Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vtx18

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..
Az a kétszáz forint nem tűnik olyan soknak Zsolt levelében, de ha tényleg nem tájékoztatták az autósokat, hogy lesz néhány nap, amikor ingyenesen lehet parkolni, az azért kérdéseket vet fel. És sokszor kétszáz forintból elég jól kaszálhat az önkormányzat, akinek az alábbi…..
Hogy elkerüljem a Szentendrei út nyüzsgését, néha a Filatorigát felől rövidítek. Szeretek arra járni, szívesen bogarászom a folyamatosan frissülő graffitiket – pompás szabadtéri tárlata ez az utcai művészeknek. Hogy kerül a Sebesség oltárára a graffiti?…..
Az amerikai Falcon cég érdekes szereplője az egyedi motorok piacának. Gépeik műalkotások – kézművesség és hihetetlen aprólékosság jellemzi minden eddig megismert dolgukat. Korábban már bemutattuk Triumph-alapú gépüket, a Kestrelt; a két cégvezető, Amaryllis Knight és Ian…..
A sebesség oltára A Jawa halott 2011.05.02 15:47:00
1929. augusztus 17-én jegyezték be a céget, a Jawa motorkerékpárgyár megszületett. František Janeček gyermeke évről évre nagyobbra nőtt – a háború előtt már az egyik legjobb európai gyártónak számított. A kis kétüteműek mellett nagy, 350 és 500 köbcenti…..
Mai szemmel tényleg szörnyű felelőtlenség volt nulla motoros tapasztalattal felülni a haverom BMW R65-ösére, de visszacsinálni már nem lehet, nem is akarnám. A viccből eldobott hógolyó indította lavinában úszva azonban jó irányba fordultam: beültem egy bérház dohos pincéjébe…..
vtx18 2011.05.02 09:13:56
Helloka!
Tetszett, hogy egy ilyen hosszu kommentben vegre nem volt anyazas :) mas;
En is hangos kipuffal jarok, eredeti, nem furkalt Jardine-al mert igy vettem a gepet Angliaban, athoztam es igy is jelentettem be Irben, senkit az egvilagon nem erdekelt a hivatalban!
Ebbol az a tanulsag, hogy amig az ellenorzo szervek nem vegzik a munkajukat /a mindennapokban is/ addig miert ne? Emberi tulajdonsag a hiusag, es a kuloncseg, meg az "ugyeskedes" is.
Persze mentsegemre szoljon, hogy en mar csak tobbnyire hetvegen gurulok, es nincs ejszakai zsonglorkodes a fouton. Ez sokat szamit, nappal a hangos kipu mas mint ejjel /hangos boyracerek ellen mar van torveny Irben is, mert ok ejjel nyomjak/.
Ami a kozlekedes biztonsagot illeti, en mindig tartom a maximalis megengedett sebesseget es ezert az ut kozepen gurulok nem hagyva teret leszoritos elozesnek. A lathatosagi melleny meg jo dolog, mukodik, itt kint akit azzal csapnak el /szinte sosem/ az utolag szinte mindig artatlan, legyen az gyalogos, bringas, motoros, lovas, vagy koztiszti. Aki meg azt allitja, hogy az utangyartott de E-s hangos kiput hallani ha hatulrol erkezik, es vezetes kozben be is lehet tajolni honnan erkezik a hang annak ebreszto! Ez ugy baromsag ahogy van! Ilyen alapon en is hangos kipu ellenes vagyok, de amig nem szolnak ugye...
Ja es megvalami, amikor tavaly 3ev utan hazajottem Sk-ba, minden szerencsetlen elozgetett mikor akar csak 3km-rel a max sebesseg ala mentem par masodpercre. Nemritkan kanyarban is! Itt irben meg ha 20-al kevesebbel is docogok, az autosok 80-90%-a beall mogem es nem eloz meg ott sem ahol lehetne. Pedig suru a forgalom elhihetitek. Sztradan meg egyszer sem villantottak ram sosem! Lehet tenyleg ennyire szar a kozep europai kozlekedes moral!? Valszeg ez lesz a kulonbseg, mas a mentalitas
Elégedett zuglói polgár vagyok, s így, polgár minőségemben a kezelőszervekkel, tehát például az önkormányzat működésével sincs sok bajom - régen, az internetes bejelentkezési rendszer előtt is ki lehetett bírni a várakozást (volt elég szék, friss volt az áru a büfében,…..
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Próbálom azt képzelni magamról, hogy nem vagyok márkasznob, de lehet, hogy lassan ideje volna felkeresnem egy önkép-pszichoterápiát. Ugyanis már megint három Yamahám van. Oké, a VMax annak idején azért kellett, mert más ilyen motor nem létezett, az tetszett, nem volt…..
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Az első (saját-)motoros szezon után végignéztem, mit kellett még venni a Honda mellé, hisz eredetileg az volt a duma, hogy olcsón fogok motorozni, hogy megérje. Mármint ne költsek többet a projektre, mint amennyit a nem autózással megspórolok. Egyszer már írtam erről, már ami a…..
vtx18 2010.09.13 10:01:55
Zoard 2010.09.11. 21:38:12
@Uborka Ubulka: Nem a motoros múltja vagy annak a hiány bánt, hanem az ha egy ilyen oldalon ír valaki valamit, az azért gondolatformáló hatású, és ezt úgy gondolom tudja is.
Szóval az ilyen cikkeket óvatosabban kéne, mivel a bukósisaknál (és a védőeszközöknél) nem az a választási lehetőség hogy akkor inkább szart mint semmilyent, hanem inkább nem motorozni ha nincs megfelelő minőségű (és most megint nem egy versenyfelszerelésről beszélek)felszerelés.

Csak a google be beleírva a lidl helmet és quality szavakat a következőt dobta ki, mely szerint mintha nem mindig lenne jó a lidl sisak :
www.examiner.ie/story/ireland/gbcwcwmhey/rss2/

Szóval nem vagyok meggyőzve. Tudom hogy ez egy régi cikk, de a multikat ismerve, lehet hogy volt még egy kis raktárkészlet és az ide Kelet-Európába jó lesz...

Ez a cikk az ir nemzeti sport, a hurling vedofelszereleseirol szol amit valszeg a helyi gyartok es a sportegesulet bojkottalt. Nem egyedi eset, az Irek sokmindenben osszetartok.
En is viseltem lidl-s sisit a cirkalomon, ECE normas termek/olvassatok el a hozza csatlakozo tesztelesi procedurat/ es meg mindig jobb alternativa mint az amerikaban divatos dinnyehej-bringa sisak amit nem is ertek hogy lehetett legalizalni nagy motorokra