Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Molenbruck Binko

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A blogom kábé három hónapja működik, és szerencsére van annyi olvasója és kommentelője a bejegyzéseknek, hogy néhány következtetést le tudjak vonni. Plusz ehhez jönnek még hozzá a magánban elmondott vélemények. Két kritika hangzott el főleg, az egyik leginkább az elején: ne…..
  Na jó, csak egy-két órára, meg épp hogy csak bugyogósra, de akkor is. A breaking news hírt @KTamas, Károly körúti tudósítónk küldte pénteken (aki már az első fák érkezéséről is beszámolt). Sajnos az Urbanista ügyeletes szerkesztője figyelmetlen volt (azonnal felmondtunk…..
Molenbruck Binko 2011.05.22 19:49:57
@cso zsi: Jó ég, már a fákat is ketrecbe zárják ???? :)) azok a renitens zöldek...
Molenbruck Binko 2011.05.22 14:30:46
@bravura: Hát azt nem nagyon látni, viszont ha jól megnézed, sziesztázó, földön fekvő munkást igen :))) Kíváncsi vagyok egyébként, hogy azok a dizájnosra nyírt fák meddig lesznek ilyenek. Tuti nem fogják minden évben kockára "faragni".
Bár Mora eredetileg az ingatlansalátába küldte a linkeket (mely mint írja "néha megfekszi a jó ízlésű ember gyomrát"), de úgy gondoltam ez a zuglói márványcsoda egy külön posztot is megér. Nem csak a levélíró által is emlegetett sírkőbemutatóterem-életérzés (huhh micsoda…..
A távközlési különadó bevezetése után nehéz lesz az anyavállalatnak megmagyarázni, miért mostanság kellene a magyaroknak tízszer gyorsabb internetet biztosítani. A multik nem fognak elmenni – de befektetni sem. Orbán Viktor ma jelenti be a kormány következő gazdasági…..
Modorosblog A Vendég 2010.09.21 07:00:00
Na csákány, végre ideértem. Jól van, ne lázadjál - csak 3 órát késtem, szeretek otthon ejtőzni kicsit a kádban, rákészülni a nagy vizitre. Meg hát örülj, hogy egyáltalán eljöttem - ez a lényeg, nem? Baszki, messzebb nem találtál pecót? Kész szerencse, hogy hoztam az…..
Naiv ügyfél kénytelen volt autót váltani, mert a taxis GPS nélkül még a Lágymányosi hidat sem találta volna meg, nemhogy a Művészetek Palotáját:Velem a héten hétfőn történt egy érdekes eset, ami bár nem egy nagy szám, de mégis úgy gondolom, hogy legalább egy választ…..
Ne legyél! A munka az ember létszükséglete. A törzsfejlődés során az ember azért tudott megbirkózni a természettel és önmagával, mert biológiai lényből társadalmi lénnyé vált. Mert tudata van, mert gondolkodni tud, s a gondolkodása alkalmassá teszi a munkára és a…..
Molenbruck Binko 2010.05.07 15:08:48
Először is a fenti bejegyzésért köszönet a szerzőnek! Jó és együttérző írás. Jobb, mint a sok okos tanácsadás, hogy milyen önéletrajzot, motivációs levelet írj, milyen ruhába menj, mit mondj, mit ne mondj az interjún, stb. Egyik a másikat üti és ráadásul valójában nem is igazán erről szól az egész, a profi kiválasztás helyett inkább a személyes szin-, vagy antipátiáról, illetve a kapcsolatokról, no meg hogy szerencséd volt-e épp az adott helyen vagy sem.
Viszont azt is észre kell venni, hogy a sokak által emlegetett GLOBÁLIS VÁLTOZÁSOK, mely a bolygót magát is elég erősen érintik, illetve érinteni fogják mostmár társadalmi téren, illetve az életünk minden szegmensében, így bizony a munkavállalásnál és a munkában is elindultak, sőt gőzerővel törnek előre. Gondolom, azt sokan tapasztaljuk/tuk meglévő, vagy épp elvesztett munkahelyünkön, hogy már semmi nem megy úgy ahogyan régen és igazán nem is hatékony már egyik eddigi módszer SEM, de az új szemlélet még nem alakult ki, csak a régi pusztít. Ezért is lehetséges, az amit a szerző is ír "Hiszen az elmúlt két évtized arról szólt, hogy a kiművelt, sokoldalú, boldog emberfők sokasága helyett olcsó, rövid élettartamú bérrabszolgákra és ágyútöltelékekre van szükség. Vagyis már rájuk sincs." Bizony ez így van. Haldoklik a régi világ és ebbéli tevékenységéban senkit és semmit nem kímél. Ja, hogy te munkanélküli lettél, hogy irreális kamatú hiteleket vettél fel a lakahtásod miatt, hogy a gyerekednek nincs bölcsöde, óvoda, hogy szülés után egyszerűen kirúgnak a munkahelyedről és anyaként nem tudsz elhelyzkedni, hogy ha felvesznek valahova akkor még véletlenül sem jelentenek be a teljes munkabéredre, hogyha ezekután ne adj Isten megbetegszel, akkor felkopik az állad? Na ez az, ami a haldokló régi világot már nem érdekli. Viszont pont az ilyen és hasonló, vagy még durvább nemtörődömség és antihumánus attitűd fogja a végső döfést adni a réginek és megnyitni a kaput az új és merőben más szemlélet felé. Végre el fogunk érni oda, hogy a humánus, tisztességes, közösségtudatos hozzáállás (akár az egyén,akár a gazdaság szereplői részéről) elvárt és kötelező legyen, hogy az egyén és a közösség érdeki kölcsönösen tiszteletben vannak tartva és minden ember a tőle elvárható legjobbat adja a közösség felé, miközben a közösség is ugyanezt adja vissz az adott embernek. Persze ez kissé utópisztikusnak tűnhet különösen a jelenkor eseményeinek a tükrében, de az biztos, hogy a jövőnk ez, mert ha nem ezen az úton fog továbbindulni az emberiség, akkor sajnos a totális pusztulás vár rá. Ez van...
A Djuice a tegnapi dobása után már teregeti is ki a kártyáit, íme a legújabb videójuk cickókkal, nagydumás kiscsajjal és havidíjjal. Vajon a Djuice a jövőben mellmérethez igazodó tarifacsomagokat fog kialakítani?:) Jóárasított egytenyeres, szélesvásznú tarifacsomag,…..
Molenbruck Binko 2010.04.30 22:20:04
Mindenesetre ez a reklám egy nagy balfogás volt. Ahhoz képest, hogy tinédzsereknek és fiatal felnőtteknek szeretnének szolgáltatni, pont egy ilyen kétes multú lányt sikerül kiválasztaniuk reklámarcként, aki ráadásul finoman szólva sem szalonképes szöveget nyom a spotban. Persze mondhatnók, hogy ennyi telik a kislánytól (ha igaz, hogy spontán megnyilatkozásról van szó), de az már tényleg fura, hogy egy csomó jól fizetett, elméletben SZAKEMBER marketingesnek sem tűnik fel, hogy ez a pszeudo jópofa, diszkriminatív duma nem fog megfelelő imídzset építeni az "újratöltött" djuice-nak és a nők többsége (akikből ugye az anyák is kikerülnek) pedig tüzet fog okádni tőle ilyen, vagy olyan okból. Arról már ne is beszéljünk, hogy olyan közösséget (Mylife) óhajt építeni a márka, ahol a szolídabb (példás) jellegű életvitelre (jó tanulás,környezetvédelem stb.) plusz pontokat(?), kedvezményeket(?) osztogatnának. Na most a kérdés az, hogy a két dolog (ennek a reklámnak az üzenete és a brand üzenete) hogy a fenébe vág össze????
Jó-jó, persze néhány cég szereti a szépen hangzó szólamokat és közben a háttérben esetleg gyökeresen más ideológiát képvisel a magatartásával, de mégis a profi többségnek jól felépíttett, KONZEKVENS ÍVŰ a kommunikációja. Ez a "konzekvens ív" sajnos a djuice-nak, legalábbis a fenti "egy tenyér-két tenyér-egy whiskey-két cici" konstellációban, nem jött össze. Nagyon jól tették, hogy az elbaltázott első verziót mostanra lecserélték, szép csendben.Gondolom, ők is belátták a tévedést és ezentúl kicsit preventívebben gondolkodnak majd.
Vicces, hogy a Turkish Airlines két jól sikerült reklámját gyakorlatilag ugyanazon a héten neveti ki a fél internet, (első itt) de hát maguknak csinálják. Mivel marharég volt már kvíz... Megtaláljátok a hibát a képen?Segítségként: lehet, hogy az első Viagra-szponzorált…..
Molenbruck Binko 2010.04.27 18:48:48
@bed!ke: nem csak melle nincs, csípője se
Vállalom, hogy csípem az óvszer reklámok humorát és kreativitását, ezért jutott is belőlük jó néhány a blogra már. De ha megnézitek a következő 3 képet, ti is belátjátok majd, hogy ezeket sem lett volna szabad kihagynom. A képek írott üzenete egyszerű: Légyszi,…..