Adatok
foryou (törölt)
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ehhez nem akarok bármit is hozzáfűzni, várom a kérdéseket és a válaszokat.Tisztelt Szerkesztőség! Először is, nem szeretném, ha ez a levelem bármilyen formában eljutna a MÁV-hoz. Nem panaszkodni, és nem történetet mesélni szeretnék. Egy új postot szeretnék indítani,…..
foryou (törölt)
2010.04.26 19:45:30
@Manyizga:
Az ügyintézőkre érkező panaszokat elsősorban az alkalmazó cég vizsgálja. De ha szakmai (pontatlan/helytelen/téves tájékoztatás/információ, rossz helyfoglalás) a probléma, akkor az továbbításra kerül a Máv-hoz, és az alkalmazó cég komoly kötbért köteles fizetni.
Az ügyintézőkre érkező panaszokat elsősorban az alkalmazó cég vizsgálja. De ha szakmai (pontatlan/helytelen/téves tájékoztatás/információ, rossz helyfoglalás) a probléma, akkor az továbbításra kerül a Máv-hoz, és az alkalmazó cég komoly kötbért köteles fizetni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az igaz, hogy a Direktet átvette egy másik cég. Az eredeti cégnek volt központja mind a két városban, de az egyik megszűnt.
Az tény, hogy nem a menetirányítóban vannak most. :)