Adatok
SandorKS
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a…..
SandorKS
2010.04.06 22:34:24
@esef: Az a helyzet, hogy nem ertek egyet veled. Anno domini nagyon jo keszulekei voltak az Ericsson-nak, es csak a szar ugyfelszolgalat, a rossz markaszerviz, es az egyre nagyobb kiadasi csuszasok miatt valt bukott cegge.
Volt jo par olyan ujjitasa, szolgaltatasa, ami akkor egyedi volt, es mara alapszolgaltatassa notte ki magat.
Megmondom oszinten, hogy en ma is tartok 2 P910i-t a fiokomban, amibol az egyik (az eredetileg is az enyem, a masikat ugyanis a fiamnak vettem, de tonkrevagta) rendszeresen elokerul. Mivel olyat tud, amit azota sem hoztak ki masok...
Volt jo par olyan ujjitasa, szolgaltatasa, ami akkor egyedi volt, es mara alapszolgaltatassa notte ki magat.
Megmondom oszinten, hogy en ma is tartok 2 P910i-t a fiokomban, amibol az egyik (az eredetileg is az enyem, a masikat ugyanis a fiamnak vettem, de tonkrevagta) rendszeresen elokerul. Mivel olyat tud, amit azota sem hoztak ki masok...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintem ez pofatlansag, es az ilyen ceget azonnal ki kellene zarni a piacrol!
Ugyanis ezzel tudatosan megsertik a Fogyasztokat, es azok torvenyben lefektetett jogait.
Azt a - nem ujkeletu - trukkot is tapasztaltam, amikor engem akarnak kuldozgetni a cegek, hogy intezzem el helyettuk azt, amit egyebkent nekik kutya kotelesseguk lenne megtenni!
Csak okkulaskeppen szeretnem a SE ugyfelszolgalatnak a szar munkajaval kapcsolatosan megjegyezni, hogy en miattuk hagytam ott, az egyebkent altalam rendkivul szeretett telefonmarkat!
En mint Budapesti kicsit jobb helyzetben vagyok a videkiekhez kepest, akik csak viszonteladokkal alhatnak kapcsolatban. En minden esetben csak az adott szolgaltato hivatalos boltjaban vagyok hajlando telefont venni. Eppen az ilyen szemetsegek kivedese miatt.
Nagyon, es oszinten sajnalom azokat, akiket belekergetnek egy viszontelado-szerviz-szolgaltato vitaba, es veluk inteztetik el a kulimunkat. Egyebkent - szerintem - abban az esetben, ha egy szolgaltato (Pannon/T-Mobile, vagy a Vodafone) valahol engedelyezi a szolgaltatasanak az arusitasat, akkor ott a szolgaltato az alapveto kotelezett az osszes problemas ugyben. Hozza teszem, ez csak a maganvelemenyem.