Adatok
htgkw
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rövid, de döbbenetes statisztikát állított össze egy győri kerékpáros: a gázolásos balesetek több mint 90 százaléka a város utóbbi években épített kerékpárútjainak átvezetéseiben történt, pedig a bringautakat elvileg éppen a biztonságosabb közlekedés érdekében…..
Létezik online kerékpáros térkép. A bicikliut.hu magánkezdeményezésként öltött testet nagyfelbontású jól kezelhető verzió formájában. A bringautak néhol viccesen, a valódi nyomvonaltól független helyzetben, de jól követhetően vannak berajzolva. A zöld csík jóval a…..
Aláírták a budapesti kerékpárkölcsönző-rendszer támogatási szerződést, így 2013-tól a világ fejlett városaihoz hasonlóan nálunk is működhet a környezetbarát közlekedési hálózat. A rendszer kiépítéséhez szükséges 900 millió forint európai uniós támogatásról…..
htgkw
2011.09.23 12:53:01
@newtehen:
Kicsit lehetne pontosítani, hogyan jött ki az 1.100.000 Ft / bringa ár? Ebben ugye benne van a tervek elkészíttetése, engedélyek költsége, a bringát tartó oszlopok és terminálok költsége, a hozzá tartozó informatikai háttérrel? Továbbá a fenntartáshoz szükséges eszközök költségei (szerszámok, elosztó kocsik, szerviztelep). Továbbá az állomások kiépítésének költsége - kivitelezés. Ha ezekkel is számolsz, akkor mennyi az eredmény? Ha jól tudom ez is benne van a pályázat költségei között.
Valahol a környezetvédelemről is szól. De leginkább egy jobb közlekedési rendszerről, élhetőbb városról.
Kicsit lehetne pontosítani, hogyan jött ki az 1.100.000 Ft / bringa ár? Ebben ugye benne van a tervek elkészíttetése, engedélyek költsége, a bringát tartó oszlopok és terminálok költsége, a hozzá tartozó informatikai háttérrel? Továbbá a fenntartáshoz szükséges eszközök költségei (szerszámok, elosztó kocsik, szerviztelep). Továbbá az állomások kiépítésének költsége - kivitelezés. Ha ezekkel is számolsz, akkor mennyi az eredmény? Ha jól tudom ez is benne van a pályázat költségei között.
Valahol a környezetvédelemről is szól. De leginkább egy jobb közlekedési rendszerről, élhetőbb városról.
htgkw
2011.09.27 08:31:54
@newtehen:
Egy "kicsit" egyszerűsítettél. Tényleg csak a bringákat lehet tekerni, de a gondolatmenetedet továbbvíve a kocsim értéke évente nem kis összeggel nő a beletankolt benzin ára miatt.
Az informatikai háttér megírásához kérlek mutass egyetemistát. Aztán rögtön néhány tervezőpalántát is, akik diplomamunkaként megrajzolják a terveket. Aztán néhány munkást, akik nyári gyakorlatként megépítik.
A projekt eleme nem csak a rendszer kiépítése, hanem a működtetés biztosítása is. És ebbe bizony beletartozik pl. az elosztókocsik megvásárlása.
Egy "kicsit" egyszerűsítettél. Tényleg csak a bringákat lehet tekerni, de a gondolatmenetedet továbbvíve a kocsim értéke évente nem kis összeggel nő a beletankolt benzin ára miatt.
Az informatikai háttér megírásához kérlek mutass egyetemistát. Aztán rögtön néhány tervezőpalántát is, akik diplomamunkaként megrajzolják a terveket. Aztán néhány munkást, akik nyári gyakorlatként megépítik.
A projekt eleme nem csak a rendszer kiépítése, hanem a működtetés biztosítása is. És ebbe bizony beletartozik pl. az elosztókocsik megvásárlása.
htgkw
2011.09.30 08:46:49
@newtehen:
Kedves Newtehen!
Nem gondolnám, hogy bármit is fröcsögtem volna.
Mást is rám lehet bízni, mint bringát.
Te viszont olyan szintre kezdesz süllyedni, ahová én nem szeretnélek követni.
Részemről befejeztem a beszélgetést.
Üdvözlettel:
HTG
Kedves Newtehen!
Nem gondolnám, hogy bármit is fröcsögtem volna.
Mást is rám lehet bízni, mint bringát.
Te viszont olyan szintre kezdesz süllyedni, ahová én nem szeretnélek követni.
Részemről befejeztem a beszélgetést.
Üdvözlettel:
HTG
Van az év elején módosított KRESZ-nek egy olyan része, amit a média is az egyik leglényegesebb elemnek tekintett és a mai napig előkerül, csak épp hibásan, amivel közvetve akár balesetet is előidézhetnek, ugyanis félreinformálják az embereket. A szabálymódosításnak az a fele…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Üdv
htg