Adatok
czicz
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Budapest királynője: a 4-es-6-os villamos
2012.09.22 07:21:00
A 4-6-os villamos különleges szerepet tölt be Budapest közlekedésében és városképében. A villamos meghatározza a Nagykörút arculatát, a Nagykörút pedig Budapestét. Ez a világ legforgalmasabb villamosvonala, mely közel 220 000 utast szállít naponta. Itt közlekednek hát az…..
Gáborral olyan dolgok történtek 48 óra alatt, amik szót sem érdemelnek, hiszen nem szakadt le a kezében a fogantyú és a végén kapott vonatjegyet is. De vele volt külföldi barátja, akit kalauzolt, így a két nap igen kínos hangulatban telt, annyira, hogy Gáborból kibújt a költő,…..
Olvasónk -aki polgárőr- eddig nem igazán hitte el, hogy a blogon olvasható történetek valósak. Szerdán viszont ő is egy történet szereplője lett, így a saját bőrén is megtapasztalta milyen az, amikor egy ellenőr kikel magából. Történt, hogy egy női utasnak nem volt…..
A címben idézett vicc (amikor a kisfiú a hentesnél nem emlékszik, hogy mit kellene vennie) jutott eszembe Kilfenora beküldéséről - itt a BKV-ről derül ki, hogy nem tudja, mi a neve:Jómúltkor a combinón olvasgattam az utazási feltételeket (hátha változott valami...) mikor az…..
Városi közlekedés (defunct)
Zavaró háttérzaj vagy hasznos információ? - néhány szó a hangos utastájkoztatásról
2007.10.31 17:19:00
Mint ahogyan az BKV szolgáltatásait rendszeresen igénybe vevőknek az elmúlt időben feltűnhetett, egyre kevesebb járművön hallhatjuk az átszállási lehetőségeket, többek között a cég zászlóshajóinak számító Combino villamosokon sem mondják már be…..
Ismerjük őket, találkozunk velük minden nap. Polgártársak, akik autójukon, szimatszatyrukon, ízeltlábú-dzsekijükön vagy péküzletükön térképet viselnek: az úgynevezett Nagy-Magyarország körvonalait. Az illetők nyilván ilyen alakú Magyarországot szeretnének a mostani helyett.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az ablaküvegei mindig mocskosak, kilátni rajutuk persze lehet, de látszik, hogy nem takarítják megfelelően az ablaküveget.
A padló takarítatlanul mocskos, dzsuvásodik, nem mindenhova ér el a seprű - sajátos, de a BKV-nél a takarítás kimerül a szemét leseprésével, - vizet, mechanikai ráhatással tisztítószert alig látnak, - már a Combinók, sem.
Rágógumi a földön, tisztítani lehetne azt is.
Meg kéne nézni a Combinók belső terének sarkait, mocsok, dzsuva, vizelet is.
A Volvo buszok a példa a BKV számára ?
A szinte új vagy újszerű Volvo mocsok és a szutyok tartja össze őket, az üléseik is már hányingert keltőek, nincsenek azok sem takarítva.
Mire fizeti a BKV a kiszervezett "takarító " céget ?