Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sefer_k

0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Kinyomtattuk a Totalcart 2015.07.13 14:40:12
Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is, most nem erről van szó, csupán egy kérésnek teszünk eleget. Mikor a mulatós sztárok autóiról végeztem kutatómunkát, megkértem őket, aki tud, küldjön képet a kocsijáról. Gáspár Győző küldött is tizenkét…..
Ez a dolog nem játék, nem olcsó, fillérekből beszerezhető vacak, küszöb alá csavarozható neon, hanem tisztességes minőségű, 73 ezer forintos termék. Nappali menetfény és kanyarfényszóró egyben. A tesztjét elolvashatod itt. Nem kell kendácsolni, nem kell blankolni vagy…..
sefer_k 2015.03.20 13:49:04
@Paketa: Hát nem tudom. Ha csak szimplán hülye valaki, arra azt mondom, hogy oké, az legyen állampolgári joga. De itt nem erről van szó. A nyeremény fejében tegyél meg valamit, amit normális körülmények között nem tennél meg.
Hirtelen a gólyatábor jutott eszembe. Nehéz eldönteni, hogy hol van a határ a jópofaság, a buli a poén és a megalázottság között. Persze mindenkinek máshol. Csak míg a gólyatábori akciók pár év múlva feledésbe merülnek, addig az internetes tartalom sok év múlva is előkereshető. Ami adott esetben felettébb kínos vagy kellemetlen tud lenni. (pl. egy HR-es utánad néz a facbeook-on egy állásinterjú kapcsán)
Csak kérni kellett, máris tele a levelező listánk hazai autós közlekedési videókkal. Ez itt már az olvasói dashcam-termésből való. Róbert rögzítette, aki egy decemberi estén nézte meg közelről, milyen egy rajtakapott buszsofőr reakciója. December közepe táján a Verseny…..
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
sefer_k 2014.11.11 14:29:14
@Hurri Kán: igen, ez lenne a normális. De nem az. Sajnos... Én eddig még csak márkaszervízben kaptam árajánlatot, számlát. Maszek szervízben még soha. Volt ahol kifejezett kérésre sem.
sefer_k 2014.11.11 15:29:46
@Mészáros Laci: Nekem az ilyen maszek az urban legend kategória. Biztos van ilyen, de mióta autóm van, ilyennel nem találkoztam még soha.
sefer_k 2014.11.11 15:44:58
@Mészáros Laci: A trükk abban van, hogy ahogy írtad. Ő hosszú távon gondolkozik. A többség meg rövid távon akar nagy pénzt szakítani. De ez kb. mindenre igaz, nem csak az autószerelőkre.
Belsőség Bonyolult, mint a faék 2014.08.26 14:01:34
Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS Roma meccsre kapcsolt volna a Rai1-ról, még azért csavarintott rajta egyet, ezért nem lett fából az az ék. Nem aggódott, hisz mi baj lehetne? Az ék akkor is egyszerű, ha…..
sefer_k 2014.08.27 11:28:16
@Ada: Változó, hogy melyiknél engedi és melyiknél nem. Nekem egy Octavia I-ben akkor bveszem ki a kulcsot, amikor akarom (P,R,N,D, tök mindegy), sőt, kulcs nélkül is húzhatom a váltót bármilyen fokozatban, max az indítástiltás lesz aktív, és P,N-en kívül nem indul be a motor.
Kollégám Fucos-ában a kulcsot sem tudja kivenni, csak ha P-ben van a váltó, ha viszont kivette a kulcsot, akkor P-ből nem tudja kivenni. A8 D2-ben is ugyanígy működik. Sőt volt egy nagyon régi sztori (talán 5-6 éve), mikor egy merci (talán E osztály) kiégett a Szervita téren a parkolóházban, és nem tudták kihozni, mert az auómentő nem fért be, a váltó reteszelését meg gyújtás hiányában nem tudták oldani.
Közben megtaláltam a homáron:
homar.blog.hu/2008/12/16/beszorult_a_kiegett_mercedes_a_szervita_teri_parkolohazba
A szerkesztőségbe jár az angol Autocar hetilap, és mint minden külföldi papírújság, rendes késéssel szokott érkezni. Aztán még kell egy kis idő, hogy a kezembe akadjon. Hát tegnap megragadtam a június másodikai számot. Rögtön az elején a szerkesztői beköszöntő: hoppá,…..
sefer_k 2014.06.25 08:33:22
@tcsab: A virtuális vasfüggöny a mai napig megvan.De most már inkább a tőlünk nyugatra élők fejében. Egy sztori a 90-es évek elejéről. Mostohaanyán kint dolgozott az NSZK-ban még az újraegyesítés előtt. Egyszer egy vacsora alkalmával a társaságban lévő idősebb német fickó beszédbe elegyedett vele, mondta, hogy ő a háború alatt járt Budapesten, mennyire egy szép város, sajnálja, hogy tönkre tették a háborúban. Majd megkérdezte, hogy a hidak még mindig bele vannak-e bombázva a Dunába? Mostohaanyaám meg erre csak annyit válaszolt, hogy nincs szükségünk hidakra, a háború óta lovakkal közlekedünk, azok meg tudnak úszni.
Azt olvasom, hogy: A kínaiakkal történő kínai nyelvű beszélgetést nehezíti, hogy a mandarin nyelv nagyrészt kétszótagos szavakból áll. Minden szótag négy különböző hangsúlyt kaphat: magas, emelkedő, ereszkedő, ereszkedő-emelkedő, plusz lehet afféle hangsúlytalanul…..
sefer_k 2014.05.20 13:09:04
@Zsomatograf: Hát a translate verzió mindent visz. :) Az apasági tampon szarkofág a költészet netovábbja. :)
Nincs nála háromszázezer forintnál drágább autó. Ennyiért viszont Ticót, Corsát vagy akár Volvót is kapsz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
sefer_k 2014.02.14 09:48:48
@PaOntan: Semennyit. Használja, míg van rajta műszaki. Utána jobb esetben kukázzák és vesznek másik hasonlót. Ha belegondolsz egy ilyen 1-150e Ft-os kocsival az ingázás olcsóbb és gyorsabb, mint a tömegközlekedés. Vagy nézd meg a pizzafutárokat. azok többsége is ilyen 1-200 ezres romokkal közlekednek. Hajtják, míg szét nem hullik, aztán veszik a következőt. Mert ez éri meg legjobban.
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
sefer_k 2014.01.08 13:09:41
@Jossarian: Az 1.3-as suzuki is képes a KRESZ által jelenleg megengedett maximális sebességekkel közlekedni. Még autópályán is. Nem a suzuki a hülye, hogy kimegy 90-100-zal előzni és ügy is marad, hanem az aki vezeti. Ahogy a négy embert sem az X5-ös ölte meg az M3-on a Puntóban...
Nóra öt éve eladta az autóját, de az új tulaj nem íratta át, majd begyűjtött egy tucat büntetést. Mégis Nórát akarják kiforgatni mindenéből. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Fontos kérdésem van: ki látott reggel hókotrót a magyar települések fontos tömegközlekedési útvonalain? Nem csak budapestiek játszhatnak. A kommentekben gyűjtsük össze a tapasztalatokat, hátha így hamarabb észbe kapnak a hómunkások. Mobiltelefonnal készült videókat is…..
  Új, amerikai autókat árultam a rendszerváltás utáni zűrös világban. Érdekes volt… Vélemények az azonos című írásunkról...
sefer_k 2012.12.10 13:44:46
@sealard: Miért, neked a többi napon köszöszönnek??

Használtautó-teszt lesz az egyik példányról? :D
TComment Násznép, kuss! 2012.09.05 05:53:30
Húzassátok a cigánnyal, ugorjatok bele a nagybőgőbe, de halkan. A nyomorodhoz és örömödhöz nekem semmi közöm. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sefer_k 2012.07.17 13:28:42
@ColT: Család mellé se vennék A6-ost, akkor már inkább a V70. :) De láttam én már Citroen C3-ban is papa+mama+gyerekek családot tetőbox-szal :) Amúgy is gyanús. 8 éves és futott 185-ezret és le van lakva a belseje? Számológép alapján ez egy olyan autó lehetett, amivel átlag nap 91km-et tettek meg, ha csak munkanapokon használták. Nekem ez annak fényében nem tűnik reálisnak, hogy a saját kocsim dokumentáltan közel van a 300e km-hez, nem prémium, de a gombokról nincs lekopva a fekete műanyag. oké, a kormány már málik szét, mert nem bőr, a fékpedál gumija is megkopott, de az utastérben nem nagyon van nyoma az elhasználódásnak. Ugyanaz a cégcsoport, mint az Audi, az órája is a 185 környékére volt viszatekerve 7 évesen. Szóval ha ebből indulok ki, hogy egy kb. 300-at futott nem prémium utasterén alig látszik valami, akkor abban az Audiban a 185-öt nyugodtan lehet szorozni valami 1-nél nagyobb egész számmal, ha prémiumsága okán jobb anyagminőséget feltételezünk és már így el van használódva...
A pilóta százados, a csapatfőnök ezredes, a rendszám cseh. A versenyzés drága, a támogatók egy része állami megrendelésekből él. Honnan kerültek gumik a rendőr-versenyautóra? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sefer_k 2012.06.18 12:45:57
@carlosbytht: Nem a rendszámozásról szólt, hanem a kettős mércéről. Te adócsaló leszel, ha bérelt német rendszámmal közlekedsz, közben a rendőrök meg olyan bérelt külföldi rendszámos kocsival csapatnak, aminek az oldalán az állam érdekeltségi körébe tartozó cégek hírdetik magukat. Namost az államnak ugye saját pénze nincs, a befizetett adóból gazdálkodik, tehát végülis az adód egy része ennek a Skodának a bérleti díját fedezi. Így kell a mások pénzén profi módon jól érezni magad...
sefer_k 2012.06.18 14:31:53
@Mocsári Troll: Azért azt ugye vágod, hogy egy rallye verseny két részből áll. Gyorsasági szakaszból és az azt összekötő etapból, ami azt jelenti, hogy a versenyzőknek megadott időpontra át kell jutniuk a következő gyorsasági szakasz rajtjáig. A gyorsasági szakasz egy lezárt pálya, magánút, magánterület, stb. Az etap viszont egy közúti útszakasz, ahol a versenyautókra és versenyzőkre ugyenúgy a KRESZ szabályai érvényesek. Nem véletlenül volt az régen, hogy mikor versenyen voltunk, a népi iparművészeti agyagedény közegek kiálltak az etap-ra és vagy sebességet mértek vagy direkt a versenyautókat szedték ki a forgalomból, és szopatták közúti ellenőrzés címszó alatt. Nagyon dühító tud ám lenni, mikor az ember egy ilyen gyökér miatt kap több 10mp büntetést, mert egy izzókészlet/EÜ doboz/elakadásjelző háromszög szopatás miatt kikési a megszabott rajtidejét... Hja és az etap-ot saját lábán kell a versenyautónak megtenni, tréler nem játszik. Szóval a rendszám nem véletlenül van ezeken a versenyautókon.
Vagy az Ampera drága, vagy a benzin túl olcsó, nem tudom. De nem kizárt, hogy hamarosan röhöghet a markába, aki megveszi. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sefer_k 2012.05.14 13:27:08
@Goyo: Nem gond, egy tollvonással megoldják és jövedéki termék lesz az elektromos áram holnaptól... És ha esetleg napelemet vagy házi szélerőművet használsz, máris adócsaló vagy.
TComment Sosem lesz a barátod 2012.04.11 05:50:53
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
– Figyelj, óránként hetvenet eszik a Merci, meg kéne emelni a keretet. – Ötmillió elég lesz? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Már pont nem garanciális az autó, de azért ilyen hibának nem kellene előfordulnia. Kihez forduljak, keressek rögtön ügyvédet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sefer_k 2012.04.04 13:14:18
A cikkben leírtak nem csak az autókra érvényesek, hanem bármi másra. Én mindig normálisan állok az ilyen ügyekhez, elvégre a saját munkámban én is hibázhatok. Ha én normálisan közelítettem és a túloldal mégis paraszt, akkor jöhet a fyogy.véd., ügyvéd, bíróság, stb. De mindenkinek jobb, ha békjésen elrendezik a dolgot. Gyorsabb, olcsóbb, egyszerűbb.
Annak idején kialakult egy jó kapcsolat a márkaszervíz karosszériás részlegével. Tök normális a munkafelvevő, vittem oda munkát bőven (sajnos). És volt olyan eset, amikor a munkafelvevő is elismerte, hogy az adott hiba típushiba, DE csak az autó 4-5 éves korában jön elő, mikor a garancia már lejárt. Nem kellett ordítanom, asztalt borogatnom, sőt a markaképviseletig se kellett eljutnom, márkaszervízben kezelték a problémámat, csak KÉRNEM kellett, hogy oldjuk meg. Semmi mást nem kellett tennem. Senki nem volt feszült és idegbeteg. Ez mindenkinek jó volt. Nekem nem kellett kifizetni egy szélvédőcserét anyaggal és munkával együtt kb. 100e Ft-értékben, a szervíznek meg jó volt, mert pontosan tudták, hogy megmaradt a bizalmam. Egészen biztos vagyok benne, hogy ez annak volt köszönhető, hogy mindig, minden esetben normális voltam velük, ha volt korábbi munkával gond, akkor azt is normálisan KÉRTEM, hogy nézzék már meg és javítsák ki.
Agyilag ezt itthon sok embernek fel kellene fogni, hogy attól, hogy valami JÁR az ember pénzéért, az nem jogosítja fel arra, hogy büdös buknó paraszt legyen a másikkal.