Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Johhnyz

0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az van, hogy a FOX kivonulásával egy csomó olyan sorozat sorsa kérdőjeleződött meg, amit a magyar tévében csak itt lehetett látni, például a Gothamé vagy a Légióé, de ami még ezeknél is nagyobb hír/márkaértékű, a The Walking Dead-é. A kérdés jogos, hogy miért a FOX adta az…..
Bemutatkozás, magyarázat, célok Kísérleti jelleggel regisztráltam fel Facebookra egy álprofillal, nem kisebb céllal, mint feltérképezni és megfigyelni a vérfideszes egyedek közösségét, egyéni kompetenciáit, és pszichológiáját. Nem vagyok sem író, sem újságíró, sem politikus, csak egy huszonéves,…..
Johhnyz 2018.04.12 12:24:29
Egy új nyári gumi szettet hajlamosak vagyunk csak a beszerzési ára és márkája alapján megítélni. Ha egy márkás abroncs le van árazva, akkor sokan ráugranak az akcióra. Nem nézik, hogy mennyire üzemanyag gazdaságos az abroncs, pedig a műszaki termékekhez hasonlóan az abroncsoknak is van besorolása…..
A múlt hét végén került megrendezésre az olaszországi Val Gardenában a Sellaronda HERO elnevezésű mountain bike maraton, amely Európa egyik legkomolyabb kihívásának számít, nem mellékesen a 2015-ös futam a maraton világbajnokok sorsáról is hivatott volt dönteni, így nem csoda,…..
Rendesen kiakadt mindenki, amikor a Mokka stábja elment Röszkére bevándorlókat zargatni a bokrokban úgy, hogy közben egy nyilvánvalóan komoly gondokkal küzdő xenofób szabadságharcost helyeztek az adás középpontjába. A határvadász Irénke néni történetének bemutatása több…..
Végleg lelepleződött az idei Festival of Speeden. Mert ennyire ember nem lehet ott gyors, semmivel, soha. Oké, hogy azt az autót neki építették, rendben, hogy erős és könnyű. De hogy ennyire megverjen mindenkit, gyorsabb-erősebb autókat is, legalább olyan legendás pilótákkal... na…..
Johhnyz 2014.07.15 12:03:32
Heidfeld durvábbat ment F1-el annó:

www.youtube.com/watch?v=qP6oJGiX-Ds

Egyébként meg Bartels a Maseratival majdnem elkapta Loeb-öt idén!
Belsőség Így kell veszíteni 2014.06.18 10:45:58
Nem tudom, hányan figyelik olvasóink közül a MotoGP-bajnokságot, de remélem, minél többen, mert amit idén ezek a határtalan zsenik előadnak, az nem semmi. Kőkemény küzdelem, nem ritkán 330-as tempó felett de úgy, hogy a hátunkon feláll a szőr és nem lehet kibírni legalább egy…..
Lassan, de biztosan a legnagyobb esélyesek az idei Le Mans-i győzelemre befejezik a tesztelést. Konkrétan az Audi már ott tart, hogy a hosszú és iszonyatosan gyors egyenesekre finomhangolja az autóit. Ehhez kibérelték a Monza-i versenypályát, kiiktatták az első sikánt és ráengedték…..
Kedvenc autóőrült bloggereim hogy-hogy nem pontosan olyan négyzsámolyos mérőpadon mérte meg az új M3 saját tömegét (teletankolva, kerámiafékek nélkül), mint amilyet mi is kaptunk Karottától a kisdízel-fogyasztásteszthez. 1615 kilót mértek. A BMW hivatalos adata 1595/1635 kiló.…..
Johhnyz 2014.04.23 15:16:41
@Palex: Itthon nagyon népszerű a J Astra, és jól is fogy a magánvásárlók között, akármilyen kőnehéz is.

Mert ugye 15 éve 3 évig mi gyártottuk az F Astrát, és ezzel kiérdemelte az örökös "mi autónk" titulust a Suzuki után.

Az új M3-ast benéztem, persze ez már 6 hengeres turbó, nem V8.
Belsőség Nagyon vigyázz! 2010.08.04 07:00:00
  Kéne vagy nem kéne? Jó kérdés. Egy rendes világban az lenne a normális, hogy azért ötvenéves korunk előtt legyen egy ilyen szintű autónk, vagy a G-Merci, vagy egy X5, vagy egy XC90, Q7 valamelyik. De nincs rendes világ. Még kisebb motorral, egyszerűbb összkerékhajtással,…..
Négy és fél misivel családi batárt keresünk, játsszunk most ilyet. A ringben a modern motoros Octavia, a régi négyhengeressel szerelt Octavia és a Renault Fluence, szintén egyhatossal. Vélemények az azonos című írásunkról...
Johhnyz 2010.06.09 16:13:39
@Johhnyz: Csak annyit mondok még, hogy roncsbeszámítás, 2009-ben Németország?

Na szerinted milyen autókat vettek a németek 2009-ben? Elmondom, az addigi 3-as BMW, C Merci, Audi A4, ami bőven TOP 10-ben volt, helyett 1.2 HTP Fabiák, kisautók, ill. alapmotoros alsóközépkat fogyott nagy darabszámban, a Golf6-ból pl. az 1.4 80LE is.
Johhnyz 2010.06.09 16:19:05
@Ciri: Nem használtról beszéltem, hanem újról. Amit általában csak kényszerből adnak el 1-2 évesen.

Amúgy meg amit én néztem pl. mobile.de-n, a szerint 2009-es Golfok közül ami 3544 db autó, abból 2600 benzines, tehát a dízeles elméleted eleve megdőlt. A 2600 db benzinesből pedig 644 db 1.4 80LE-s, ami 25% arány.
Johhnyz 2010.06.09 18:12:47
@Ciri:

osztrák adatok:

"Benziner: 49% (80 PS 33%, 122 PS TSI 14% und 160 PS TSI 2%)
Diesel: 51% (110 PS TDI 45% und 140 PS TDI 6%)
Erwarteter DSG-Anteil: 15%
Erwarteter 4MOTION-Anteil: 6%"

motor.linztv.at/UI/News/NewsDetail.aspx?id=636

Tehát a különösen dízel buzi osztrákoknál is 33% a Golf6 összeladásból 1.4 80LE erőgép. Németországban ennél nagyobb volt az arány.
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
Johhnyz 2010.06.09 09:49:31
@Siendor: Inkább menjél vissza kapálgatni, meg etesd meg a disznókat..
Japán kétségkívül a világ egyik legdrágább országa, mégsem botlunk lépten-nyomon kesergő kis japán emberbe. Ők valahogy megvannak odaát, a glóbusz másik oldalán, saját szigeteiken. Pár napja kaptuk ezt a fotót, melyen lényegében semmi érdekes nincs, fotótechnikai…..
Johhnyz 2010.05.01 08:35:36
@Speedman: Tetszik, vagy nem 2 éven belül 1000,- Ft lesz 1 liter, 5 éven belül 3-5000 Ft. Elértük a csúcspontot, peak oil, stb. Most kezdődik a lejtmenet, aminek a végén 6 milliárd emberrel kevesebb lesz a Földön - jó esetben.
  Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Johhnyz 2010.04.29 16:44:21
@Darren79: Haggyad, az elvakult benzinhuszárok szemet hunynak a tények felett. Nekem van 2.0 TFSI 200 LE benzinesem is, amivel eljárok 8-9 literekkel 120 (országút)ill. 150-160 (pálya) között, de csak hoszútávon, városban 1 métert sem megyek.

Ennek ellenére ez csak egy luxus tárgy, az 1.4 TDI ill. 1.9 TDI ami a családban van még, mindenre elég, ill. tökéletesek 50%-al alacsonyabb üzemelési költségek mellett, és még élvezetet is adnak a TFSI után is. Egy 1.4/1.6 szívóra ugyanezt nem mondanám.
Johhnyz 2010.04.29 19:18:51
@SolymosD: Nekem más tapasztalatom van 180.000 KM után, és neked?

A kismotor sokat forog meg hülyeség, az új benzines kis turbók pl. 1.2 TSI VW motor 6 sebességes, 130-nál forog vagy 2500-at, az 1.6 szívó meg 4000-et. Akkor melyik kopik el hamarabb?
Johhnyz 2010.04.29 20:48:43
@SolymosD: Ez nem teljesen világos nekem, azt tudod e, hogy pl. a kis 1.2 ill 1.4 TSI, már 1500-as fordulaton max nyomatékot ad, akkorát, vagy nagyobbat, mint egy 1.6-2.0 szívó. Tehát simán lehet 2000-2500 körül elváltogatni, hogy jól menjen, itt sem látom, hogy miért kopna jobban, pont ellenkezőleg.

Ill. elvileg valamennyit fejlődött az anyagminőség, stb. elvileg a blokk simán elmegy 4-500 ezret, persze a különböző hókuszpókuszok, mint lendkerék, turbó stb. gondot jelenthet az igaz.