Adatok
Zsuzsanna42
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt mondják, hogy a napszemüveg öltöztet. És ez valóban így van, hiszen bár nagyon fontos a funkciója, főleg így tavasszal és nyáron, azért egyáltalán nem mindegy, milyet választ az ember. A jó napszemüveg ugyanis kultikus darabbá válhat, ahogyan az megtörtént számtalanszor a…..
A Hágai Nemzetközi Bíróság is vizsgálódik a UPC szerelőinek ügyében, annyi emberiségellenes akciót hajtottak végre az utóbbi években. Mai hősünk Ági, a kábeltévék Kohlhaas Mihálya, aki annyira kiborult a UPC-ügyfélszolgálat legendás ügyfélellenességén, hogy kemény harc…..
Zsuzsanna42
2010.06.08 13:10:37
@Sün‼: nem
Zsuzsanna42
2010.06.08 13:36:50
@mónikaa: Nem tudom, nem mutatkozott be!
Zsuzsanna42
2010.06.08 13:39:27
@Sün‼: A barátnőmnek nincsen elvi kifogása a szeretkezés ellen, de nem akárkivel!
A nincs tv-et nem értem. Nekem van tv-m, meg kábelem, nem UPC.
A nincs tv-et nem értem. Nekem van tv-m, meg kábelem, nem UPC.
Elég sokan lájkolják a csütörtöki Esti showdert, amiben Mónika és az ő utolsó show-ja volt, a youtube-os teljes verziót például már 24 ezren látták. A Bagi-Nacsa-Badár paródia elég jól sikerült, annak ellenére, hogy nem erre számítottam azután, hogy a Blikk szerint Mónika…..
Édesapám közel egy hónapja ágyhoz kötött beteg volt, lehetett tudni, hogy sokáig sajnos már nem él (ápolónő jött hozzá naponta többször mosdatni, forgatni, stb.), mikor egyik délután iszonyú nehezen kezdte venni a levegőt, olyan volt, mintha fuldokolna. Az ügyelet közölte,…..
2010 a tehetségkutató tévéműsorok éve. Fél tucat izlandi vulkán, két kormányváltás és néhány mediterrán államcsőd sem tud ezen nagyon változtatni, sőt talán még az sem, ha Liptai Claudia egy meleg bárban összejönne Szijjártó Péterrel. Akkor is mindenkinek arról kell…..
Zsuzsanna42
2010.05.04 12:04:39
@Herr von Kartz: Ha valaki beszól neked, te egy órával később válaszolsz? Én olvastam a kommentet és reagáltam rá. Mért? Miért éppen a gép előtt ültem és neteztem. Miért kellett volna várnom egy órát vagy kettőt? És azért kétszer mert amikor az első kommentet olvastam és reagáltam rá még nem volt fent a második. Szerintem ebben nincs semmi vérmesség, egyszerű logika: olvasok valamit, érintve érzem magam, válaszolok, ennyi.
Egyébként ero0 első beoszlásának dátuma 2010. 05. 03. 12:33 vagyis tegnap! Én erre válaszoltam ez elsővel, erno0 második rágalmára 35 perc múlva válaszoltam. A tiédre gyorsabban mert nem volt dolgom.
Én most befejezem a netezést, mert mennem kell. Jó étvágyat kívánok neked!
Egyébként ero0 első beoszlásának dátuma 2010. 05. 03. 12:33 vagyis tegnap! Én erre válaszoltam ez elsővel, erno0 második rágalmára 35 perc múlva válaszoltam. A tiédre gyorsabban mert nem volt dolgom.
Én most befejezem a netezést, mert mennem kell. Jó étvágyat kívánok neked!
Zsuzsanna42
2010.05.04 10:59:51
@Herr von Kartz: Igen! Én a Hit Gyülekezetének tagja vagyok, és kikérem magamnak hogy a fent említett fiatalember viselkedésével azonosítsanak.
Én csak néztem a műsort a tv-ben mert érdekelt, és olvasom az indexet, mert érdekel és ezt a cikket és a kommenteket is elolvastam, mert az is érdekelt.
Én nem vagyok a fiatalembernek sem barátja, sem rokona, sem ismerőse és még soha életemben nem láttam őket!
De a viselkedését (azt, hogy megátkozta a zsűrit) felháborítónak találom!
Én csak néztem a műsort a tv-ben mert érdekelt, és olvasom az indexet, mert érdekel és ezt a cikket és a kommenteket is elolvastam, mert az is érdekelt.
Én nem vagyok a fiatalembernek sem barátja, sem rokona, sem ismerőse és még soha életemben nem láttam őket!
De a viselkedését (azt, hogy megátkozta a zsűrit) felháborítónak találom!
Zsuzsanna42
2010.05.04 11:27:10
@Herr von Kartz: Valaki (aki szerintem még csak nem is keresztény) vallásos dolgot tesz, nyilvánosan megátkoz négy embert. Ez egy primitív ember szánalmas reakciója. Erre egy másik ember minden ok nélkül azt állítja, hogy az illető a Hit Gyülekezetének a tagja. Nekem aki valóban az vagyok ez rosszul esik. Miért nincs jogom megvédeni magam, a Gyülekezetem? Nem káromkodtam, nem szidtam a kommentelő felmenőit. Egyszerűen csak tagadtam egy alaptalan állítást! Szerinted mi ebben a heves, vérmes? Ha a fiam iskolájáról (állami fenntartású, önkormányzati iskola) írna valaki olyat ami nem igaz és sértő, azt is megvédeném, mert közöm van hozzá.
Én sem ismerek olyat, aki szakszerűen átkozna, mint írtam még soha nem láttam, halottam olyat. Az Új Szövetségben van leírva egy este, amikor Pál apostol megátkoz egy varázslót.
Én sem ismerek olyat, aki szakszerűen átkozna, mint írtam még soha nem láttam, halottam olyat. Az Új Szövetségben van leírva egy este, amikor Pál apostol megátkoz egy varázslót.
Elod72 kisebbik lánya iskolaválasztás előtt áll és elgondolkoztak azon, hogy egy Waldorf iskolába íratják. Szimpatikusnak tartják, hogy rögtön két idegennyelvet tanulnak az elsősök és fontosabbak az értékelésnél a tánchoz, vagy képzőművészethez kapcsolódó képességek.…..
Zsuzsanna42
2010.04.20 11:37:24
Sokan nem tudják, hogy a Waldorf nem egyszerűen máshogyan oktat, hanem nagyon komoly okkult alapjai vannak! Ha ide iratod a gyerekedet, nemcsak máshogyan fogják őt megtanítani írni és olvasni, hanem ezt az okkult világnézetet is elsajátítják vele. A gyermeked gondolkodásának alapjai lesznek mások.
Ha beírod a Google keresőbe, hogy: waldorf pedagógia lényege, sok oldalt találsz ahol részletesen olvashatsz erről.
Egy idézet az ELTE weblajáról:
"A Waldorf-pedagógia:
A Waldorf-iskolai mozgalom - miként önmagát jellemezte - a reformpedagógia fejlődése harmadik évtizedének sajátos irányzata. Az 1919-ben megszülető Szabad Waldorf-iskolák - vagy más elnevezésükkel Rudolf Steiner-iskolák - egységes és részletesen kidolgozott közös tanterv alapján működtek (és működnek ma is), amely alapítójuk, Rudolf Steiner sajátos okkult világfelfogásán és embertanán, az antropozófián alapszik."
magyar-irodalom.elte.hu/nevelestortenet/10.03.html
Ha beírod a Google keresőbe, hogy: waldorf pedagógia lényege, sok oldalt találsz ahol részletesen olvashatsz erről.
Egy idézet az ELTE weblajáról:
"A Waldorf-pedagógia:
A Waldorf-iskolai mozgalom - miként önmagát jellemezte - a reformpedagógia fejlődése harmadik évtizedének sajátos irányzata. Az 1919-ben megszülető Szabad Waldorf-iskolák - vagy más elnevezésükkel Rudolf Steiner-iskolák - egységes és részletesen kidolgozott közös tanterv alapján működtek (és működnek ma is), amely alapítójuk, Rudolf Steiner sajátos okkult világfelfogásán és embertanán, az antropozófián alapszik."
magyar-irodalom.elte.hu/nevelestortenet/10.03.html
Zsuzsanna42
2010.04.20 12:26:59
Kedves Mészáros Laci!
Ismét idéznék az ELTE web lapjáról, ezt nem én találtam ki, és nyilván egyetértesz vele, hogy az ELTE weblapja nem is valamiféle szektás zúg lap.
"A koncepció antropológiai alapjai:
Steiner pedagógiai tanai és erre alapozott iskolakoncepciója az antropozófia embertanában gyökerezik. Ennek egyik legfontosabb gondolata, hogy az emberi létezés valódi lényege - aminek megragadása a nevelés alapvetõ feladata - nem fogalmazható meg kizárólagosan a materializmus eszközeivel.
Az ember fizikai, földi léte nem választható el a születés elõtti szellemi létezéstõl - amivel megszakíthatatlan kapcsolatban áll - és ahová halála után, a fizikai test megszûnését követõen újra visszatér.
Ebbõl követezõen Steiner szerint az ember lénye négy alapvetõ, egymásra épülõ rétegre és ezzel összefüggõ fejlõdési periódusra tagolódik:
a) Az elsõ szint - a materializmus emberfelfogása szerint az ember lényiségének egyetlen létezõ eleme - a fizikai test, amely az embert az élettelen, ásványi világgal teszi közössé. A fölötte elhelyezkedõ magasabb létformák a szellemtudomány (antropozófia) segítségével közelíthetõk meg:
b) Ezek elsõ szintje az élet - vagy étertest, amelyben az ember a növényekkel, állatokkal az alapvetõ életmûködésében, a növekedésben és szaporodásában közös.
c) Erre épül az érzõ vagy asztráltest, amely az érzelmi élet - fájdalom, temperamentum, ösztönök, szenvedélyek stb. - hordozója.
d) A létezés - csupán az emberre jellemzõ - negyedik szintje az "Én test", az "Én" hordozója, általa válik az ember a földi létezés legmagasabb szintû formájává. "
forrás: magyar-irodalom.elte.hu/nevelestortenet/10.03.html
Idéznék továbbá egy Waldor Iskola hivatalos honlapjáról:
"Rudolf Steiner szándékai szerint a tanterv harmonizáló hatást fejt ki, mely kihat az egész szervezetre, a test ritmusaira és működésére is. "
forrás:www.waldorfsuli.hu/kerettanterv/feladatcelkituzes
1.) egyértelmű, hogy a Waldorf iskolák továbbra is az alapító Rudolf Steiner tanításai, irányelvei alapján működnek.
2.) "az ember fizikai, földi léte nem választható el a születés elõtti szellemi létezéstõl - amivel megszakíthatatlan kapcsolatban áll - és ahová halála után, a fizikai test megszûnését követõen újra visszatér."
Ez egy okkult gondolat. Vagyis nem materialista, és nem keresztény.
Minden embernek jogában áll azt gondolni a világról amit akar, én csak felhívom a figyelmet arra, hogy a Waldorf iskolák szellemiségét meghatározó, megalapozó eszme keresztény szemszögből: okkult. Mint ahogyan tisztában vagyok azzal, hogy az állami iskolák pedig materialisták.
Ismét idéznék az ELTE web lapjáról, ezt nem én találtam ki, és nyilván egyetértesz vele, hogy az ELTE weblapja nem is valamiféle szektás zúg lap.
"A koncepció antropológiai alapjai:
Steiner pedagógiai tanai és erre alapozott iskolakoncepciója az antropozófia embertanában gyökerezik. Ennek egyik legfontosabb gondolata, hogy az emberi létezés valódi lényege - aminek megragadása a nevelés alapvetõ feladata - nem fogalmazható meg kizárólagosan a materializmus eszközeivel.
Az ember fizikai, földi léte nem választható el a születés elõtti szellemi létezéstõl - amivel megszakíthatatlan kapcsolatban áll - és ahová halála után, a fizikai test megszûnését követõen újra visszatér.
Ebbõl követezõen Steiner szerint az ember lénye négy alapvetõ, egymásra épülõ rétegre és ezzel összefüggõ fejlõdési periódusra tagolódik:
a) Az elsõ szint - a materializmus emberfelfogása szerint az ember lényiségének egyetlen létezõ eleme - a fizikai test, amely az embert az élettelen, ásványi világgal teszi közössé. A fölötte elhelyezkedõ magasabb létformák a szellemtudomány (antropozófia) segítségével közelíthetõk meg:
b) Ezek elsõ szintje az élet - vagy étertest, amelyben az ember a növényekkel, állatokkal az alapvetõ életmûködésében, a növekedésben és szaporodásában közös.
c) Erre épül az érzõ vagy asztráltest, amely az érzelmi élet - fájdalom, temperamentum, ösztönök, szenvedélyek stb. - hordozója.
d) A létezés - csupán az emberre jellemzõ - negyedik szintje az "Én test", az "Én" hordozója, általa válik az ember a földi létezés legmagasabb szintû formájává. "
forrás: magyar-irodalom.elte.hu/nevelestortenet/10.03.html
Idéznék továbbá egy Waldor Iskola hivatalos honlapjáról:
"Rudolf Steiner szándékai szerint a tanterv harmonizáló hatást fejt ki, mely kihat az egész szervezetre, a test ritmusaira és működésére is. "
forrás:www.waldorfsuli.hu/kerettanterv/feladatcelkituzes
1.) egyértelmű, hogy a Waldorf iskolák továbbra is az alapító Rudolf Steiner tanításai, irányelvei alapján működnek.
2.) "az ember fizikai, földi léte nem választható el a születés elõtti szellemi létezéstõl - amivel megszakíthatatlan kapcsolatban áll - és ahová halála után, a fizikai test megszûnését követõen újra visszatér."
Ez egy okkult gondolat. Vagyis nem materialista, és nem keresztény.
Minden embernek jogában áll azt gondolni a világról amit akar, én csak felhívom a figyelmet arra, hogy a Waldorf iskolák szellemiségét meghatározó, megalapozó eszme keresztény szemszögből: okkult. Mint ahogyan tisztában vagyok azzal, hogy az állami iskolák pedig materialisták.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
senkinek sem ugrik be Horatio Caine (David Caruso - CSI Miami helyszínelők) szemüvege?
Nincs a filmtörténetben még egy olyan pasi aki úgy tudta fel- és levenni a napszemüvegét, hogy a fél világon elájultak a nők a tv előtt ülve.
Íme egy ízelítő:
www.youtube.com/watch?v=4SmP797vK-Y
Aki nem tudna angolul, Horati Canie azt mondja: Égj Bébi, égj! Majd felhangzik a: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!