Adatok
MiaReklám
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/ko/kontar/image/.external/.thumbs/28929162bcd98dbbc011794d93c3fe38_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A kereslet és a kínálat fő találkozási helye ezúttal a facebook:) Vizsgáljuk meg ezt a 4 kis hirdetést. Haladjunk szépen lefele a lejtőn sorba! Nézzük meg először is a Kirowski hirdetést. Ez nagyon…..
MiaReklám
2010.04.19 14:18:18
Valóban képzavar van a negyediken. A Revalid + Wellness hétvége engem ugyan beindítana, de hogy CD borítót készítsek??? Különben is, akinek szép dús a haja, az miért is kell hogy Revalidot szedjen. Vagy most egyáltalán mi is van ezzel????
![](https://m.blog.hu/ko/kontar/image/.external/.thumbs/11a24dd4007e5f3af524555d652aca12_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Djuice a tegnapi dobása után már teregeti is ki a kártyáit, íme a legújabb videójuk cickókkal, nagydumás kiscsajjal és havidíjjal. Vajon a Djuice a jövőben mellmérethez igazodó tarifacsomagokat fog kialakítani?:) Jóárasított egytenyeres, szélesvásznú tarifacsomag,…..
MiaReklám
2010.04.19 13:49:57
@MárkaJani:
Nem lett volna rossz ez a kezdeményezés, de kissé túllőttek a célon. Már annyira erőltetett ez a fiatalos "feeling", hogy magát az eredeti célcsoportot is megosztja.
Egyébként, jól tudom, hogy 16-26 az eredeti célcsoport? És hogy 18 éves korig iskolakötelezettek a gyerekek? És hogy a továbbtanulási arány is igen számottevő? És hogy ezekben években többségében mi, szülők fizetjük a gyerekek költségeit?
Nem lett volna rossz ez a kezdeményezés, de kissé túllőttek a célon. Már annyira erőltetett ez a fiatalos "feeling", hogy magát az eredeti célcsoportot is megosztja.
Egyébként, jól tudom, hogy 16-26 az eredeti célcsoport? És hogy 18 éves korig iskolakötelezettek a gyerekek? És hogy a továbbtanulási arány is igen számottevő? És hogy ezekben években többségében mi, szülők fizetjük a gyerekek költségeit?
MiaReklám
2010.04.19 10:36:53
@djuice_hu:
Először is Ginanak, mint magánembernek joga van véleményt formálni a körülötte lévő világról. Ezt mindannyian meg is tesszük. Amikor ezt meg is osztjuk a környezetünkkel, akkor fel kell rá készülni, hogy lesz akit sért, lesz aki felháborodik rajta, lesz aki reagál is rá, és persze olyan is aki egyetért. (Gina, próbálom értehtően: amikor lehülyéztél valakit a suliban, nem mondta vissza rád, hogy Te vagy az????)
Viszont ez a spot egy fizetett hirdetés, reklám és nem egy ifjúsági riportműsor.
A reklámban megjelenített képi és hang anyagért, annak készítője és terjesztője felelős. Akár osztja a reklámban elhangzott véleményt, akár nem, a nevét adta hozzá. Formailag a céget képviseli.
Utólag mentegetőzni és az egész marketingkommunikációs kudarcot rákenni egy lányra minősíthetetlen és gyerekes viselkedés.
Először is Ginanak, mint magánembernek joga van véleményt formálni a körülötte lévő világról. Ezt mindannyian meg is tesszük. Amikor ezt meg is osztjuk a környezetünkkel, akkor fel kell rá készülni, hogy lesz akit sért, lesz aki felháborodik rajta, lesz aki reagál is rá, és persze olyan is aki egyetért. (Gina, próbálom értehtően: amikor lehülyéztél valakit a suliban, nem mondta vissza rád, hogy Te vagy az????)
Viszont ez a spot egy fizetett hirdetés, reklám és nem egy ifjúsági riportműsor.
A reklámban megjelenített képi és hang anyagért, annak készítője és terjesztője felelős. Akár osztja a reklámban elhangzott véleményt, akár nem, a nevét adta hozzá. Formailag a céget képviseli.
Utólag mentegetőzni és az egész marketingkommunikációs kudarcot rákenni egy lányra minősíthetetlen és gyerekes viselkedés.
MiaReklám
2010.04.19 12:10:13
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz