Adatok
szuszanj
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Megjött az első E85-ös tapasztalat. Molnár Gábor alias Teko azt hiszem kimerítően vázolja a Swift 1 lehetőségeit. ElőzményekÉn egy 1.3-as 1999-es évjáratú Swift boldog tulajdonosa vagyok. Szeretem az autómat, sokat törődök vele, rendszeresen hordom szerelőhöz. Szerelőmmel…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
egy hunflex készüléket , mert nem tudok mindig etanolt tankolni ha vidékre járok és macerás az átálítgatás meg a potizás-nekem. Ja és nagyon nehezen tudtam télen indítani etanollal . Tapasztalat : csak úgy indul a kocsi jól ha a hunflexen a hidegindító poti kb 1/4 részig van felteketve .Ez sajna nagyon sok anyagot jelent a motornak dadog és egyenetlen az alapjárat csak onnan jó ha a hunflex kikapcsolja a hidegindító üzemmódot ez kb 3perc nyáron , télen azér kicsit több 10is lehet ami elég macerás. Ha meleg a motor minden oké , olyan mintha benzinnel mennék csak mintha nyomatékossabb lenne alul a motor. A fogyasztás 8 liter napi 60km-met megyek 2 szerre 2 hidegindítással. A hoszzú távú fogyasztás 7 körül van. Benzin tankolása esetén szerintem a motor elektronika nem veszi vissza eléggé az anyagot. Az autó komoly lóerőkkel erősebb a végsebességet ki se mertem probálni mert 180 nál szétesés körüli élmények jöttek.A fogyasztás 7 körülire ugrott fel. A leírás szerint nem kell kapcsoló a beépítés után de én raktam bele mert a fogyasztást benzin üzemben nem lehet csökkenteni csak ha kikapcsolom a hunflexet.