Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mcfly9

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
autózz! Azt hiszed, jól vezetsz? 2011.12.17 20:05:00
Erre a kérdésre a szerényebbek azt válaszolják, hogy biztos lenne még tanulni, a többiek meg nyilván rávágnának egy igent. Én nagyjából tíz éve vezetek, eddig szerencsére megúsztam a nagyobb bajokat. Vannak viszont olyan helyzetek, amikor a gyors és megfelelő reakció életet…..
mcfly9 2011.12.18 00:30:36
@vidifan: Tökölön van ilyen... ijesztő! Y alakú kikerülő, bemész egyenesen, és vagy jobbra, vagy balra ki kell kerülni a középen lévő akadályt. Aztán amikor ez már jól megy a feladat, akkor az oktató áll be középre és vagy jobbra, vagy balra kidob egy szivacslabdát. Nem elég, hogy ekkor az ellentétes irányba kell menned, hanem még az is, hogy a csávó is ott áll. Az első kört mindenki kb dupla pulzussal, 10-20 kmh-val lassabban totál betojva oldotta meg :)

Amúgy én is csatlakozom a korábbi ötlethez. Legyen kötelező ez mindenkinek. Az autóklubbos fél napos tréning egy tank benzin árával vetekszik, és szerintem nagyon hasznos.

Az Allianz pálya sokkal jobban felszerelt és van körpálya is, de húzósabb árral (3 tank).

Ezek után jönnek a 2-3 napos BMW/Audi tréningek az osztrák síterepeken, na ezek már nem 3-4 tank árában. :)
mcfly9 2011.12.19 12:32:23
@Tibi88: a 100-as tréning külön téma, és egyedi bejelentkezéssel ment még múltkor, mert a reptér egy másik részén van, ahova foglalnia kell a szervezőnek. Ja és csak stabilan jó időben van (ápr-okt).
A "sima" tréningben csak a csúszkálós részek vannak, max 60-70 kmh.

Új accordot hajtok amúgy, de advanced safety nélkül. Kipróbáltam, nekem bejött a távolságtartós tempomat, de amiért megvenném az egész dolgot az a ráfutásnál fékezős jószág. A sávtartótól viszont hülyét kaptam (meg ő is az osztrák autópálya csíkjaitól :)). Sajnos az advanced safety cucc csak az erősebbik dízel executive felszereléssel van, ami nekem nem fért bele.
mcfly9 2011.12.19 18:23:34
@Tibi88: nagyon szeretem, csajoknak is nagyon bejön :) Nekem amúgy a 2.2-es 150 lovas lifestyle van. 180-190-ig elég magabiztos, onnan nem sok erő van benne, viszont sokkal kellemesebb, mint a 2.0-s benzines.
Hidegen nagyon karcos hangja van, melegen sokkal jobb. Egyetlen nagy negatívum a hely: csak papíron 5 személyes, hosszú útra elég kényelmetlen a kagylósított hátsó sor 3 személyre, 2-nek viszont nagyon jó. A csomagtartó elég összevissza forma, nehezebb kocka alakú dolgokkal pakolni, de sose volt probléma még 5 személy cuccával sem. Automatikus távolsági fényszórós xenonos okosság meglepően jól működik. 10 hangszórós hifije nagyon szépen szól.

Pár idegesítő butaság:
- nem lehet a tükröt ajtózáráshoz kötni, kézzel kell behúzni, és csak gyújtás mellett.
- Nem lehet programozni, hogy bezárjon x kmh felett
- Ha bezártad belülről, akkor a kilinccsel nem tudod nyitni csak akkor ha a kis zár pöcköt előtte kinyitottad.
- ablakmosó lötyit zabálja a xenon mosója, és nem szól, ha kevés van.
- gyári kihangosítója (navi nélküli) nem húzza át a telszámokat és nem írja ki ki keres.
- pendrive-ról, cd-ről jövő zenének a mappastruktúráját egyszintesíti azaz csak a mappa nevek közül válogathatsz és azoknak is csak az első 10 karakterét írja ki (2011 van, heló?)

Fogyasztásmérője kicsit csal (10-20%-kal többet mutat), városban 8 körül (napi kb 5-6 pár kilóméteres út - mostani hidegben el se mozdul minimumról a vízhőmérséklet ezalatt), pályán 7 alatt, ha nem hajtod. 160-180 között ugrálva 8-9, de vérmérséklettől nagyon függ.
Lehet, hogy sokak számára a most következő egy semmi kis történetnek fog tűnni, de bevallom, erre én sem gondoltam soha, pedig az 50-es villamos vonalán is leszállásjezlős hannoveriek járnak és megálló előtt szoktam az Üllőire kikanyarodni nap mint nap. Mondjuk eszembe nem jutna…..