Regisztráció Blogot indítok
Adatok
vip_per

49 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2016.01.06 hamarosan 50 éves leszek ... . Örülök, hogy rátaláltam a régi blogomra. Az edzést azóta sem hagytam, abba, csináltam súlyzóst, bár mostanában a saját testsúlyos edzéseket csinálom. Csináltam 2-3 hónapot streetworkout edzéseket, mitöbb tavaly még egy kis edzőparkot is készítettem a…..
Mai délutánra a Max Interval Circuit jutott. Hát mit sem kell mondanom,60 perces szenvedés volt. Kellően leizzadtam és kikészültem tőle(ui: Most olvastam vissza Jay, hogy miként jellemezted ezt az edzést, már értelek:D ). Mai nap ezzel bezáródva elég fárasztó volt. Délelőtti…..
vip_per 2012.03.22 21:12:14
2012.03.16.      1.1. Fekvőtámasz falnál (bemelegítés):10       1.3. Fekvőtámasz térdelve(bemelegítés):5      1.5. Teljes fekvőtámasz:19-15-10      4.2. Térdemelés fekvésben (bemelegítés):10  …..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Has: 6*35 crunch váltott gyakorlatok (bemelegítés) Hát:Lehúzás mellhez szélesen:25/20/20 - 30/35/36 kg  Lehúzás mellhez szűken:25/20 - 25/27 kgEvezés csigán: 20/20 - 25/30 kgKar:Bicepsz…..
 Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés) Has:Crunch - 6*35 váltott gíakorlatokMell:Fekvőtámasz előredőlve szűken : 12 (bemelegítés)Fekvőtámasz térdelve szűken : 12 (bemelegítés)Teljes fekvőtámasz :15+1Egykezes fekvőtámasz…..
 2012.03.12.      3.1. függőleges húzás(bemelegítés):10      3.3. bicska húzódzkodás:18-16-14      2.4. fél guggolás(bemelegítés):5      2.5. teljes…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Has: 6*35 crunch váltott gyakorlatok  (bemelegítés) Hát:Lehúzás mellhez szélesen:25/20/20 - 30/35/35 kg  Lehúzás mellhez szűken:25/20 - 20/27 kgEvezés csigán: 20/16 - 25/30…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés) Has:Crunch - 6*30Mell:Fekvőtámasz előredőlve szűken : 12 (bemelegítés)Fekvőtámasz térdelve szűken : 10 (bemelegítés)Fél Fekvőtámasz : 2*25Egykezes fekvőtámasz előredőlve: 1*13 + 1*14…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Has : Nyújtott lábemelés: 2*23Crunch : 6*30 váltott gyakorlatokLáb :Teljes guggolás:20 (bemelegítés)Guggolás zárt lábbal:2*15Combfeszítés lábgépen: 4*12 (25kg)Comb hajlítás l: 4*10 10 kg (…..
Megvolt az első 45 perces edzés(speed agility), hát nem kell mondanom.. kikészültem tőle:D . A gyakorlatokat próbáltam folyamatosan csinálni, mint a videóban, de nem bírtamaz iramot, néha kellett pár másodperces szünet. Elején az ugróköteles gyakorlatokkal is gondok voltak, mert…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Has: 6*30 crunch váltott gyakorlatok Hát:Lehúzás mellhez szűken:12/12/10/8/6 - 20/25/30/35/40 kgFél húzódzkodás : 7Evezés egy kézzel:3*12 -10 kgEvezés csigán: 2*12 -25 kg; 1*12 -30…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100  (bemelegítés) Has:Crunch - 6*30Mell:Fekvőtámasz előredőlve szűken : 10 (bemelegítés)Fekvőtámasz térdelve szűken : 10 (bemelegítés)Fél Fekvőtámasz : 2*24Egykezes fekvőtámasz előredőlve: 2*13…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100  (bemelegítés)Has : Nyújtott lábemelés: 2*20Crunch : 6*30 váltott gyakorlatokLáb :Teljes guggolás:20 (bemelegítés)Guggolás zárt lábbal:2*10Combfeszítés lábgépen: 4*12 (25kg)Comb hajlítás…..
 Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100  (bemelegítés)Hát:Lehúzás mellhez szűken:15/12/10  - 20/25/30 kgFél húzódzkodás : 7Evezés egy kézzel:20/15/10 - 8/10/10 kgEvezés két kézzel:15/12/10 - 16kgKar:Bicepsz francia…..
Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Captain Jack : 100Mell:Fekvőtámasz előredőlve : 12 (bemelegítés)Fekvőtámasz térdelve : 10 (bemelegítés)Fél Fekvőtámasz : 2*22Tárogatás kézi súlyzóval: 20+15+10 (5 kg)Váll:Állig húzás csigán :20+15+10 (10…..
2012.02.21.      6.2. Varjútartás:22s      3.1. függőleges húzás(bemelegítés):10      3.3. bicska húzódzkodás:15-10-9      2.3. guggolás támasszal(bemelegítés):10      2.4.…..
vip_per 2012.02.23 09:55:13
@BeasT: Hali ! Beavatnál esetleg, hogy a válladat hogy sikerült kikészíteni, illetve hogy gyógyítottad meg ? Köszi előre is : Vip_per
Sífutógép : 3 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)Fekvőtámasz előredőlve : 12 (bemelegítés)Fekvőtámasz térdelve : 10 (bemelegítés)Fél Fekvőtámasz : 2*20Fekvőtámasz előredőlve egy kézzel : 2*12 (mindkét kézre) Tárogatás gépen ( 42 kg) :6*8Lehúzás csigán két…..
Sífutó gép 5 perc (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Plank : 110sSide Plank : 2*75s  Vizszintes húzás : 10 (bemelegítés)Bicska húzódzkodás : 3*15 Bicepsz 1 kézzel : 2*12 + 10 + 8  8 kg oldalankéntVáll tárogatás ülve : 4*12 5 kg súllyalVáll tárogatás…..
 Hali !Végre ismét van időm logolni a történteket. Január végén elutaztam síelni, ami nagyon jól sikerült, 1,8 m volt a hó a pályák mellett. Úgy terveztem ott is edzek, de délután 4-kor, amikor a síelésnek vége volt, már csak az ágyba dőlni volt erőm, este vacsi meg egy…..
Sajnos megfáztam, így az edzések szünetelnek amíg jobban nem érzem magam. Amint jobban leszek bele is vágok...
vip_per 2012.02.12 12:05:52
Fegyencedzés 49-50 Edzés 2012.01.15 12:23:00
Függőleges húzás 20 ( bemelegítés )Vízszintes húzás 3*16: Megpróbálom úgy csinálni, hogy mind a három szériában ugyanannyi ismétlésszámot csináljak és így emelem majd egyesével. Elég lassan haladok ezzel és a fekvőtámasszal...Lábemelés 3*35: Alapból nem kihívás…..
vip_per 2012.01.17 15:19:45
@BeasT: Bár ez Gyzmo blogja, amiről társalgunk mindenkinek is szólhat. Szerintem mi egyről beszélünk. A 2g/ttkg fehérje ugye stimmel, a bevitt fehérje mennyiség fele legyen max. a kiegészítő, ez is stimmel, nálam ez 85kg esetében 70-75 gramm, ami mondjuk, hogy ok. Izomtömeg építés esetén a kcal többlet is ok, az már nem, hogy ez miből áll össze, nyilván kell szénhidrát is, és most jön amit nem értek : "az én napi étkezésem a te 2 napi étkezésed" ezt hogy kell érteni ? Te egy nap alatt eszel annyit mint én kettő alatt ? én 2600-2700 kcal fogyasztok naponta, ebből 165 gr fehérje, 255 gr szénhidrát, 56gr zsír.(35-54-12 %). A kardióval visszavettem kicsit, terveim szerint április végéig az inkább tömegelés megy, onnan 2 hónap -300 Kcal + több kardió, és itt is a nyár :). És a végén a leglényegesebb: Sértés nélkül mondhatom apukád lehetnék, és hát nálam ennyi idősen (46 !!)a szervezet energiafelhasználása egész más mint nálatok fiataloknál. A 21 éves fiam egész kalácsot, 1/4 üveg nutellát lök be este 10-kor és nem hízik .
Gyzmo : A bicepszed térfogata ha nem is nő, az erőd gondolom igen. Plasztikusabb izomzathoz szerintem célszerű kicsit kombinálni súlyzós edzésekkel is a CC-t.
Sok sikert !
Sífutó gép 5 perc (bemelegítés)Captain Jack : 100 (bemelegítés)Vizszintes húzás : 10 (bemelegítés) Bicska húzódzkodás : 15 + 10 + 12 Vizszintes húzás : 10  (rádolgozás)Bicepsz 1 kézzel : 6*5 10 kg oldalankéntVáll tárogatás ülve : 5*5 6.5 kg súllyalTeljes…..