Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Blackblood

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Red Bull szárnyakat ad - tartja az osztrák energiaital gyártó cégóriás mottója. Rátekintve erre az MG-re, jogosan tesszük fel a kérdést magunkban: A Red Bullt túl is lehet adagolni? Esetleg time-attack autónak készül? Öt szárny gondoskodik a fel-, illetve a…..
TComment A japán autó legendája 2012.08.23 06:23:11
Általános szemlélet volt, hogy ezek nem is igazi autók, csak lélektelen háztartási gépek. A régi, klasszikus japán autókat sehol nem említették, már a szókapcsolat is nevetségesnek tűnt: „japán klasszikus”. Mai cikkünk kommentposztja...
Három év és kb. hárommillió forint kellett, hogy a Cougar vezetési élménye elérje azt a szintet, ami kicsivel a vételi állapot felett van. Nehéz összehasonlítani Csikós Puchjával, amiről 2006-ban írta ezt a posztot, és azóta belement egy-két százezer, de ugyanúgy néz ki, mint…..
Blackblood 2012.05.24 23:48:46
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az egyetlen dolog, amit nem fényképeztem le, szerencsétlen Corsa volt. Meccstúrán jártunk Spanyolországban, ami egy madridi érkezést jelentett, onnan azonnali autóbérlést követően egy bilbaói utat bő 400 kilométerrel, aztán Bilbaóból Pamplonán át vissza Madridba, összesen…..
Blackblood 2011.02.16 13:44:23
@akos696:
>Én viszont nem hiszek a városban 6L-t fogyasztó benzines autóban

Pedig létezik ilyen - városban én is egy ilyen kocsit használok, előnye, hogy könnyű parkolót találni vele (3,6m hossz), gond nélkül felállok akármilyen szegélyre, bírja a kátyúkat (ballonos gumi), és ott merem hagyni bármilyen sittes környéken:)):
1986-os Daihatsu Charade 1.0, 50 LE, 680kg.
Nyáron elmegy 6 liter körül. Mondjuk a Hungárián belülre gyakorlatilag soha nem megyek, nem szoktam dugókban állni - viszont sokszor megyek rövid távokat.
aveo, avere - üdvözölve van, örvend pl. Ave, Maria! Ave, Caesar! Nagyon benne vagyunk a használt autó tesztekben. Én is autóvásárláson töröm a fejem. Van is egy elvem ezzel kapcsolatban, mégpedig az, hogy szarnak nem adunk pofont. Ez esetemben azt jelenti, hogy nem kell ugyanaz…..
Kocsma- és amperszag a levegőben. De hová tegyük a villanymotort? És mégis mekkorát? Vélemények az azonos című írásunkról...
Blackblood 2010.08.31 11:34:03
@jah-man:
számolósdi van pl itt (német tudás nem árt):
www.elektro-auto-umbau.de/index.php5?weiter=10

Amiről szívesen olvasnék:
USA-ban az autóátépítés teljesen elfogadott dolog, sokan csinálják is.
Ami számomra érdekes, hogy a németeknél is egyre többen foglalkoznak régi autók elektromosra átépítésével.
Ha a szükséges feltételek teljesülnek (fékszervónak elektromos pumpa, utastérfűtés,...) simán forgalomba helyezhető az átalakított kocsi.
Minálunk, ha jól tudom, pillanatnyilag más a helyzet.
Kiváncsi lennék, az elkövetkező időkben könnyebbé válik-e az ilyen átépítések legalizálása, ill. elképzelhető-e, hogy valamikor akár támogatásokkal-kedvezményekkel is próbálják központilag motiválni az embereket autóik villamosítására.
Ha a bürokrácia nem nehezítené így meg, szerintem több magyarországi példa is lenne.
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
Ha elnézi a barom a jobbkezet, elfelejt indexelni vagy csak szimplán tötymörög, a bölcs autós ahelyett, hogy üvöltözve az ablakra fröcsögtetné a nyálát belülről, inkább hátradől, elmond egy mantrát és elsiklik a bénázás felett - nyár van, élvezzük!Mai cikkünk…..
Blackblood 2010.08.08 22:27:05
@gigabursch:
nem nem megy a sötétben tolatás, csak olyankor lehet hátrány.
(hátulról vakító fényszóró esetében meg előny - az én belső tükröm nem sötétedik automatikusan, de így nem is hiányzik ez a fícsör)
Blackblood 2010.08.05 13:27:15
Tolótetőt én is használom, hamarabb kimegy a meleg. Kánikulában azért önmagában nem elég - kell a klíma is, hogy ne forró levegő jöjjön be.
Ablakot nem nagyon engedem le izzó napsütésben - körbe van hővédő fólia, ha leengedem a fotonpajzsot, hőérzet szempontjából sokkal rosszabb a besütő nap melegítő hatása, mint amennyit az ablakon beáramló (meleg) levegő enyhíteni tud. No meg hátul ott ül sokszor az asszony, meg a gyerek, akik nem bírják a túl nagy huzatot.

Árnyékolás és kisgyerekek kapcsán meg lehetne említeni a fóliázást - van aki utálja, van aki használja, napsütéses kánikulában mindenképpen előny szerintem - Gyerek nyugodtan nézelődik, alszik, nem bántja a szemét a nap, ill. az oldalról besütő Nap nem melegít annyira.

Mondjuk én már így vettem a kocsit (előző tulaj fóliáztatta körbe), de így utólag nem bánom, hogy van.

Persze van hátránya is - sötétben hátrafele tolatásnál rosszabbul látni ki, főleg ha nincs közvilágítás. Ez az eset viszont engem meglehetősen ritkán érint (szemben a napsütéses kánikulában autózással)...

Még valami - ha bágyadtabbnak érzem magam, figyelek a megfelelő követési távolságra, még ha így sportosabban hangolt versenyzők be is ugrálnak időnként elém. Kell egy kis önkritika, hogy az ember beismerje magának, ma tompa/fáradt/... vagyok, inkább megyek óvatosabban/lassabban/megfontoltabban...
Időjárásváltozáskor meg a fronthatásra érzékeny autósok miatt megyek óvatosan.
A januári brand new sarc meteorit becsapódásának második lökéshullámát a környezetvédelmi besorolás körül felcsapó vita hullámokat generált. Az a nagy büdös igazság, hogy én tulajdonképpen eredetileg le is sz*rtam ezt az egészet, mert évente tán’ ha egyszer visz az…..