Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Xtrem

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kicsi lett a Micra. Amikor vettem, ingázásra egyedülálló szülőként, egy-két gyerek szállítására ideális választás volt. 850 kilós testét szépen viszi az 1,3 literes benzinmotorja. Magyar papírokkal nem is kaptam volna ennyire jól felszerelt példányt, klímával, légzsákkal,…..
Xtrem 2015.07.12 12:40:26
@motor77sport: A Trajettel ugyanaz a baj, hiszen a szerző tolóajtósat szeretne venni. Mondjuk személy szerint én sem zárnám ki, a legrosszabb esetben pedig el lehet csúfítani az ajtókat valami védőféleséggel.
Attól függ mennyire fontos a komfort, mert a furgonok személyautósított változatai sem olyan rosszak - persze vigyázni kell, mert ugyebár ami 7+ személyes, arra már másmilyen autópálya meg megyei matrica kell, hadd húzzuk le őket alapon...
A Hyundai H1-est még nem említette senki, ha jól rémlik.
Egy Toyota Hiace elmegy a világ végére is (bár nem véletlen, hogy a Previaval együtt jól tartják az árukat még 10-15 évesen is), max nézni kell hozzá kényelmesebb üléseket. Ja és persze 800e-ért nem lesz belőle klímás sem, csak max rommá tört hulladék.
Belsőség Heti merítés 2012.11.04 08:04:44
Egyszerűen csak ennyi: SZERETEM Először is tudni kell, hogy ez az első autóm 19 évesen. Szerintem nem mondok hülyeséget ha azt mondom,hogy inkább egy öregebb autó mint egy új Htp Fabia 3 hengerrel :) Ne aranyat,valutát,Munkácsy-t...Landyt vegyél! A teljesen rendbehozott gép…..
Miért képzelik magukat az utak királyának? Mindent értek. Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Xtrem 2012.02.17 13:47:49
Én nem hivatásszerűen furgonozom/furgonoztam, de azért megfordult már 1-2 típus a fenekem alatt. Movano, több Master (ezek közül több méretben is, a nagyobb L3H3-as kombót is beleértve), meg persze kisebbek is, mint pl a Jumpy.
Valóban más vezetni ezeket, és bizonyos helyekre beállni ilyennel nem mindenkinek menne (ha már egy napsütéses nyári napon sem bírnak egyesek normálisan beállni 1-1 parkolóhelyre a max 4m hosszú kiskocsival ahol fel is vannak festve a választóvonalak...).
A furgonos pedig valóban dolgozik, a legtöbb esetben önhibáján kívűl kell annyit nyomia a gázt. Egyszer találkoztam olyan szerencsétlen sofőrrel, aki egyszerűen a fáradtságtól elaludt a kocsiban (Hungária Krt., piros lámpa), és amikor kiszálltam és előrementem megnézni miért nem indult el a zöldre akkor láttam, hogy elbóbiskolt. Azt mondta már tizenakárhány órája nyomja a gázt, és nem teheti meg, hogy megálljon (tudom ez nagyon balesetveszélyes, de sajnos bizonyos cégeknél és bizonyos állat(főnök)fajtánál ha nem érkezel meg kirúgnak, nem izgatja őket milyen fáradt vagy). Szóval minden tiszteletem az övéké, na és persze a kamionosoké is. Nélkületek bizony megállna az élet, kiürülnének a boltok, nem lenne áramszolgáltatás 1-1 eldugott faluban, stb, stb.
Aki nem ült még "odafent" az sosem fogja megérteni a másikat, sosem fog az ő fejével gondolkodni (de fordítva ez működik, hiszen a többségnek "civilként" van személygépkocsija).
Én is autóval közlekedem (megvan az E-s jogsim is), de indokolatlanul vagy éppen leckéztetés céljából sosem tartanék fel senkit sem, többen itt bele se gondolnak mennyire nehéz (és persze nem éppen környezetkímélő) egy 25-30t-ás monstrumot újra felgyorsítani a forgalom ritmusára pusztán azért, mert én autósként feljogosítom magam arra, hogy csak vánszorogjak az úton, jobbik esetben balesetveszélyes szituációt előidézve bevágjak elé csak azért, mert nem akarok mögötte menni. Mindenki gondolkozzon el mindezen egy picit, és ugyebár akinek nem inge... ;)
Másik apróság, nézzetek meg néhány szenzációhajhász híradást 1-1 balesetről a TV-ben most a havas utak miatt. Furgont vagy autót láttok-e viszont a képernyőn a legtöbbet? Tudom rossz példa, de azért abban csak egyetért velem mindenki, hogy egy fuvaros éves szintem megy annyi km-et, amit egy sima autós talán 10 év alatt sem - szóval a rutin, tapasztalat bőven megvan. Az elakadt kamionokról most ne beszéljünk ahol a cégvezetés azzal spórol súlyos százezreket, hogy nem raknak téli gumit a kamionokra, mert ez már egy másik tészta. Mindenkinek balesetmentes közlekedést, és vigyázzunk a másikra. Üdv, és jó hétvégét.