Adatok
nakina1
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Legalábbis a Rába sajtóhíre szerint. Szerintünk pedig van magyar beszállítója a Volvo buszainak, igaz ők Wroclawba szállítanak és nem Győrbe. Így a Budapesten nemrég forgalomba állított Mercedes Citarók is több magyar alkatrészt tartalmaznak, mint a Nemzeti busz.
Ha egy üzlet…..
nakina1
2013.10.03 07:06:59
@Rotberger:
A Credo szerintem sem rossz busz, de nem varosi, csuklosban nincs is megfelelo referenciaja, es nem mellesleg a budapesti tenderen azert sem tudott elindulni, mert sem finanszirozast, sem visszavasarlasi garanciat nem tudott moge tenni a Kravtex.(a volannal nem tudom volt-e ilyen feltetel)
Az, hogy a Nabit Amerikaig uldoztek volna, az eleg mokas...
A Nabi ugyanis az Ikarusz elanyvallalatakent North American Bus Industry (vagy vmi ilyesmi) neven alakult meg es kifejezetten az amerikai piacra gyarto cegkent alakult. A buy American szabaly alapjan a vegszereles mindig amerikaban volt.
Szerintem Kaposvar kivetelevel (a kompobus uzem foglalkozattasa miatt) sosem adtak el buszt itthon, es ott is csak nehany darab koszal mutatoban.
A Credo szerintem sem rossz busz, de nem varosi, csuklosban nincs is megfelelo referenciaja, es nem mellesleg a budapesti tenderen azert sem tudott elindulni, mert sem finanszirozast, sem visszavasarlasi garanciat nem tudott moge tenni a Kravtex.(a volannal nem tudom volt-e ilyen feltetel)
Az, hogy a Nabit Amerikaig uldoztek volna, az eleg mokas...
A Nabi ugyanis az Ikarusz elanyvallalatakent North American Bus Industry (vagy vmi ilyesmi) neven alakult meg es kifejezetten az amerikai piacra gyarto cegkent alakult. A buy American szabaly alapjan a vegszereles mindig amerikaban volt.
Szerintem Kaposvar kivetelevel (a kompobus uzem foglalkozattasa miatt) sosem adtak el buszt itthon, es ott is csak nehany darab koszal mutatoban.
nakina1
2013.10.03 07:10:53
@Mr. Waszabi:
Ha elolvasod a korabban Watson ur altal, es altalam irtakat, gondolom megvaltozik a velemenyed a mostani tender hazai ipar fejleszteset segito voltarol.
Ha elolvasod a korabban Watson ur altal, es altalam irtakat, gondolom megvaltozik a velemenyed a mostani tender hazai ipar fejleszteset segito voltarol.
Ha a privát szektorral üzletel. Ami nem lenne akkora tragédia, ha a veszteségeket nem az adófizetők finanszíroznák.
Amikor a szokásos, az állam nem jó gazda szövegemet darálom gyakran felbukkannak olyan hozzászólások amelyek azt firtatják, hogy miért vagyok ebben ennyire biztos.…..
nakina1
2013.02.03 22:12:52
@Mpatikus Eszetlenellenes:
Úgy látszik, csak írsz, nem olvasol, és a konkrétumok nem érdekelnek, csak ürügy arra, hogy elmondjad, ami a szívedet nyomja. Bocs, és csak a konkrét cikkhez, és a konkrét bloghoz szóltam hozzá.
Azzal a maszattal, amit írsz nem tudok mit kezdeni, lehet, hogy igazad van, lehet, hogy nem.
Az ÁSZ jelentés nem vizsgálta az ingatlangazdálkodást, ami a jelentésben van, az a 2010 előtt megkötött szerződésekről szóló anyag, és az egész 120 oldalból max. 5.
Általában nem tudok, és nem is akarok vitatkozni...
De úgy látom, Te egyetlen tényemmel érvemmel sem vitázol, nem hozol fel a jelentéssel kapcsolatosan semmit, ezért nem is értem, mit nevezel szerencsétlen próbálkozásnak...
Úgy látszik, csak írsz, nem olvasol, és a konkrétumok nem érdekelnek, csak ürügy arra, hogy elmondjad, ami a szívedet nyomja. Bocs, és csak a konkrét cikkhez, és a konkrét bloghoz szóltam hozzá.
Azzal a maszattal, amit írsz nem tudok mit kezdeni, lehet, hogy igazad van, lehet, hogy nem.
Az ÁSZ jelentés nem vizsgálta az ingatlangazdálkodást, ami a jelentésben van, az a 2010 előtt megkötött szerződésekről szóló anyag, és az egész 120 oldalból max. 5.
Általában nem tudok, és nem is akarok vitatkozni...
De úgy látom, Te egyetlen tényemmel érvemmel sem vitázol, nem hozol fel a jelentéssel kapcsolatosan semmit, ezért nem is értem, mit nevezel szerencsétlen próbálkozásnak...
nakina1
2013.02.03 22:23:36
@Mpatikus Eszetlenellenes:
Azt meg külön nem értem, hogy mi köze van ennek az ügynek 30 fideszeshez, meg 5-6 lebukotthoz.
1.) Vezércsere 2010 MNV
2.) Időszakos ellenőrzési vizsgálat az ingatlanok bérbeadásáről, és bérbevételéről.
(elrendelő, FB, IG, vagy vezig, vizsgált állapot adatai 2010, szerződések megkötési dátuma 2010előtt, döntéshozók: minisztériumok és egyéb vagyonkezelők)
3.) vizsgálat konklúziója: kb. 10% esetében módosítás, a bérleti és/vagy vagyonkezelői szerződések megszüntetése (ahol szándék és jogalap van)
Ennyi
Azt meg külön nem értem, hogy mi köze van ennek az ügynek 30 fideszeshez, meg 5-6 lebukotthoz.
1.) Vezércsere 2010 MNV
2.) Időszakos ellenőrzési vizsgálat az ingatlanok bérbeadásáről, és bérbevételéről.
(elrendelő, FB, IG, vagy vezig, vizsgált állapot adatai 2010, szerződések megkötési dátuma 2010előtt, döntéshozók: minisztériumok és egyéb vagyonkezelők)
3.) vizsgálat konklúziója: kb. 10% esetében módosítás, a bérleti és/vagy vagyonkezelői szerződések megszüntetése (ahol szándék és jogalap van)
Ennyi
Nem hiszem, hogy nagyon csak a címben szereplő környékre volna jellemző az, amit Riska énekelt meg idegességében, ahol van kerékpáros is meg egyirányú utca is, ott előbb vagy utóbb összefut az ember olyan elvetemültekkel, mint a mai 2in1 történet kétkerekű szereplői. Komolyan…..
nakina1
2010.05.07 16:06:10
nakina1
2010.05.07 18:07:14
@Perillustris: Gondolom a biciklisták nehéz helyzetére, és tudatlanságára utalsz.
Az ajánlott filmen is a kereszteződésben egy bazi nagy elsőbbségadás kötelező tábla van. Ha ilyen lenne aZ Erzsébet hídnál is, igazad volna, de nincs, így sajnos... (nem mellesleg a hídnál nem az autós keresztez, hanem a biciklista...
...@Silent Bob
egyetértek, ha nincs mackósajt, a biciklisnek le kell szállnia a gyalogátkelőnél, ha védetten akar áthaladni...
Az ajánlott filmen is a kereszteződésben egy bazi nagy elsőbbségadás kötelező tábla van. Ha ilyen lenne aZ Erzsébet hídnál is, igazad volna, de nincs, így sajnos... (nem mellesleg a hídnál nem az autós keresztez, hanem a biciklista...
...@Silent Bob
egyetértek, ha nincs mackósajt, a biciklisnek le kell szállnia a gyalogátkelőnél, ha védetten akar áthaladni...
nakina1
2010.05.07 18:18:14
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Igy erthetetlen szamomra, hogy hogyan lehet szandekosan elhallgatni azt a tenyt, hogy a Raba fo profiljakent elsosorban futomuveket gyart, a legtobb hozzaadott erteket ebben a szegmensben termeli, igy szamara a legtobb hasznot is az hozza, ha minimalis beruhazassal es fejlesztessel ebben a termekcsoportban noveli eladasait. ( gondolom a szerzo azt is tudta, csak nem irta le, hogy a Volvo egyuttmukodes is azert johetett letre, mert a Rabanak a Volvo fele mar van bevizsgalt, betervezett, beepitett termeke, es ugye az is tudvalevo, hogy egy ilyen csere ugyletet, a tetelszam noveleset 3-5 ev egyuttmukodes kell, hogy megelozze...)
Nem veletlen, hogy a portfolion megjeleno mai Raba kozlemenyben is az ellentetelezes mellett azt enelik ki, hogy ma magan a buszgyartason nem a profit az elsodleges cel, hanem hogy a futomueladasok novekesjenek, es hogy referenciat szerezzenek.