Adatok
Masni_s
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A tegnapi posztunkra érkezett több száz komment közül az alábbit -pill írása- adjuk ma közre. Egy nagyon fontos, eddig nem érintett témát tár elénk, az iskola feladatát. Véleménye szerint nincsen jó, vagy rossz iskola, mindig a gyerek érdeklődésének és képességének…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A tegnapihoz-maihoz: nem is olyan rég jártam az AKG-ba, előtte-utána "hagyományos" ált. iskolába, egyetemre. Nagyon sokat köszönhetek a giminek, az ott tanító tanároknak, az ottani rendszernek. Van összehasonlítási alapom, és én is alternatív suliba fogom íratni (majdan) a gyerekeimet. Mindennek van előnye-hátránya, ennek is, igen. De: nagyon megérte, fantasztikus hat évet töltöttem az iskola falai között, hülyeség a sok sztereotípia, ami kering. Ezeket ált. irigy, sikertelen emberkék írják, nem teljesen ismervén a sulit, az ottani életfelfogást. Ha bármi kérdés van, nagyon szívesen és őszintén válaszolok. Hosszan tudnék értekezni a suliról :)
Viszont első osztálytól, azaz végig nem ajánlanám, akkor tényleg burokban fog felnőni a gyerek. Van pár iskola, ahol hajlanak a kevésbé csőlátású tanításra, mint a "hagyományos" iskolákban, de ebből még nincs sok, keresgélni kell. Nekem hat év után is nehéz volt megszoknom a sokszor csőlátású és maradi, elnyomó és lekezelő rendszert-tanárokat-iskolát. Ha ez az AKG hátránya, ám legyen. Elnézést, hogy értelmes, talán értelmiségi, gondolkodó, művészetpártoló, nyitott, toleráns, véleménnyel rendelkező felnőtt lettem.
Azt is meg kéne nézni, ki hol dolgozik, miután elvégzett egy Waldorf-jellegű iskolát. A paletta színesebb, mint a szivárvány!