Adatok
NorbArt
0 bejegyzést írt és 160 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Még csak évek óta gyűjti a Homár a történeteket, amelyekben naiv ügyfelek első okostelefonos internetszámlájukon megdöbbenve veszik észre a kilobájtonként fizetett súlyos ezreket. Az NMHH elsőként a T-Mobile-ra csapott le, de várható, hogy a Telenor és a Vodafone hasonló…..
Mit tehet Manka, akinek a társasház főszivattyújának zaja miatt lakhatatlan lett a lakása?Ha felrobbantja a főszivattyút, kénytelenek lesznek ténylegesen megjavítani, csak ki tudja milyen egyéb galibát okozhat. Akinek van pacifistább megoldása, kommentelje bátran!Lassan 3 hónapja…..
Moczi esete bár egyáltalán nem tűnik kirívónak, felveti azt az érdekes kérdést, hogy mi a Homárért tart legjobb esetben is másfél (hivatalosan a CIB-nél 4, az OTP-nél pedig 12?!) hónapig az automatában ragadt 25 ezer forint helyzetének elbírálása? Már másnap meg lehetne…..
NorbArt
2011.04.04 23:57:08
NorbArt
2011.04.05 08:23:00
@Chapell:
Bizony és most jön hamarost a harmadik gyermekem is. A Jóisten meghallgatott és az egyetlen valaha volt igazi kérésem az életben teljesítette. Köszönöm neki :) Tudom tudom nagy bátorság "de én így szeretem"
Bizony és most jön hamarost a harmadik gyermekem is. A Jóisten meghallgatott és az egyetlen valaha volt igazi kérésem az életben teljesítette. Köszönöm neki :) Tudom tudom nagy bátorság "de én így szeretem"
Hiába ígérte a bank az ellenkezőjét, csak sikerült úgy lezárniuk Zsuzsa lakáshitelét, hogy az ügyfélnek 60 ezer forint kára származzon a svájci frank árfolyammozgásaiból. Az OTP megesküdött, hogy ha korábban érkezik be a pénz, nem zárják le azonnal a számlát, csak a…..
Kikerült tegnap egy poszt egy ingatlanirodáról, amiből azóta eltüntettünk naiv ügyfél egyre aggodalmasabb kérésének eleget téve a cég nevét:Legytek szívesek a tegnap hozzátok elküldött ingatlan csalásról szóló blogomat (most "Óvakodj a jóságos ingatlanostól!"…..
Zsuzsa 2 napot ült otthon arra várva, hogy a PPS futárja kiszállítsa a teszveszes matracait. Különösen bosszantó, hogy az ügyfélszolgálat azért mindig bemondott valami határozott időpontot: Kedves Homár, kérlek közöld az alábbi levelet a Blogon, mert nagyon-nagyon elegem van…..
Egy nemlétező hitelkártya nemlétező tartozásai miatt a Budapest Bank szépen önállóan elkezdett pénzt levonogatni ladista számlájáról, aki csak pislogott mint az átvágott naiv ügyfél legszebb mintapéldánya. Kezdeném a múlttal: a kétezres évek elején volt egy Budapest Bankos…..
Mit kell elkövetnie a serdületlen vásárlónak ahhoz, hogy a biztonsági őr agyatlan kurvának nevezze? Mindezt egy akciós napon, amikor nyilván hatalmas a tömeg és sor áll a próbfülkéknél is? Nem kell sok: a két fiatal lányka együtt vonult be a fülkébe, ezzel érdemelve ki a…..
Update (03/26): Az OTP gyorsítva válaszolt a társasháznak. Összeszorul a Homár ollója, amikor ilyet olvas hogy, az OTP lett az ország legjobb bankja. Ki gondolta volna, hogy pont az ügyfélkapcsolaton lehet ennyit spórolni? Androidus tavaly október óta szeretné kideríteni, miért…..
A Homár hétzáró tanulsága: Soha ne adjanak át szállításra törékeny csomagot úgy, hogy nem nézetik meg a szállító cég munkatársával a sértetlen tartalmat! Zoltán nem ezzel a módszerrel egy összetört kijelzőjű iPhone boldogtalan tulajdonosa lett: Januárban feladtam egy…..
NorbArt
2010.03.21 21:55:41
Nos kedves cikkíró!
Cégem viszonylag sok, nagy értékű csomagot küld vidékre főleg számtech cuccot. Többek között iPod Touchot is szoktam küldeni ami hasonló kategória, igaz újakat eredeti dobozában, úgy nehezebb összetörni. Korábbban én is a pps futival küldtem, de több esetben is problémám volt velük. Pl 2 hetet kellett várnom egy visszautalásra, és akkor is nekem kellett telefonálgatni. Csomaggal késtek stb. Most meg valami pénzt is követelnek. Indokuk az volt hogy ők is alvállakozóval küldik és ha ők megkapják akkor én is megkapom. Ami azért furi mert én nem az alvállalkozóval kötök szerződést hanem velük... A Byrex meg ugyanaz bocs. www.e-cegjegyzek.hu
TIPPEM:
Szállítass a DPD futárral. Sok próba után ők messze messze a legjobbak, sosem késnek, mindíg pontosak. El is lehet vinni a telephelyükre a csomagot. Kis csomag 1000 meg áfa, utánvét 500 meg áfa. Ki is jönnek a csomiért... Neten ellenőrizhető hol tart a csomag.
Cégem viszonylag sok, nagy értékű csomagot küld vidékre főleg számtech cuccot. Többek között iPod Touchot is szoktam küldeni ami hasonló kategória, igaz újakat eredeti dobozában, úgy nehezebb összetörni. Korábbban én is a pps futival küldtem, de több esetben is problémám volt velük. Pl 2 hetet kellett várnom egy visszautalásra, és akkor is nekem kellett telefonálgatni. Csomaggal késtek stb. Most meg valami pénzt is követelnek. Indokuk az volt hogy ők is alvállakozóval küldik és ha ők megkapják akkor én is megkapom. Ami azért furi mert én nem az alvállalkozóval kötök szerződést hanem velük... A Byrex meg ugyanaz bocs. www.e-cegjegyzek.hu
TIPPEM:
Szállítass a DPD futárral. Sok próba után ők messze messze a legjobbak, sosem késnek, mindíg pontosak. El is lehet vinni a telephelyükre a csomagot. Kis csomag 1000 meg áfa, utánvét 500 meg áfa. Ki is jönnek a csomiért... Neten ellenőrizhető hol tart a csomag.
Ace05 boldog ügyfélként írta nekünk a lenti levelet, de a történet nem ennyire egyértelmű. A szegedi Cora nem pont azt a gépet adta el, mint amit árult, állítólag a budapest Cora hibájából. És bár a lenti esetben igen korrektül kezelték a panaszt, 7 másik ügyfélnek eddig nem…..
NorbArt
2009.11.12 08:21:30
Tékozló Homár
Re: Súlyosan átveri a vásárlókat egy rakás magyar webshop - Újabb adag Petitől
2009.10.12 10:44:33
Éjszakai posztunk folytatásaként íme még egy kis csokor olyan webshopokból, ahol az üzletszabályzat - hm - nem tűnik összhangban lévőnek az érvényes kormányrendelettel: Találtam még pár webshopot, ha gondolod beemelheted a többi közé! Panashop "A vevő az áru…..
Aki Magyarországon online vásárol, az 8 napon belül bármiféle indoklás nélkül visszaküldheti a megvett árut, aminek az árát a kereskedő köteles visszafizetni. Nincs tehát mérlegelés, a cuccot ki lehet bontani, lehet használni is, sőt az sem törvényi feltétel, hogy az eredeti…..
Ibolya az Auchan-ban olyan csirkehúst vett le a polcról, ami valószínűleg eredetileg nem oda tartozott, így többet fizetett végül, mint amivel számolt. Amikor ezt jelezte az ügyfélszolgálatnál, csak gúnyos röhögés volt csak a válasz, ami természetesen panaszkönyvi beírást…..
NorbArt
2009.10.08 20:27:06
Naiv ügyfél úgy gondolná, hogy a Samsung talán elég tőkeerős ahhoz, hogy saját maga kicseréljen egy mai árfolyamon 11ezer forintos merevlemezt. A meghibásodás életének második betöltött éve után jelentkezett, amire azonban megszűnt a cég, amelyik eladta. Viszont…..
UPDATE 2011/06/17: A másodfokú bíróság is elutasította naiv ügyfél panaszát, ennek részleteiről itt olvashatnak.update 14:55: Megérkezett az RS válasza, ami szerint teljesen hülye a vásárló, ezt az eredeti levél után szerkesztve olvashatják:Zoltán igazi kemélypályás…..
NorbArt
2009.09.08 18:35:33
@fatality666:
nem akarlak összezavarni de mindenhol ez megy...
Nagyon rafkósak, SPAR vagy AUCHAN mindkét helyen az alábbi trükk megy:
Kiirnak egy árat legyen mondjuk MEGGYLÉ 100FT, persze a 100 ft hatalmas számokkal, és a mesterfogás: beteszik a baracklék hatalmas táborába, úgy hogy a közelben sincsen más. Ne adj Isten még az akció felirat is ottan van. S mondjuk a balga észreveszi megy reklamálni. Erre meg mit mondanak: ellenőrizte a vonalkódot, és a pontos megnevezést??? Tehát barátaim vonalkód egyeztetéssel szabad csak vásárolni...
Mellékelve a SPARnak szóló levelem:
Tisztelt SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.!
Sajnos csak most van időm megírni levelemet problémámmal kapcsolatban.
Történet a következő lenne amit múlt hét pénteken 2009.07.23. 15:44 perckor
volt szerencsém megtapasztalni diósdi INTERSPAR kereskedelmi egységükben.
Hazafelé már kicsit fáradtan betértem a fent említett üzletükbe, s összesen
4 dolgot vásároltam:
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER
FÉLBARNA KENYÉR 1 KG
COCA-COLA 2L PET
4 tételből összesen hárommal volt problémám a kenyér minőségéről nem beszélve.
COCA-COLA 2L PET probléma:
Polcon ki volt rakva 2 széles polcnyi rogyásig az említett termékkel, a két sor között
pedig hatalmas akciós keretben hogy az ára: 199 ft. em volt félreérthető hogy alatta
vagy felette lévőre vonatkozik mert alatta és felette is az említett termék volt.
Ügyfélszolgálaton szóltam mikor is a hölgy már- már érethetően rutinosan visszakérdezett,
hogy a cetlin valóban a termék megnevezése szerepelt? Akkor esett le a trükk lényege:
Amennyiben az adott termék van kiírva akkor azon az áron kell adni, de ha beteszünk
egy barackleves cimkét akkor nem szólhat a vevő, hisz csak a cimke van rossz helyen
a termék ára jó. Gratulálok.
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER probléma:
Hűtőpultból vettem ki, majd vásárlás után végigvittem a klímatizált áruházon, be a
klimatizált autóba, otthon kb 10 perc múlva pedig a hűtőbe, tehát felmelegedni
megromlani esélye sem volt. Mindazonáltal a szombat reggeli kávé és tej fogyasztásánál
kiderült hogy bizony mindkettő savanyú. Alapvetően nem érdekelt volna DE:
Mivel feleségem és két pár hónapos gyermekem van azt hiszem nem kell részletezni
menniyre szükségünk lett volna a kielégítő minőségű tejre, nemkevésbé nekem a kávéra,
így kicsit morcosan indult a szombat reggelem annál is inkább mivel kezdhettem a napot
vásárlással.
Kicsit csodálkoztam is mikor bementem önökhöz vásárolni hogy milyen kevesen vannak
pedig nem eldugott helyről lévén szó. Ilyenkor máshol tömve van. Majd ugye aznap de
másnap reggel biztosan rájöttem mi az oka...
Összeségében ha a másnap reggeli kocsiázást is beleszámolom, plusz a hibás termékeket,
az időkiesésen amit nem a családommal tölthetem illetve az ezzel keletkezett +2000 forint
kiadást számolva, + még egy rossz napot szeeztek nekem ... következtetésem, hogy
soha többé fel nem keresem egyik üzletüket sem, még akkor sem ha emiatt kilométeres
kitérőt kell tennem.
Válaszukat a pontonkénti kielégítő magyarázattal, és a kártalanítási javaslatukkal,
NEM SABLONLEVÉL! várom legkésőbb 24 órán belül, ellenkező esetben
levelemet az ilyen témával foglalkozó fórumokon közzéteszem, valamint naponta
tíz hatványaival növelve küldöm el ismételten címükre.
Szükség szerint a blokkot megőriztem.
Köszönettel:
nem akarlak összezavarni de mindenhol ez megy...
Nagyon rafkósak, SPAR vagy AUCHAN mindkét helyen az alábbi trükk megy:
Kiirnak egy árat legyen mondjuk MEGGYLÉ 100FT, persze a 100 ft hatalmas számokkal, és a mesterfogás: beteszik a baracklék hatalmas táborába, úgy hogy a közelben sincsen más. Ne adj Isten még az akció felirat is ottan van. S mondjuk a balga észreveszi megy reklamálni. Erre meg mit mondanak: ellenőrizte a vonalkódot, és a pontos megnevezést??? Tehát barátaim vonalkód egyeztetéssel szabad csak vásárolni...
Mellékelve a SPARnak szóló levelem:
Tisztelt SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.!
Sajnos csak most van időm megírni levelemet problémámmal kapcsolatban.
Történet a következő lenne amit múlt hét pénteken 2009.07.23. 15:44 perckor
volt szerencsém megtapasztalni diósdi INTERSPAR kereskedelmi egységükben.
Hazafelé már kicsit fáradtan betértem a fent említett üzletükbe, s összesen
4 dolgot vásároltam:
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER
FÉLBARNA KENYÉR 1 KG
COCA-COLA 2L PET
4 tételből összesen hárommal volt problémám a kenyér minőségéről nem beszélve.
COCA-COLA 2L PET probléma:
Polcon ki volt rakva 2 széles polcnyi rogyásig az említett termékkel, a két sor között
pedig hatalmas akciós keretben hogy az ára: 199 ft. em volt félreérthető hogy alatta
vagy felette lévőre vonatkozik mert alatta és felette is az említett termék volt.
Ügyfélszolgálaton szóltam mikor is a hölgy már- már érethetően rutinosan visszakérdezett,
hogy a cetlin valóban a termék megnevezése szerepelt? Akkor esett le a trükk lényege:
Amennyiben az adott termék van kiírva akkor azon az áron kell adni, de ha beteszünk
egy barackleves cimkét akkor nem szólhat a vevő, hisz csak a cimke van rossz helyen
a termék ára jó. Gratulálok.
KANCSÓS TEJ 2.8% 1 LITER probléma:
Hűtőpultból vettem ki, majd vásárlás után végigvittem a klímatizált áruházon, be a
klimatizált autóba, otthon kb 10 perc múlva pedig a hűtőbe, tehát felmelegedni
megromlani esélye sem volt. Mindazonáltal a szombat reggeli kávé és tej fogyasztásánál
kiderült hogy bizony mindkettő savanyú. Alapvetően nem érdekelt volna DE:
Mivel feleségem és két pár hónapos gyermekem van azt hiszem nem kell részletezni
menniyre szükségünk lett volna a kielégítő minőségű tejre, nemkevésbé nekem a kávéra,
így kicsit morcosan indult a szombat reggelem annál is inkább mivel kezdhettem a napot
vásárlással.
Kicsit csodálkoztam is mikor bementem önökhöz vásárolni hogy milyen kevesen vannak
pedig nem eldugott helyről lévén szó. Ilyenkor máshol tömve van. Majd ugye aznap de
másnap reggel biztosan rájöttem mi az oka...
Összeségében ha a másnap reggeli kocsiázást is beleszámolom, plusz a hibás termékeket,
az időkiesésen amit nem a családommal tölthetem illetve az ezzel keletkezett +2000 forint
kiadást számolva, + még egy rossz napot szeeztek nekem ... következtetésem, hogy
soha többé fel nem keresem egyik üzletüket sem, még akkor sem ha emiatt kilométeres
kitérőt kell tennem.
Válaszukat a pontonkénti kielégítő magyarázattal, és a kártalanítási javaslatukkal,
NEM SABLONLEVÉL! várom legkésőbb 24 órán belül, ellenkező esetben
levelemet az ilyen témával foglalkozó fórumokon közzéteszem, valamint naponta
tíz hatványaival növelve küldöm el ismételten címükre.
Szükség szerint a blokkot megőriztem.
Köszönettel:
NorbArt
2009.09.08 20:04:15
@reunalla:
VOLT!
sablonlevél...
meg hogy ők aztán mindent kvizsigálnak és náluk mindíg minden szuper. Ám egy fontos dolog! Én még 5ft miatt is lesétálok az ügyfélszolgihoz. Nem mert rászorulok hanem ha mindenki mindíg menne leszoknának a nép átbaszásáról. De pár forint miatt senki nem megy hepciázni ésezt használják ki. S mert ha ennyiért van kiirva akkor annyi és nem más. Nekem is van pici cégem, s ha nálam rendel valaki egy monitort pl. 50.000 forintért és mikor kiviszem 52.000 kérnék valszeg kinevetnének...
VOLT!
sablonlevél...
meg hogy ők aztán mindent kvizsigálnak és náluk mindíg minden szuper. Ám egy fontos dolog! Én még 5ft miatt is lesétálok az ügyfélszolgihoz. Nem mert rászorulok hanem ha mindenki mindíg menne leszoknának a nép átbaszásáról. De pár forint miatt senki nem megy hepciázni ésezt használják ki. S mert ha ennyiért van kiirva akkor annyi és nem más. Nekem is van pici cégem, s ha nálam rendel valaki egy monitort pl. 50.000 forintért és mikor kiviszem 52.000 kérnék valszeg kinevetnének...
NorbArt
2009.09.08 20:08:00
@az igazi, az egyetlen mamapicilánya újra itthon:
én csinálok neked egy pont odavaló bútort, s nem egy autó áráért
én csinálok neked egy pont odavaló bútort, s nem egy autó áráért
Tökéletes minta az OTP-ről, benne van minden, amiért szeretjük őket: telefonos ügyfélszolgálat tehetetlensége és tudatlansága, rugalmatlanság, pofátlanság és a kártyáját visszaszerezni akaró ügyfél lekezelése. Reméljük Sándor válaszát is hamarosan posztolhatjuk. Tisztelt…..
Az Erste bank "egyszeri tanácsadói hibát" vétett, amiért Kemnek 30 ezret kellett kifizetnie egy rég nemlétező kártya lemondásáért. Ő panaszt tett, mi megírtuk, most pedig itt a válasz, Kem boldog. Sziasztok! Ígéretem szerint csatoltam az ügyem kimenetelét. A lényeg:…..
Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog. Tisztelt…..
NorbArt
2009.02.26 10:09:23
Naiv ügyfél örülhet, hogy nem lőtték tarkón a parkolóban, amiért felbontott két le nem szigetelt púdert. Az anyagi kár jelentős, mintegy 1800 forint, amiből rendőrségi feljelentés is lett. A Homár kíváncsian várja a kártérítési per eredményét, mivel tudomása szerint eddig…..
NorbArt
2009.02.05 17:18:31
Megkaptuk a Mango Hungary Kft. magyarázatát a titokzatos leértékelési módszerre. Ezek szerint az akciós címke alatti címke alatt egy újabb címke lapult az eredeti árral, Verának csak tovább kellett volna kaparnia. Utánajárás valóban nem volt, nem mentünk el a Mangoba kabátot…..
Hogyan jut el egy higgadt hangú fogyasztó addig, hogy olyanokat írjon, mint "Ekkora dilettáns, szemét banda, mint a Telekom nem is hiszem, hogy létezik. Sajnos itt nem a német precizitás, hanem jóval inkább a magyar matávos múlt köszön vissza"? A Naiv Ügyfél persze mire is…..
A Homár leveles ládája már most duzzad a karácsonyi fogyasztóvédelmi sztoriktól, és ez csak egyre súlyosabb lesz. L. is megpróbált ajándékot venni a fiának, és ha nem könyörgi ki a gyerek, hogy fölvehesse még szenteste előtt, ez is egy januári sztori lehetett volna. Széteső…..
A GB Európa Ingatlanról volt már poszt, akkor az építkezésről volt szó. Most egy már felépült ház lakója írt nekünk, aki a Ciprus házban vásárolt lakást. A ház négy épületből áll, melyből kettőt már átadott a GB, kettőt pedig jövőre terveznek, az építkezés…..
Ataman sokatt küzdött a DIGI-vel, mire bekötötték hozzá a műholdas tv-t, de október végén a telepített eszköz meghibásodott, így szerelőt kellett hívni hozzá. Az lassan ugyan, de megérkezett, egy használt dobozzal, mivel szerinte újra már nincs pénze a cégnek. Ahogy a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Lehet nem fejtettem ki eléggé miért de a követkézzék:
Sosem kommentelek olvasottak alapján. Ld: mert valakiről, valamiről olvastam valamit nem fogom ezért fikázni. Saját tapasztalat szerint csak. Volt náluk mobil előfizetésem amint lemondani is alig lehetett, rendszeresen egyoldalú szerz. mód. miatt túlszámláztak, persze előtte nem szóltak. Még a hívószám kijelzésért is fizetni kellett... Másrészről meg volt náluk egy internet előfizetésem is amit költözés miatt kellett felfüggesztenem/lemondanom stb. Volt még másfél hónap. Írtam, kértem faxoltam, személyesen stb... Leírtam, hogy elköltöztem, ne küldjenek oda semmit. Mondtam másik címet ahol elérnek. Szerinted? Csak oda küldték a felszólításokat. Najd 1 év után érdekes módon a behajtó cég megtalált. Addigra legalább 10 mail, faxot stb küldtem nekik sose válaszoltak. Star banda. Meg sem őróbálja felfogni, egyből átnyomja a követelés kezőlenek. Alig 46 gurigába került... Soha többé T. Ha náluk lenne csak kenyér én rászoknék a virágföldre.