Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tasavallan presidentti yön

0 bejegyzést írt és 108 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyre kevesebb az esélye, hogy Magyarországon már jövőre 16%-os egykulcsos adó legyen: mást mond a miniszterelnök, a gazdasági miniszter és államtitkára. (Fotó: fidesz.hu) Teljes a káosz a 16%-os egykulcsos adó ígérete körül: mást mond a miniszterelnök, a gazdasági miniszter…..
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 09:13:25
@BISMARCK:
Ha csak hülyeséget tudsz mondani, akkor inkább me beszélj.
Bokros több környező ország gazdaságát rendbe tette az elmúlt évtizedben felkért tanácsadóként.

@kamalduli:
Már hogy adózna ugyanannyit? A 100 ezer bruttó adója 16 ezer, az 500 ezeré meg 80 ezer lenne. Ez neked ugyanannyi?

Egyébként nem tudom mi ez a hiszti, és miért hiszi mindenki, hogy a 16% olyan nagyarányú adócsökkentés lenne. Most ugyanis 17% az adó (az ország kb. 95%-ának),
Proszektúra Baszki Biszku! 2010.09.23 18:22:00
Biszku Béla úgy néz ki, csak nem úszta meg. Úgy kellett már ez a Biszku a jobboldalnak, mint egy falat kenyér. Hiszen lassan már csak ő maradt, a többiek nem átallottak szép sorban mind meghalni.Szilágyi György jelentette fel, No nem az a libsi Karinthy-gyűrűs humorista szaladt a…..
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 01:12:48
@colonel pondró:
Ja. Anyád meg büdös kurva, kedves kis fasiszta olvtársam.
Én sem részletezem, miért.
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 02:21:08
@csirkeGL:
Csak a megfelelő sílusban válaszoltam egy seggfejnek.

Az meg, hogy te m,it tudsz, meg mit nem, édeskevés. Lapozd fel a szótárban azt a szót, hogy "tények".

Azok a forradalmárok meg nagyrészt vérszomjas csőcselék volt, nem forradalmárok.
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 03:08:13
@csirkeGL:
Akkor olvasgasd kicsit föntebb azokat, akik saját maguk is éltek már akkor.
Mondjuk én még nem, de eléggé első kézből vannak az információim nekem is. És egyetlen rokonom sem volt soha semmilyen pártnak vagy (erőszak)szervezetnek a tagja - ellenben padláslesöprésnek voltak alanyai közülük jó néhányan -, tehát nem nagyon lehetnek elfogultak a komcsik irányába.
És mégis ilyeneket mondanak. Sokan közülük. A rendszerváltás óta is.
(Apámnak konkrétan munkatársait - 18-20 éves gyerekeket - ölték meg ilyen börtönből szabadult bűnözők, pedig csak egyszerű gyári munkás volt ős is meg a meggyilkoltak is, akiknek annyi bűnük volt, hogy nem voltak hajlandóak fegyvert fogni, és követni nevezett bűnözőket a cég raktárait feltörni - nem igazán a forradalmárok megsegítése céljából. Apámnak (18 akkor) mázlija volt, ő nem abban a műszakban dolgozott aznap.)
Felkoncolt katonákról meg találhatsz képeket is.

Szóval nem biztos, hogy a Pozsgai Imréknek és egyéb történelemhamisítóknak kéne hinni.

És bizony, ezeknek a kedves forradalmároknak több ezer áldozatuk volt országszerte. Amelyik laktanyaparancsnokok tüzet vezényeltek rájuk, csak azért tették, mert ahírek terjedtek arrra is, és ők nem akartak maguk sem úgy járni, és a katonáikat sem akarták ennek kitenni. Mellesleg adott esetben én is tüzet vezényelnék, meg hidd el, te is.
Ezek a forradalmárok ugyanis minden voltak, csak békések nem.
(És bizony, abban a helyzetben Maléter Pál és társai voltak a hazaárulók.)
A hír: Rendőrök a CM-en: szolgálunk és megfélemlítünk. (A teljes nagykörutat megszállták a rendőrök, és már egy csengő vagy prizma hiánya miatt is dobálták a 20 ezres csekkeket a bringásoknak.) Egy mondatban: Már vártam, hogy mikor jön el pillanat, amikor a…..
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 01:59:12
@mement:
Ja. Vagy ha a két hülye bringásnak lett volna annyi esze, hogy tudja: a teherautó tükreinek holtterében van, és kicsit lassít, nem akarja mindenáron kierőszakolni az elsőbbségét egy 5 tonnás járművel szemben a maga 75+15 kilójával.
Olvass Moldovát: aki hülye, haljon meg.
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 02:17:19
@mement:
És miért is rontja a te biztonságodat, ha prizmát raksz a kerekekre, meg csengőt a kormányra?

Ezt valahogy elfelejtetted kifejteni.

A "csak" nem lesz elég.
Azt hiszem kijelenthetjük, hogy a Critical Mass hátán 6 éve elindult bringaboom idén áttört minden falat. Nem is akarjuk tovább magyarázni, nézzétek meg a  képet, és gondoljatok bele: pár éve milyen kép élt mindenki fejében a városi biciklistákról? Politikusi ígéretek ide…..
tasavallan presidentti yön 2010.09.24 00:15:43
Hogy régen milyen kép élt róluk, nem tudom.
De hogy ma a nem biciklizők többsége semmilyen szabályt be nem tartó agyatlan tahóknak tartja őket, azt igen.

@GaZe:
Én 1000 fölötti bírságról hallottam több médiában, közel 1 millió forint értékben. Az meg már 10%, csak hát az nem mutat annyira jól, mi?

És VÉGRE!
Már rég büntetni kellett volna őket. Reméljük, eztán is fogják, míg meg nem megszokják, hogy a KRESZ rájuk is vonatkozik.
Az ENSZ-testület jelentése megállapította, hogy a tavaszi flottilla-megtámadás brutális volt. Mi annak idején kimondtuk a támadásról, hogy jogsértő, és fölöslegesen keménykezű volt. Ugyanakkor az is belátható, hogy a flottilla valószínűleg tovább haladt volna a nemzetközi…..
Rendhagyó módon ért véget az őszi Critical Mass. A több ezres demonstráció csúcspontja ugyanis nem a szokásos bringaemelés volt, hanem egy politikai kerekasztal beszélgetés az esemény végpontjánál, a Gödörben. A szervezők a biciklis fejlesztésekkel kapcsolatban rendeztek vitát…..
tasavallan presidentti yön 2010.09.23 14:23:12
@k_attila78:
Sajnos, nem mutatták meg. Láttam a menetet, egész sávokat elfoglalva,egymás mellett, tökéletesen SZABÁLYTALANUL közlekedtek.
Sokan meg a járdán száguldoztak, egykerekeztek stb.
tasavallan presidentti yön 2010.09.23 14:37:06
@k_attila78:
Az autósok jóval kisebb hányada szabálytalankodik, mint a bicikliseké. És azokat büntetik is rendesen.

Én annak örülök, hogy most már a bickliseket is.
(És remélem, szondáztattak is, mert nagyon sok a részeg-félrészeg biciklis.)
tasavallan presidentti yön 2010.09.23 15:05:50
@k_attila78:
Arra gondoltál már, hogy a több baleset azért lehet, mert legalább 1, de lehet, hogy 2 nagyságrenddel több (10-100 szor annyi) autós van, mint biciklis?

De most nem erről volt szó, hanem a szabálytalankodásról.
A Red Bull Air Race szervezői a hosszadalmas engedélyeztetési eljárás miatt úgy döntöttek, nem rendezik meg a budapesti futamot. A versenyt a németországi Lausitz-be tették át, és augusztus 7-8-án rendezik meg. 2004 óta közel 600 ezer néző figyelte meg a Duna felett fordulózó…..
tasavallan presidentti yön 2010.07.15 02:07:59
@fairi:
Hát mondjuk a Budapest Parádé zajában volt is valami, az akkori csajom Zuglóban vagy 5 kilométerre lakott a bulihelyszíntől, de simán lehetett hallani a zenéket nála.
Lehet, hogy megszüntetni nem kellett volna (bár én olyan szert nem fogyasztok, amivel az a zene élvezhető), de faszé nem lehet 120 helyett 90 decibellel zenélni?
tasavallan presidentti yön 2010.07.15 02:27:36
@Daihelyon:
Igen, csak az együttélés nem azt jelenti, hogy a zajongó faszokat el kell viselni, hanem hogy a zajongó faszoknak kell abbahagyni a zajongást.
Az ok, hogy a nemzajongók nemzajongása nem zavarja a zajongókat, a zajongóké viszont zavarja a nemzajongókat.
Tudod: a szabadság addig terjed, amíg nem zavarsz vele másokat. Amikor már igen, akkor és ott stop.
tasavallan presidentti yön 2010.07.15 03:53:55
@Daihelyon:
Ne lepődj meg: már VOLT a Kapcsolat-koncert.
Csak nem 3 napig.
A VB-meccsek meg messze nem olyan hangerőn mentek, mint egy motoros repülőgép.

A közlekedéssel kapcsolatban meg megint hülyeséget beszélsz, és demagóg vagy.
A közlekedés szükséges rossz. A RBAR meg szükségtelen rossz.

@Roltii:
Tökéletesen egyetértek.
Ha rajtam állna, azt mondanám, hogy adott 1 nap, legyen mondjuk május 27, és akkor mindenki oda vonul meg úgy fut, ahol akar (Critical Mass és Gay Pride is beleértve), akár még a hidakat is le lehetne zárni ( gyalogosforgalom elől persze nem), meg akár még ott zajong is, mondjuk reggel 10-től este 11-ig, aztán az év másik 364 napján kuss van, aki ezen az 1 napon nem oldotta meg, az így járt.

Magyarországra meg már rég kocsmázni járnak a külföldiek. Legalábbis az ún. "nyugatiak".
Az a hírünk, hogy szépek és könnyen kaphatók a lányok (külföldieknek egyébként tényleg), olcsó a pia, nem szól a rendőr, ha az utcán iszol, és azért sem, ha üvöltözöl éjszaka (próbálj meg éjszaka üvöltve végigmenni egy berlini vagy londoni vagy akár nagyon liberális amszterdami vagy koppenhágai utcán...).

@Geza:
Sok esetben sajnálom, hogy nem én írtam, amit te, mert kb. ugyanúgy gondolom, csak nem tudnám úgy megfogalmazni - azt hiszem, kicsit indulatosabb vagyok írásban; pedig élőben egy kicsit sem. :-)
Nade.
A Sziget ellenben kb. 80 ezer ember szórakozása (napi 65 ezer ember engedhető be - ezek kb. 90%-a hetijegyes, ráadásul kb. 80% külföldi, tehát a Sziget tájékoztatóiban szereplő 350-400 ezer ember úgy jön ki, hogy ha veszel egy hetijegyet, akkor te onnantól 7 ember vagy, erről valami József Attila nevű ember írt vagy 80 éve egy nagyon szépet, hogy ellenség ha elődbe áll, 7 legyen, kit előtalál, meg kettő vitéz és tudós négy - bár a kedvencem a csajozásra vonatkozó rész: dogják körül, mint húst a légy, szerintem elég plasztikus... -, így jön ki ez a szép nagy szám, én mondjuk 18 éve minden évben 7 ember vagyok immár...), nem millióké.
És kb. negyedmilliónak okoz kényelmetlenséget (ebben már a közlekedési gondok is benne vannak; soknak viszont segít, mert egész éjszaka jár a HÉV Békás és a Batyi között, ami máskor nem, meg napközben dupla sűrűek a járatok.)

"Csak ha több embert jobban zavar, mint ahány embernek amennyire kedvére való."
Ez azért nem teljesen jó így. Ha csak egyvalakit ölnek meg, de a többi életben marad, akkor minden rendben?
Szóval ha 1%-ot zavar, akkor azért már el kéne gondolkodni, hogy meg kell-e azt a rendezvényt tartani. És főleg az ott lakók 1%-ról beszélek, mert aki nem ott lakik, az vagy elmegy (ha megtartják), vagy nem (akár megtartják, akár nem), de aki ott lakik, az nem tud máshová menni. És amikor a lakást vette, akkor esetleg az még egy nyugodt, csendes környék volt (gondolok itt pl. a VI-VII. kerületre és azok kocsmaügyeire).

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Így van, kurvára kéne tolerálni.
De miért mindig nekünk?
Mi lenne, ha most ti tolerálnátok azt, hogy a jövőben NEM lesz verseny?
(Ami egyébként egyáltalán nem látványos, egyszerű bólyakerülgetés. Mintha a rali helyett egy szlalomversenyt néznél - régen a Poran kupán volt pl. ilyen is.
Pedig Besenyei tényleg tud látványos dogokat a repülőgéppel, olyat is, amit a világon talán senki más. Ez a RBAR egy kalap szar, túl sok zajjal.)
Egyébként valószínűleg nem a nyuggereknek van bajuk a zajjal, hanem pont azoknak, aki mindennap melóznak, ekkor meg pihennének, és nem hagyják őket.

@El Topo (Sgt. Elias):
Hát a fizika nem lehetett az erősséged...

"El is mentek. Lausitzba. Örülhettek."
Ami engem illet, örülök is. Ne is jöjjenek visza soha többet.

@KGyST:
Csinájjá mán egy olyat is, hogy tilcsák be a redbulerrészt.
Csak hogy valós képet kapjunk.

Illetve akkor adják vissza, ha több mint 5 millió ember arra szavaz (tudod, lakosság 50%-a).
Vagy vitesd el a saját tanyád fölé.

@Rwindx:
Ilyenek ám a faszom.

@Kicsit Karcos:
Szerintem nyelvészeti vitákba ne szállj be. Láthatóan nem értesz hozzá.

@==T==:
Közterület-használati díjról hallottál-e már?
Az államnak meg mi a francért is volt jó? Szerinted hányan jöttek ide ennek hatására?
(Hogy te is megértsd: te hányszor mentél ki Portóba azért, mert ott volt a verseny? Sydneybe? Abu Dzabiba? Akkor meg mi a lófaszról beszélsz?)

A Dunakanyar kicsit hosszabb, mint a budapesti rakpartok... És feltalálták már a közlekedést is. Szóval hogy téged idézzelek:
"Egyáltalán miért kell beleszólnod olyasmibe, amihez láthatóan hülye vagy, mint a ***?"

"Belvárosiak pihenéshez való joga? Nem éjszaka van a verseny."
A pihenés nemcsak alvást jelent. Mondjuk a zenehallgatást vagy a beszélgetést is kurvára zavarja a motorbőgés.
(Mellesleg meg mi van, ha a belvárosiak délután 2-ig akarnak aludni? Nehogy már te szabd meg...)

@Marcellusca: :
Miért nem vagy te toleráns? Mutass már példát! Miért csak másoktól várod el?

@merzo:
Azért az a 230 liter benzin elég nagyot tud pusztítani, ha felrobban. A benzin robbanási energiája kb. 3-szorosa a puskaporénak (hagyományos fekete lőporénak), ami azt jelenti, hogy ez 3 hordó puskapor ereje (még úgy sem mondanám jelentéktelennek, hogy nincs lefojtva)..
Meg hát ugye a sebesség négyzetesen számít, a tömeg meg csak egyenes arányosan. Mennyivel is megy az Opel Astra?
Vakond kolléga volt a fizikatanárod? Mert hasonlóan felkészültnek tűnsz.
Automeo Red Bull, de nem autó 2010.07.14 10:49:00
  Nem szeretnék semmiféle politikai töltetű írást megjelentetni.  A mostani eset kivételesnek tűnik. Kénytelennek érzem, hogy sajnálkozva megemlítsem: idén nem lesz Red Bull Air Race Budapesten!   A Nemzeti Közlekedési Hatóság július 6-i határozatában…..
Amy az Anubis Travellel utazott Krétára, hogy aztán onnan tovakiránduljon álmai szigetére. Úgy látszik, annyira mégsem volt csudálatos, hogy a 4 órásra tervezett kirándulásból 3 nap lett, különben biztos nem panaszkodott volna. Ja, hogy a család fele Krétán maradt? 2010…..
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 14:58:13
@Rosszindulatú Vászka:
Hiába olvasok vissza, ha hülyeségeket hordtál össze, és ragaszkodsz is hozzájuk.
Mellesleg ha 850 km lenne, akkor is kb. 1 óra 30 perc lenne az út minimum, de mivel minden korfui szálláshely 1300 és 1400 km közti távolságot tüntet fel Budapesttől, valószínűleg az áll közelebb az igazsághoz.
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 15:22:00
@Rosszindulatú Vászka:
Ja, hogy te külön méred, amikor a gép eléri az utazómagasságot, meg amikor elkezd süllyedni?
Nem lenne egyszerűbb, ha beírnád, hogy elbasztad/elnézted/rosszul emlékszel?

Én nem mondtam, hogy mivel menj, csak azt, hogy a 45 perces repülőút ökörség.
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 20:02:36
@Rosszindulatú Vászka:
Ja, hogy onnantól volt 45 perc, amikor elkezdtél unatkozni?
És mennyi telt el addig, amíg ez megtörtént?

@Droidfigyelő:
Na, még egy "szakértő", baszd meg...
Talán oda kellett volna figyelni, amit az oktató barátod (ha van) mondott. Mert vagy ő kamuzott, vagy te most.
Az utazósebessége minden sugárhajtóműves (nem reaktor: gázturbina) utasszállító gépnek ugyanakkora. Azért nem több, mert a hangsebesség szab neki határt, attól tartanak egy jó 15%-os távolságot, nehogy lezuhanjon a gép. Ezért 950 körüli az utazósebesség MINDEGYIKNÉL.
A 3 hajtómű mellé nagyobb tömeg is társult, te elmebajnok... A hátranyilazott szárny pedig a manőverezőképességet segíti (meg kicsit csökkenti az üzemanyag-fogyasztást).
A Tu-154 pilótfülkéjébe a személyzeten (2 pilóta + fedélzeti mérnök) kívül kb. 2 ember fért be, de akkor már szorongani kellett.

@Papichulo:
Nem mondod?
Csak hát mondjuk 200 km/h-s hátszél nincs. Ez apró kis hiba a számításodban.
Az air speed meg akkor kb. 550 km/h, amikor a ground speed 900 km/h. A sebességmérő ugyanis tekintetbe veszi a levegő sűrűségét is.
A spanyol válogatott még gólt sem kapott a legutóbbi két torna egyenes kieséses szakaszában, az Eb-t és a vébét is behúzták. A hegemónia megtörésére fejvadászokat toboroztunk és összeraktuk az Elit alakulatot, melynek egyetlen feladata Spanyolország likvidálása. A spanyol…..
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 13:49:19
@nordsee:
Túlspirázás lesz az.
Ugyanis nem a német spielenből jön (akkor spílezés vagy bikkfabnyelvi nyelvalkotással - a csekkolás, illetve stírölés stb. mintájára - spílozás vagy spílözés lenne).
Sajnos, az eredet a latin spirare (lélegezni, lihegni). Magyarul túllihegés.
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 13:50:56
@popp:
Hát ez jó nagy ökörség volt, mit ne mondjak.
tasavallan presidentti yön 2010.07.14 15:19:03
@popp:
A spirites okfejtésed.
Kedvenc sorozatunk eddig sem bánt kesztyűs kézzel a szereplőgárdával, sorra hullottak el fontosabb és kevésbé fontos karakterek - a hatodik évadban meg egyenesen arat a halál, de erről inkább csak majd az ugrás után, spoileresen. Addig is egy galéria, amin az Entertainment Weekly…..
"Régóta figyelem az oldalon lévő cukiságokat, így gondoltam küldök pár képet a szüleim "kis"kutyájáról is. Fajtáját tekintve moszkvai őrkutya, a képeken 3 hónapos" - írta nekünk  Eszter. Azt tudták, hogy a moszkvai őrkutya a bernáthegyi, a kaukázusi…..
tasavallan presidentti yön 2010.05.17 11:45:03
@MagyarZizzi:
Meg az is jó ezekben a kutyákban, hogy harmonizálnak a paprikával, mikor pörkölt késuzül belőlük.

Szívesen kanalaznám!
Miután Stohl András szombat hajnalban ittasan közlekedési balesetet okozott, a Duna TV-nél úgy döntöttek, hogy nem játszhatja tovább Bordás őrnagy szerepét a Tűzvonalban új szériájában. A csatorna sajtófőnöke, Herczeg Dóra elmondta, hogy nem végzik ki Bordást, a karakter…..
tasavallan presidentti yön 2010.05.10 14:36:21
@robinzone:
A bíróságot kurvára nem érdekli, hogy hol ittál és mikor, az érdekli, hogy a vérvétel időpontjában mi volt a szervezetedben és mennyi.

És ezt Stohl is tudja.
tasavallan presidentti yön 2010.05.10 14:40:32
@Mileszvelunk:
Ha azt akarod, hogy megértsem, írd valami értelmes nyelven.
tasavallan presidentti yön 2010.05.10 14:49:11
@robinzone:
Oszt olvasni tudsz-e?
Kommentelőink is aggódtak amiatt, hogy mi lesz a "humor nagyágyúival" azután, hogy a Fidesz közvetve betette a lábát az RTL Klubba, de nyugi a Heti hetes megmarad, bár nemsokára nyári szabadságra mennek. Kolosi Péter, a csatorna programigazgatója szerint felesleges az…..
tasavallan presidentti yön 2010.05.06 17:28:44
@Terézágyú:
Hát ami azt illeti, elég érdekes ítéletek születnek Magyarországon mostanában.

Szögi Lajos tanár különös kegyetlenséggel elkövetett meggyilkolásáért pont ugyanannyit (17 év) kapott a gyilkos, mint a viszkis rabló, aki csak pénzt rabolt, de senkit nem bántott (igaz a rendőröket sokszor megszívatta, kétszer meg megszökött tőlük).
Zuschlag is egy erős felindulásból elkövetett emebrölésért jóval kevesebbet kapott volna, mint így, pár tízmilliós sikkasztásért (ugyebár nagy részét visszaadta).

(Ugyebár Császár rendőrgyilkos Előd példáját nem kell emlegetni, aki megúszta 1 év felfüggesztettel. Pedig ott meghalt egy ember, és Elődkének volt még egyéb is a füle mögött, narkó, a kocsi át nem íratása meg egyebek.)
A Jóbarátok félrefordításaiból nem tudunk kifogyni. semiambidextrous mentegeti magát beküldése elején, de szerintem ez ugyanúgy totális félrefordítás, mint bármelyik klasszikus:Tudom, hogy első ránézésre nem nagy dolog, de ez annyira bosszantó, hogy nem boldogulnak az angol…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.23 01:03:39
@andie:
A stereo inkább hi-fi torony vagy ilyesmi, bár igazából a hi-fi egy minőségi szint is (20-20 000 Hz átvitel stb.), a stereo meg nem (muzik center? :-), bár tényleg nem egyszerű rá jó magyar megfejtést találni.
Sok éve írjuk a Homárt, a műfajból következően néha csapkodnak a villámok, de az ismert utazási iroda most új színt tudott hozni a szolgáltatók és ügyfelek örök harcába. Az eszköztárban megjelent a telefonos fenyegetés és a verbális megfélelítés. A sztori úgy indult,…..
Esküszöm, nézni akartam a RTL Klub választási showját, mivel ez a csatorna volt az egyetlen, ahol az ízléstelen nyakkendős politológusok közé végre beemelték észosztónak a blog.hus közösséget is. Sőt, a raccsoló Lakner Zoltán meg a Medián-vezér Hann Endre mellé a…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 20:11:35
@GOro:
Nem biztos.
A csini arca mellé elég ronda sonkái vannak.
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 20:13:01
@Hamlet:
jólesett, sixxhez
tasavallan presidentti yön 2010.04.13 03:25:29
@Hamlet:
Szép dolog is, amikor a sekélyes/pongyola szerző szólja meg azt, aki a magyartalanságát kifogásolja...

Magyar nyelv rugalmassága meg a lófaszt. Te basztad el, be kéne ismerni, és egy "bocs" kíséretében javítani.
Ennyi.

A blogger egyébként webnaplóíró (tényleg), ellenben a patló az padló, a kampáncsend meg kampánycsend.

Kicsit amúgy is fals a magyarázatod, a blogokban nem szoktak "lájkolni", csak a Facebookon. Vagy facebookosok voltak a műsorban? Ugye, hogy nem? Szóval ezt is elbasztad.

A merevlemezt már csak a hülyék nevezik vincseszternek (mellesleg az angol anyanyelvűek sem), a website pedig webhely.
Kevered megint a fogalmakat, az egykori ottlap (amit kiszorított a sokkal ésszerűbb honlap) a home site. A világháló pedig a World Wide Web, nem az internet (ha nem tudod, mi a különbség a kettő között, kérdezd meg valamelyik informatiksu ismerősödet.)
Örülök, hogy segíthettem.
És javaslom, hogy nyelvi vitába ne szállj be, sajnos, túl erős a deficited.

@jerk_off:
Ez elég szánalmas névsor, bárminek szántad is.

@trafikuty:
/me dettó :-)

@Pennywise:
Már nincs semmi, de rákos volt.

@mizrolist:
Az online többjelentésű, lehet internetes, hálózati vagy elektronikus (formátumú) (a nyelvek már csak ilyenek, nem mindig illik minden szóra egy másik szó a másik nyelvben; javasolnám csak az angol fast szó jelentéseinek végigböngészését, és direkt nem a set vagy a get szót mondtam).
A blogger webnaplóíró (ez azért nem annyira bonyolult...), a blogszféra pedig blogszféra - mindenre nem kell magyar szó erőltetni, de amire van már legalább egy évtizede (a like helyett mondjuk évezrede), arra azért nem ártana használni.
Vége a választás első fordulójának, rengeteg dolog történt: végignézhettünk egy döbbenetes választási bizottsági szerencsétlenkedést, ránk ömlöttek az adatok, és nem mellékesen ez a blog bevonult a magyar televíziózásba… A következő napokban még sok lehetőség…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 16:30:41
@bigapples:
Az orosz piac összeomlása konkrétan az MDF meg az MSZP-SZDSZ-kormány idejére esett.

Árvíz? Ne tessék röhögtetni...
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 16:38:41
@Bogyó 2:
Rosszul emlékszel, a Postabank-ügy konkrétan pont akkor volt. Ők tették tönkre, aztán beleöltek egy csomó állami pénzt, a részvényesek miattuk buktak milliárdokat (a részvények értéke miattuk csökkent 10 ezer forintról 5 forintra részvényenként).

A Nemzeti Színház épp egy ilyen botránykő - ugye már megvolt ásva az alap (ma Gödör klbu + parkoló), megvolt a nyertes pályázat, ők meg mindezt magasról leszarva kiadták a saját építészüknek, akinek sikerült olyan színházat terveznie, amelyben a nézőtér egyes pontjairól nem látható a színpad... És csináltak egy gabonasilónak kinéző épületet a világ végére. Nemzeti Színház néven. Hadd gratuláljak.
A CSP és a GYED alanyi alapon szintén baromság - minek járjon állami támogatás annak, aki nincs rászorulva?
Ja, meg miattuk állt 4 évig a 4-es metró, szóval Demszky mellett ők is vastagon sárosak az ügyben.

Volt haladás? Miben? Lopásban? Állami cégek és területek haveroknak potom pénzért való átjátszásában? Ezekben tényleg volt.
És mi a franc is épült még? Ja, hogy semmi?
Ezüsthajó, Happy End, Vegyépszer, Kaya Ibrahim, Josip Tot mondanak valamit?
Kicsit rövid az emlékezeted...
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 16:40:09
@egyittlakó:
És ezek közül melyikek is vanak az MSZP-ben?
Vagy te már az új generáció része vagy, amelyik nem tudja értelmezni az olvasott szöveget?
Mi volt a legcikibb a 2010-es választásban? Az OVB összeomlása? A Fidesz-henger? A szakállas szociológusok leváltása multiknál dolgozó, de multiellenes ördögpálcásokkal? A halálosan fejbebotoxozott Lendvai Ildikó kataton kubatovozása?  Egyik sem jutott a közelébe sem annak…..
Véleményvezér Anti-MSZP 2010.04.12 02:07:00
 A választás üzenete: csak ne az MSZP-t! A vasárnapi választás egyértelműen az MSZP-ellenes erők elsöprő győzelmét hozta. A választások első fordulója a Fidesz nagy győzelmét hozta. Nincs azonban győzelem vereség nélkül. A vasárnapi választások vesztese…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 06:50:47
@Androsz:
Ezt komolyan is gondolod?

Mekkorát fogsz csalódni a következő években, te szegény...
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 06:53:22
@Androsz:
Szerintem az MSZP-re szavazók azt üzenték: ne legyen a Fidesznek 2/3-a, mert ezek gátlástalan parasztok, akik tönkre fogják tenni az országot a saját gyarapodásuk oltárán.

Semmi egyéb.
Kigondoltam Szavazz Rám 2010.04.11 00:21:00
"Nem tudom, megpróbáltál-e már elképzelni engem a slágerlista élén... Nyitott Mercedesen gördülök a reptéri úton, kétoldalt délceg motorosok kísérnek. Barátságosan integetnek. Kinyílik a gép ajtaja, kilép egy férfi... kizuhan - és szájon csókol. Keletről jött…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 05:49:12
@Panther_V:
Szerintem szopd le csontig a lipicai ménes összes faszát, te jobbikos.

Mellesleg nem vagyok LMP-s. Baj?
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 05:52:59
@knédli farúd szárny:
Akkor a Sziget még nem Sziget volt, hanem nem volt.
Ez a szám 1980-as. Még bőven culilizmus (és akkor pl. a Szabó László c. számot előadni még tényleg bátorság volt).
Az első Sziget (Diáksziget) 1993-ban volt, bőven a rendszerváltás után, az akkorra betiltott Nap-Nap fesztivál (szintén III. kerület, Pálvölgyi-barlang előtti katlan) utódjaként.
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 06:03:23
@Panther_V:
Mi a faszom van, ilyen korán kidőltél, és elmentél aludni?
 Szeretném tisztelettel megkérdezni, hogyha tudható volt, hogy választókerületenként csak egy szavazókörben lehet igazolással szavazni, és lehetett tudni, hogy hányan kértek igazolást az adott kerületben történő szavazáshoz, akkor hogy a fenébe nem állt össze egyetlen jó…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 05:39:39
@blueberry:
Hogy neked milyen igazad van...
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 05:44:10
@Tigris:
És neked is igazad van.
Az OVI és az OVB tagjainak ez után az országos blama után le kéne mondaniuk. A XXI. században ilyet elkövetni a világ szégyene.

Mellesleg szerintem az egész kampánycsend-dolog egy faszság, el kéne törölni.
Nem hinném, hogy bárkit, aki elindult már szavazni, az utolsó 15 percben meg lehetne győzni, hogy X párt/jelölt helyett Y pártra/jelöltre szavazzon.
Nagy valószínűség szerint három, vagy maximum négy párti lesz a parlament 2010 és 2014 között. Így a szavazás lezártával, még nem tudván az eredményeket, nem is a várható összetételről szólnánk. Hanem, hogy ezektől a parlamenti erőktől mit várhatunk.A Fidesz…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.11 20:17:48
@Kalidor:
Hát azért Bajnaitól, de még akár Gyurcsánytól is inkább vennék használt autót, mint Orbántól, ha csak ez a 2 (3) ember árulna a piacon...
tasavallan presidentti yön 2010.04.11 20:28:56
@Újlaki:
Ahogy látom, te sem pont ezt gondolod. :-)
tasavallan presidentti yön 2010.04.12 04:53:55
@Cserépszavazás:
Egyetértek.

Mondjuk az MSZP reklámja nagyon szar volt, nem értem, miért a másikkal kell riogatni az országot, miért nem lehetett valami értelmeset összehozni...
Például hogy a 2/3-os többséggel miket tehet meg az ellenfél. Csak pár elrettentő felsorolást.

De ez a személyeskedés nem tetszett.

Az MDF-et sajánlom, Dávid Ibolya bűne, hogy ide jutottak (illetve már Antallé, és onnan az összes többié is, de Ibolyka a főludas). Most persze, hogy nincs már nagy lé a pártban, lemondott - legalább 2, de inkább 6 éve kellett volna. Mogyorónyival - ja nem, Herényivel - együtt. És akkor lehettek volna egy normális jobbközép párt.
Az LMP-nek örülök (kivéve a zöldnáci baromságaikat), a Jobbiknak nem, de a megjelenésük az ország utóbbi 20 évbeni kormányainak közös bűne: a cigányok szabad rablásának engedélyezése. Érdemes megnézni, hogy hol értek el jó eredményeket: ahol sok a cigány.
(És ezzel nem a cigányokat akarom ab ovo bántani, csak az integrálódásukat nem ártott volna kicsit jobban erőltetni, most az van, hogy aki ki akarna törni, azt is visszahúzzák. Van olyan cigány ismerősöm, akinek a lánya (mondom: cigány) nagyon okos, egy közepes erősségű gimiben 4-es fölötti átlagú (szóval nem buta) tanuló, és nemrég, 17,5 évesen összejött egy cigány fiúval - és otthagyta a gimit.
A szülei és összes normális ismerőse (fehérek és cigányok vegyesen) sem bírták rábeszélni, hogy ezt a fél évet csinálja már végig, mert a tróger cigánygyerek, akivel összejött, ezt nem akarja. Inkább lehúzza maga mellé a szarba.)

A Fidesztől viszont félek. Államcsőd lesz a vége, ugyanis a fiúk a lopáson kívül nem értenek semmihez (nagy részük semmit nem dolgozott soha életében, csak a politikából él 20 éve, viszont ahhoz sem ért, mert nem azt tanulta), és ha a 2/3-uk is meglesz, egy csomó barom törvényt fognak hozni, amelyeknek egyetlen célja lesz: hogy bebetonozza őket a hatalomba (2/3-dal ugye hozhatnak olyan törvényt, hogy 50 évente legyenek választások, feloszlathatják az Alkotmánybíróságot, bármit megtehetnek, minden faszságot, és mivel gátlástalanok, meg is fogják tenni).
Ja, és Pintér Sándor főmaffiózó lesz a belügyminiszter, legalább rendőri segítséggel irthatja ki az ellenfeleit. Erre már volt példa.

Szép idők jönnek....
A tragédiát követő magyar reakciók ismét megmutatták, hogy a közös érzelmi bázis igenis létezik. Ennek segítségével mindig ki tudtunk jutni a kapcsolati hullámvölgyekből. Így lesz ez most is.   Újabb írásunk a lengyel tragédiáról: A lengyel egy igazi nemzet Ma…..
A lengyelek tegnap úgy viselkedtek, mint egy nemzet. Ezért igazán irigyelhetjük őket. (Kép: gazeta.pl) Tegnapi írásunk a lengyel katasztrófáról: Nincs még veszve a lengyel-magyar barátság Ahogy egy haláleset egy családot, úgy egy tragédia egy egész országot összehozhat.…..
tasavallan presidentti yön 2010.04.11 19:13:54
@Pók:
Csak egy ki műszaki kitérő (ennek kivételével egyetértek veled):
A Tu-154-es nagyon jó és rendkívül megbízható gép (és ez valószínűleg abból is a legmodernebb Tu-154M típus volt, nem Tu-154-B2, mint amilyenek a Malévnek voltak, nagyjából egy generációs különbség van a kettő között).
A gyártott több mint 1000 darabból géphiba vagy műszaki hiba miatt tudtommal egy sem (=0 db) zuhant le, és az összesen is kb. 30 db (ez a statisztika jobb, mint a Boeing 737-eseké, ami a világ legnépszerűbb, legnagyobb darabszámban gyártott utasszállító repülőgépe (és a Tu-154 semmivel sem rosszabb, mint a vele egykorú B-737-esek, valamivel többet fogyaszt 1 utaskilométerre számítva, de nem sokkal; dolgoztam mindkettőn).
Itt is a pilóta hibázott, amikor rossz látási viszonyok közt akart leszállni, és legyalulta az erdő tetejét (a Tu-154-esnél hivatalosan 30 méter függőleges és 300 méter vízszintes látás szükséges a biztonságos leszálláshoz, gyakorlott pilóta kb. fele ennyinél is le tud vala szállni műszer szerint).
Egy 30 éves repülőgép egyáltalán nem öreg, pláne nem muzeális - ennél jóval régebbi Boeingok (bóing, NEM bőing) százával repülnek szerte a világban, az amerikai elnök gépe, a régi Air Force One is volt vagy 35 éves, amikor lecserélték B-707-ről B-747-re, és a mostani (2 gép) is 20 év körüli darab -, ráadásul a lengyel kormánygép tudtommal 2 vagy 3 éve esett át nagyjavításon, amikor az X időt vagy repült órát elért cuccokat könyörtelenül kicserélik, ha működik, ha nem. Beleértve bizonyos csavarokat és szegecseket is (és az újakat egyenként vizsgálják át, nincs-e bennük bármilyen anyaghiba, azért olyan kurva drágák - a szegecsek és csavarok darabja is több ezer forint -, nem azért, mert olyan különleges anyagból lennének).
Ráadásul ez, mivel kormánygép volt, tutira jobb állapotban volt egy átlag utasgépnél, mert jóval kevesebb repült óra van benne, mint egy napi 2-3 járatot teljesítő közforgalmi gépben.
tasavallan presidentti yön 2010.04.11 19:15:42
tasavallan presidentti yön 2010.04.11 19:48:49
@Plumper:
Te legalább tudod, hogy ezt a 6,5 sornyi ökörséget mire hánytad itt össze válaszul?