest 98-99-re hozták ki (celebratediversity.wordpress.com/2010/11/15/national-iq-smart-fractions-and-dumb-fractions/, knol.google.com/k/national-iq-means stb.)

Amúgy érdekes reakció, bár a másodikat pl. ember nem érti meg, ha nem olvasta előtte a kreativ.hu-n a kritikát (az emberek 99,999%-a).
oszintenmondom 2010.12.04 12:48:53
@Elcseszett nick: "Egy bizonyos szint felett leginkább az absztrakt gondolkodást méri. Az alatt meg az értelmi fogyatékosságot." - sajnálattal közlöm, hogy az IQ eloszlása a populációban egy folytonos, normál eloszlású görbét ad ki, amelyen bizonyos intervallumokat önkényesen kijelöltek az értelmi fogyatékosság különböző szintjeinek egzakt módszerrel történő besorolásához www.iqcomparisonsite.com/IQBasics.aspx . Kb. mintha azt mondtad volna: a memóriateszt nem a memóriát méri, hanem valahol a gyenge memóriát, valahol a kiváló memóriát...
@devadel igazad van, elkalandoztunk a tárgytól - azért a magyarok nem egyedülállóak a sötét műsorok és reklámok imádatában. A fanyalgásban egyetértünk.
Fura dolog történt ma a németek Blikkje, a Bild címlapján. Egy átlagos olvasónak valószínűleg fel sem tűnt, de azért kommunikációs szakembereknek mérföldkövet jelenthet, hogy a mai Blikk címlapon hozta azt a hírt, miszerint az Aldiban 18 százalékkal csökkent a pezsgő ára.…..
A triálosok ügyessége engem mindig lenyűgözött. Bár testközelből nem láttam még versenyt, de amit itt-ott a tévében, neten elcsíptem, az mindig őszinte csodálatra késztetett. A youtube-on keringő felvételek közül egy skót srác, Danny MacAskill filmje volt a legfelkapottabb, a…..
Feltételezett ügyfél: Sopron Bank Feltételezett brief:Sziasztok,Köszönjük a tegnapi remek fejtágítót, azóta is a "Minden reklám hazudik" tagline-ról van szó a dohányzóban meg nálunk a marketingen. A fő kérdés, hogy tudjuk ezt az insightot valahogy hasznosítani a…..
oszintenmondom 2010.11.22 09:36:23
@BeLa: Könyörgök Béla, válassz másik pályát. Meg azok is, akik ezt csinálták.
oszintenmondom 2010.11.29 12:16:44
@BeLa: Csak két apróságot említek: ez a headline borzalmas, ilyet ember nem ejt ki a száján, nem ír le, hogy "a bizalom pozitív eredményt hoz". Ehhez már csak a nagy plusz jelek hiányoznak a számok elől, hogy ezt a könyvelői szlenget totál alátámassza a vizuál. Vagy egy x tengely, és a nő felbukkan alóla, mint egy úszóbajnok :D:D:D
A vizuál is egyébként logikailag totál káosz: a lufi, amivel felszállt, azok már az eredmények maguk? Ha már ragaszkodnak ehhez a fantasztikus ötlethez, kapaszkodjon a cég logójába, és az repítse fel őt a nagy (?) kamatok egére. Akkor se fog jobban kinézni, akkor se lesz zseniális az ötlet, de legalább valami értelme lesz.
Egy reklám sikerét az is mutatja, hogy mennyire sikerül a fogyasztók fantáziáját megragadnia, hogy azok önként és dalolva vigyék tovább annak valamelyik elemét, vagy akár az egész koncepciót. Itthonról így hirtelen a büszkemagyaros-petőfis-énígyszeretlekmagyarországos reklám…..