Adatok
Blackblood
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Red Bull szárnyakat ad - tartja az osztrák energiaital gyártó cégóriás mottója.
Rátekintve erre az MG-re, jogosan tesszük fel a kérdést magunkban: A Red Bullt túl is lehet adagolni?
Esetleg time-attack autónak készül?
Öt szárny gondoskodik a fel-, illetve a…..
Blackblood
2012.09.21 22:01:29
biztos spoilergyárban dolgozik, és a fizetése egy részét szárnyban kapja :)
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”.
Mai cikkünk kommentposztja...
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Blackblood
2012.05.24 23:48:46
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az egyetlen dolog, amit nem fényképeztem le, szerencsétlen Corsa volt. Meccstúrán jártunk Spanyolországban, ami egy madridi érkezést jelentett, onnan azonnali autóbérlést követően egy bilbaói utat bő 400 kilométerrel, aztán Bilbaóból Pamplonán át vissza Madridba, összesen…..
Blackblood
2011.02.16 13:44:23
@akos696:
>Én viszont nem hiszek a városban 6L-t fogyasztó benzines autóban
Pedig létezik ilyen - városban én is egy ilyen kocsit használok, előnye, hogy könnyű parkolót találni vele (3,6m hossz), gond nélkül felállok akármilyen szegélyre, bírja a kátyúkat (ballonos gumi), és ott merem hagyni bármilyen sittes környéken:)):
1986-os Daihatsu Charade 1.0, 50 LE, 680kg.
Nyáron elmegy 6 liter körül. Mondjuk a Hungárián belülre gyakorlatilag soha nem megyek, nem szoktam dugókban állni - viszont sokszor megyek rövid távokat.
>Én viszont nem hiszek a városban 6L-t fogyasztó benzines autóban
Pedig létezik ilyen - városban én is egy ilyen kocsit használok, előnye, hogy könnyű parkolót találni vele (3,6m hossz), gond nélkül felállok akármilyen szegélyre, bírja a kátyúkat (ballonos gumi), és ott merem hagyni bármilyen sittes környéken:)):
1986-os Daihatsu Charade 1.0, 50 LE, 680kg.
Nyáron elmegy 6 liter körül. Mondjuk a Hungárián belülre gyakorlatilag soha nem megyek, nem szoktam dugókban állni - viszont sokszor megyek rövid távokat.
Miért rugdossák vajon az új Passat hátsó lökhárítóját a hoszteszcsajok? - kérdezte tőlem Papptibi. Ennyire megutálták volna már a második napon? Igaz, hogy a formájától én sem jövök lázba, na de ilyen érzelemkinyilvánítás bizonyára nem örvendezteti meg a gyáriakat.…..
aveo, avere - üdvözölve van, örvend pl. Ave, Maria! Ave, Caesar! Nagyon benne vagyunk a használt autó tesztekben. Én is autóvásárláson töröm a fejem. Van is egy elvem ezzel kapcsolatban, mégpedig az, hogy szarnak nem adunk pofont. Ez esetemben azt jelenti, hogy nem kell ugyanaz…..
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
Blackblood
2010.08.31 11:34:03
@jah-man:
számolósdi van pl itt (német tudás nem árt):
www.elektro-auto-umbau.de/index.php5?weiter=10
Amiről szívesen olvasnék:
USA-ban az autóátépítés teljesen elfogadott dolog, sokan csinálják is.
Ami számomra érdekes, hogy a németeknél is egyre többen foglalkoznak régi autók elektromosra átépítésével.
Ha a szükséges feltételek teljesülnek (fékszervónak elektromos pumpa, utastérfűtés,...) simán forgalomba helyezhető az átalakított kocsi.
Minálunk, ha jól tudom, pillanatnyilag más a helyzet.
Kiváncsi lennék, az elkövetkező időkben könnyebbé válik-e az ilyen átépítések legalizálása, ill. elképzelhető-e, hogy valamikor akár támogatásokkal-kedvezményekkel is próbálják központilag motiválni az embereket autóik villamosítására.
Ha a bürokrácia nem nehezítené így meg, szerintem több magyarországi példa is lenne.
számolósdi van pl itt (német tudás nem árt):
www.elektro-auto-umbau.de/index.php5?weiter=10
Amiről szívesen olvasnék:
USA-ban az autóátépítés teljesen elfogadott dolog, sokan csinálják is.
Ami számomra érdekes, hogy a németeknél is egyre többen foglalkoznak régi autók elektromosra átépítésével.
Ha a szükséges feltételek teljesülnek (fékszervónak elektromos pumpa, utastérfűtés,...) simán forgalomba helyezhető az átalakított kocsi.
Minálunk, ha jól tudom, pillanatnyilag más a helyzet.
Kiváncsi lennék, az elkövetkező időkben könnyebbé válik-e az ilyen átépítések legalizálása, ill. elképzelhető-e, hogy valamikor akár támogatásokkal-kedvezményekkel is próbálják központilag motiválni az embereket autóik villamosítására.
Ha a bürokrácia nem nehezítené így meg, szerintem több magyarországi példa is lenne.
Ha egyszer a Lambrettád Lamborghini lett, sosem mosod le magadról a milliomos bélyegét. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
Ha elnézi a barom a jobbkezet, elfelejt indexelni vagy csak szimplán tötymörög, a bölcs autós ahelyett, hogy üvöltözve az ablakra fröcsögtetné a nyálát belülről, inkább hátradől, elmond egy mantrát és elsiklik a bénázás felett - nyár van, élvezzük!Mai cikkünk…..
Blackblood
2010.08.08 22:27:05
@gigabursch:
nem nem megy a sötétben tolatás, csak olyankor lehet hátrány.
(hátulról vakító fényszóró esetében meg előny - az én belső tükröm nem sötétedik automatikusan, de így nem is hiányzik ez a fícsör)
nem nem megy a sötétben tolatás, csak olyankor lehet hátrány.
(hátulról vakító fényszóró esetében meg előny - az én belső tükröm nem sötétedik automatikusan, de így nem is hiányzik ez a fícsör)
A januári brand new sarc meteorit becsapódásának második lökéshullámát a környezetvédelmi besorolás körül felcsapó vita hullámokat generált. Az a nagy büdös igazság, hogy én tulajdonképpen eredetileg le is sz*rtam ezt az egészet, mert évente tán’ ha egyszer visz az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz