Adatok
maul
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szóval ott tartottunk, hogy Markus "Notch" Persson, a Minecraft fejlesztője, frissen lett indie atyaúristen és milliomos gondolt egyet, és felajánlotta Tim Schafer kalandjátékpápának, hogy ha a kiadók folyton visszadobálják az ötleteit és nem akarják finanszírozni, majd ő…..
IDDQD
Call of Dutyval edzett, World of Warcrafttal álcázta magát a norvég tömeggyilkos
2011.07.24 09:15:00
Nyilvánosságra került az oslói ámokfutó, Anders Behring Breivik bő 1500 oldalas jegyzete, ami egyszerre zavaros ideológiai fejtegetés arról, miért, és hogyan kellene a bevándorlókat kiűzni Európából, másrészt egyfajta napló is arról, hogyan készült a mészárlásra. Ebből…..
A Microsoft kontroller nélküli játékrendszere, a Kinect apropóján vegyünk elő egy furcsaságot a nagyvilágból, amit talán nem mindenki tud az IDDQD olvasói közül. A kütyüt Kínában gyártják, viszont a kínai játékosok nem vehetik majd meg a cuccot – írja a Gamasutra. És…..
Áprilisban megírtuk, hogy a Starcraft II-t a „csak felnőtteknek”, azaz a 18+-os korhatárkategóriába sorolta a dél-koreai Kulturális-, Sport- és Turisztikai Minisztériumon belül működő játékbesoroló bizottság. Ez elég nagy pofon volt a Blizzardnak, mert ugye nincs még…..
Érdekes összeállítást találtunk a Mad Atoms viccparódia-blogon, ami a videojátékokban a meleg karakterek megjelenését veszi számba 1972-től ("megjelenik a Pong, és világszerte férfiak ezrei kezdenek el egymás joystickjával játszani") a Ballad of Gay Tony…..
Egy áprilisi tréfának indult akcióval a Gamestation nevű brit játékbolt 7500 játékos lelkét szerezte meg néhány nap alatt. A bolt felhasználói szerződésébe (az az apróbetűs izé, amit soha senki nem olvas el) viccből betettek egy passzust, ami szerint minden egyes vásárló…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azt viszont nem értem, miért ragaszkodnak ennyien ehhez a játékhoz. Nekem személyesen nem tetszett, és még nagyon sok másik embernek sem. Nincs azzal semmi gond, hogy egy "hangos kisebbségnek" igen, de legalább 10 hasonló játékot fel tudnék sorolni, ami veszteséges volt és nem lett folytatása, pedig imádtam őket.
Mitől különleges ez?
Miért nem csináltak neki mobil platformra folytatást az elmúlt x évben, ahol sokkal kisebb befektetéssel sokkal többet lehet nyerni (arányaiban)? A rajzfilm grafikás félkazuár kalandjáték szerintem pont az a műfaj, ami oda való, meg xbox live-ra.
Miért erre ad pénzt az a mázlista kókler Notch és miért nem a Firefly folytatására?
Miért nem nekem ad pénzt, ha ennyi van neki?
Miért nem a Valve-nek fizet, hogy előbb jöjjön ki az Episode 3?
Ismétlem, nincs azzal semmi gond, hogy sok embernek tetszett a játék, de nem véletlenül volt veszteséges, és nem véletlenül nem adnak a kiadók a második részére pénzt. És nem mondhatjátok azt, hogy a piac csak a szar és lélektelen hollywoodi tömegterméket jutalmazza, mert millió kiváló indie játékból szedték meg magukat az emberek, meg ott volt az a szar Minecraft is.
Igen, jól tippelitek, a Minecraftot se szeretem.