Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cool

0 bejegyzést írt és 145 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szőke hajú lányok Marketa 2013.02.23 07:34:00
..
cool 2013.02.24 06:39:59
Naiv ügyfél hivatalosan is feladta a harcot, és most már csak terápiásan írta ki magából, hogyan nem sikerült bő egy évtized alatt egy nagyon egyszerű adminisztráció műveletet végrehajtani az ELMŰ-nél: Nagyszüleim lakását megörököltem, a villany (ELMŰ) 2001-ben elhunyt…..
cool 2013.02.19 04:47:28
@jézushka:

Biztosan az - olyan tyúkanyó-féle.
Kotkodács, kotkodács,
minden napra egy tojás ...
Vírusszerűen terjed a neten ez a kép, így jutott el hozzám is. Úgy tűnik, az ELMŰ-nek elege lett belőle, hogy gonosz multik egyikeként a lakosság megsarcolójaként van feltüntetve és úgy érezte, itt az igazság pillanata.  Rá kell írni a számlára, hogy a…..
Szőke hajú lányok Sam Cooke 2013.02.15 07:34:00
..
cool 2013.02.15 19:02:01
Szamárpad Egyre cikibb a HaHa 2013.02.12 15:08:42
Zsákutcába tévedt, majd ott eltévedt a HaHa, avagy városi ide-oda rohangálás tüntetés címén. Vicces véget ért a Hallgatói Hálózat Deák térről induló hétfői tüntetése. Az előre beharangozott, kijelölt útvonalra tervezett demonstráció az első állomásnál elakadt, a szervezők hivatalosan véget vetettek…..
cool 2013.02.13 17:03:12
@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A taxisblokád idejében az volt a szomorú valóság, hogy az szdsz Antallal minden áron kormányt akart buktatni. Magyarul - az ürügy megvolt hozzá - a benzin akkori drasztikus (ám teljességgel indokolatlan) áremelése.
A taxisokhoz a továbbiakban semmi köze nem volt a dolognak. Legfeljebb csak annyi, hogy a taxisok CB rádióikon tudták koordinálni és kézbentartani a dolgokat és bizonyos eseményeket.
A Határ útnál Kispesten például egy BKV busz állta el az utat és zárta le az Üllőit. Pedig ő nem volt taxis, csupán szintén egy érintett személy az áremelkedésben.
   Ki tartja blokád alatt az egyetemeket? Az a pár száz diák, akik tegnap bementek az egyetemi előadásokra tüntetni, vagy azok, akik miatt nem lehet kifizetni az előadó tanárokat?     Az ELTE kétségbeejtő helyzetbe került. Borzalmas pénzügyi gondjaik vannak,…..
cool 2013.02.13 10:26:06
@Távmunkás:
van ám! És nem is kevés.
A gyógyturizmus után ez a legjobban bevételt termelő állami szekció. Ha mindez nem lenne, a tandíjmentes főiskolák-egyetemek már rég csődöt mondtak volna, még fűtésre vagy világításra se lenne elég a lé ...
Vöröshajú lányok Dela 2013.02.09 17:30:00
..
cool 2013.02.10 15:39:25
@lonsdaleruha.5mp.eu:

Télleg mintha lófeje lenne
Norbi arra gyanakszik, hogy az összevissza cserélt olaj miatt lett dízelesen karattyolós a benzines Merivája, de két év után még nincs határozott diagnózis: Adott egy 2005-ös Opel Meriva mely a gyárból való kigördülés óta saját kezekben van. Mint minden autónál…..
cool 2013.02.08 17:42:10
@Rosszindulatú Vászka:
Nekem szintén Opelem van, ami lassacskán 8 éves, de nálam ilyesmi kattogás vagy mifene még egyáltalán nincsen. Persze lehet hogy csupán azért lehetséges mindez, mert nagyjából 80 ezer kilométer körüli megtett út van benne.
Valamikor régen Skodákat javítottam, (volt nekem 2 is) így azt bátran állíthatom, az efféle motorhang sosem az olajnak függvénye.
Én először - még a legelején a drága (akkoriban 40 Ft/l) Shell X100-ast használtam, de amikor egyszer totál apróra szétszedtem és teljesen felgeneráloztam a motort, a blokk olajozási rendszerének kiismerése után rögtön rájöttem, bizony elmegy abban a legolcsóbb gagyiolaj is.
Sokáig a melóhelyről csórogatva raktam bele az w20/20-as Shell olajat, aztán meg már jó volt bele az ADM40/10-es ÁFOR olaj is.
Ha a motor csetteg-csattog, az inkább többnyire mechanikai hiba - elmászott a vezérlés, vagy tényleg csörög a nyúlott lánc.
Az Opel motorokat többnyire kétféle verzióban nyomatják - van a gumis-vezérműszíj, és van a hagyományos kivitelű láncfeszítős lánc.
Hogy az emlegetett Meriva éppen melyikkel üzemel?
Azt biza látni kéne ...
cool 2013.02.08 17:56:32
@hbe: Vannak hidraulikus és mechanikus láncfeszítő-eszközök a motorban. A LADA (Fiat124-es licensz) például valamikor a mechanikussal volt nagyon király. (A Skodában meg akkoriban semmilyen se volt!)
Viszont néhány nyugati szekér a mindenkori olajnyomásra kihegyezetten egy dugattyúval - olajnyomás által vezérelt láncfeszítőt alkalmazott.
(Személyes megjegyzés - ez volt a jobb)
Az olajok minősítése pedig a viszkozitásuktól függően - milyen hőmérsékleten üzemelnek megbízhatóan ...
Az 5/40 azt jelenti, hogy -5 C fok és +40 C fok között nagyjából azonos a sürüségük. A W20/20 meg azt jelenti - -20 C foktól + 20 C fokig nagyjából de azonos.
Hogy -30 C foknál vagy +60 C foknál feljebb mit csinál a motorban, az a gyártókat már nem nagyon érdekli. Erre fel vannak a szintetikus műolajak.
Pinkfuga Ryana Daniels 2022.09.20 00:00:00
cool 2013.02.07 05:10:43