Adatok
spanyol kislány
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
én asszem szerencsésebb voltam Nálad, én itt spanyolban vettem egy telefont, amit 5 napon belül vissza is vittem, az is jó volt, szervíz szerint is, csak éppen mindig akkor kapcsolt ki és indult újra, amikor ő akarta, aksi állapotától függetlenül. az üzletben kicserélték 5 napon belül egy uolyan szarra. okt. elején vettem, nov.ben már a szervízben volt. több, mint 1 hónapot töltött ott, előtte volt szoftverfrissítésen is, nem segített, 10 napot ígértek, ezt ugyan kicsit meghaladta az egy hónap, ami nem is érdekelt volna, ha megcsinálják, de uúgy jött vissza, ahogy azt elküldtem. ez egy nokia 5530as volt. jött a karácsony, nagyon b@szta a csőrömet, h használni szeretném, ha már kiadtam érte a fél fizetésem, így csak febr.ban került vissza újra a szervízbe. a srác már az ajtóban megismert, se papírt, se semmit nem kért, csak egy aláírást, és mondta, 10 nap. 6 hét után kaptam vissza a telefonomat, de végre használni is tudom, sikerült megjavítaniuk. az eltelt 5 hónapból 2-t használtam a telefonom, a többit a szervízben töltötte... szerencsére azóta semmi baja nincs. talán itt egy kicsit jobban működik. itt csak 2x kell szervízbe küldeni, és utána adnak egy papírt, h szar, cseréljék ki. én nem értem, h otthon mért ilyen szemetek a cégek, emberek, rendszerek...