Regisztráció Blogot indítok
Adatok
djuice_hungary

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Onlinemarketing blog Vegyigyümi 2010.10.02 00:01:00
Szóval volt itt majdnem egy hete egy jó nagy coming out-ja az egyik hazai mobilszolgáltatónak. Igen, a Djuice lesz most a téma. Ha valaki véletlenül lemaradt volna róla, van itt kérem két link, ezt kell előbb megnézni. Először is az a reklám, ahol a Djuice vezérigazgatója elmondja,…..
Este tizenegykor ránéztem a Twitterre, és azt láttam, hogy téma lett a djuice. Az első percek után annyit értettem az egészből, hogy van egy videó, amit mindenki fikáz. Megnéztem hát a YouTube-on: A videó rendkívül művi, erőltetett és minden hiteltelen benne. Az arcok, a…..
djuice_hungary 2010.09.28 14:19:40
Sok kommentet olvastunk, twitterről ide is kilyukadtunk, egyben válaszolunk:
A közösségi média azonnal lecsap, ebben igazad van, ez az egész dolog szépsége :) Kérdés, hogy egy ilyen tartalmú filmet fel lehet-e dolgozni abban a mélységben, hogy bejegyzés szülessen belőle ennyivel a vetítés után.

Biztosan láttátok, hogy egy info videóra linkel a doku:
www.youtube.com/watch?v=O2LQj-YAxVc az üzenet ezzel együtt kerek.

A dokufilm:
A djuice is egy profitorientált márka. Nyilván nekünk is az a legfontosabb, hogy minél több ügyfelünk legyen. SOHA, SEHOL nem állítottuk, hogy ezt az egészet nem ezért csináltuk. Sőt a 2 perces TV-filmünkben is egyértelműen kimondjuk: "a djuice is egy vállalat, csak éppen más, mint a többi".

Tehát a nagy felfedezés, miszerint „ez egy REKLÁM”, nem is olyan nagy felfedezés. Talán az lehet furcsa, hogy egy márka végre nem csak a szokásos dolgot nyomja, hanem végre a célcsoportja valódi problémáira próbál - a saját eszközeivel és lehetőségeivel - ha nem is megoldást, de segítséget nyújtani.

A SZEREPLŐK
A zenész gyerek real, mindenki real, az egész ügy real. Nem adtunk semmit a szájukba, beszéltek, a kamera forgott. Ez lehet ijesztő az egészben, így egyben.

VÁSÁRLÁSRA BUZDÍTUNK?????
Ez baromság. Mi csak annyit mondtunk, hogy ha már ilyen a világ, és vásárolsz, akkor legalább tudjál spórolni valamennyit, hogy a megmaradt pénzedet értelmes dolgokra költhesd (tanulás, hobbi, sport, még egy ruha, ha az a fontos). Egy árva szóval nem mondtuk, hogy menj ide vagy oda és költs, költs, költs! Nem „VÁSÁROLJ olcsóbban”, hanem „vásárolj OLCSÓBBAN” az üzenetrész ami a myLife-nak csak 1 pillére. Nyilván az a célunk, hogy a lehető legtöbb partnert bevonjuk és minél több helyen intézzük el a fiataloknak a kedvezményeket. Sok más márkát is megkerestünk, de nem mindenhol voltak olyan jó fejek. Volt, ahol annyit mondtak: "minket nem érdekel ez az egész, a fiatalok így is megveszik a cuccainkat". Ezt nem szeretnénk kommentálni, de keressük a további partnereket és lehetőségeket. Reményeink szerint lesz nyelviskola, múzeum is hamarosan és odafigyelünk ügyfeleink kérésére, sok új javaslatot kaptunk, hogy milyen kedvezmények örülnétek még.

MIÉRT CSAK ENNYI A KEDVEZMÉNY (5-10-20%)?
Ennyit tudtunk kiharcolni. De mi - szemben egy csomó más vállalattal - legalább megpróbáltuk. A dokufilmet ki miként dolgozza fel, ez egy érdekes jelenség, de azért nem kérünk elnézést, hogy próbálunk segíteni :)

Egy kérésünk van: tanulmányozzátok a myLife-ot összességében is! Görgessétek vissza kicsit facebook és twitter fiókunkat, hogy mikkel foglalkoztunk, átjön a hozzáállás!

üdv,
djuice team