Adatok
Umbrella
92 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Van élet a Vágó után. A CreditHill új oldaláról ragadja meg Az élet a hitel után gondolatot, az embereket a hitelvihartól jóságos nagyapafiguraként óvó Vágó István nélkül. A felelőtlen hitelfelvétel veszélyei már bevonultak a köztudatba, ezért a hitelközvetítő a laikus…..
A 10. Kecskeméti Animációs Fesztiválon két munkatársunk is díjat nyert, ráadásul Illés István a fődíjat is elhozta track32 című kisfilmjéért. A legjobb videóklip díját Kostil Danila kapta a The Kolin egyik számához forgatott filmjéért. Illés István filmje egy narratív…..
Néhány éve már megszokott dolog, hogy minden magára valamit is adó plázamozi 3D-s mozitermet nyit, Hollywood pedig szakmányban gyártja a térhatásra játszó filmeket - akkor is, ha erre sem a látványvilág, sem a történet nem ad különösebb okot, annál inkább a néző, aki…..
Mégha az időjárás nem is tud róla, lassan itt a nyár, a fesztivál-, illetve a sörszezon. Az idei Dreher-szpotot az Umbrella készítette. A két alak greenbox előtt lett felvéve az Umbrella stúdiójában. A szpotot Mendrei Miklós rendezte. Gyártó: UmbrellaÜgynökség: JWT..
40 díjat és két különdíjat osztott ki a zsűri a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen, amire idén 50 ügynökség küldött be 183 pályázatot, ami kiemelkedőnek számít a megmérettetés életében. A legtöbb nevezést a tavaly és tavalyelőtt is rekorder DDB nyújtotta be, 24 munkájuk…..
A napokban startolt az FHB Bank új kampánya, amit a blogunkon már jól ismert Kostil Danila (Tesco, Milka, ITSH, Djuice) rendezett, de még egy rakás ember együttműködött benne. Íme a werkfilm, amely a maga műfajában az utóbbi idők egyik legjobbja, ráadásul rengeteg kulisszatitok…..
Szakít a brit multi az Esztergályos Cecília és más elkopott celebek által előadott bevásárlókocsi-tologatós, kizárólag az olcsóságot hirdető reklámjaival. Fordult a kocka, szerethető, cuki kampányt rendeltek be az idei húsvétra. A mű elkészült, és ha végignézi az ember,…..
Nemzetközi piacra szánt magyar termékhez, angolul beszélő magyar reklám dukál. Íme a hazai fejlesztésű, okostelefonra applikált Pocket Guide promofilmje. A kütyüről itt olvashatsz bővebben, röviden a lényeg, ami egyébként a videóból is azonnal kiderül: a…..
Lesétált a szokás ösvényéről a Magyar Református Egyház, amikor egy szokatlan koncepcióval állt elő 1%-os kampányában. Szakítottak azzal a hagyománnyal, amely a "Segíts, hogy segíthessünk" üzenettel összegezhető. Inkább engedtek a kreatív energiáknak, és készült…..
HaHa egyszer a macskák is külön tudják mozgatni majd a hüvelykujjukat (Cravendale)...
A japán Sapporo sör kisfilmje ötletes, látványos, és két perces hossza ellenére sem unalmas, pedig egy fürdőruhás csaj sincs benne. ..
Társadalmi célú videoklip készült a Young&Rubicam és az MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) együttműködéséből. A zenét a Black Iris nevű, független zenészekből álló kollektíva készítette, akik kifejezetten a reklámpiacon nyomulnak ebben a felállásban, és ez…..
Így kezdi a tavaszt a Levi's, a film a DANIELS munkája...
Nem mai darab ez a tejreklám, de nem is ezért szeretjük: velős és lényegretörő, mint maga a termék. ..
Minden nemzetnek megvan a maga reklámos keresztje, nekünk Klapka György Vámház körúton található zálogháza és az azt reklámozó szpotok azok, az amerikaiaknak meg egy ilyen jutott: ..
A Super Bowl minden évben a legjobbnak/leginnovatívabbnak szánt tévéreklámok premierjének gyűjtőhelye - az amerikaifutball-bajnokság nagydöntőjét a nézők legalább húsz százaléka inkább a reklámok és nem a meccsek miatt nézi. Egy-egy félperces szpot hárommillió dollárba…..
A Cirkus Animation (szenzációs a honlapjuk, érdemes megnézni) mindenki számára érthető, élvezetes kisfilmben magyarázza el, hogyan készülnek 3D-s reklámfilmjeik. Egy dolgot hagytak ki csak belőle, amit nem is nagyon lehet szemléltetni vagy magyarázni: a tehetséget. Mert abból…..
A csoki jó, a csoki finom, Valentin-napra meg kifejezetten jó ajándék lehet a sok giccses piros léggömb helyett. Kostil Danila rendezte a Milka új, névreszóló csokit promótáló akciójához kapcsolódó filmet, szerintünk kifejezetten jól sikerült. A film stop-motion technikával…..
Az őrület kendőzetlen ábrázolása Európában általában a horror, thriller és a szerzői filmek sajátja, nem úgy a Távol-Keleten, ahol egy sima tinidrámába is belefér, hogy a karakterek kikeljenek önmagukból. Erre érezhetett rá a McDonalds, amikor elkészíttette ezt a remeket. Aki…..
Meg Mátyás királyt is persze. Íme a kanadai reklámfelügyelet legújabb figyelemfelkeltő videója arról, jó lenne már végre igazmondó reklámokat készíteni. Hajrá!..
A légitársaságok reklámjai mindig is a legkonzervatívabbak közé tartoztak, hiszen azokat is meg kell - sőt őket kell igazán - meggyőzni a repülésről, akik az egésztől reszketnek. A Virgin Atlantic 2011-es reklámfilmje nem is tér el ettől az alaphangulattól, de olyan remekül van…..
A kilencvenes-kétezres évek magyar filmterméséből mindenki tud olyan példát mondani, amikor a termékelhelyezést kicsit túlzásba vitték az alkotók, gondolunk itt az egyik mobilszolgáltató matricáival telenyomott taxikra, vagy a dramaturgia szempontjából teljesen megmagyarázhatatlan…..
Jó barátunk, Csáki Laci csinált egy új klipet Péterfy Borinak. Az útra festett animációról a rendező itt árul el minden részletet, hányan rajzolták, hogyan szinkronizálták össze a képet a hanggal és milyen hosszú volt az út, ahol forgattak. Korábban Gács Tamás kolléga…..
Íme az utóbbi idők egyik legötletesebb autóreklámja, amiben kendőzetlen balkáni alkudozással vásárolnak egy Dacia Dustert. Így alkudozna Nyugat-Európa, ha a balkán lenne a gazdasági erőtér központja, gondolhatták az alkotók. Jóllehet a Youtube-on található videó címe…..
Kostyál Márk rendező-operatőr a 8 perces reklámfilmműfaj legjelesebb hazai képviselője, jelenthetjük ki immár teljes nyugalommal. Volt ugye ez a 2006-os kissé demagógra sikerült Critical Mass-os reklámeposz, amiből egyértelműen kiderült, hogy a biciklisták rettenetesen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz