Adatok
főbe járat
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Forrás: Az internet és az ő bugyrai...
főbe járat
2011.06.18 14:56:30
belga rendszám van rajta
Itt még görbe az eleje Muszáj volt vennem valami ezért. Az idei mopedrally szigorú: csakis 50 köbcentit engednek meg, persze megértem, mert egy négyütemű 125-össel még jó is lehetne. Ez pedig maga a segédmotoros pokol, nem vitás. Kénytelen voltam keresgélni. Természetesen…..
Csikós szerint a Puch, szerintem a Bogárhátas az örök szerelem, amitől nem lehet megszabadulni. Fokozottan igaz ez, ha az ember kényszeres bütykölgetős, tuningolós és mindig azon agyal, hogyan lehetne jobbá tenni a gépet, kicsit tökéletesíteni műszakilag, esetleg több lóerőt…..
Ön is ilyen képet lát maga előtt, ha egy modern, jól felszerelt szerelőműhelyre gondol? Nem? Pedig valahol ez a természetes – Koszticsák Szilárd képe megmutatja a motorkerékpár-szerelők utcáját az afganisztáni Baglán tartomány székhelye, Puli-Khumri külvárosában. Na,…..
főbe járat
2011.05.25 09:44:12
@lancgd5: Azért ez nem igaz, persze jól hangzik.
Az általánosítás legalább olyan nagy probléma mint ha átvernek. Vannak becsületes és korrekt magánszerelők és vannak ilyen márkaszervizek is (nem kétlem, hogy ezt te is tudod). A kutya ott van elásva, hogy a gyártók komoly bevételekre számítanak a járművek eladás utáni szolgáltatásai kapcsán is. Ezért nem lehet pl. motormárkához kötött célszerszámokat venni utcáról, ezért szükséges néhány típushoz (pl. Ducati) célszámítógép, míg másokhoz csak egy szoftver+PC+kábel (pl. Suzuki), megint másokhoz pedig ez sem mert kivillogtatható a műszerfalukon minden hibakód (pl. Yamaha). Az alkatrészek cseréjével/javításával is hasonló a helyzet. Az a cégek malmára hajtja a vizet, hogy azt szajkózzák, csak eredeti alkatrészt szabad beépíteni, más gyártóét nem. Pedig több példát is tudok, amikor a más gyártótól származó cseredarab jobb ÉS olcsóbb, mint a gyári (valójában beszállítótól származó). A magánszerelőknek még akkor is alacsonyabb a rezsijük ha csempézett műhelyük, több évtizedes tapasztalataik, korrekt munkafelfogásuk és ügyfélkezelésük van. A fentieket az elmúlt tíz évben tapasztaltam motorosként és autósként.
Az általánosítás legalább olyan nagy probléma mint ha átvernek. Vannak becsületes és korrekt magánszerelők és vannak ilyen márkaszervizek is (nem kétlem, hogy ezt te is tudod). A kutya ott van elásva, hogy a gyártók komoly bevételekre számítanak a járművek eladás utáni szolgáltatásai kapcsán is. Ezért nem lehet pl. motormárkához kötött célszerszámokat venni utcáról, ezért szükséges néhány típushoz (pl. Ducati) célszámítógép, míg másokhoz csak egy szoftver+PC+kábel (pl. Suzuki), megint másokhoz pedig ez sem mert kivillogtatható a műszerfalukon minden hibakód (pl. Yamaha). Az alkatrészek cseréjével/javításával is hasonló a helyzet. Az a cégek malmára hajtja a vizet, hogy azt szajkózzák, csak eredeti alkatrészt szabad beépíteni, más gyártóét nem. Pedig több példát is tudok, amikor a más gyártótól származó cseredarab jobb ÉS olcsóbb, mint a gyári (valójában beszállítótól származó). A magánszerelőknek még akkor is alacsonyabb a rezsijük ha csempézett műhelyük, több évtizedes tapasztalataik, korrekt munkafelfogásuk és ügyfélkezelésük van. A fentieket az elmúlt tíz évben tapasztaltam motorosként és autósként.
főbe járat
2011.05.27 12:30:46
@Mrtomtomka: Gondolom mindenki tudna legalább egy ilyen példát mondani. Nincs biztos módszer a lehúzás elkerülésére, illetve van, a megbízható tapasztalatok megosztása másokkal. Lásd még: internetes szakfórumok.
A márkaszervizek dolgozói többszörösen ellenérdekeltek az olcsó de már megfelelő megoldások keresésében. A gyári javítási technológiákat kell követniük, másrészt mert a munkaadójuk is ellenőrzi, hogy mit cserélnek és mit javítanak. A rendszer működik, hiszen ügyféloldalon többen vannak azok akik mindenféle kritika nélkül megeszik a szakszerviz=szakszerűség összefüggést, illetve sokan nem is filozofálgatnak azon, hogy mi éri meg. Vagy csak nem érnek rá megkeresni az alternatívákat.
Tudatosabb fogyasztói társadalmakban már vagyoni helyzettől függetlenül igyekeznek okosan költeni az emberek, és az EU is ezt támogatja a szervizszolgáltatásokkal kapcsolatos jogszabályok megalkotásakor.
A márkaszervizek dolgozói többszörösen ellenérdekeltek az olcsó de már megfelelő megoldások keresésében. A gyári javítási technológiákat kell követniük, másrészt mert a munkaadójuk is ellenőrzi, hogy mit cserélnek és mit javítanak. A rendszer működik, hiszen ügyféloldalon többen vannak azok akik mindenféle kritika nélkül megeszik a szakszerviz=szakszerűség összefüggést, illetve sokan nem is filozofálgatnak azon, hogy mi éri meg. Vagy csak nem érnek rá megkeresni az alternatívákat.
Tudatosabb fogyasztói társadalmakban már vagyoni helyzettől függetlenül igyekeznek okosan költeni az emberek, és az EU is ezt támogatja a szervizszolgáltatásokkal kapcsolatos jogszabályok megalkotásakor.
A mai napra öregmerci szerelgetést terveztem. Aztán öcsém hívott reggel, hogy tudok-e róla, hogy a hétvégi Mercedes-csillagtúra rajtja ma délelőtt van a Roosevelt Széchenyi téren (nem is tudom, átnevezték már?), mert éppen most voltak bent náluk a reggeli műsorban a szervezők.…..
A Gilera Runner 180-as verziójáról legendákat hallottam. Szinte paráztam, hogy majd ágaskodik az eleje, és akkorákat borítok vele, hogy a fülem szikrázik az aszfalton. Van, aki szerint a gépecske élmény-faktora übereli a Suzuki GSX-R 600-ast. A Runnert 1997-ben mutatták…..
A tíz év kihagyás után ismét aktivizálódott Roxette elkezdte turnéztatni az idén megjelent Charm School című lemezét. A svéd duó Dél-Amerikában kezdte meg a koncertezést, de hamarosan átrepülnek Európába is, ahol új lemezük legjobb dalai mellett természetesen a régi…..
főbe járat
2011.04.30 14:24:01
A robogókat általában vagy szappantartónak, vagy (a retrofíling kedvelői) pléhdoboznak szeretik látni. Mintha ez a műfaj csakis a karosszériás pöcsköszörűké lenne.Pedig egyáltalán nem így van: az átépítőkön kívül van olyan gyártó is, aki sutba vágja a műanyagot …..
főbe járat
2011.04.05 16:30:13
@Psziho: Öt litert? Gyári hengerrel? Tiszta légszűrővel? Nem ellapult görgőkkel és elgyengült rugókkal? Ez biztos? Nekem mindig megállt négynél. Igaz csak 65 kiló vagyok :))) Ez egy jó kis 4LV vagyis egy Jog Aprio.
Lássuk be, amilyen jól és semlegesen működik a BMW futóműrendszere, olyan rosszul néz ki. A motorosok egy részét ez nem érdekli, őket a jól vizsgázott használhatóság mozgatja. Sokan viszont elfogadnák a bokszert, ha a motorok olyan motorformájúak lennének – a Telelever és…..
főbe járat
2011.03.19 21:25:56
@zöldi: Hát szerintem ez egy alma-körte hasonlat. A K1200-1300 nagyjából mindent lelép a túramotorok közt, de az új DOHC boxer is nagyon megindul ha kell főleg a GS konfigban. Sokminden függ az áttélezéstől is és attól, hogy egy négyhengeresnek sokkal szélesebb tartományban tolnak két váltás közt. Ettől még nem jobb az egyik mint a másik. Ez hitvita már megint.
Mérsékelt izgalommal – hiszen nagyjából tudja, mire számíthat – mégis kíváncsian nyit be a motoros a BNV A pavilonjába. Hiszen március elején Motorfesztivál van, és az időzítés tökéletes: kellemesen melegíti a tavaszi napsütés a tarkót, a hőmérő is szépen…..
főbe járat
2011.03.12 20:23:42
@littlerock: Nem egyezik a véleményünk abban, hogy távol kell tartani azokat akik nem tudják kifizetni a belépőt, illetve, hogy akinek van 2500 Forintja belépőre, az biztosan képes a közösségi létre.
főbe járat
2011.03.12 21:25:13
@littlerock: Nem szerettem volna leegyszerűsíteni a problémát. Örülök ha te sem.
Kicsit elgondolkodtam azoknak a helyzetén, akiknek most sok a 2100 Forint, vagy családjuk van, és így a 2100, esetleg rögtön 8400, mivel egyféle jegy kapható erre a rendezvényre. Cserébe a korábban említett ny-európai, valódban élményt nyújtó kiállításokhoz képest ócska marketing eseményt kapnak zsebkés és masszázsfotel kereskedőkkel és szegényes standokkal. Tehát nem állítok mást, mint amit a cikk alapján is kikövetkeztethetünk és az elmúlt években megerősödött bennem: ez a rendezvény nem ér pénzt azoknak akik nem itt akarják beszerezni az új bukósisakjukat.
Kicsit elgondolkodtam azoknak a helyzetén, akiknek most sok a 2100 Forint, vagy családjuk van, és így a 2100, esetleg rögtön 8400, mivel egyféle jegy kapható erre a rendezvényre. Cserébe a korábban említett ny-európai, valódban élményt nyújtó kiállításokhoz képest ócska marketing eseményt kapnak zsebkés és masszázsfotel kereskedőkkel és szegényes standokkal. Tehát nem állítok mást, mint amit a cikk alapján is kikövetkeztethetünk és az elmúlt években megerősödött bennem: ez a rendezvény nem ér pénzt azoknak akik nem itt akarják beszerezni az új bukósisakjukat.
főbe járat
2011.03.13 07:54:30
A lényeg, hogy egy kevés embert érintő, keveset érdeklő részletkérdés ügyében mozdult meg az ország, gyűjtött a kürtőskalácssütő, a fogászat és a horgászbolt, az olvasók meg a parlamenti képviselőiket szpemmelték - őrületes buli volt. Nekünk nagyon jól esett…..
Nem szívesen ugyan, de a fair play szellemének megfelelően közzétesszük mostan azt a videóüzenetet, amiben Puzsér Róbert válaszol az internetnek, így globál, mindenki megkapja a magáéért, még a c:c is bőven. NemFilmszakértő Róbert volt a főszereplője annak a Mokka-szegmensnek,…..
cs. küldte az alábbi megdöbbentő levelet:“Szia!Én is hülyével élek. Pontosabban csak néha, mivel már nem élek életvitelszerűen otthon. Bemutatnám apámat, Téboly Mikit.Téboly Miki világaTéboly Miki egy ötvenes, évek óta munkanélküli, lusta, irtózatosan idegesítő…..
főbe járat
2011.01.22 09:59:55
@Jankove: Tökéletesen értem amit írsz. Vannak olyan esetek is amikor nem lehet szó nélkül elmenni a trehány géprombolás mellett. DE. És erre érdemes más most gondot fordítani. Nem szabad elfelejteni, hogy a jármű az csak egy tárgy amiből több példány is váltja egymást az ember életében. Amúgy egyáltalán nem csukódik az autóink egyik ajtaja sem nehezebben, pedig egyik autó sem új. Az átlag személyautó nem arra való, hogy fél tonnával terheld a csomaterét, de ez nem ugyanaz mint amiről én írtam. Ami pedig a karcokat illeti. Hát istenem az élet ilyen. Az autók karcolódnak, karcolódhatnak. Az ajtócsukáshoz szükséges erő nagysága attól is függ, hogy más nyílászáró nyitva van-e az autón (tudod, légösszenyomódás az utastérben). Amiről én írtam az színtiszta BASZAKODÁS!!!
A legtöbb okmányirodának kijárna egy alapos faszkorbács. A kilencedik kerületi például csak és kizárólag munkaidőben van nyitva, lehetetlenné téve, hogy szabadság nélkül bármit elintézzünk. Átlagosan körülbelül négy órán keresztül van ügyfélfogadás, amivel azt is…..
főbe járat
2010.09.28 11:29:52
főbe járat
2010.09.28 12:10:39
@egerészölyv: Figyi! Te honnan ismersz engem? Csak azért kérdezem, mert ha ismernél tudnád, hogy eszem ágában sincs mindenféle posztokat kommentálni ha nincs a témával kapcsolatos, személyes tapasztalatom. Vaskos élményanyag birtokában írtam a fentieket. Sőt, még azt is hozzá kell tennem, hogy alkalmam volt megfigyelni, hogyan fejlődött a szolgáltatás az elmúlt tízenöt évben. Hát mit mondjak, volt honnan. De fölösleges ezen kardoznunk, hisz bárki, akár kerületi, akár kerületen kívüli állampolgár intézheti a XI. kerület okm. irodájában az ügyeit és személyesen teheti próbára a hivatalt. Nekem nem hobbin és nem is a munkám, hogy ilyesmiről írjak, mivel azonban markáns elégedettséget érzek, gondoltam csatlakozom azokhoz akik ezt itt kifejezték. Szép napot!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz