Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SandorKS

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a…..
SandorKS 2010.04.06 22:34:24
@esef: Az a helyzet, hogy nem ertek egyet veled. Anno domini nagyon jo keszulekei voltak az Ericsson-nak, es csak a szar ugyfelszolgalat, a rossz markaszerviz, es az egyre nagyobb kiadasi csuszasok miatt valt bukott cegge.

Volt jo par olyan ujjitasa, szolgaltatasa, ami akkor egyedi volt, es mara alapszolgaltatassa notte ki magat.

Megmondom oszinten, hogy en ma is tartok 2 P910i-t a fiokomban, amibol az egyik (az eredetileg is az enyem, a masikat ugyanis a fiamnak vettem, de tonkrevagta) rendszeresen elokerul. Mivel olyat tud, amit azota sem hoztak ki masok...