Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Artifex Kiadó

10 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Artifex Kiadó szakmai rendezvényein a 2010. év első felében több mint 1000 szakemberrel (építészkamarai és/vagy mérnökkamarai tagokkal) léphettek személyes kapcsolatba a konferenciát szponzoráló cégek. A februári Nemzetközi Építészkongresszuson közel 500-an, a márciusi,…..
Érdemes-e egy építőanyag-forgalmazó cégnek marketing-költségvetése egy részét céges szakmai rendezvényre fordítani? Igen, de csak bizonyos korlátok között, és bizonyos szempontok figyelembe vételével. A céges szakmai rendezvény nem csodaszer, és alapvetően nem…..
„Úgy gondolom, itt hosszú távon is van előttem perspektíva” – mondja Pesti Monika, aki az elmúlt néhány hónapban az Alaprajz című lapot szerkesztette, májustól azonban a Metszet folyóirat és a Tervlap portál szerkesztésében működik közre, valamint az…..
A www.epitesimegoldasok.hu portálon elindult az álláshirdetési rovat: a munkát keresők és a munkalehetőséget kínálók egyaránt ingyenesen tehetik közzé hirdetéseiket. A hirdetést itt lehet feladni >> Megosztás..
A marketingkommunikációs költségeken lehet takarékoskodni, de nem mindegy, hogy min, milyen mértékben és milyen időtávon spórolunk – derül ki az alábbi beszélgetésből. Rajki Diána, a Build-Communication ügynökség tulajdonosa úgy tapasztalja: ma már egyre több…..
Az Építési Megoldások szaklap első számában jelent meg Bethlenfalvy Gábor főszerkesztő alábbi bevezető írása. Az epitesimegoldasok.hu internetes oldalra nemrégen föltettük az Építési Megoldások folyóirat címlapját. Aki ráklikkelt a képre, az előfizetési űrlaphoz jutott.…..
Ha nagyon fontos, hogy pontos határidőre és kiváló minőségben érkezzenek meg a megrendelt szórólapok, prospektusok, katalógusok –, akkor biztonságosabb és kifizetődőbb lehet egy kipróbált, megbízható nyomda, mint egy mégoly olcsó, de ismeretlen cég. A mi javaslatunk: a…..
A jelenlegi helyzetben aligha van olyan, aki meg tudná jósolni: milyen eredményekkel fogja zárni a 2010. évet a magyar építőipar. Néhány fontos trendre azonban érdemes figyelnünk; álláspontunk szerint ezeknek az alakulása nagyban meghatározhatja az egyes piaci szereplők sikereit az…..
A médiatervezés klasszikus módszere annak meghatározásából indul ki, hogy mekkora költséggel jár egy adott létszámú célcsoport elérése. A B2B-kommunikációban ez a kiindulás néha teljesen félrevezető lehet.           Mit jelent az, hogy „célba…..
Csanády Pál írása arról, miért távozott az Alaprajz szerkesztőségéből és az a leköszönő vezércikk, amit már kicenzúráztak a tavalyi utolsó lapszámból. Beszámoló végre első kézből: Január 20-án napra pontosan 13 év után hagytam ott azt az Alaprajzot, mely sokak…..