Adatok
Bucsálódó Kismadár
0 bejegyzést írt és 59 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Okés, megnéztem a petíciót amit a KATA változtatása ellen indítottak[1]. Tanulságos az aláírók megjegyzéseit olvasgatni, sokan, sokféle érvet megfogalmaznak, elég meggyőzőek. Ilyen érvem nekem is van.
Pár évvel ezelőtt vettem egy ingatlant. Az ügyvéd költségeit ez aladó és a vevő (én) megosztva…..
Bucsálódó Kismadár
2020.06.28 15:05:47
Igaz!
Gondolom sokan hallottatok már a Magyar Termék Programról. Az alábbi videó infografikából, megtudhatod, hogy az elmúlt években hogyan esett vissza a nálunk is megtermelhető áruk előállítása/termelése, miközben az import a duplájára nőtt. Elgondolkodtató, hogy vöröshagymából…..
Bucsálódó Kismadár
2011.01.31 09:59:35
Bucsálódó Kismadár
2011.01.31 14:40:29
@movhu: Ez itt Magyarország, amely belépett az EU-ba.
Nézz körül barátom. Az EU éppen annyira protekcionista, amennyire a szabályok megengedik.
Gondolj bele, hogy Skóciában miként érheti meg zabot termeszteni? Csak irgalmatlan protekcionizmus árán.
Itt nálunk pedig szinte paradicsomi állapotok uralkodnak mondjuk a spárgatermesztéshez, és mégis, megy tönkre az összes magyar spárgatermesztő.
Vámok, protekcionizmus, ez a megoldás. A szabályokat betartva, és az érdekeinket védve.
És persze minőségellenőrzés, ami a magyarra is vonatkozik. De nem az uborka görbületére, hanem a vegyszerezési szabályok betartására.
Nézz körül barátom. Az EU éppen annyira protekcionista, amennyire a szabályok megengedik.
Gondolj bele, hogy Skóciában miként érheti meg zabot termeszteni? Csak irgalmatlan protekcionizmus árán.
Itt nálunk pedig szinte paradicsomi állapotok uralkodnak mondjuk a spárgatermesztéshez, és mégis, megy tönkre az összes magyar spárgatermesztő.
Vámok, protekcionizmus, ez a megoldás. A szabályokat betartva, és az érdekeinket védve.
És persze minőségellenőrzés, ami a magyarra is vonatkozik. De nem az uborka görbületére, hanem a vegyszerezési szabályok betartására.
Ez az anyag nagyobb pusztításra képes, mint az összes többi „drog” együttvéve, melyeket az emberiség valaha használt. Mégis ez az egyik legnépszerűbb tudatmódosító. A legkülönösebb, hogy csak közösen tudjuk visszaszorítani. Külön-külön nem lehet lejönni róla.…..
Bucsálódó Kismadár
2011.01.14 14:59:11
@MTVSZ_Alexa:
Remélem környezetvédelem címén nem akarjátok nyírni a Magyarország számára legracionálisabb megoldást, az atomerőmű bővítését!
Remélem környezetvédelem címén nem akarjátok nyírni a Magyarország számára legracionálisabb megoldást, az atomerőmű bővítését!
Bucsálódó Kismadár
2011.01.14 15:00:39
@szanalmas:
Én jobbat tudok:
CO2 kvótával.
Persze azért közben ráfognám a fegyvert, biztos ami biztos!
Én jobbat tudok:
CO2 kvótával.
Persze azért közben ráfognám a fegyvert, biztos ami biztos!
Bucsálódó Kismadár
2011.01.14 15:05:06
@szanalmas:
"Írj hozzászólást erre a blogbejegyzésre arról, hogy miként vennéd rá pl. a szomszédodat: éljen energiatakarékosabban!"
Fegyverrel!
Jobbat tudok:
CO2 kvótával. Persze azért rátartanám közben a fegyvert...
"Írj hozzászólást erre a blogbejegyzésre arról, hogy miként vennéd rá pl. a szomszédodat: éljen energiatakarékosabban!"
Fegyverrel!
Jobbat tudok:
CO2 kvótával. Persze azért rátartanám közben a fegyvert...
[Az osztrák iskola cikluselmélete]Részlet Murray Rothbard 1969-es Economic Depressions: Their Cause and Cure című esszéjébőlA ricardói és az osztrák közgazdasági iskola hagyományaira építve dolgozta ki Mises az üzleti ciklusok alábbi elméletét:Banki hitelexpanzió nélkül nem…..
Bucsálódó Kismadár
2011.01.04 16:31:44
@Spekulans:
Mi akadálya annak, hogy valaki összedobjon egy modellt. Mondjuk így:
Van egy sziget, az ott élő embereknek egy alapvető szükségletük (hobbijuk) van, autóznak. Minden mást a a természet biztosít (étel, ital, lakás stb.).
Az autózáshoz bányásznak ércet a hegyről,
(lehet több bánya), azt elszállítják a gyáraikba, ott feldolgozzák, van egy-két
munkafolyamat, arra vannak cégek, akiknek a tevékenysége csak annyi, hogy vesznek alapanyagot és eladják a bizonyos idő alatt készülő terméket. Lenne egy alapvető pénzrendszer, az emberek kapják a fizetésüket, a pénzükkel egy-két dolgot csinálhatnának, lenne bank is, központi bank is.
Beletennék néhány időt (gyártási, szállítási), néhány reakcióidőt (döntések meghozatala), és aztán egy jó számítógép szépen lemodellezné. Szépen lehetne a pénz útját követni.
Persze azt már most látom, hogy a modell
simán nemlineáris lehet. És nyilván nehéz lehet a szereplők döntési függvényeit meghatározni (mennyit költsön autójavításra, tegyen félre új autóvásárlásra, stb.).
Egy kicsit ezen gondolkodva, már érezhető, hogy bizonyos idők adnak diszkrét skálákat (havonta kapnak fizetést, egy autó legyártása mennyi időbe telik, hasonlóan a reakcióidők) és ha ezek összecsengnek, máris létrejöhet egy ciklus.
Mi akadálya annak, hogy valaki összedobjon egy modellt. Mondjuk így:
Van egy sziget, az ott élő embereknek egy alapvető szükségletük (hobbijuk) van, autóznak. Minden mást a a természet biztosít (étel, ital, lakás stb.).
Az autózáshoz bányásznak ércet a hegyről,
(lehet több bánya), azt elszállítják a gyáraikba, ott feldolgozzák, van egy-két
munkafolyamat, arra vannak cégek, akiknek a tevékenysége csak annyi, hogy vesznek alapanyagot és eladják a bizonyos idő alatt készülő terméket. Lenne egy alapvető pénzrendszer, az emberek kapják a fizetésüket, a pénzükkel egy-két dolgot csinálhatnának, lenne bank is, központi bank is.
Beletennék néhány időt (gyártási, szállítási), néhány reakcióidőt (döntések meghozatala), és aztán egy jó számítógép szépen lemodellezné. Szépen lehetne a pénz útját követni.
Persze azt már most látom, hogy a modell
simán nemlineáris lehet. És nyilván nehéz lehet a szereplők döntési függvényeit meghatározni (mennyit költsön autójavításra, tegyen félre új autóvásárlásra, stb.).
Egy kicsit ezen gondolkodva, már érezhető, hogy bizonyos idők adnak diszkrét skálákat (havonta kapnak fizetést, egy autó legyártása mennyi időbe telik, hasonlóan a reakcióidők) és ha ezek összecsengnek, máris létrejöhet egy ciklus.
Bucsálódó Kismadár
2011.01.04 22:16:30
@ricardo: Sajnos a közg hátterem igen gyenge, így csak a józan észre hagyatkozva igyekszem megérteni.
Tehát az világos, hogy a pénznek nincs önmagában mennyisége, mint ahogy semmilyen dolognak nincs önmagában nagysága, csak valamihez hasonlítva mondhatjuk, hogy sok vagy kevés.
Másszóval, ha Romániában a mai naptól mindennek az árából 3 nullát levágunk, attól tényleg semmi nem változik a gazdaságban (ha jól van megszervezve és az emberek fejében sem okoz ez valami felfordulást).
Visszatérve, nyilván a modellemben lenne valamilyen alapegység, tipikusan árakra és bérekre gondolok. Mondjuk a példámban az
1 autó árának hányszorosa az optimális pénzmennyiség? Vagy valamilyen inflációszámításnál is használt kosár ára lehetne az egység.
A válaszban is azt várom, hogy szerepelnek a modell paraméterei valamilyen formában.
De másképp is megfoghatom. a modellemet úgy képzelem, hogy a közgazdászok híres egyensúlyára törekszik.
Megy a nyugodt napi élet, minden szép stabil, árak, bérek, pénzmennyiség változatlan. Ekkor a jegybank hirtelen bedob több pénzt a gazdaságba.
Kérdés: visszamegy-e a gazdaság ugyanabba az egyensúlyába?
Ha igen, mennyi idő alatt?
Ha nem, talál-e másik egyensúlyt?
Ha talál, az "jobb" lesz-e az előzőnél?
(Valamilyen hatékonysági mérőszámban, pl
kevesebbet kell dolgozniuk a kívánt autóik
előállításához.)
Egy ilyen modell persze a valós gazdaságról azért keveset mondana, hiszen ki tudja létezik-e abban egyensúly?
Tehát az világos, hogy a pénznek nincs önmagában mennyisége, mint ahogy semmilyen dolognak nincs önmagában nagysága, csak valamihez hasonlítva mondhatjuk, hogy sok vagy kevés.
Másszóval, ha Romániában a mai naptól mindennek az árából 3 nullát levágunk, attól tényleg semmi nem változik a gazdaságban (ha jól van megszervezve és az emberek fejében sem okoz ez valami felfordulást).
Visszatérve, nyilván a modellemben lenne valamilyen alapegység, tipikusan árakra és bérekre gondolok. Mondjuk a példámban az
1 autó árának hányszorosa az optimális pénzmennyiség? Vagy valamilyen inflációszámításnál is használt kosár ára lehetne az egység.
A válaszban is azt várom, hogy szerepelnek a modell paraméterei valamilyen formában.
De másképp is megfoghatom. a modellemet úgy képzelem, hogy a közgazdászok híres egyensúlyára törekszik.
Megy a nyugodt napi élet, minden szép stabil, árak, bérek, pénzmennyiség változatlan. Ekkor a jegybank hirtelen bedob több pénzt a gazdaságba.
Kérdés: visszamegy-e a gazdaság ugyanabba az egyensúlyába?
Ha igen, mennyi idő alatt?
Ha nem, talál-e másik egyensúlyt?
Ha talál, az "jobb" lesz-e az előzőnél?
(Valamilyen hatékonysági mérőszámban, pl
kevesebbet kell dolgozniuk a kívánt autóik
előállításához.)
Egy ilyen modell persze a valós gazdaságról azért keveset mondana, hiszen ki tudja létezik-e abban egyensúly?
Hölgyeim és uraim!Jön a radikális adócsökkentés! Remélem, hogy a kedves olvasó radikálisan pozitív mérleggel fog kijönni ebből, a többieknek pedig ... kitartást!-Marad a szuperbruttósított adóalap, vagyis az adót a bruttó bér 1,27-szeresére vetik majd ki. -Az…..
Bucsálódó Kismadár
2010.10.15 09:00:25
@[nikk]: Azok valószínűleg az örökbefogadáson gondolkodnak.
Ha pedig nem fogadnak örökbe, akkor sem sajnálják azt a pár forintot a gyerekesektől.
Biztos lehetsz benne! Ismerek meddő párokat, kivétel nélkül igaz rájuk amit írtam.
Ha pedig nem fogadnak örökbe, akkor sem sajnálják azt a pár forintot a gyerekesektől.
Biztos lehetsz benne! Ismerek meddő párokat, kivétel nélkül igaz rájuk amit írtam.
Bucsálódó Kismadár
2010.10.15 09:05:00
@mediacapic:
"A sterssz,rohanás, és a pénztelenség is közrejátszik sokaknál a gyermektelenségben. Ettől egy pillanatig sem javul a helyzetük! Azon kívül nem ezt hívják diszkriminációnak...??? "
A gyerekvállaláshoz egyetlen nyugodt este kell :-)
Ezt a legstresszesebb házaspár is tudja biztosítani a nagy rohanásban.
Ezt nem hívják diszkriminációnak. Senki. Ez egy adókedvezmény.
Eddig is voltak adókedvezmények, azok sem voltak diszkriminációk
"A sterssz,rohanás, és a pénztelenség is közrejátszik sokaknál a gyermektelenségben. Ettől egy pillanatig sem javul a helyzetük! Azon kívül nem ezt hívják diszkriminációnak...??? "
A gyerekvállaláshoz egyetlen nyugodt este kell :-)
Ezt a legstresszesebb házaspár is tudja biztosítani a nagy rohanásban.
Ezt nem hívják diszkriminációnak. Senki. Ez egy adókedvezmény.
Eddig is voltak adókedvezmények, azok sem voltak diszkriminációk
Bucsálódó Kismadár
2010.10.15 09:06:36
@Stringer: Sokan akarnak "nyomorba" is gyereket szülni.
Egy pillanatra gondold át, hogy a Te "nyomorod", a világ kb 80-90 %-ának
távolról irigyelt gazdag jólét!
Egy pillanatra gondold át, hogy a Te "nyomorod", a világ kb 80-90 %-ának
távolról irigyelt gazdag jólét!
Hogyan járul hozzá a vörösiszap-katasztrófa Magyarország putyinizálódásához? Kezdjük azzal, hogy az adott helyzetben üdvözlendő minden határozott állami lépés és a MAL Zrt. vezetőségére a történtek után az ember egy macskát nem bízna, nem egy közveszélyes üzem további…..
Bucsálódó Kismadár
2010.10.12 09:25:45
Szeretettel ajánljuk olvasóink figyelmébe a fenti, ötvenes években készült rövidfilmet, amelyben Herbert Philbrick kér tíz percet, hogy elmagyarázza, milyen is a kommunizmus valójában. Röviden: egy hazug, mocskos, agyafúrt, istentelen, gyilkos és elszánt nemzetközi összeesküvés.…..
Ismertebb nevén Hoffmann Rózsa. A mondat, amit az óvodai nevelési alapprogramból törölt, a nemi, valmint a nemek társadalmi egyenlőségével kapcsolatos előítéletek erősítésének kerülését írta elő. Hoffmann szerint ez a nemi különbségek elmosására tett kísérlet. A…..
Bucsálódó Kismadár
2010.08.02 16:22:10
Bucsálódó Kismadár
2010.08.02 16:23:49
@The_Goat: Te vagy egy primitív fanatikus, úgy tűnik. Függetlenül a vallásodtól.
Lesz, lesz, lesz! Lesz heteró büszkeség napja Budapesten! Ezzel mi mélyen egyetértünk. Szükségesek a hasonló rendezvények. Mély fájdalmunk ellenére tavaly már nem volt hideg büszkeség napja, voltak helyette egyebek, amelyekről akkor részletesen be is számoltunk. A szervező…..
Bucsálódó Kismadár
2010.06.15 15:54:51
@lidokain: Szerintem a berekesztés mellett akarnak vonulni.
Mármint a mi kultúránkban tabunak számító férfi-férfi kapcsolatok nyílt reklámozása ellen.
A tabu az tabu. És igenis a tabu ellen fellépni érzékenységet sért.
Mármint a mi kultúránkban tabunak számító férfi-férfi kapcsolatok nyílt reklámozása ellen.
A tabu az tabu. És igenis a tabu ellen fellépni érzékenységet sért.
Legjobb indulattal is max 500 ember lézengett az idei Kenderpikniken vasárnap a Margitszigeten. A Kendermag Egyesület még mindig 60 milliárd forintra becsüli az évente kieső adóbevételeket, amit az állam a fűkereskedelem meg nem adóztatásával a maffiának juttat. Persze ennél…..
Bucsálódó Kismadár
2010.05.10 14:11:34
@Bobby Newmark: Ez a rendőrség problémája. A papucsosok menjenek börtönbe.
Bucsálódó Kismadár
2010.05.23 22:42:21
@Slaydo: Tévedtél. Kozmopolita vagyok, 99% biztonsággal állítom hogy értelmiségibb nálad, egy Budapest nevű világvárosból.
Konkrétan ismerek olyat aki becsavarodott a fűtől.
Társadalmilag pedig igenis veszélyes a fű is. Ha gyakran füvezel, meglásd szétcsúszol majd, mint Buci ;-P
Konkrétan ismerek olyat aki becsavarodott a fűtől.
Társadalmilag pedig igenis veszélyes a fű is. Ha gyakran füvezel, meglásd szétcsúszol majd, mint Buci ;-P
Bucsálódó Kismadár
2010.05.24 22:23:48
Konzervatórium
De hová lettek a szocik? – A magyar pártok szavazótáborainak változásai 2006 és 2010 között
2010.05.21 10:01:00
Miután a 2009-es Európai Parlamenti választások adatain elvégzett, a szavazók vándorlását kutató regressziós becslésünk alapján úgy tűnt, az ott kipróbált módszer alapvetően stabil és hihető eredményeket adott, úgy döntöttünk, megismételjük a vizsgálatot a 2010-es…..
Bucsálódó Kismadár
2010.05.23 22:14:55
@lorantka_a_gall: @evil overlord:
Nem tudom. Én nem vagyok szociológus, ezért magukkal a szociológiai módszerekkel kapcsolatban is vannak fenntartásaim.
Az emberek őszintesége, a minta homogenitása (bár tudom, egy-két szempont szerint homogenizálják), a kérdések megfelelő megfogalmazása mind technikailag kérdéses.
Ezen kívül pedig tartalmilag szerintem a Jobbik sok tekintetben azokat
célozza, akik korábban kisgazda, miép és hasonló jobbpártok szavazói voltak. Ez a múlt századba jelentős tömeg volt, akik alól hirtelen kiestek a pártok az új évezredben.
Lehet, hogy ők elkezdtek szoci szavazók lenni egy-két fordulóra és most találtak újra egy megfelelően hangos pártot?
Nem tudom. Én nem vagyok szociológus, ezért magukkal a szociológiai módszerekkel kapcsolatban is vannak fenntartásaim.
Az emberek őszintesége, a minta homogenitása (bár tudom, egy-két szempont szerint homogenizálják), a kérdések megfelelő megfogalmazása mind technikailag kérdéses.
Ezen kívül pedig tartalmilag szerintem a Jobbik sok tekintetben azokat
célozza, akik korábban kisgazda, miép és hasonló jobbpártok szavazói voltak. Ez a múlt századba jelentős tömeg volt, akik alól hirtelen kiestek a pártok az új évezredben.
Lehet, hogy ők elkezdtek szoci szavazók lenni egy-két fordulóra és most találtak újra egy megfelelően hangos pártot?
Bucsálódó Kismadár
2010.05.24 22:13:29
@evil overlord: Igen.Én még régebbi időkben gondolkodtam.
A pártstruktúrában én úgy érzékelem, hogy 3 jelentős változás volt a posztkommunista időszakban:
1., Az SZDSZ leveti a báránybőrt, kibújik a farkas. 1994
2., A polgári kormányzás alatt sokak számára kiderül, mekkora
a zűrzavar a jobboldali pártokban (a beépített zavarkeltők + szerencselovagok miatt), illetve az ügynökök ügyes technikákkal
szervezetileg is szétbaltázzák az MDF-et, Kisgazdapártot, KDNP-t.
(Itt a folyamat elnyújtott, de a 2002-es választásra elég jól kiteljesedett.)
3., A jelenlegi választás és előzményei, ezt nem kell magyaráznom:
új pártok, MSZDSZP szétzilálódik, polgári oldal tarol, gondolom Fidesz hasad majd.
A hozzászólásomban a 2., pont járt a fejemben, ezért írtam, hogy a múlt században. 2002-re a Torgyán-féle szégyenteljes vesszőfutás a vége felé közeledett, KDNP már széttöredezett, egy része a Fideszben, MDF fragmentálódott és Centrumizálódott.
Én annak a választónak a lélektanát nem értem, aki 2002-ben és 2004-ben MSZP szavazó lett volna és most Jobbikos.
Ezek valamiféle egyszerű és hőzöngő proletárok lennének?
A pártstruktúrában én úgy érzékelem, hogy 3 jelentős változás volt a posztkommunista időszakban:
1., Az SZDSZ leveti a báránybőrt, kibújik a farkas. 1994
2., A polgári kormányzás alatt sokak számára kiderül, mekkora
a zűrzavar a jobboldali pártokban (a beépített zavarkeltők + szerencselovagok miatt), illetve az ügynökök ügyes technikákkal
szervezetileg is szétbaltázzák az MDF-et, Kisgazdapártot, KDNP-t.
(Itt a folyamat elnyújtott, de a 2002-es választásra elég jól kiteljesedett.)
3., A jelenlegi választás és előzményei, ezt nem kell magyaráznom:
új pártok, MSZDSZP szétzilálódik, polgári oldal tarol, gondolom Fidesz hasad majd.
A hozzászólásomban a 2., pont járt a fejemben, ezért írtam, hogy a múlt században. 2002-re a Torgyán-féle szégyenteljes vesszőfutás a vége felé közeledett, KDNP már széttöredezett, egy része a Fideszben, MDF fragmentálódott és Centrumizálódott.
Én annak a választónak a lélektanát nem értem, aki 2002-ben és 2004-ben MSZP szavazó lett volna és most Jobbikos.
Ezek valamiféle egyszerű és hőzöngő proletárok lennének?
Bucsálódó Kismadár
2010.05.24 22:20:02
@bz249: Igen, ezt én is így gondolom.
A Jobbik vállaltan, bár nem nyíltan, nemzeti szocialista párt.
De éppen ez az ami nehezen fér a fejembe, én valahogy úgy gondoltam hogy nem szokott az inter- és a sima nac. szoc. mozgalmak között átjárás lenni. Persze lehet hogy nem is jól tudom, sajnos a konkrét ismereteim erről igen gyengék.
A Jobbik vállaltan, bár nem nyíltan, nemzeti szocialista párt.
De éppen ez az ami nehezen fér a fejembe, én valahogy úgy gondoltam hogy nem szokott az inter- és a sima nac. szoc. mozgalmak között átjárás lenni. Persze lehet hogy nem is jól tudom, sajnos a konkrét ismereteim erről igen gyengék.
A napokban olvastam egy kolléga egy hetéről szóló leírást, így gondoltam, megosztom a sajátomat. Mint abban néhányan a kommentekben rámutattatok, a kolléga beszámolója sok esetben kamuszagú volt, de akár így van, akár nem, legyen itt egy valódi, hiteles történet.Hozzáteszem,…..
Bucsálódó Kismadár
2010.05.10 13:55:20
Bucsálódó Kismadár
2010.05.23 23:03:05
@zoldborso: Nagyon jó, hogy ilyen szépen összeszedted.
Pontosan erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy az információ elvész. Gondolj bele, egy egész élet kell, sok-sok orvosi tapasztalattal, hogy valamiféle (de még így sem pontos) képet kapjál a paraszolvenciáról betegoldalról.
Mekkora lehet ennek az információs hatékonysága?
És az orvosok között, akiket eddig a zárt hierarchikus rendszer tartott össze, meg a társadalmi elismertség. De nemsokára majd odajutnak mint a pedagógusok, és megvetett páriák lesznek a tökéletesen fejreállt társadalmi viszonyok között.
Nem lehet egy pénz elutasítására épülő szocialista zárványt fönntartani piaci alapú társadalmunkban.
Igenis az orvosokat meg kell fizetni, egyúttal meghirdetni a paraszovenciát csökkentő (enyhe!) szankciókat és az egészségügyi ellátás alapszintjét pedig kőkeményen és nyilvánosan le kell fektetni.
Mindenkinek meg kell tudnia, hogy ha levágja a gép a lábát, akkor jár-e neki japán műrobotláb, vagy csak egy sima kalóz favégtag.
Ennek függvényében pedig választhasson kiegészítő biztosítást és ellátást.
Mi ebben a bonyolult? Minden biztosítás így működik. Részletesen le vannak írva a szomorú esetek és azok következményei.
Nyilvánosság, verseny, igazmondás.
Nem olyan bonyolult. Mármint leírni. Megcsinálni...
Pontosan erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy az információ elvész. Gondolj bele, egy egész élet kell, sok-sok orvosi tapasztalattal, hogy valamiféle (de még így sem pontos) képet kapjál a paraszolvenciáról betegoldalról.
Mekkora lehet ennek az információs hatékonysága?
És az orvosok között, akiket eddig a zárt hierarchikus rendszer tartott össze, meg a társadalmi elismertség. De nemsokára majd odajutnak mint a pedagógusok, és megvetett páriák lesznek a tökéletesen fejreállt társadalmi viszonyok között.
Nem lehet egy pénz elutasítására épülő szocialista zárványt fönntartani piaci alapú társadalmunkban.
Igenis az orvosokat meg kell fizetni, egyúttal meghirdetni a paraszovenciát csökkentő (enyhe!) szankciókat és az egészségügyi ellátás alapszintjét pedig kőkeményen és nyilvánosan le kell fektetni.
Mindenkinek meg kell tudnia, hogy ha levágja a gép a lábát, akkor jár-e neki japán műrobotláb, vagy csak egy sima kalóz favégtag.
Ennek függvényében pedig választhasson kiegészítő biztosítást és ellátást.
Mi ebben a bonyolult? Minden biztosítás így működik. Részletesen le vannak írva a szomorú esetek és azok következményei.
Nyilvánosság, verseny, igazmondás.
Nem olyan bonyolult. Mármint leírni. Megcsinálni...
Csányi Sándor nem lep meg kijelentésével: szerinte a devizahiteleket a „zemberrek” érdekében nem szabad (!) forintosítani, mert akkor nőne a törlesztőrészlet. Jó százhatvanyolcórásan az oligarcha hazugságának cáfolata:
Ha nem forintosítják a …..
Bucsálódó Kismadár
2010.05.20 00:12:45
Ha nincs kormányprogram, amely operacionalizálható, az nem elsősorban a közönségnek rossz, hanem a kormányban dolgozó apparátusnak, a politikusoknak, a politikai stábok tagjainak. A kormányprogramról, gyorsan átfutva,nekem jobb a véleményem, mint a megszólalt elemzőknek,…..
Bucsálódó Kismadár
2010.05.23 22:01:54
1., Hol a link, hogy elolvassuk azt a bizonyos kormányprogramot?
www.parlament.hu/irom39/00047/00047.pdf
2., Hol az összehasonlítás az előző kormányprogram(ok)kal, és az azok megvalósításából fakadó tanulságokkal?
www.miniszterelnok.hu/domain2/files/modules/module25/fileok/Kormanyprogram.pdf
(Különösen tetszik a "Tiszta, pontos, korszerű vasút" című fejezet. Hozzáteszem, szoktam vonaton utazni.)
3., A magyar jogrend szerint a miniszterelnöknek van kormánya, és még a kormány előtt a miniszterelnöknek van kormányprogramja. Tehát nem csoda, hogy jobban hasonlít egy politikai kiáltványra a kormányprogram.
Ebből miért következik, hogy nem delegál feladatot?
Gyenge poszt.
www.parlament.hu/irom39/00047/00047.pdf
2., Hol az összehasonlítás az előző kormányprogram(ok)kal, és az azok megvalósításából fakadó tanulságokkal?
www.miniszterelnok.hu/domain2/files/modules/module25/fileok/Kormanyprogram.pdf
(Különösen tetszik a "Tiszta, pontos, korszerű vasút" című fejezet. Hozzáteszem, szoktam vonaton utazni.)
3., A magyar jogrend szerint a miniszterelnöknek van kormánya, és még a kormány előtt a miniszterelnöknek van kormányprogramja. Tehát nem csoda, hogy jobban hasonlít egy politikai kiáltványra a kormányprogram.
Ebből miért következik, hogy nem delegál feladatot?
Gyenge poszt.
Olyan világból származom, ahol hitelt felvenni megsemmisítő szégyen. Nekünk nem volt semmilyen vagyonunk, tulajdonilag még azzal az ócska parasztházzal sem mi rendelkeztünk, amit apám egész életében toldozgatott-foltozgatott, és televízióra is utolsóként tettünk szert az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz