Adatok
Netuddki33
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nyerj Asus netbookot a Munkahelyi terror blog nyereményjátékával. Csatlakozz facebook oldalunkhoz és automatikusan részt veszel a sorsoláson.
A részletekért kattints ide
Összesen közel 2 évet dolgoztam egy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Zsuzsa:
Szerintem nem kell ennyire naívnak lenni. Biztos belső ember volt a hunyó. Kideríteni sajna nem lehet, de mivel a vezetőség elég elkölcstelen módon asszisztált a dologhoz, ezt úgy torolhatod meg, hogy egyszerűen írd ezen a helyen hogy melyik börgibe ne vásároljunk. Simán bojkottáljuk azt az éttermet, idővel a vezetőség és a tulaj is rájön, hogy valami nagyon nem működik náluk. (Akár főnököddek is elküldheted a linket, csak a megfelelő vérnyomás beállításához :))
Persze ehhez azért a gyorsétterembe járáson kívül tudatos vásálási attitűdre is szükség van.
Ahol nem látnak szívesen, vagy kitolnak velem (akárcsk egyszer is) oda nem megyek többet. Mint vásárló kb. ennyit tehetek. De ez bőven elég, ha megfelelő számú vásárló válik tudatossá. És ettől működik pl. Amerikában az eladás. Nemrég egy német vásáron voltam és a sok lagymatag, unott pl. német stand között egyszer csak valaki elkezdett velünk is foglalkozni. Mutogatta a termékeket, beszélgetett velünk, adott árlistát stb. Néztem is hogy ez megkergült. Félúton derült, hogy ők amerikai cég. Ezek után csak amerikai és kínai partnert kívánok magunknak. :)
Éttermi eset: Kb. háromnegyed éve egy újonnan nyílt drive-in-es csodában a beszélőkéhez érkezésem után 18 perccel kaptam meg a menüt, amit a szokásos "meghívhatlak egy desszertre" esetkezelővel akartak lereagálni. Egy plusz menünek, vagy a pénzemnek jobban örültem volna. Na mindegy a fagyit nem kértem, de töröltem is helyet a "börgis térképemről".
És egy utolsó: Étkezési utalványos cég a véletlenül rosszul vásárolt utalványainkat több mint 45 nap átfutással -3% kezelési költségen váltotta vissza. Kaptak megfelelő szintű, finoman k.anyázos levelet minek hatására azt hiszem elnézést nem kértek ill. hazug indokokkal takaróztak, de a kezelési költséget SOS visszautalták. Ha helyette csak 6500 Ft-nyi jegyet küldtek volna, még el is gondolkoztam volna, hogy mégis velük kössek cafiteria szerződést, de így elvesztettek egy - számukra kis - vevőt és évente majd egy milla bevételt.
Szóval én így vagyok tudatos, remélem sokan vannak így, és ez idővel emelheti a vásárlóréteg erejét.