Adatok
asdferty
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez egy Škoda, és tízmillió az ára. Tudják mit? Minden fillérét megéri
Vélemények az azonos című írásunkról...
asdferty
2010.05.07 10:37:09
@nagyonkutya: nincs mit! Én csak kb 40.000 km-t megyek vele egy évben. A fogyasztása nagyon múlik azon, hogy mennyi ólmot teszel a cipődbe, de még 8,5 liter fölé nem sikerült mennem, pedig szeretem felvenni a kesztyűt, amikor zöldre vált a lámpa. Egyébként 80-nál tempomattal a kompjútere szerint 3 litert eszik (vagy inkább csak kortyolgat). Ez pl az M0-on életszerű szitu, de a valószínűbb, hogy valamivel 7 liter fölött ki lehet vele jönni. Másrészt a kollégáimnak 140 lovas van és az megáll 6 - 6,5-ön.
Valaki emlegette azt a bizonyos csomagtér nyitó gombot. Kipróbáltam! A sebváltó mellett található gombbal csak nyitni lehet, bár arra még jó, hogy nyitás közben meg tudod állítani bármelyik pozicióban, akár többször is. Arra viszont már nem reagál, hogyha már egyszer teljesen kinyilt, hogy (akár röviden, akár hosszan nyomva) az újboli megnyomásra becsukódjon. Amennyire sikerült belemélyednem, szerintem nem konfigurációs kérdés, hanem eleve így csinálta meg a Skoda (hacsak nem tudják szervíz szinten átírni a számítógépében...).
Valaki emlegette azt a bizonyos csomagtér nyitó gombot. Kipróbáltam! A sebváltó mellett található gombbal csak nyitni lehet, bár arra még jó, hogy nyitás közben meg tudod állítani bármelyik pozicióban, akár többször is. Arra viszont már nem reagál, hogyha már egyszer teljesen kinyilt, hogy (akár röviden, akár hosszan nyomva) az újboli megnyomásra becsukódjon. Amennyire sikerült belemélyednem, szerintem nem konfigurációs kérdés, hanem eleve így csinálta meg a Skoda (hacsak nem tudják szervíz szinten átírni a számítógépében...).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sokféle autót vezettem már alatta és felette lévő kategóriákból egyaránt, de egyiket sem élveztem még ennyire!
Először is nagyon dinamikus! Mérésem szerint 10 mp alatt vagyok 140 km/h sebességen... Azon kívül nagyon kényelmes! Én alapvetően hátfájós vagyok. Amikor pl levezettem az Adriára az előző autómmal (Touargeg), olyan merev derékkal szálltam ki az autóból, mint a C3PO, amikor megjárta a sivatagot. Ennek az ülése tartja a derekamat! Hosszú táv után is olyan, mintha csak 10 perce ültem volna be.
Az érintőképernyős Navi-DVD-Rádió-TV-Telefon-Zenés (és még ki tudja mit felejtettem ki) rendszere egyenesen zseniális! A sok apró praktikus dologról nem is beszélve. Hogy csak egyet említsek: az a bizonyos kipattintható zseblámpa (ami egyébként aksis és a helyén folyamatosan tölti a járó motor) mágneses, így sötétben az autó oldalára simán felhelyezve lehet pl kereket cserélni és még látod is, hogy mit csinálsz.
Hosszan sorolhatnám még, de a lényeg az, hogy szerintem simán megéri az árát és nem cserélném el semmi olyan autóra, amely újonnan ilyen árban van és bár nagyobb a presztizs értéke, fele ennyi kényelmet sem nyújt.