Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Aeroviva Utazasi Iroda

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez ugyan még nem egy nyári vakáció története, de a friss sérelmekre 1-2 hónapot még biztos várni kell, hagyni egy kis időt, amíg érlelődnek, úgyhogy addig melegítsünk SF videóval dokumentált üdülésével Mauritiuson a Les Cocotiers hotelben: 2006 októberében barátnőmmel…..
Aeroviva Utazasi Iroda 2007.07.11 10:20:45
idézet levelezésből:
EREDETI ÜZENET:
----- Original Message -----
From: F S
To: Aeroviva Travel
Sent: Tuesday, July 10, 2007 10:49 PM
Subject: Re: válasz


Tisztelt Aeroviva,

szerintem hagyjuk ezt a Homáron keresztüli üzengetést, elég komolytalannak
tűnik.

Amint előző levelemben már említettem, Én csak a rossz tapasztalataimat
szerettem volna megosztani másokkal. Önök félrevezettek minket és ez tény,
csak nem hajlandóak elismerni. A Homár egy olyan hely, ahol a fogyasztók
leírhatják sérelmeiket, Én ezt megtettem, remélem lesz hatása és még
kevesebb elégedetlen utasuk lesz!

Egy-két észrevételem lenne a Homárra küldött utolsó válaszukkal
kapcsolatban:

- A prágai ajándékútról BEFIZETÉS UTÁN értesültünk, ezt utólag nem kéne
belekalkulálni az árba.
- A törölközőtartó a legkisebb volt a sok probléma közül, nem erre kéne
fektetni a hangsúlyt.
- A legolcsóbb szállodát a maguk HAMIS IGÉRETEI miatt választottuk, de ezt
már leírtam párszor.
- A maguk által javasolt kultúrált megoldásra pedig csak annyit reagálnék,
bár már ezt is ezerszer leírtam, hogy Mi megérkezésünk másnapján előadtuk
panaszaninkat (nem csak a törölközőtartóról van itt szó) a kihelyezett
idegenvezetőnek és a felajánlott lehetőségek közül a szállodaváltoztatás
mellett döntöttünk. Úgy látszik ez maguknak a kultúrálatlan út!
- Az, hogy mi, mint utasok mennyire vagyunk fontosak a maguk számára, nem
igazán derült ki a panaszleveleinkre adott válaszaikból és személyes
látogatásunkkori hozzáállásukból sem.

Egyébként Les Cocotiers-beli utastársaink több, mint fele már pereskedik
magukkal. Úgy látszik, nekünk is csak ez a megoldás maradt, hogy megkapjuk
jogos követeléseinket.

Üdvözlettel,
SF
---------------------------------------


Tisztelt SF úr, Önt senki nem vezette félre. Azt nyújtottuk, amit a
prospektusunkban ígértünk, s ráadásul rendkívül kedvező áron, tetejébe még
egy értékes ajándékot, egy komplett prágai utazást adtunk Önnek, majd
panaszait egy további 50,000 Ft kompenzációval igyekeztünk enyhíteni. Ennél
többet nem tudunk tenni, kérjük, hogy fejezze be a fröcsögést és a
pocskondiázást. Üdvözlettel, Aeroviva.